3 m2esbõl 2 xenon k és egy paranid ody és az m1es a paranid zeus,amibe mindennel bedokkolhatok. Természetesen mindegyikben van gunnery crew(bár eddig nem volt szükségem a flottám segítségére,csak biztos,ami biztos alapon vannak velem).
Nekem a harci hajóim általában védelmeket látnak el és csak egy kis flottát hagytam meg magamnak,ami jelenleg áll 3 db m2esbõl és egy m1esbõl 7db khaak m3assal és egyéb küldetéses hajókkal(ez utóbbiakat nem használom már harcra,csak küldetésekre). A fejlesztett hajtómûvel oda ugranak,ahova én(nem én vagyok a védelem célpontja,hanem az m1esem,így nem követnek,ha pld kis hajóval kiszállok küldetést felvenni v leadni).
Egyébként az elsõ fejvadászos küldimen még csak m3asok voltak és azokkal is megszenvedtem. Amikor meg bejött egy m6os is melléjük,na akkor kezdtem el kereskedni meg hasonlók és akkor vettem a telady osprayt,ami egy dbig jó volt(aztán khaak m3-asokat raktem mellé én is... Ezután már 6 db m6os is jött,amelyekhez már nem ártott m2es gép(enélkül is ment,de volt,h kilõttek 1-1 m3asom és állástöltés).
Nemtudom,h szoktad-e használni harcban az oldalazó meghajtót...nagyon hasznos esélyek kiegyenlítésére,gyorsabb hajók utolérésére(kombinálva max sebességgel)v taktikai visszavonulásra(amikor túl sok ellenséges m6os között találja magát az ember hirtelen),és persze m2es leverésére is jó m6ossal(bár ez utóbbi kicsit macerás és lassú móka).
Hát meg a nagy raktere is jó volt,amikor még sima jumpdrive volt csak,mert sok ene cellát lehetett belepakolni ugráláshoz. Na elszenvedtem a shipping tycoon-ra,de itt kb 10x lassabb a fejlesztése...azért remélem tévedek és lesz pár jobb küldi,amelyekkel lehet fejlõdni,mert eddig eljutni viszonyleg könnyû volt(bár viszonylag unalmas is). Lehet rászállok a harci rangra,hátha nézi a program azt is. Utána meg vissza a kereskedelmire...majd kiderül. A faj repuk mind második legjobb és 50% felett vannak(az argon az 78% jelenleg és egy kivétel ugye a goner 7%-al).
Fejvadász küldikre tényleg jó. Szoktam mellé állítani 2db M3-as Khaak hajót is segítségként. Mert volt amikor 2db Ospray volt a célpont, de nem tudtam kilõni egyiket se, mert mire levittem a pajzsát, elkezdett a célpont cikázni, amíg újra fel nem töltõdött. És így nem tudtam 1-rõl a 2-re jutni.
A minden használhatón értem az aktuális hajón használhatót(tehát olyan fegyvereket nem,amelyeket nem lehet felszerelni rá).:D
Egyébként én minden fegyvert felrakok a használt hajóra(pld lehet psg is rajta nyugodtan,max váltogatod...ha meg van gunnery crew,akkor az van olyan intelligens,h ha sok baráti cucc van a közelben,akkor átvált hept-re v hasonló nem területi fegyverre,ami van a hajódon psg-n kívül...minden más esetben psg-t fog használni).
Na igen,majdnem elfelejtettem! Gunnery Crew-vel sokkal hatékonyabb(azt hiszem 5 kell egy fegyverhez-nem fegyverágyanként,vagyis pld m2-eseken egy fegyverágy 3 fegyvert tartalmaz,tehát ott 15 katona kell fegyverágyanként) meg persze kell ehhez az a fegyverrendszer is...
Ja igen és amikor m6-ossal mászkáltam,mint most te,akkor is Ospray-el nyomultam(fejvadász küldikhez nagyon király szerintem). A lejobban páncélozott ebben a kategóriában és talán a legtöbb fegyver is erre megy(igaz,h nem valami gyors pld egy split dragon-hoz képest,de egy jumpdrive-val lehet ellensúlyozni a dolgon,mert a raktere is tûrhetõ).
