2 -ben lassu a jatekmenet, es egy kaotikus ize az egesz. a hajok baromi lassan reagalnak es rendezodnek. a resource collectorok teljesen ostobak, ha kibanyasznak egy sziklat nem allnak ra egy ujra, folyton oket kell pesztralni. csomo jopofa dolog hianyzik, ami tokjo volt pl catacylsm-bol a linkelheto acolythe-ok. a nehezsegi szint meg elkepeszto. vagy sietve kilovod a yardokat es egy nulla a jatek, vagy buktad mert aramlik rad a gep 5x tulerovel. a regi homeworldhoz kepest ez egy szar. meg a grafikajat sem vedenem, mert ez 2003 -as szinthez kepest alacsony. 1-et meg cataclysmet vegigtoltam mint a pinty, ezt 5. palyanal toroltem.
1.: Az elsõ rész hangulata szvsz sokkal magávalragadóbb...
2.: Akkor én vagyok béna.
2.a.: Valóban változatosabbak, de ha olyan pálya van, amelyen van Shipyard (4. pálya, 7. pálya, stb.), akkor ott ha sokat pepecselsz, simán nyerhetettlen felálás lesz a jussod. Erre mondom, hogy eléggé idegesítõ. Muszály minél hamarabb a Shipyardnak esni...
3.: Ebben egyet is értenék, csak az bánt, amikor egy Carrier-em úgy vész oda, hogy mellette kiséri 6 resource collector, amelyek szépen végignézik az agóniáját...
3.b.: A HW1-ben éppen az tetszett, hogy mindig egyben maradtak a flották. Sokkal jobban átlátható volt. De lehet, hogy igazad van, és ott a gond, hogy Agressive módban nyomulnak a hajók, majd ma kipróbálom...
Csak a topicfenntartás céljából vállalom a védelem szerepét 1.)Nekem tetszik a hangulat, igaz nem játszottam az 1-el(most töltöm)
2.)Nehézség: szerintem pont jó. Most másodszor tolom végig, és mindegyik pálya 2. nekifutásra megy.van amelyik 3.ra. ez se nem tús sok, sem unalmasan könnyû. resource:Ha a resource collectorokat kilövöd, a legtöbb esetben érezhetõen alábbhagy az ellenfél lelkesedése. egyébként van, amikor neked is alig kell gyûjtögetni, mert az elõzõ pályáról hoztál 80000et magaddal...
2.a.) Biztos van benne valami, de ennél azért változatosabbak a küldetések.
3.) Én jobbszeretem, ha azt csinálják, amit mondok nekik, legalább megtalálom õket ott, ahol legutóbb hagytam.
3a.) A javítás amúgy is rohadt sok idõbe tellik, én csak a battlecraftokat szoktam javítani, a többivel nem éri meg pepecselni.
3b.) Az alakzatok arra jók, hogy addig egyben tartják a csapatot, amíg mennek valahova. Csatában már nem kéne egy helyben álldigálniuk a formációt tartva, mert az egységek eltérõ hatótávval/taktikával harcolnak, mindegyik azt támadja, amelyik ellen jó. Az egyben lévõ destroyerek valszeg azért mennek szana széjjel, mert agressivre vannak állítva és mindegyik más célpontot talál magának.
A játéktól én nem vártam semmit,(ismétlem, még nem játszottam az 1el) így nem is csalódtam, szerintem jó kis játék. Csak rövid. De igazad van, mindenbe bele lehet kötni.
1.: A hangulat valahogy nem az igazi. Tudja fene, pontosan miért, de messze nem ér fel ez a Vayrg-elleni parasztháború az Otthonvilág felkutatásával. A HW1 háttértörénete sokkal jobban motiváló volt...
2.: A játék nehézsége ordenáré. Kezdõdik azzal, hogy úgytünik a gépnek nem kell resource. Hiába lövöm ki az összes resource colletorát, hiába nincs már semmit bányászni, õ akkor is ontja a hajókat...
