Nagyon kevés időm van a munka és a suli mellett. :( Meg egyedül nem is olyan móka a grindelés.Még nincs meg.Kb 6 hajó választ el tőle.Szóval nekem még sok van az open world teszteléséig.De jól tudod.Akinek megvan a santissima az autómatikusan kap meghívót az O.W.-be.
Úgy tűnik egy alfa játékos nem tud olvasni, vagy nincs tisztában a "zárt" fogalmával.
https://www.youtube.com/watch?v=wDHYsDLK2RM
Hey Marten! Neked sikerült a játékban elérned a spanyol SOL-t? (Santissima) Mert azt olvastam hogy a jövő héttől ők is beléphetnek tesztelni az open world-öt . minden esetre valami élet van ott már hiszen ezt a képet találtam az FB. oldalukon:
a kép aláírás: Swedish coast patrol is engaging a smuggler near Gustavia, Saint Barthelemy. szóval valami npc aktivitás már van! :))
a megadott blog oldalnál sokkal informatívabb a games lab fóruma! csak a 3 fő témában ilyen az aktivitás!! General discussions 419 topics -( 11951 hsz) Shipyard 219 topicks-(4091 hsz) Guilds, Clans and Trading companies 40 topics-(1291 hsz)
engem is! azért a még csak alfa battle módjuk nagyon bejön! és bár nem lesznek buffok/nerfek meg ilyen lejáró hülyeségek a hajókon MÉG IS LESZNEK ELTÉRÉSEK az azonos hajók között mert upgradelni lehet őket, a tisztek minősége is változtat rajta, de még a hajó építésekor használt jobb minőségű anyagok és a hajó építő műhely (és mesterek) fejlettsége mind mind befolyással lesznek a statokra.
Ezt az oldalt kövesd, itt vannak a friss hírek. Amint látod nem sűrűn van új hír, szóval elég lassan haladnak. De még nagyon a fejlesztés elején járnak.
Oroszok. Ahogy írod is, az említett játékokon dolgoztak, valamelyik posztjukban olvastam. És szerényen csak profiknak nevezik magukat :) Mondjuk az eddig látottak alapján engem megvettek.
Mondjuk attól függ, hogy mik voltak a fejlesztők korábban a WoWp-ban vagy a WoT-ban. Ha egyszerű programozók voltak, akkor még nincs nagy baj, de ha PR-osok vagy marketingesek, akkor kezdhetünk félni. Eddig amúgy egy korrekt társaságnak tűnik ez a csapat. Az előző játékuk a maga módján sikeres volt, ez a játékuk pedig alfához képest elég stabil. Az eladást is azért állították le, hogy megőrizzék a játék stbalitiását és hogy több embert tudjanak alkalmazni. A játékkal kapcsolatos megoldásaik is némi bizakodásra adnak okot. Szóval eddig nem lehet okunk a panaszra. Ez persze nem azt jelenti, hogy ez mindig így lesz, a WarGaming is jófej volt a maga módján a kezdet kezdetén. Reméljük ezek a srácok nem követik el a WarGaming és a Gajin hibáit.
Köszi, a fő hogy lesz valami. Két hete alakítottam egy fórumot a magyar játékosok számára, de még nem írt vissza senki, már attól tartottam, hogy én vagyok az egyetlen atyafi, akit érdekel a nyílt világ. Egyébként nem kell kalóznak lennük, hogy kalózkodhassunk, biztos lehetőségünk lesz a frakcióinkkal ellenséges hajókat kifosztani, bár ez biztos nem lesz olyan egyszerű. Ha jól olvastam, ha valaki megtartja a semlegességét és nem csatlakozik egyik frakcióhoz sem, akkor akár más államok zászlaját is felhúzhatja, lehet, hogy lesz magyar zászló alatt hajózó flotta is akár.