Nekem csak HEPT-ek vannak az Ospray-eken,az bõven jó annyi fegyverágyhoz.
Igazad van. PPC nem megy rá az Osprey-re, max PSG-t. Azt viszont kihagynám, mert nem szeretném a saját, vagy baráti faj hajóját sebezni vele.
Bár ott délen egy kalózbázist találtam anno,szóval lehet csak az a lényege,h a kalózok tüntették el a hajót,de ki tudja...
Természetesen max fegyvert,amit csak rá lehet rakni... A Telady Ospray-re csak hept-eket lehet rakni,ha jól emlékszem. Inkább a 3 db 125 mw-os pajzs és a sok fegyverágy a lényege(ezek kombinációja).
Na elértem a Tycoon rangot is kereskedelmibõl és már 30%-on áll.:)
A játékban van pár homályos pont,amelyeket még megnézek(UFO küldi,Duke's Domain-ben délen eltünt hajó stb).
Fajoknál,ha jól nézem,akkor mindnél a második legjobb repum van és mind 50% fölött,szóval lehet,h maxon adja itt az UFO a küldit,amit elvégezve a Gonereknél is maxra ugrik a repum(az is a második legjobb jelenleg 7%-on). Bár ez csak elmélet,majd kiderül.
Remélem ezúttal ki tudok tartani a kimaxolásáig és nem kell harmadszor is folytatnom pár hónap múlva.:)
Sajnos annyira elõre még nem járok. Még csak 1db M6-os hajóm van, amivel repkedek ide-oda. :D Az viszont egy 5.39 ponttal elsõ helye elérõ Teladi Osprey [második helyen 3.62 ponttal a Split Dragon szerepel.]
A full-ra felszerelésnél fegyvereket nézve mire gondolsz? Mert fel lehet rakni rá PPC-t [ha jól tudom alfa-t], de az nálam mindössze 51.35%-ot ért el, a Gamma HEPT 90.00%-ához képest
Igen volt ilyen nálam is anno,h felülírtam valamit,amit nem kellett volna.
M6-os hajók nem mindegyik jó szektor õrzésre,csak a fullosan felszerelt telady ospray(1 is elég egy szerktor õrzésére.Nekem nincs minden szektorban,kb 25-30 szektorban van). Csak a legsûrûbben támadott és problémás szektorokba érdemes rakni ezeket,a többibe meg ugrani,ha gond lenne. Továbbá kalóz bázisokat nem tudják elintézni,szóval nem árt minimalizálni ezek kiírtását,mert lehet olyan helyen teremnek újra,ahol nem kéne...
Szóval Telady Ospray / szector elég,de csak úgy,ha full pajzs/fegyverzet. Velem is megesett,h megöltek egyet még akkor,amikor elkezdtem telepíteni az m6osokat,de fullra tápolva már csak a kalóz bázis jelentett gondot.(a full táp alatt nem csak a pajzs/fegyverzetet értem,hanem a sebesség/manõverezést is...ja és ne felejtsd el az ágyúknak kiadni az attack all enemy-t(ezzel a paranccsal hatékony ha attack all enemy van a hajónak is kiadva).
Unalom ellen én annyit teszek,h küldizek(kereskedelmi küldiket is elvállalok,ami jól fizet és nem a pénz miatt,hanem a % miatt,tehát minél nagyobb a pénz,annál jobban növeli a kereskedelmi rang %-át).
Xenon inváziós küldiket meg kihagyom a továbbiakban,mert túl sokat fizet és én nem igazán csípem ezt a bugot.
Megoldódott a problémám. A szektor-kereskedõk újból fejlõdnek. Valószínûleg az volt a probléma oka, hogy a scriptek próbálgatása közben olyan fájlt írtam felül, amit nem kellett volna.
Sõt, már a szektor-kereskedés kiadásakor kiírja a pilóta szintjét. Eddig lehet azért nem írta ki, mert a BHP script volt fent és nem az Adv.trader.