2.a: Az egyik legdûhítõbb dolog a Shipyard-ok feltünése. Ha ezt nem lövöd ki a lehetõ leghamarabb, gyakorlatilag véged. Kilõheted a hajóit, folyamatosan jönnek az új Carrierek, azokból meg a Frigatte-ok, Corvette-k és persze a vadászok és bombázók. Még csak a 7. küldetésnél járok, de már most sokszor felidegesít az, hogy a fentiek miatt tiszta rusher-taktika az egész: a cél az, hogy az ellenséges Shipyard-ot a lehetõ leghamarabb kivégezd. Ennyi...
3.: Sajnos mindenre oda kell figyelni, mint a HW1 és a HW:C esetén. A resource collectorok ha kifogy egy lelõhely, hajlamosak simán megálni mellette - az nem zavarja õket, hogy a flotta folyamatosan távolodik tõlük. Ha legalább az anyahajót követnék ilyenkor...
3.a.: A resource collectorok nem hajlandóak észrevenni, hogy a melletük álló hajó javításra szorul. Alakzatban lehetnek egy Carrier-el, de mégse javítják, ha esetleg támadás éri. Nem lehet csoportott kijelölni a javításra, így aztán csak úgy van értelmük, ha minden egyes frigatte-ra jut(na) belölük 1-1 db. Mivel ez aligha megoldható, ezért Destroyer-nél kisebb hajó mellé beosztani õket merõ pocséklás...
3.b.: A nagyobb hajók alakzata vicces. Hiába van alakzatba rendelve 12x Torpedo Frigatte, 4x Flak Frigatte, ha az ellenség közeledtével teljesen szétbomlik az alakzat, és a Flak Frigatte-k szana-szét kóvályognak, védtelenül hagyva a Torpedo Frigatte-kokat. A Destroyerek még viccesebbek, egyszerûen lehetettlen egyben tartani egy három rombolóból álló alakzatott, ha pedig esetleg fordulni kezdenek, akkor két perc, amíg rátalálnak a helyes irányra...
Bevallom õszítén, az eddigiek alapján a HW2 nagyon-nagy csalódás számomra. A grafikáján kívûl alig van olyan, amibe nem lehetne belekötni...
hú de lesüllyedtünk, majdnem a 100. helyrõl kellett visszahoznom a topicot... gyerünk gyerünk legyen nyüzsgés, jó game ez csak nekem fagy
Esetleg a 12. pályához valami taktika? :D
Van vmi ötletetek, hogyan lehet megakadályáozni az állandó kifagyásokat? Nincs még vkinek ilyen baja?
Na végre sikerült megcsinálnom a 4. küldetést, aki esetleg csít nélkül akarja megcsinálni, itt a saját verzióm:
-Az elején a resources colletor-okat elkûldöm a baloldali nyersanyagbázishoz, közben gyártok mint gép. Kb. 5-6 perc után jön az elsõ ellenséges hullám, ezután megindulok az elsõ (bal oldali) Aszteroidához, a komplett flottával. Lenyomom az ellenségeket, elfoglalom a Warp Gate-et és 8x Torpedo Frigatte, 5x Pulsar Corvette plusz 2 Ion Gun Platformal átsétálok a Gate-en, itt lenyomom a Carrier-eket és a Destroyert, és elpusztitom a másik két Gate-et. Vissza, majd szépen eladom a Gate-et. Ezután jön a második és harmadik Aszterodia megtisztitása, a harmadiknál addig várok a teljes tisztitással, amíg el nem készül a flottám,de hagyok kb. 4000 pénzt az Ion Gun Platformok gyártására. -Az ugrás után neki a bázisnak, miközben szépen gyártom az Ion Gun Platformokat, amelyeket amennyire lehet, a HQ közelébe telepítek. Közben a Mothership-et és a Carrier(eket) is felhozom, mivel hátulról várható egy rakat Corvette. -A bázis lenyomása után a lényeg: a Shipyard-ot kell kinyírni bármi áron, mégpedig úgy, hogy az Engine-jét kell kinyirni, de célszerû a Capital Ship gyártórészével kezdeni. A Carrierek se hagyd elmenekülni, mindenképpen ki kell lõni õket. -Ha nem sikerül, ne keseredj el, nyírd ki a Carriereket, és küldj egy Probe-ot az küldetésbeli indulóhelyünk felé (ahol az egész küldetést keztük), valószinüleg ott lesz a Shipyard. Ha nem lõtted ki a Capital Ship gyártó részét, akkor itt most elég nehéz dolgod lesz, mivel azonnal gyártani kezdi a Carriereket. Azonnal indulj el ebbe az irányba, és ha még van pénzed, kezdj el gyártani. Itt már nekem sikerült elkapnom, és végül átjutnom az 5. pályára.
