július 30. és augusztus 2. között Welcome Back Soldier, aki az elmúlt 3 évben elõfizetett, az most visszatérhet erre a pár napra, mert a training szerveren lesz egy speckó event.
a Saitek Syborg EVO joystickomat miért nem ismeri fel a játék? Rámegyek a keymapperben a "with joystick"-ra, átváltja az irányítást, viszont nem veszi be se a gombokat, se a tengelyeket ha módosítani akarom.
Valami bug lehet ennél a konfignál nem szabadna, ATI-val mindig is problémás volt a game, tesztelik a javító patchet talán megoldást jelenthet
Üdv! Nem tudjátok miért van, hogy ha boforssal lövök néha nagyon belassul a játék, és olyan furcsákat villan egy-egy lövés. Régen nem ilyen volt :( Egyébként tényleg izmos gép kell neki, 3Ghz dual proci + 4giga ram + ati 4850 => 25-50 fps általában. Viszont ez a légvédelem így elég nehézkes (be-be lassul)...
Na sikerült, már csak le kell csúsztatni a klienst az 1 megás neten. :D
Olyan szívmelengetõ érzés, hogy gond nélkül beenged a felhasználói fiókomba, hogy megújítsam az elõfizetést...
Megtudjátok mondani, hogy most mennyibe kerül egy hónap? Lehet megint befizetnék egy körre. :D
az air.cmfl file-ban kell a Flap control reszt atirni absolute ertekrol a masikra. Sajna mar nincs meg, de en anno 25%-ra allitottam be, igy negy kulonbozo dolesszoge volt, mint az Il2-ben
Is-is , a torony páncélzatán ugyanis kivágások vannak a lövegnek, géppuskának, irányzó távcsõnek stb. Van amikor a lövegpajzs csak ezeket a réseket fedi le (Pz4G, Stug) és van amikor ezen felül szinte az egész tornyot lefedi plusz védelmet nyújtva (Sherman76). Típusfüggõ. Ha jól tudom a damage modell viszont nem tudja kezelni a lövedékek dupla páncélon történõ áthatolását a repeszszámítások miatt, ezért a CRS átlagolja a kettõt egybe pl. PzIIIH esetén 30 + 37 helyett mondjuk beállítanak 52mm-es védelmet. (?)
A lövegpajzs vastagsága önmagában értendõ, vagy összeadadndó a torony páncélzatával?
Igaz lehet 3H-val, bár ha már oldalt vagyok akkor inkább a tornyot veszem célba. Ja a Charnak ugye bal oldalt van a hûtõje esetleg lehet vele próbálkozni, de sokat ne várjunk ha már füstöl akkor a motorja besülhet hosszabb-rövidebb idõ múlva attól függõen hogyan és mennyit használja.
Jó tudni az irányzók az estek többségében a torony bal felén csücsülnek (Stuart, Sherman, Panhard stb.)
Hozzáfûzném azt, hogy Springel fölmentünk fél éve kb a tréning szerverre és Char ellen próbálgattuk a német páncélosokat (Konkrétan 232-vel is meglõttem meg minden pixelt rajta valami bugot keresve :D) és arra jutottunk, hogy 3f-el teljesen esélytelen a dolog, viszont 3H-val ha sikerül az oldalába kerülni akkor a hátuljánál a négyzetnél ahol össze van szegecselve (Sap pont) ott egy AP lövedékkel fel lehet gyújtani.
Nos trier1 -ben tulajdonképpen el lehet felejteni a páncélosokat ilyen célra. Miért is? A páncélosok zöme 37mm-es ágyúval van felszerelve (IIIF, 38t, és pak36) amiknek a max átütõ erejük közvetlen közelrõl 35-38 mm, és ez a távolság növekedésével értelemszerûen egyre romlik (mivel a lövedék lassul) 1km-en már csak 25mm az átütési képességük.
Nos a problémák ott kezdõdnek hogy a szövi tankok ennél jóval vastagabb páncélzattal rendelkeznek S35 (30-56mm), Char (56-60mm), Matilda (70-75mm !!!) Ebbõl jól látszik hogy miért is van az hogy csak puffogtatjuk õket de el nem pusztulnak, az hogy mi történik velünk ez után jobb nem is beszélni.
75mm-es ágyúval rendelkezõ páncélosokkal egy fokkal jobb a helyzet de csak egy fokkal! Ezek az ágyúk ugyanis rövid csövûek minek következtében a lövedék kezdõsebessége és ez alapján átütési képessége nem túl nagy. AP 100m-en 41mm, 1km-en 30mm Láthatjuk ez még mindig nem elegendõ tûzerõ. Csak érdekességképpen a hosszú csövû hetvenötösök átütési képessége (pzIVG stug3G) AP 100m-en 100mm, 1km-en 80mm Ez már egész impozáns. Na de ne rugaszkodjunk ennyire elõre maradt még a HEAT lõszer, ami egy kumulatív lövedék ami annyit takar hogy becsapódáskor a lövedékben lévõ robbanóanyag felrobban olvadt fémsugarat lövelve ki magából ami átégeti a páncélzatot, esetünkben 45mm-nyit. Ez sem sok de több mint a semmi S35-re már elég.