Köszi, közben megnéztem a preorder zárolt most. :( Béta mikor lesz várhatólag ? Meg mikorra tervezik a megjelenést ? Amúgy amit a kalózokról írtál az nem rossz .
hi. olyan hogy pirate náció nem lesz. minden kalóz önmaga vadászik, nem lesz kalóz gankelés ! elvileg egymás ellenségei is lesznek alapból, tehát hiába van 4-5 haver hogy összeállna, csak egy hajó támadhatja a célpontot, a többi nem ugorhat be a csatába, mert ők már 3. félnek számítanának. sőt pl egy npc tradert ha betámadnak (bárki) akkor a térségben lévő más npc-k a trader oldalén jelennek meg mint escort. vagy is sosem lehet tudni hogy ki lesz a csatában, lehet hogy épp 2 fregatt jön escortnak. Szerintem magyar guild biz7tosan lesz a régi Potbs tagjaiból .
szerintem most már nem lehet beszállni az alfa részbe azt olvastam. meg kell már várni az OW bétát szerintem. ezt már teszteli néhány szerencsés fickó. alant van pár kép és link. egyelőre nem vagyok előtéletes a készítő gárdát illetőleg . de láthatólag a fórumon lévő adminok nem ma kezdték az MMO-zást. burningba is voltak és mindíg jelzik hogy az ottani hibákat nem akarják ebben a játékban is létrehozni.
Üdv! Látom Naval Actionnel is foglalkoztok ezen a fórumon. Van már valami terv egy magyar klán indítására, ha majd végre megkapjuk a nyílt világot, vagy még túl korai erről kérdezni? Szívesen hajókáznék egy magyar kereskedelmi vagy akár kalóz társaság zászlaja alatt, kiegészítve esetleg egy kis WoT-tal/WoWs-szal néha napján.
Hááát az hogy wowp meg wot az nem olyan jó . :D A többi igen. Mondjuk az orosz fejlesztőket se csipázom túlzottan, hajlamosak igencsak saját maguk felé húzni bár itt a helyszín miatt ez kizárt. Mennyiért lehet most beszállni és mit kapunk érte cserébe ?
nem hiszem hogy amik lennének (ez már jó!) ugyan is az oldalukon lehet váltani orosz nyelvre, ezért gondolom orosz csapat lehet?? meg ez: Previously we worked on: Darthmod, World of Warplanes, World of Tanks, RaceRoom, IL2-Sturmovik, Metro, STALKER and many other great games.
Hmm na ez így jól hangzik. A probléma itt is az lehet mint a Potbs-nál , kis csapat és pont emiatt beletörik a bicskájuk. Tényleg akik ezt kalapálják mennyien vannak ? Amcsik ezek is ?
hát nem tudom, valami eltérés biztos van mert mint 2 ellenpéldára hivatkoztak a fórumon. egyik az EVE a másik meg a Potbs. de ahogy kivettem a krafting nem lesz annyira részletes mint a burningban volt.
ami más lesz a Potbs-hoz képest az hogy az EVE online szisztémát akarják honosítani(ami nem tudom mit takar mert nem játszottam vele) újdonság lesz viszont a "felfedező" mód, vagy is nem kapunk kézbe egy ismert világot, a felfedezők találnak rá a szigetekre, az erőforrásokra és nyersanyagokra. a legjobban viszont az tetszik hogy nem kell választani nemzetet minden áron, hanem lesz neutrál népség, főleg majd a clánok alkotják. valamint a klánok miután felfedeznek maguknak alkalmas helyet a térképen SAJÁT FALVAT(KAT) ALPÍTHATNAK! építenek kikötőt maguknak ahonnan elindulhat a saját kereskedelem és termelés! a kikötőket, településeket fejleszthetik, hozzáadhatnak erődöt pl. hogy jobban védhessék a többi klán támadásai ellen. sőt a kikötő hasznot is termel majd a betérő nem ellenséges hajókból akik valamilyen vámot fizetnek majd a közösségnek.
