ÜÜßßßÜ ÜÜßß ÜÜÛ ßßßÜÜÜÜ Û ÜÜÛÛÛÛÛÜÛÛÛÜÜÜÜ ßÛÜÜÜÜÜ ÜÛßßßÛ ÜÜÜ ßÜÜ ßÛÛÛß ßßÛÛÛÛÛÛÜ ßßßßßßßßÛÜÛßßßßßßßßßßßÛÛß Üß ÛÜÜÛß Ü ßßßßÜÜ Û ÛÛÛ ÜÛÛÛÛÛß ßßßÛÛÛÛ ßÛ ÜÛÛÛÛÛÛÛÛÛÜ ÜÛÛÛÜ ß ÜÜÛÛÜßÛÛÜÜ ßÜ Û ÛÛÛ ÜÛÛßßßß Üß ÜÛÛßÛÛÛ ßÛß ÜÛÛß ÜÛß ßÛÛÛÜ ÛÛÛ ßÛÛÛÜ Û Û ÛÛÛÜÛÛÜ ÜÜÛÛß ÛÛÛ Ü ÛÛÛ ßÜÜ ÜÛÛß ÜÛÛÜ ßÜ ßÛÛÛÜÛÛÛ ÜÛÛßß Üß Û ÛÛÛßÛÛÛÛÜ ÛÛ ÛÛÛß ÛÛÛ ß ÜÛÛß ÜÛÛÛÛÜ ß ÜÛß ÛÛÛßÛÛÜ Üß Û ÛÛÛ ßÛÛÛÛÜ ÜÛÛÛ ÜÜÛßßÛÛÛÜÛÛÛÜÜÜÜÛÛÛ ßÛÛÛÜÛß ÛÛÛ ßÛÛÜ ßÜÜ Üß ÜÛÛÛÜ Ü ßÛÛÛÛÜßÛÛßßß Ü ßßßßÛÛÛßßßßßßß Ü ßÛß ÜÛ ßßßßß Ü ßÛÛÜ ßßÜÜÜÜ ÛÜ ßßßßßßß ÛÜ ßÛÛÛÛÛÜÜ ßßßßßÛÛÜ ßßÜ ÛÛßßßÛÛ ß ÜÛÛÛßßßßßßßßßÜ ßßÛÛÜÜ Ü ßÜ ßßßÛßßßßßßßßßßßÛÜÜßßÛÛÛÛÛÛÛÜÜÜ ÜÜß ÜÜÛ Ûßßßßß ßßÜÜÜ ßßß Üß ßßÛÜÜÜ ßßßßÛÛÛÛÛßß ÜÛß ßßßßß ßßßßßßÜÜÜÜÜÜÜßß ú 1ú9ú1ú1 ú ÚÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ¿ ³ Homeworld 2 (c) SIERRA ³ ÃÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ´ ³ Date: Sept. 17, 2003 ³ Game Type: Strategy ³ ³ Supplier: Razor1911 ³ Size: 50 x 15MB ³ ³ Cracker: Razor1911 ³ Protection: Securom + Serial ³ ÔÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ;
GAME NOTES: ~~~~~~~~~~ Combining elements of real-time strategy and space combat, Homeworld 2 delivers the next evolutionary step in gameplay and technology. Cinematic-quality graphics, special effects, rendered ships and an innovative interface combine to create an immersive 3-D space combat experience.
Totally New 3D Engine An innovative 3D engine generates cinematic-quality graphics, stunning special effects, and beautifully rendered ships. The sublime vistas and otherworldly splendor of Homeworld 2 are in the award-winning tradition of the original. In-game cinematics flow seamlessly in and out of gameplay as players command their armada around eerily beautiful phenomena of deep space, including giant asteroids, massive derelicts, gas clouds, and nebulae light years across.
Steamlined Interface A streamlined interface lets players take total control of their ships and explore the universe. And all-new camera panning makes maneuvering fleets in the thick of battle easier than ever. Zoom in to see objects in intricate detail, zoom out to get a panoramic view, or rotate your view of deep space a full 360 degrees.