Végezetül a szövi tankok páncélzata: S35 teknõ elõl 36mm oldalt 30mm torony elõl 56mm hátul 45mm
Értelemszerûen a testet kell célba vennünk a torony páncélzata túl vastag csak a HEAT üti át de az is csak hátul.
A torony ua. mint az S35-ösnek. Max az ágyút iktathatjuk még ki rajta HE a legjobb erre a célra A testet nem tudjuk átlõni csak a vezetõt tudjuk megölni a figyelõrésén keresztül. A lánctalpakat könnyû leszedni HE-vel! Mindkét lánctalp leszedése kill credit! Bár még okádja magából a tüzet de legalább már nem mozog könnyebb megsappolni stb.
Matilda torony 75mm test 70mm
Ehhez nem kell semmit sem hozzá fûznöm legjobb ha békén hagyjuk, lánctalpát le lehet szedni ágyúját is de az nehezen megy tönkre mert kicsi célpont. (HE)
Használjunk sappert és 88-ast!
Én kilövöm a Chart 6000 méterrõl! (He-111-essel)
Amúgy az AP nekem teljesen szarnak tûnik mikor stugoztam (persze ez semmit nem jelent :D) a HE inkább arra jó, hogy a lánctalpjait leszedd (arra viszont tényleg nagyon jó!). Bár lehet ezeket változtatták az új pecsben, fölkéne menni majd a training szerverre próbálni ezeket laboratóriumi körülmények között.^^
1 ember 8 perc 2 ember 4 perc 3 ember 3 perc 8 ember 1 perc alatt foglalhat el zászlót. Fegyver használat közben megáll a foglalás, bár ez elenyészõ idõ nincs különösebb jelentõsége fõleg puskával a kézben :)
Az mellesleg mókás lesz, hogy egyedül 8 perc elfoglalni egy depót. :D
"If you get a flag to 75% and then die or leave the building, no more reset to 0 progress. Even firing your weapon no-longer affects or even delays it."
Én aszondom cseréld le a magyar fordítást. :) Szerintem a 75% csak egy példa, bármikor lehet harcolni, azt akarták csak leírni, hogy ha meghalsz mondjuk 75%-nál akkor nem resetelõdik 0-ra hanem szépen lassan visszakúszik vagy ha védõ van akkor megy visszafele magától, legalábbis szerintem. :> (Mellesleg az nem tiszta, hogy ha vannak bent védõk akkor azoknak a foglalásához a bomlás az hozzáadódik-e vagy akkor nincs.)
Valami gáz van a játék órájával. Valami oknál fogva felgyorsul, és másodpercek alatt órák telnek el, aminek a vége az, hogy egy másodperc alatt többször vált nappalról éjszakára, és így villog a kép. Van valami billentyûkombináció, ami felgyorsítja a játékon belül az idõ futását? Lehet hogy ez akad nekem össze a joy vagy a tracir beállításaival.
.. és indul a campaign 62
Már tölti is az elsõ javító patchet hehe
5200+ 30-50%-os javulást jelent és low-ról visszaállítottam mediumra a látható egységeket, 8500 Ft volt hûtõvel. Ha tudsz vegyél 6000+ost (kb. 12E) vagy a fölöttit ha AM2+ os a CPU foglalat az alaplapodon, nekem sajna sima AM2 amibe max 6400+ ost tehetek de az Mo. szerintem nincs is :). Sebaj majd húzom ezt is egy kicsit. Itt érdemes szétnézni hardverapro.hu meg vatera.hu a régit el is tudod adni rögtön ha az aktuális piaci ár alatt hirdeted.
A Documents könyvtárban lévõ fájlok törlésével megoldódott a probléma. Kösz a tippet.
Hupi, milyen az új processzorod?
Na megvan az új procim, így már olyan mint az 1.30 volt a régi konfiggal 18000-bõl megúsztam össvisz ...
Kipróbáltam az új verziót. 9500gt-vel 30-60 fps.Nem is olyan rossz így elsõre.
Újratelepítettem a windowst, alaplapi, hangkártya és videókártya driverek telepítése után felraktam a játékot, és szintén ugyan az a hiba. A játék fut, csak 800x600-as felbontásban, mivel nem jegyzi meg, ha átállítom a felbontást. Hol tárolja a játék a beállításokat? Ha kell átírom szövegszerkesztõvel a cfg fájlt, csak nem találtam ilyet.