Mindkettõ nagyon pozitív hangvételû, bár a demo alapján mi magunk is tapasztalhattuk, hogy király lesz a játék. Ami fontosabb, hogy innentõl fogva lehet tapadni az NFOrce-ra, hátha 1-2 nappal korábban is kint lesz már a játék...
nem lehet valahogy kikapcsolni a z introt emg a videokat? mert akkor nem lenne talán arra a dll-re szüksége
Bink? Ez egy video kodoló. Legalábbis van egy ilyen. Esetleg codec-ek akadnak össze. Ha vannak, akkor szeggyél le minden codec packot és úgy próbáld meg reinstallni.
Ez egy nagyon távoli tipp, csak a dll nevébõl asszociáltam. Egyáltalán nem biztos, hogy ez a gond.
Hali kéne egy kis help. Felraktam a demot, de mikor indítanám vmilyen dll hibát ír ki (binkw32.dll), és ha megpróbálom elindítani a video tesztet nem megy mert nincs meg a file ami lefuttatná. Ötlet?
Ezt most találtam:
-When will Dungeon Siege II be released? -The latest we have heard is spring 2005. In other words: yes, it has been delayed again!
-System Requirements? -Well, we're are 99.999% sure that Windows will be required. The 0.001% is if a meteor hits earth, causing armageddon. As for definite requirements, we will have to wait to closer to release and see. The latest we have heard from Gas Powered Games though, is 800MHz, 256 MB RAM and a 32MB RAM video card.
a demo karakterét lehet majd vinni a fullba vagy fölösleges?
Milyen hosszú a demo?
Valaki megtuta csinálni a demoban a másodlagos küldetéseket? Mer én csak kettöt tudtammeg csinálni ,na meg persze az összes fõ kûldetést!
Elkezdtem letölteni én is a demot, bár kicsit meglepõdtem a méretén. Hogy lehet egy demo 1.5 gb? Sajna igen akadozva jön, remélem reggelre megjavul a helyzet.
Nem tudom, bizonyára lehet ott még kóricálni az "ennyi volt a DS2 demo" szöveg után, de én nem tettem. És már nem is fogok, mert töröltem a demot, helyhiány miatt. Majd a fullban, hamarosan ;-)
"Pomtosan neked akartam irni, mert a "Mellesleg amint ezt megoldod, vége a demonak, tehát a déli kapu nem fog kinyílni." mondatod nem felel meg a valosagnak." na ez nem felel meg a valosagnak a deli kapu zarva :(
megint nyomtam egy kicsit nature mage-figter comboval es rajottem meg sem kozelitik a battlemage-akarmi kombot :P. Vajon milyen lehet 2 battlemage, najdnem god mode?:/
Pomtosan neked akartam irni, mert a "Mellesleg amint ezt megoldod, vége a demonak, tehát a déli kapu nem fog kinyílni." mondatod nem felel meg a valosagnak.
Ajtók? Egy ajtó van a végén, ott van vmi láda. Azt kinyitottam, úgy emléxem akkor teljesült az elsõ részfeladat. A láda mögött mintha lenne vmi, de oda nem lehet bemenni. Az is elég zavaró, hogy a nyíl vhova oda mutat, ahova sem a föld alatt, sem a felszínen nem lehet eljutni.
Nézz körül alaposan, vannak ott ajtók, amiken tovább kell menni, nem csak konyhaméretû az a szentély.
Mellesleg amint ezt megoldod, vége a demonak, tehát a déli kapu nem fog kinyílni.
Elakadtam :-( Azt mondja az Elven shrine-ban lesz majd egy forrás, ami meggyógyít. Az elven shrine kb. akkora mint egy lakótelepi konyha és semmilyen forrás sincs benne, így se meg nem gyógyulok, se a déli kaput nem fogják nekem soha kinyitni.
Vki tud segíteni?