A lényeg az, hogy ha hagyod a Shipyard-ot gyártani, az ontja magából a Carrier-eket, azok meg sorozatban gyártják a Frigatte-kat. Szóval vicces dolgok ezek...
nekem meg gyakran kifagy, de nemtom miért... nem lehet vele normálisan játszani, pedig jó game
hát ez tényleg elég fura,athlon xp 1700,gef2ti,768mega 266ddr ram,1024*768,minden max kivéve árnyék tökéletesen fut.
Én beleõrülnmi? :D Homeworld, Homeworld, Homeworld, Homeworld, Homeworld, Homeworld. Ehh. Nem is =) Amúgy télleg nem, csak van pár idegesítõ rész benne :D
Én is a 12 kuldetesnel vagyok, nem is lenne gáz, de annyira szagatt, hogy nem tudok már igy jáccani. Elég nagy a seregem, meg az ellen is jon kismillio hajoval, volt olyan, hogy egyszere 4 batlleship jott egy hullamban. Azt nem ertem, hogy mas gamek siman mennek, ez meg valamiert nagyon tetû. (1900xp, geforce t4200, 512 sdram -talan a ram a baj, de pl.: a Temple of Elemental Evil siman megy).
Az tényleg elég reménytelennek tûnõ pálya. Az a lényege, hogy a középen lévõ nagy bányászható aszteroidamezõt meg kell szállni, különben végtelenítve jön az ellenség...ha tied a közepe akkor 2-3 nagyobb hullám jön csak...utána nyugiba le lehet zúzni mindent(kicsit figyelni kell hátra is, mert hajlamos az ai kikerülni a fõcsapatot és lezúzni a mutersippet)
Miért érzem úgy a hozzászólásodból, hogy kezdesz beleõrülni a játékba?
most nem tom melyik talán 12es küldinál vagyok de most lett elég kicsit :D ki kell szabaditani vmi emberkét egy ûrbázisról az enemy ilyen 8 destroyeres csapatokkal jön meg kibasok mindennel :D még tartom magam de nem tudok elég gyorsan utánpótlást gyártani :D szal majd ha lesz nagyon jo kedvem akkor folytatom, itt már csak a túlerõ az ellenfél amugy nem elég magas szintû az AI :D
ajánlom a dual defense fregattot. 2 megy egymás mellett meg a collector bekapcs egyik és amikor 10% eneriája van bekapcsolod a másikat sima ügy igy :D
Nekem Radeon-nal is vannak problémáim, mikor elindítanám, sokszor csak egy homokóra fogad fekete háttérel, és nem a VU nyitóanimációja. Úgy veszem észre, hogy a felbontásokra/képfrissitési frekvenciákra valahogy házsártos a HW2...
Itt vmi nem stimmel, vmiért mindig kifagy kb fél óra után... mi lehet a baja? drivert újraraktam, semmi változás...
A defense fregatton be kell kapcsolni a spec. actionsnál a védelmi funkciót, ami csak 10 mpig tart kb, és csak akkor van védve a sugárzástól. a darabokat egyébként collectorokkal lehet összeszedni.
