azzal nem volt gondom legnagyobb problémám a rossz grafikával volt ill. inkább a kevés színnel de kipróbálom majd mennyit változott a mostani javítással
Ez igaz, engem PL a közlekedési táblák zavarnak, hogy nekimegyek Opellel 50km/órával visszapattanok akik meg a platón vannak meghalnak. De azért a játékban több mint 1 millió fa van szétszórva, egyesével mindegyiket figyelni, hogy most ledöntötték-e tankal vagy valami igencsak nagy erõforrásokat emésztene fel. Csakhát igen, így a tigris tank lepattan a diófáról.
aki rambó stílusban megy elõre, az nem sokáig húzza :) nagyon sok türelem és tapasztalat kell a sikeres páncélos harchoz, ez a legtöbb emberben hiányzik
Én is így gondolom ahogyan te. Engem a WWIIO-ban a grafika zavart. Nagyon kevés szín volt benne persze azt tudni kell ,hogy én nagy tank fanatikus vagyok tehát a repülõknél lehet nem számít a domborzat de ha a fák és a táj 3-4 színbõl áll akkor az elég zavaró egy tankban ülve. Ezért örültem ,hogy pl: a fákon változtatnak. A másik ami zavart ,hogy egy egyszerü fa vagy acélkorlát megállít egy több tonnás tankot nem akarok én házat rombolni csak az ilyen apró dolgok ne akasszák meg a tankot. No meg a sok idõ amit azzal töltöttem ,hogy miután meghaltam visszakocsikázzak a hadszíntérre persze ezt betudtam a realisztikusságnak úgyhogy ez elviselhetõ.
Ez relatív mert most én is sokat BF2-zök, hogy kijött az 1.5-ös pecs de pl egy pilótafülkében ott nem tudsz szétnézni. (a fos árkád repmodellrõl jobb ha nem is beszélünk... -.-) És a mûszerek nem csak dísznek vannak hanem mind valós értéket mutat, így Pl egy messzer pilótafülkéje sokkal szebb és realisztikusabb látványt mutat a WWII onlineban mint a Bf-ben és 1000 méter magasról meg már fõleg le van szarva a fûnek a kidolgozottsága. Bf2-ben egy 64-es pálya akkora mint itt 1 nagyobb város. És pl bfben sem lehet bemenni a házakba mindenhol. A látótáv miatt itt nem lehet kidolgozni olyanra mint a mai játékokat, mert hol látsz te be máshol 14 kilómétert?
Hátöööö a két BF résszel (42,BF2) eddig kb.több mint 1000 órát játszottam. Verseny szinten más játszani õket ahol nem csak a tudás hanem a taktika is számít.
Ez a játék is ezért tetszene mert ez még pluszban MMO meg realisztikus talán az egyetlen amire rá lehet mondani ,hogy realisztikus azok közül a "tankos" játékok közül amihez volt szerencsém. Csakhát a grafika ... de ahogy nézem lassan fejlõdik az is.
Szerintem lenne benne üzlet mégha nem is Wow szintû de sokan játszanának vele ha jobb grafikája lenne. Mondjuk az is sokakat messze tart a játéktól ,hogy pár perces csatáért 5-10percet kell odautazni bár lehet valakinek ez pozitívum élethûséghez sokat hozzáad az kétségtelen ,2x meggondolod ,hogy mit csinálsz :)
Jól néz ki de ismerve a BF2 valósághûséghez való viszonyát pláne tankok terén nem hinném ,hogy sokáig szórakoztatna. Nekem olyan kell mint ez a játék a BF2 grafikájával vagy annál kicsit rosszabbal is beérném csak a fakorlát ne állítsa meg a tankot :)
Néztem a videókat egészen komoly elõrelépés grafikai szinten ha még a tereptárgyak minimális rombolhatóságát is megcsinálnák tuti elõfizetnék.
Kár ,hogy nem fordítanak több figyelmet erre a játékra pedig szerintem kb. fél év kemény munkával megsokszorozhatnák az elõfizetõk mennyiségét. Kellene mögéjük egy komoly kiadó aki hajlandó áldozni a játékra és elkészíteni azt amit eredetileg is terveztek a full 2.vh játszható lenne minden hadszíntéren.
Nagyon zsivány lesz :)
Máris csekkolom
igen nagyon fontos über hír a magyar oldalon videókkal!
Hááát... :o A Logitech Extreme 3d Pro is egy nagyon jó joystick egy csomó embernek olyan van pl nekem is (meg agárdon is azzal szórakoztunk :D) és az csak 8-9 ezer körül van.
Ha hosszú távon gondolkodsz a repülésen, érdemes megvenni a Saitek X52-t. Szerintem az alap (legolcsóbb) verzió bõven elég, úgyis jópár gomb kihasználatlanul marad. Egy nagy hátránya van: a helyigénye.
És mondjuk hajózni annyit nem hajóztam,de azért érdekel,volt már vmikor nagyobb tengeri ütközet,ahol mondjuk legalább 10 hajó részt vett,és ebbõl legalább 7 romboló volt?Mert én rombolót eddig csak úgy láttam,hogy beállt partközelben,aztán ahogy lövöldözött folyamatosan rengett a föld:)
IL2-höz meg repkedéshez még mindig a Saitek X52 az egyik legjobb joystick?Mikor legutóbb néztem 52000 volt általában,mostmár 20000 alatt is látni.Elgondolkoztató:)
A Free triallal elkezded a játékot és amit közben megszerzel rangot azt viheted tovább az elõfizetéssel.