Stunning Deep-Space Phenomena In the dynamic 3D universe of Homeworld 2 the awe-inspiring phenomena of deep space - giant asteroids, huge derelicts, murky gas clouds, and vast nebulae - pulse with the energy that permeates the cosmos. These fully interactive phenomena - some strategically helpful and others fraught with danger - add another dimension to gameplay.
All-New Battle Fleets Two all-new customizable battle fleets, each with unique capabilities and spacecraft, enhance Homeworld 2\'s strategic complexity and tactical flexibility. Players can now group ships in strike formations that move together into combat. New ships such as the flak corvette and the marine frigate offer innovative tactical choices, while capital ships have subsystems like engines and weaponry that can be crippled while leaving the ship ready for capture.
Multiplayer Mode New multiplayer modes and features allow up to six players to wage war via a LAN or over the Internet. Additional tools and modules enable the community to develop new missions and mods.
Mindenki itt a grafikán lovagol!! Szerintem egy játéknál nem ez az elsõ tényezõ amit meg kell nézni(azér az is számít de nem annyira), hanem a játékélmény!! A HW2 szerintem pont jó grafikával van megáldva és a játékélmény az király! Átérzed a hatalmas ûrcsatákat, KIRÁLY ÉRZÉS!!!! Üdv
Kb. mint a Haegemonia, csak vedd ki belõle a bolygó- és naprendszermenedzselést (mivel itt a bázisod egy anyaûrhajó), és képzelj el egy sokkal jobban kidolgozott harci részt.
És én sem látom sehol... :( Ez szörnyû, úgy terveztem, hogy a Half-Life 2-ig végigtolom a Homeworld 2-õt...
De ahoz már a kezeimben kellene lennie :(((
Volt egy nagy rendõrségi akció azt hiszem Németországban, és egy marha nagy kalózservert lefoglaltak, amin 11 terabyte cucc volt. Lehet, hogy ez az oka a késének, mert ma van a hivatalos megjelenés már a boltokban van.
hú de megnézném már a nagyobb hajókat!!! heavy cruiser meg battleship... azok állatioan néznek ki
Tudja fene, a helyzet az, hogy az elsõ proci, amit tuningoltam, egy Pentium Pro 150Mhz-es volt (@180Mhz), és még ma is mennek az azóta tuningolt procijaim különféle ismerõsõk gépeiben (Pentium 2 233Mhz@300Mhz, P2 Celeron 300@450Mhz, P2 Celeron 433@650Mhz, - az egyetlen proci, amit nem tudtam tuningolni, az ezt megelõzõ P3 1Ghz volt, azt csupán kemény 50Mhz-el tudtam feljebb hajtani, úgyhogy anál maradt az alapfreki).
Viszont hamarosan jön a game emberek! Már kevesebb, mint egy hét!
Csak ennél a játéknál jelentkezik, vagy másnál is elõfordult ilyesmi?
Látatlanban arra tippelnék, hogy tuningolod a géped, és "élen táncolsz", elég egy kis instabilitás, és a program máris szabálytalan mûvelet okoz, amire az kilép az asztalra. Nekem is csinált ilyet, az UT2k3 és a Warcraft 3 teljesen simán futott, az Operation Flashpoint viszont kb. fél óra játék után kivágott az asztalra. Aztán adtam a procinak még egy kis feszültséget, és voilá, megoldóttak gondjaim :)))
pl. néhány játékba nem lehet belépni, mert azt írja hogy teli van, akkor is ha csak a hostoló van bent, és ezt a többiek is észrevették... vmilyen lag-bugnak neveztélk el vagy mi (100-as pingnél is, lol)
Véletlenszerûen, simán kidob a windowsba (XP) Amúgy értek azért valamennyire a géphez, eddig minden problémát meg tudtam oldani, de ez most vhogy kifog rajtam.