átirányítani innen is lehetne az új topicba majd. csak felvetettem a kérdést, de tényleg nem tudom még hogy érdemes-e ebben az alfa szakaszban még. de ami elgondolkodtatott az a gameslab fórumuk részletessége, ahány témát ott megbeszélnek. és már is beleszerettem ebbe a kicsikébe ! Ez is benne lesz a játékba, egy igazi privateer hajó !! Rattlesnake (1780 - American 20-gun corvette)
off :) kis hajók csatája, de nem ez az érdekes benne hanem az hogy a srác egész végig az open world-ról beszél benne. gondolom arról hogy mi lenne a koncepció.
egyelőre maradok akkor az offolásnál, mert még sosem nyitottam itt topicot, de lehet hogy nem is lennék rá jogosult.
Hát vagy offolunk itt, vagy nyitsz topikot neki. Más választás nincs :)
*sok féle témában ... bocs kicsit pongyolán fogalmaztam.
szerintetek korai még ennek a játéknak külön topicot nyitni? csak mert az oldalukon már sok minden témában vannak injfók. Naval Actions fóruma
szerintem fasza lesz. most egy két mondatból ne mondjuk rá hogy árkádos. jó persze nem lesz crafting szisztéma mint a Potbs-ban ,mert mondjuk hordót meg csigákat vagy szurkot nem kell előállítani . minden esetre tetszik hogy az oldalukon a fórumos megbeszélik a dolgokat a készítők, és sok a gamerek felőli ötlet stb.
Elég árkádosnak tűnik az open world rendszer, pláne ahhoz képest, hogy a csata mennyire valószerű.
"Rules of engagement are absolutely necessary for anti-trolling. We want a sandbox feel but we want to protect the players from idiots who have nothing to do, but to troll others. " Hahahaha! :) Csak bátran.
kis adalék az open wold mod-hoz: (bocsi hogy angol, a javát értem, de nem akarok most a fordítással bíbelődni. szerintem ti is érteni fogjátok)
Posted 27 March 2015 - 11:22 AM Prototype ship loss mechanics.
Constraints :
To reduce inflation ships have to be taken out from the economy. We have to reduce time loss for the player for refitting and combat re-entry to an acceptable minimum. We have to provide demand for crafted ships To provide a feeling of loss and some adrenaline losing ship will still have to be costly The player who have decided to spend an evening fighting should be able to do it without major tedious interruptions. Judging by the average length of battles in the sea trials - 2 hours will provide approximately 5 battles in the combat zone.
Decisions we made:
Ship loss mechanics: Every new ship has 5 durabilities. Ship is lost forever after durabilities end. This will be enough to spend 2 hours in uninterrupted fighting if you constantly lose your ship in combat. Modules and upgrades are only lost with final loss of the ship - no more stupid trips to port to refit Captured ships always have 1 durability Captured ships lose one of hidden abilities, or upgrade slots or officer slots on capture. After multiple captures ships will become a basic grey ship without upgrade slots or officer slots Premium ships cannot be lost - and it is possible to capture them, but they will be useless in combat after capture (no slots for officers or upgrades) Capturing ships
You can capture everything you see and like (if you can of course).
You can exit the battle with only one of the ship (ninja capture and run). The ship left in battle will be a free for all derelict (white flagged ship). You cannot exit the battle with 2-3 captured ships. UNLESS Derelict (surrendered or captured hull) survived till the end of the battle. You stayed until the end of the battle (did not run) Your side was victorious Who owns the surrendered or captured ship Friendly ships cannot take command of the white flagged ship unless you unlock it as free for all Enemy ships can recapture or destroy the white flag ship if they want to Surrendered ship is assigned to the person who dealt maximum damage Boarded ship is assigned to the winner of boarding combat After battle has ended and you own a surrendered hull you can send it to port if you have free docks
Repairs: After you lost the durability (but have not lost the ship yet) you have to repair it. It is usually expensive and could amount up to the full cost of the ship. Surrendered ships are cheaper to repair Open sea repair is possible - and consumes a repair kit consisting of timber, ropes and sails. If you don't have those repair kits - you will sail damaged or can repair at port. Repairs in open sea will be instant - but will have a cool down on use. If you are heavily damaged it might take some time. Spawning After losing a ship player spawns in the nearest friendly, neutral or free port whichever is closer Free ports are created in across the map to provide a spawn point if you die far away from your home bases Controlling a friendly port near a zone of operations becomes crucial in large scale operations planning .....