Üdv! A kémhálózaton keresztül jelentkezek a Fõparancsnokságnál.Egyelõre még egy távoli hadifogolytáborban sínylõdök,de már készítem a terveket a megszökéshez,és utána ismét frontszolgálatba helyezem magam:)
Örömmel látom hogy a csatatéren alakulnak a dolgok.És nagyon sajnálom hogy késõn vettem észre a századtalálkozót,ha korábban olvasom megpróbálok megszökni.Az elõzõ nagyon jó voltEgyébként fórumot melyiket szoktátok elsõdlegesen használni?Még megy az a kifejezetten 1sthpr-es is?Mert ami a játék magyar lapján van abba nem nagyon írogat senki.
nulláról kezded a rangokat, és mivel a legjobb cuccok használatához nagyobb rang kell ezért azokat nem tudod használni
offline max a traininget lehet végig csinálni, szal nem mondjuk hogy ingyenes, ez egy elõfizetéses játék, amire vannak freetrial-ok hogy az érdeklõdõk 1-2 hétig kipróbálhassák.
thx a válaszokat:)de ingyenes ez a játék?mármint ingyenesen le lehet szedni valahonnan?vagy megkell venni?
Ez a játék elsõ sorban háborúszimulátor. A fejlesztõk a II. vilgháború nyugateurópai hadszinterén megfordult jármûveket, gyalogos egységeket modellezték le a lehetõ legnagyobb élethûséggel. Például nem kell meglepõdni, ha a brit Matilda tankot a német tankelhárító ütegek nem képesek kilõni a hadjárat elején, mert a valóságban is így volt (kivéve a legendás 88 mm-es légvédelmi ágyút). Egy nagy hadszintér van, ahol a szárazföldi, légi és tengerészeti egységek egymást támogatva küzdenek. Tehát minden játékos egy szerveren, egy hadszíntéren van a nap 24 órájában. MMO olyan szempontból, hogy mindhárom fegyvernemnél lehet haladni a ranglétrán felfelé, de szerencsére egy újonc és egy ezredes között nincs semmilyen különbség, a tûzerõ és a túlélõképesség az irányított egységtõl függ és nem a rangtól. Az eredményesség itt a csapatmunkától, a harctéri tapasztalattól, és a józan észtõl függ kb ebben a sorrendben.
sziasztok ez a játék akkor most 1 MMOFPS?egyszoval olyasmi mint a wow csak 2.vh ban és FPS nézetbol?vagy inkább kérdem ugy hogy olyan mint a Battlefieldek csak szabadon bejárhato terulettel mint a WOW ban?vagy csak simán olyan mint a Battlefield ek hogy bemész 1 szerverre 30 percre oszt ha lejár akkor jon a kovetkezo pálya...szoval remélem értheto vagyok:) elore is thx a választ!
30-an voltunk TS-en, elég szervezetten ment a dolog, bár mészárszék lett az FB attakkból
Vegyétek meg ti is a Company of Heroest csak 3ezer forint. :D És gyertek multiplayerezni! Itt legalább nincs butítva a tigristank! :D
Tegnap jót harcoltunk Turnhoutban. Én StugIIIB-vel voltam egyik másfél órás küldetésemben 17 tankot sikerült kilõnöm, Csirke és Bob hatékony gyalogos támogatása mellett akik maguk is több tankot romboltak sapperral. Hella is kilõtt néhányat. A Hunyadi több mint 30 harckocsit intézett el aznap. Veszteségeink nekünk is voltak de nem olyan mérvûek mint nekik. Felhívnám a figyelmet az elsõ körös páncélosaink nem alkalmasak szemtõl szembeni találkozóharcra a francia tankokkal szemben. Mind tûzerõben mind páncélvédettségben jobbak. Arra csak a StugIIIB alkalmas. A többi páncélossal lesállásból ill. oldalba hátba való kerüléssel lehet sikereket elérni.
S!
grat!
A gonosz franciák: Széééép nagynagy csata volt, több óráig csak ömlött a sok francia agyvelõ. :o
46 kill rtb 345 pont, nemisrossz ezaz lmg! Tudom már mért van vele mindig hella. :D
Aztán csak sikerült még az este elõtt elfoglalni a bunkert.
Utána találtam az inf spawnban pár furcsa pózban meghalt franciát. Biztos kitömték õket. :O
magyarhq a tárhely karbantartása miatt nem megy pár óráig
tegnap volt squad párbaj, 91st vs. 101st, döntetlen lett a vége, viszont 24 tagunk volt online, igen élvezetes volt a szervezett hadmûvelet
Gratula a Shermanhoz.
Skoda vs FB :D
URL=http://kep.ivpicture.hu/147902.jpg]
Otiq, Syabi keres ezerrel, keresd vissza :)
Megnövelik a foglalás idejét, pl. ha 3-4 perc lesz akkor nem. Régen amikor még nem volt MS 2.5 perc volt a foglalás és bizony nem volt könnyû megszerezni. Plusz nem lesz az hogy a depó ablakából kilövöd a foglalót a rádió mellõl egy puskagránáttal. Majd meglátjuk az elején úgy is formálódik változtatnak mint amikor bejûtt a mobilespawn, aztán kialakul az, szerintem jobb lesz mint a mostani.
Az igaz, hogy riflemannal inenntõl kezdve a sprintel összevissza rohangáló embereket teljesen esélytelen lesz leszedni. De legalább nagyobb harcok lesznek egy-egy CPben.
Bob megmutatta, hogyan lehet LMG-vel A13-ast, Damlert és Vickerst kigyújtani úgy, hogy nem kell felmászni rájuk. A kétfajta crusader is leküzdhetõ, de azért már fel kell mászni rájuk. Sima puskával is mûködik a dolog, de sokkal több ideig tart és több próbálozást igényel a pár szerencsés találat bevitele. LMG-vel pillanatok alatt ki lehet lõni 50 golyót és elõbb megvannak a találatok.
Ha lesz egy kis idõm, csinálok arról fotókat, hová kell lõni.