Milyen a fagyás? Ha megyfagy úgy, hogy a kép van, akkor valószinüleg videókártya, ha kidob a Win asztalra (WinXP) akkor lehet videókari, hangkari, proci és ram is, ha restartol a gép (WinXP) akkor szintén a fenti dolgok, de súlyosabb szinten.
Ha Radeon-od van, akkor javaslom neked azt, hogy eltávolítod a drivert, a registry-t is kitakarítod, restart, majd utána fel a friss drivert. Hátha ez segít.
Egyébb kérdés az, hogy a játék melyik részén fagy meg? A menüben? A játék alatt véletlenszûren? Vagy bizonyos idõ elteltével?
Közben megoldódott a probléma, driver uninstal, majd csonttisztára kellett tisztitani a registry-t az ATi-s dolgoktól, restart és utána fel a friss drivert. Ennyi, innentõl semmi anomália, semmi fagyás...
1.: A játék maga tutkó 32 bites nálam, csak a "háttérûr" tünik úgy, mintha 16 bites lenne. De egyébként tényleg jobb volt a HW1 setup-ja, lehetett D3D és OpenGL között váltogatni, szinmélységet állítani, stb. Itt meg annyira leegyszerûsítettek mindent, hogy az csúcs.... Egyébként még a .CFG file-ban se láttam színmélységállítási lehetõséget...
2.: Nem is azzal van gondom, hogy az ûrhajókat tisztán ûrbéli, avagy légûrhajóknak álmodták meg, bár anno a HW1-ben még erre is voltak példák (pl. a .PDF-ben volt egy kép egy Kushan Fighter-rõl, amely légköri repülést végez), hanem hogy ránézve mennyire tûnik ûrhajónak az, mennyire célszerûen van kialakítva...
Én nem láttam bugokat a 3.7-es catalysttel, bár az is igaz, hogy "csak" 9600 pro-m van. De nálad is úgy néz ki a gáma, mintha csak 16 bites lenne a képernyõ? Mert nálam olyan és sajna sehol nem láttam erre beállítási lehetõséget.
Tudja fene, az a gond a netes game-el, hogy csak ISDN-em van, azzal meg sajna az ilyen játékok kínszenvedések...
De bizti ki fogom próbálni :))
Amúgy egy Sapphire Radeon 9800Pro-m van, 6xAA és 16xAF mellet játszottam. Amit viszont nem látni, hogy olykor szabályosan lefelejti a textúrákat az objectekrõl, ezt említettem meg, mint grafikai anomáliát. Csak arra nem tudok rájönni, hogy a 3.7-es Cataclyst okozza-e, vagy valami apró beállítás...
1.: A kép átméretezést nem ismered? Muszáj széttolni a topicot??? Nem véletlenül linkeltem a saját képeket...
2.a.: És az ilyen ûrhajó-desing-októl tudok röhögõgörcsõt kapni, mi ez a rondaság?!? Az IG3/GA és a HW2 ûrhajódesing-jai messze verik/verték volna a Haeg és a Solon stilusát (mondjuk ez személyes meglátás kérdése...). Annak örülnék, ha 1x kijönne egy olyan játék, amelyben olyan desing-ok vannak, amelyek valóban mûködnének is - a való életben...
2.b.: Ilyen poligonszámú hajóból lesz 50db a képernyõn? Nem? Akkor meg miért hasonlítod a HW2-höz?! Szvsz nem közvetlen közelrõl kell überjól kinéznie, hanem olyan nézetben, amilyenben legtöbbszõr látod. A HW2 esetén ez szvsz tökéletes... Amúgy ne mond, hogy ilyen közelrõl fogod nézni a hajókat játék közben...
Jó az tény hogy a grafikája lehetne jobb, de nekem még így is tetszik!!! Sztem hagyhatnánk már a grafika témát. A lényeg: jó a hangulata és a játékmenete! A haegemoniaát azért hagytam abba, hiába volt a grafika igen jó, bugos volt mint a fene meg nem is tudtam a történetben annyira elmélyülni.
nem azert mondom, par eve meg elment volna ez a gfx is, de hogy jobb lenne..
csak egy kep osszehasonlitasnak (sztem vhogy igy kell kineznie egy szep urgamenak 2003-ban):
amugy imadom hw-t, nem arrol van szo, csak nagyon elavult a gfx. a regi engine kapott 1-2 uj effektet.