Egyébként ezt nem értem. Délután mikor játszottam volt vagy 10 befejezetlen küldetésem. Most meg csak ez a plague... Ez vmi demó korlát?
ott a pont,e gnem még az zavart hogy jobb lett volna ha lehetne picit még kijebb nagyitgatni, tudom graf még rondább lenne de játéktechnikailag jó lenne :) amugy nekem ez a azt fejlõdsz amit cisnálsz stilus + skill-ek rendszer bejövõs, nekem tetszik
Menj vissza a varosba es beszelj a bortonor csajjal, hogy felegetted az ellenseges outpostokat. O elfog kuldeni a kozponti epuletbe, ahova eddig nem mehettel be mert rab voltal. Ott egy dryad leszedi a nyakadrol a karikat es beszel a rajtad elterjedt korrol, amiket a szornyek terjesztenek es az elf templomban talalhato kutrol, ami az ellenszer lehet.
Sziasztok! Lenne egy kis problémám.Amikor a 2. teleportot megtalálom annak a környékén van egy elf outpost gate de az elf csaj nem enged be mert prisonerok nem mehetnek át vagy mi a szösz. De a nyíl szerint ott kéne átmennem. Merre menjek akkor most mert nem találtam más utat.
Hát, akkor nem tudom... lehet, hogy a TFT-vel elnne vmi baja? Nem alternatív felbontást használsz?
köszi szépen! Semmi ilyen progi nincsen, TFT-n nyomom. Az az érdekes, hogy a beta-val nem volt ilyen gond, de ez meg játszhatatlan annyira vibrál :((( drivert is frissítettem már.
Nálam nem volt ilyen gebasz. Próbáld meg frissíteni a videokari drivert; aztán nézd meg, Hzlock vagy egyéb frissítés-felülíró progi be van-e kapcsolva; ha igen, kapcsold ki. Esetleg ha túl nagy felbontásban játszol (1024*768 felett), vedd lejjebb. Így hirtelen ennyi ötletem támadt.
Valoszinuleg nem lattam, de ha kered a lemezeit odaadhatom neked. 2005ben azert egy szimpla antialiasing beallitast belelehetne epiteni a jatekba, itt beallithatod a pixel shadereket es kesz, s szerintem attol fuggetlenul, hogy te a vilagban nezegeted, ott sem valami nagy durranas. Amugy a vilagban ahol nezegeted ha nem zoomolsz kozel a karakteredre szinten nem meggyozo a grafika, es harcoknal az a zoomolt nezet nem igazan megfelelo. Hogy lasd mire gondolok.Tavoli nezetben meg az NWN is osszetettebb.Itt olyan minden tavolbol mint egy paca.
Azzal sem ertek egyet, hogy a vilagban lenyeg csak a megjelenites, mert az osszhatast lerontja az ilyen dolog. De amugy maga a jatek nem rossz, bar a grafiktol 2005ben szvsz mar tobbet varna az ember.
Hmmm... láttad te az elsõ részt? Szerintem az a grafika még most is király, anno pedig elképesztõ volt. Igaz, hogy nem sokat változtattak rajta (nem is baj, szvsz), de összességében mégiscsak szebb lett, nagyobb felbontásúak a textúrák, stb. A karakteremet meg én nem a karilapon, hanem a játékvilágban nézegettem :D
Maga a jatek nem rossz, de azert eleg sok volt a negativum is. Bent maradt egy-ket bug, mint pl a stat lap felso reszet kitakaro menu. Ami nem tetszett az a grafika. A karakter krealasnal valami hihetetlenul ronda, a karakterlapon a karakternezetbol semmit nem lehet latni egy nagy pixelhalmazon kivul. Olyan DOS-os idok derengtek fel bennem amikor meglattam. Maga a jatek nem rossz de azert a grafikaval csinalhattak volna valamit.