Rules of engagement
Rules of engagement existed in the age of sail (like frigates not firing at line ships and vice versa) and some of those will be implemented in Naval Action. But we are doing it for different reasons.
Rules of engagement are absolutely necessary for anti-trolling. We want a sandbox feel but we want to protect the players from idiots who have nothing to do, but to troll others. Instance creation: Attacking a British ship in a French ship will bring all nearby ships of those nations into the instance. Attacking a british unarmed trader when 2 first rates NPC are in the area will bring them into instance. This will eliminate group splitting. No more cherry picking. Trolling protection: Lone Lynx will not be able to troll a First rate by constantly attacking and running away. If the difference in Battle Rating (BR) at the start of the instance is too high the higher BR side can refuse combat and exit. Attacking a friendly or a neutral is possible, but will make you a pirate. You can only do it once. Additional rules might be added in the future as we go. We have a very flexible system to be able to cover most scenarios if we and players decide.
ja, nézvén a videókat nekem úgy tűnik egy két Port Battléban nagyobbat taktikáztunk mit ebben a játékban. de nyílván itt nagyon random a közösség még és sokan saját szakállra hajókáznak .
ja igen, nekem nem is baj ha nincsenek a PoBS féle buffok-skillek, mert az kicsit fantasy volt. itt realisztikusabb lesz .kaliber, ágyúk száma, manőverezés pozíció "fogása" : FIRE !! Utoljára szerkesztette: Hunor1, 2015.03.30. 19:11:48
Nem kell sok tanítás???? És a taktikai része a dolognak, az semmi? Nem csak menni kell előre meg puffogtatni az ágyúkat. Az sem mindegy, hogyan kanyarodsz. Keressetek a Youtube-on Ramjb felhasználóra, és nézzétek meg a videóit.
Naval Action: Elindult a "open world" prototípusának a tesztelése ! van pár szép screenshot is. open world képek itt.
hopp meg is találtam ! :)) http://www.sorozatbarat.info/video/view/109412/Fekete_vitorlak_online_sorozat_02_evad_01_resz
2. évad első része, feliratos! jó filmnézést srácok:)
ok, csak én azért magyar felirattal jobban érteném :)
Debizony! Pont azért írtam :) Igaz kicsit késve, mert meglepetésemre nem volt egyből angol felirat hozzá sehol, csak tegnapra. Miközben a sorozat szombaton megy.
Na ezért nem mentem vissza. Ha egy banda képtelen ezt az egyszerű dolgot - két és fél éve!!!!!!!! - kijavítani, akkor ott nagy baj van. Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2015.01.13. 19:41:11
Sziasztok, van egy problémám a játékkal. Amikor el akarom indítani, akkor ezt írja ki: PhysX library missing. vPlease visit http://burningsea.com/physx to download. Tud valaki segíteni?
Boldog Karácsonyt minden kapitánynak! De már alig várom hogy tavasszal vízreszáljak :)
+ el lehet lőni akár egy lövéssel is a kormánylapátot.Vagy be lehet robbantani a lőport...
Tengeri csatákban már most sokkal több van benne, mint a PotBS-ben. Látszik is, hogy alaposan megcsinálták, nézegettem videókat, teljesen szimulátor szerű. Pl a vitorlákat széllel párhuzamosan, vagy akár szembe is meg tudod fordítani, hogy a hajó orrára, vagy farára a vitorlákból további forgatónyomaték jusson, és szűkebben lehessen venni a kanyart, mintha csak a kormányt használnád. Aztán ez alá jön majd A Világ, ami erőteljesen sandbox-nak néz ki. Én egyáltalán nem aggódom :)
Összességében semmi újat nem hoz a Potbs-hez képest, ez ami a lényeg. Sőt, jelen állás szerint kevesebb dolgot nyújt. Utoljára szerkesztette: Kata, 2014.12.17. 17:31:24