Már azt fel lehet írni mint pizitívumot, hogy nem lehetetlen az, hogy minden transzporthajót megmentsünk, nem pedig az, hogy egy biztosan elpusztul, mint a HW1 hibernácoós kapszulái közül egy (legalábis nekem még soha nem sikerült mind a hatot megmenteni).
Rohadt jó ez a játék! Megjegyzem nekem nem volt semmi probléma a demójával (lefagyások, bugok, stb, sõt végig is nyomtam), hacsak nem számítom azt, hogy egyszer kereste a gyári cd-t... De mentségére szól, hogy csak 0.99-es verzió :D De gyönyörû (sokkal szebb a hw1+catalystnél) plusz még az interfészen is javítottak (bár el nem tudtma képzelni, hogy még lehet!). Az igazz HW feeling is megvan! Alig várom, hogy a kezeim között legyen a full verzió!
Már aranyon van, és Szeptember 16. a megjelenési dátum.
Van Human vs CPU is, ott gyárthatsz Fregatokat is (Torpedo Fregate, Flak Fregate és Ion Fregate), capital shipekbõl csak Carrier-t, de van kétféle Gun Platform (sima ágyús és Ion).
Csináltam pár képet is, hát dunno, de nekem ez a grafika jobban bejön, mint a Haegemonia-é, tehát szvsz szebb a HW2, mint a Haeg...
Hát nálam 8500al mindent maxra rakva 1024ben tökéletesen megy... Gyártottam ezt azt kutyafuttában, meg egy csapat interceptorral megtámadtam az ellent, de igéretes:) Csak bele kell jönni...
Azért van egy-két különbség a Haeg és a HW között. A Haeg esetén bolygómenedzselés is volt, míg a HW-ben a rp megszerzése sokkal egyszerûbb (aszteroida ill. gázfelhõk bányászata). A Haeg harcrendszere elég gáz volt, gyakorlatilag csak a stratégiai térképen lehetett rendesen levezényelni egy csatát, ami miatt a látványos ûrcsatákból semmit sem láthattunk. A HW-ben sokkal átláthatóbb volt a csata (amíg nem lett 50+ egységünk :)), és a HW2-ben csak tovább finomitottak rajta. Szóval a HW tisztán a harcra megy rá, míg a Haeg esetén bolygó- ill. naprendszermenedzselés is volt a feladatunk.
Plusz még hozzátenném, hogy a Haeg ûrhajóitól a hányinger kerülgetett, a HW és a HW2 ûrhajó már sokkal "ûrhajóbb" kinézetûek.
Homeworld '99ben már volt, Haegemonia még nem, ergo a haeg tûnik ugyanúgy ûrstratégiának, mint ez. Grafja annak szebb volt igen. Itt elsõsorban a hihetetlen hangulatra, történetvezetésre építenek.
sziasztok miben külömbözik ez a játék a haegemoniátol? nekem a demo alapján ürstratégiának tünik ugyan ugy mint haeg., csak annak szebb a grafikája sztem.
Igen, sajnos a demo egyik nagy átka az, hogy úgytünik "kissé" problémás...
Nekem úgy kezdte, hogy az "english" file-okat rossz helyen kereste, aztán folytatódott azzal, hogy olykor lefagy induláskor (a profile-ban valami zûr van a log szerint), és csúnya grafikai animáliák vannak 9800Pro-n...
A sérülsémodelrõl annyit, hogy a "legszebb" sérülések a nagyobb hajókon láthatóak csak, a fregattokon meg korvetteken csak elektromos kisülések meg füst és tûz látszik, a vadászokon meg szinte semmi, de nagyon kircsi a game... nálam mondjuk 1óránként kifagy de igen tetszik, sztem a missionok is izgalmasak.