Nah. Már valahol ott tartok, hogy a felrobbant Bentusi hajó Hyperspace Cor-ját kell összeszedni. Fel van fejlesztve a defens frigate, elmegyek az egyik darabért. Ugyan nem tudom miért de meghal a hajó =) erre ugye az ellen elvisz egy darabot. Szétkapom a shipyardot, minden carriert, ott lebek az ûrben a cucc. Erre mikor lejár az idõ elvesztem a küldit, mert elvileg a szétlõtt hajó elmenekült a cuccal. =) lol Hogy menekült volna már el? :D ehehehehehehehehehe
Nekm is ugyanez kb. a gépem és semmi gond nem volt a játékkal...ja a ramom csak 512, vedd ki az egyiket, hátha túl sok neki a memória
btw vki tudna nekem segiteni hardwer gondban ? win xp, 2000+athlon xp , abit alaplap 1giga ddr 333mhz, Ti4600ultra, eddig 45.23as driver most már a 44.03 (azt olvastam ezzel stabilabb de mind1 neki ahogy nézem hogy dögölne meg ) szal sokszor nem idul el sehogy hanem kibasz windowsba még a menü se jön be. próbáltam a biztonsági inditást 800*600ba de baszik rá. Szal fogalmam sincs mit csináljak. Ujra raktam és ugyanaz a gond. Még nézelõdök hivatalos forumon de sehol nem találok hasonlo gondot (biztos vmi szar van a vassal, de hogy mi ?.. ). szal ha vkinek van 5lete az ablakon valo kidbáson ( a gépet ofcos) kivül akkor help pls
ja igen arra kell figyleni hogy a geco néha a mothershipet/shipyardot lövi szal 1-2 ion platform és javito robot oda se árt azért :D
:D megmondom nekem mi volt a flotta azon a pályán, és alig vesztettem el 1-2 hajot :D a lényeg hogy legyen egy shipyardd már bár ez annyira nem fontos még, meg nekem 3 carrier vagy mim volt. a lényeg hogy az egyik csapatomba volt rengeteg gunship, és interceptor (nem tom miért de nekem bejönnek ). a kettes csapatomba volt 15-20 ion fregatt meg bomberek de azok gagyik esetleg pulsar gunship lehet még de az is gagyi. Szal ez a 22 grp a javito körül volt odavittem még a 3 carriert és azok azonnal lökték az utánpotlást ha vmi megholt. de elõtte leraktam vagy 20 ion és gun platformot. iszonyat hasznosak. pláne az ion platformok, ezeket minden pályán érdemes használni 5-6 ion cucc szétszed egy nagyopbb hajot is pillanatok alatt. aztán volt még 5 destroyerem ofcos meg vagy 10 begyûjtõ robot amikkel mindig javitottam amit épp lõttek. na szal ezzel a felállással elég könnyen tul lehet élni, az ion fregattok és platformok mindig egy célpontot lõjenek és akkro nagyon gyorsan amortizálodnak azok a szmötyik.
Ehh. Végül sikerült átjutni a 4. pályán. Most a 9.??? pályán akadtam meg =) A drednaught-ot kell megjavítani, meg védeni. Csak annyi kis szemét hajó jön hogy hajajj. A 7 vadász és 7 bombázó raj, 12 pulsar gunship, 21 Ion Frigate, 5 destroyer, maxos fejlesztések (máramennyire max lehet) és bazzeg mire kész a javytás le is aláznak =(
akinek tul nehehezek lennének a küldik használja ezt:
text editorral nyisd meg a a mentéseknél a persist(pályaszám).lua file-t az alján ott van a pályakezdéskor indulo credited ( RUs=xxxxx) és ird át mennyi pénnzel szeretnéd kezdeni az adott pályát.. :)
A negyedik pályával nekem is sok sok bajom van. Szétkapom a bázist és a shipyardot, majdnem minden egységem megvan. Max 2 flakf fregatt veszett oda. Erre jön a hátam mögül vagy 20 Heavy Missile fregatt és pár laser corvett. Na ezek olyan lazán legyaláznak, hogy hajajj =) Valakinek valami jó ötlete, hogy hogy lehetne szétkapni õket?