Ahogy elnéztem, fõleg a tárgyaknál nõtt nagyot a fejlettségi szintet jelzõ csík. Király ötlet ez a "háziállatosdi". Éb a fullban is tutira elementállal indítok, aztán majd átnyergelek arra a Dire Wolf-ra :D
amugy ezzel hogy tárgyakal meg potionokal meg gyk mindenel a pénzen kivül kell etetni a pet-ekkel igy gyk a szamár max mint harci egység marad mert szállitási kapacitására nem elsz szükség :/
én egy szintet növesztettem csak a szamaramon :D szvsz felnõtté kifejleszteni nem két eprc lessz a fullba se :P
Na, végigtoltam a demot, nagyon tetszett! Fõleg, minekután mára rájöttem a harci taktikára is, és egyszer sem nyomtak le a monszták A végére lett egy jégelementálom is, de sajna megnõni már nem maradt ideje...
Abszolút pozitív benyomásaim vannak, várom a teljes játékot!
nem tudom erre én semmi utalást nem találtam hogy spec tárgy kéne viszont ha igen is akkor esetleg mgéis ugy kéne hogy visszadoobja nem pedig ugy hogy eltüntetni a belerakható cumokat amiknek a szövegezése néha néha elõ jön mgé a háttérbõl amig ki nem lépek de kivenni újra nem lehet és totál eltünek ha bezárom az ablakot... szal ez akráhogy is van bug... :/
Ha a páncélokba/fegyverekbe cuccok betuszkolása alatt az Enchanting-et érted, akkor azt az Enchantress csinálja meg neked a városban. Én találtam egy olyan tárgyat, ami bájolható, tehát lehet, hogy csak olyanokkal mûködik a dolog (mint a socketed cumók esetében Dio2-ben).
jaja meg a széttárt karral álló rabot..., meg hogy nem megy a cuccok belerakása a páncélokba és fegyverekbe meg bármi másba se, elgalábbis nekem..., szal eléggé bugos még szegény de azért már jöhetne :D
van egy kuldi amiben verfarka petet kell szerezni :P saja csak a teljesben lehet megcsinalni :/
A konyv a kovacsnak ott van a grat hallban, aztan el kell olvasni es megmondani hogy hogyan csinalja a pancelt. A gyogyfuves kuldinel viszont nem tudom merre kene keresni.
az nem hátrány vagyis csak bizonyos szemszögbõl mert nekem az elõzõ se jött be, túl is volt bonyolgatva inkább már akkor is askillrendszerre gyurtak volna :P amugy én emiatt is preferálom inkább multit :)
engem már beengedtek oda és nem találom ott se :/ amugy a great hallba kéne lennie asszem de se ott se a környékén nem tlaálom, biztos valamit nagyon benézek de nem tom mit :D
Gondolom másfél óra alatt végigrusholtad, nem mentél be a különféle barlangokba, azért nyilatkozol így. A harci mágus tényleg durva, de a természet mágust is erõsítették egy kicsit - végre.
A bénázásom lehet, hogy a rossz taktikából adódik; eddig viszonylag gyakran használtam a rampage felállást, aztán volt, hogy a többi karakter elkolbászolt a világba, aztán azon kaptam magam, hogy ájultan/megmurderolva hevernek szanaszét Egyébként hátrányként rónám fel, hogy ezúttal nincs olyan fokú irányítás a többi partitag felett, mint az elsõ részben volt.
amugy jöhetne már a full viszket a tenyerem..., amugy onnan hogy kiszabadoitottad magad és megkaptad a fertõzést menyi van még hátra?? jah és a kovácsinasnak hola tökömbe van az a kõ amirõl a receptet kéne leolvasni mert istennek se találom :/
en is combatmage ilyászal megyek azt probábol becseréltem ijászt szamárra :D azt azóta még nem nyomtam :P
na masodjara 1-1,5 ora volt elsonek harcos-nature mage comboval mentem, az sem volt rossz. Madojara combat mage-ilyasz, a combat mage eleg durva es eleg gyszeru kitezni a mobokat. Persze lehet hogy kesobb dungeonban gaz. Amugy csak 1-2 nagyobb szorny sebez nagyot azokra meg egybol specialist kell hasznalni, penze meg van dogivel de nem is kell en csak varazslatokat vettem.