Bazeg eza szar nem indul el DX9 nélkül. Most felteszem, de ha gond lesz belõle szijjevágom az biztos...
hat szvsz nem sokat fejlodott, meg grafikailag sem:(
Na egy utolsót a grafikárol, csak úgy 'szvsz' szinten.
Sokkal több poligon, szebb textúrák, extra effektek, árnyékok. Nekem ez már kimeríti a szebb grafika fogalmát, de mondjuk egy ilyen játéknál a játék maga a lényeg és nem a grafika (bár nem mellékes szempont). :-)
Hmm ezt találtam: "It's official! Homeworld 2 has gone gold and will ship to North American retailers September 16, 2003. "
Remélem akkor jövö hétig legkésõbb meglesz ez is :D
Azt hittem, már megjelent...
Apropó a teljes verzió mikor lesz? Mert inkább le se szedem, ha belátható idõn belül nem jön ki a teljes...
Én nem azt mondom, hogy ronda a játék, hanem hogy a '99es elõdhöz képest nem látok túl nagy újítást. Nem ronda, csak 2003ban talán többet várna el az ember.
Jah, és tetszik, hogy a HW:C-bõl áthozták a fejleszthetõ anyahajó dolgot....
A demo meghozta a kedvemet.
Nyugodjon meg minden Homeworld fan, a második rész nemcsak szép, de igéretes törénetileg is!
Akik meg a grafikát fikázzák, azok valószinüleg nincsenek képben. Ebben a stilusban a legszebb ûrhajókat láttam eddig (khmm... najó, az szerencsétlen IG3/Galaxy Andromeda szebb lett volna) a Demo-ban, a Mothership tényleg fantasztikusan néz ki, a sérülések pedig döbbenetesen jól néznek ki. Persze tény, hogy teljesen ránagyítva a hajókra, sajnos a textúrák pixeljeit már látjuk. Amit egyedül kritizálni lehet, az a "háttérkép", mert azok továbbra sem meggyõzõek, sõt, kissé idegesítõek is szeritem.
Szóval HW-fanok, eljött a mi idõnk :))
ps.: megjegyzem töccös kis õszünk lesz, HW2, HL2... :))
húúúúúú, már töltöm is!!!!!
ja es nem kell szemuvegert kuldozgetni az embereket ha mas velemenyen vannak. szerintem is, 2003 vegefele ez nagyon-nagyon keves grafikailag.
banyek, és én melóban vagyok:(( Erre a progira várok már mióta:) Bár a full jobban tetszene...
hat a grafika tenyleg maradt ott ahol volt. szinte teljesen. az effektek szebbek, a hw-igen nagyobb. ennyi. Viszont ezzel veget is ertek a jatek gyengei.
szupi lesz. remelem :) a demoban szinte semmi nem volt meg, de tuti lesznek erdekes dolgok.
Én a teljes küldetéssorozat hangulatára leszek kiváncsi. Az eredeti HW ebben volt kegyetlen ütõs, tényleg brutális volt ahogy az egész történet kikerekedett.
A HW:Cataclysm már kevésbé jött be nekem, zavaros küldetések, nem túl szép új hajók, stb. A HW:C-ben talán a legnagyobb dobás az volt, hogy végre az anyahajó nem csak egy veszteglõ, gyámoltalan gyár volt...
Kircsó nagyon. Mondjuk nálam a a vidkari miatt csak 800x600, no fsaa, stb, Grafika ennek ellenére szép, mondjuk így tényleg nem különbözik annyira a HW-tõl. DE azért pölö robbanások sokkal-sokkal, textúrák meg csak szimplán jobbak (szar videókarin) :) Az is tetszett, mikor az elsõ missionben az ellen bombázói megszórták az "oupostot", s látszódtak a becspódásoknál az elszinezõdések. Persze lehet elnéztem valamit, sok helyen nemtudták megszórni :D
Hangulat fullosan ott maradt a toppon. Ha mással nem, akkor ezzel eladják a cuccost... :)