hehe hallod van egy pálya ahova elugrik a hajo és nem tudsz tovább menni amig szét nem lõsz kb6 ürszemetet mert vmi sugárzást csinál. szal a sugárzó felhõkbe a te hajoid 2 pilla alatt meghalnak az enemy 2 külön pontrol carrierekbõl ontja az áldást (õ tud felhöbe menni) meg egy bázis van shipyard és 4 carrier és onnan is jönnek :D jó kis pálya, ott hullott ki a fél hajam meg gondoltam lassan feladom.. :) másik elõtte egy oraclet kell megszerválni egy aszteroidrol, odamegyek max unital sok fejlesztés, rámegyek mindennel a hajogyárra és mire félig szétlövöm addigra a teljes flottám szétlövik :D
Hmmm... Az egyik haverom is éppen azt mondja, hogy a Flak Fregatt mindenképpen kell...
Nagyszerû, ezzel eddig is tisztában voltam, csak azt áruld el, hogy mivel lõjjem le. A Shipyard-nál az egyik kisérletemnél 10 Bomber-t nyomtam rá, ami ugyan elpusztitotta a Frigatte-részt, de itt meg is állt a tudomány, mert a 10 Bomberbõl egy se maradt, ahogy pénz se nagyon...
Lehet kulün subsystemeket loni a hajokon pl shipyarrol lelovoldozod a frigate facilitit vagy mit es nem gyart tobbet:D ugyan ez a carrierekkel, ha meg mnekulni akar megcelzod a motorjat esa hyperspace modult aztan nem megy sehova.
A Flak fregatt minek? Lelövi a rakétákat tán? Mert én a Torpedós Fregattokra esküdtem eddig, látván, hogy azok a leghatékonyabbak a Heavy Missile Fregattok ellen. De most ment el aztán a kedvem, de nagyon - ahogy látom miután szétlõttük a 4. pályán a Bázisukat, ott csoroszkál egy Shipyard, amit nem lehet elfoglani (elõszõr ezt próbáltam, de sehogy sem sikerült). Ha még ezt ki is lõjjük valahogy (figyelembe véve, hogy kb. félpercenként hegeszt magának egy Heavy Missile Fregattot), akkor van még legalább 3db Carrier (én legalábbis eddig ennyit láttam).
Mikor nagy nehezen végre kilõttem a Shipyard-ot, szabályosan újongani kezdtem, egészen addig, amíg rá nem jöttem, hogy az egyik irányból egy Carrier folyamatosan Heavy Missile Fregattokat, míg a másik irányból egy másik Carrier pedig Missile és Laser Corvette-ket küldözget.
Kész. Itt besokaltam. Pénz nuku, van pár Torpedós Fregattom meg egy marék Pulsar Korvettem és saccperkábé ennyi.
Sztem is nagyon király a game, de tiszta bugos... nekem pl. félóránként kifagy, hiáába raktm újra a drivereket, hiába raktam fel azt a codecet amit akart... sztetek mi lehet a baja? A demo is szarakodott már, azt hittem ez jó lesz... meg ha egyszer kifagy, utána újra kell indítani a gépet mert kifagy a pálya betöltése közben...
Kiküldtem par probeot de tenyleg felelmetes ez a gép :)
ehh kész regényt írtam
Az ugy volt hogy beraktam 2 easy gepet aztan Borg rakerdezett hogy easy? és utana beragtam 2 standardot. Én már az elején teleraktam a carriert bomberekkel es hyperspacel elugrottam az ellenseg mothershipjehez amire leolodoztem az összes modult majd 0 veszteseggel elhuztam :). Ezutan nemsokkal akkora flottaval jöttek nekem hogy kenytelen voltam elugrani hs-el Borghoz. Nala gyüjtöttük a sereget ezerrel. utana elindultunk (kb ekkor esett ki Borg de en ebbol csak annyit lattam hogy eltuntek a hajoi) egybol szembejott 3 battlecruiser par destroyer es mire ezeket nagynehezen lenyomtam maradt 3 égõ battlecruiserem messze a bazistol amit eppen amortizalt egy masik battlecruiser meg 2 destroyer. Gondoltam odamegyek hyperspaceval erre hallom: Hyperspace jump halted. roviden ennyi innentol fogva nem is irom tovabb ugyis tudjatok mi következett...
nekem a 3. pálya 2 és fél órámba telt... már vagy 5-ször majdne mkiléptem, de megerõszakoltam magam és észrevettem, hogy a szétlõtt carrierek maradványait be lehet gyûjteni :)) azér maradtam életben :))
A 4.-ediken hogy a rákba jutottál át. Én most ott szídom a Relic összes fel- és lemenõjét.
A bázishoz 8x Torpedo Frigate, 2x Flak Frigate és 2x Marine Frigate, max. Gunship & Pulsar Gunship, max. Interceptor & Bomber felállással ugrottam (több nem is igen lehetne, mivel egyszerûen nincs már resources az indulóhely környékén). Szembe találom magam kb. 12 Heavy Missile & Assault Frigate-al, akik úgy legyûrik a teljes flottámat (inculded the Mothership), hogy az döbbenetes. Arról már nem is beszélek, hogy milyen kedves volt, amikor a végé a hátbatámadott egy csapat missile corvette...
Próbáltam a Marine Frigate-okkal szórakozni, de az sem jött be.
MOST MEG KIFAGYOTT ÉS NEM MENTETTEM EL! A MOCSKOS KUR................
b@ssz@ meg ez a 3. pálya kurv@ sz@r!!! honnét szerzi az a köcsög enemy a lovét arra hogy 5 percenként flottákkalé táadjon? most van 2 órája éppen hogy szenvedek velük...
Akkor gyüljünk össze a #homeworld2.hu -n és multizzunk mar:P
Skacok, rájöttem mi a leggázabb a Single küldetéssorozatban: Akkora &@#^ß$ség hogy a küldetés teljesítésével azonnal vége a pályának, hogy az már csúcs.
Rendesen kiborultam mikor is nagy nehezen átverekedem magam a 3. küldetésen, a végén alig van pénzem, és hajóm se sok. A pályán lenne még némi Resources, de közli, hogy MISSION ACCOMPLISED, és már ugrunk is el. Azért a HW1-ben sokkal jobb volt a Hyperscape-gomb...
Én is jönnék multizni. irc #homeworld2.hu ?
nehogy megnysid, én kb 16-ot kaptam belõle (nem kamu) majd multizunk vmikor?
off: Kaptam egy levelet a microsofttol hogy van 1 virus a neten es azonnal telepitsem a levelben mellekelt patchet hat lol :D Ha ilyet kaptok el ne inditsatok mar csak azert is meg a microsoft patchek kb így szoktak kezdodni: Q34536424.exe és nem ugy hogy patch9.exe :D
Vaygrel nem jaccotam sokat de a hiigrizé sztem jobb a hyperspace platformal barhonnan barhova tudnak ugrani csak penz kerdese.
Na felraktam a legújabb detonatort, de néha még így is kifagy, fõleg amikor 6an vagyunk egy pályán és kb 300-an lövik egymást :) Nektek melyik faj tetszik jobban?
Az 5. mission még siman ment de a 6.at mar 2.ra vesztettem el na ez telleg nehez mar:P jonnek ilyen kis gyors elpusztithatatlan pusztito pocsok aztan leirtjak a flottamat utana mondja hogy ki lehet ellenuk fejleszteni fegyverzetet kifejlesztem es kiirja hogy akkor most oljem meg oket vannak vagy 100an es amint legyartok 1 hajot meg ki se ert az anyahajobol de mar felrobbant. Van valami 5letetek ?:) ja és a poen az egeszben hogy az anyahajo össze vissza ugral hyperspaceben mert az oracle bezavar neki, de persze hogy a seregem meg nem ugrik vele.....