Az "unalom" ellen ki mit szokott csinálni? Ha a gyáraim és hajóim közelében cirkálok [közeli szektorokban], akkor nem jön Khaak hajó, vagy ha jön, akkor az NPC harci hajók kilövik õket. Vagyis a hajóim biztonságban vannak. Ha pedig távoli [a térkép túlsó sarkában lévõ] szektorba megyek, hogy Khaak és Xenon hajókat irtsak, vagy bérgyilkos küldetést veszek fel, szinte rögtön jön az üzenet, hogy az egyik gyáramat, vagy hajómat megtámadták [vagy már el is pusztították], ugyanis az NPC harci M6-os hajókat [amelyekkel nem bírnak a Khaak, mikor a közelben vagyok], könnyûszerrel "kivégezték".
Na sikerült 2 xenon k-t elkapnom és felszerelnem... 3-5 xenon k-t szokása berakni aoa g1-nél,ahogy elnézem(xenon taxi mission). Ezekkel együtt 7-re növekedett az m2-eseim száma. Nem tudom még mennyit szerelek fel,mert eléggé macerás volt egyenként is felszerelni mindet.
Arra értettem,h amikor elkezdtem játszani a játékal,akkor még nem volt fenn ez a kieg és mivel már igencsak sok hajóm van,ezért már csak az újakra rakok ilyen kiegeket,mert a már közel 1500 hajómból kb 1200 kereskedõ és macerás lenne végigmenni rajtuk ismét meg így is jól megy minden.
A xenon j dolog nem sûrgõs,mert most úgyis a kereskedelmi részével vagyok elfoglalva a játéknak. Max kipróbálom,amint odaértem,ha nem találnám.
Nálam a "bhp" azért van a hajóim 90%-án fent, mert azok mind a gyáraimhoz szerzik be a nyersanyagokat. A harci egységekre és az UT hajókra én se pakolom fel. :)
Hogy lehet-e Xenon J-t elfogni... Valamit olvastam errõl, talán pont itt. De lehet, hogy csak arról volt szó, hogy "Xenon K"-t el lehet fogni. Most nincs idõm visszaolvasni, de ha itt visszamenõleg 1-2 oldalon nem találsz infót róla, akkor én se találnám már meg.
Lehet az állásokat kivéve le kéne törölnöd a játékot és újratelepitened... Én a játékot felraktam,aztán 1.2 patch,aztán 1.3 utána 1.4 és végül az 1.5. Ezekután raktam fel az agosoft oldaláról a kiegeket a legvégén minden az egybent. Ezután jött a hrs és az adv jumper....
#6341-es és #6342-es hozzászólás. Kellemes olvasást. ;) Kb én is így tettem fel, szóval az az érzésem, hogy a windows lesz ludas.
Szóval csak enlight-os könyvtárad van?
Igen. Gondolom azért, mert a javításoknál figyeltem, hogy a megfelelõt szedjem le. ;) [enlight=USA, egosoft=EU]
A BHP adv. trade command mk1 lett, és a gyári bónusz pakkban benne van. Valahol láttam is árulni, de nem tudom melyik nációnál. ... Azt hiszem advanced trade software néven árulják.
Igen, valóban úgy hívják és a Boron Equipment dockokban lehet megvenni Lehet meg lehet máshol is [Split vagy Teladi], de a Boron van hozzám a legközelebb.] A flottám kb 90%-a fel van fele szerelve. Csak az újratelepítés elõtt "BHP ugrade" volt a parancs a BHP script miatt, most meg "Advanced Trade xxx". És nem tudtam biztosan, hogy a BHP a jobb, újabb és keressem meg a neten, vagy az "Advanced" a jobb. De így marad ez, nem keresgélek feleslegesen. :)
...lehet berakok egy scriptet a végére,amivel khraak m1 és m2-õk is elkaphatóak ...
Van olyan is, amivel rögtön megkapod azokat a hajókat fullosan felszerelve.
Megnéztem a következõ részt is,de nekem nagyon hiányzik abból a belsõ nézet... Mindegy,majd,ha ennek vége,talán megnézem...
Hamár végeztem mindennel és az ufos küldetést is kivégeztem(ha sikerül megkapnom),akkor lehet berakok egy scriptet a végére,amivel khraak m1 és m2-õk is elkaphatóak és kipróbálom,milyenek. Bár a paranid m2-essel lehet aratni rendesen:)
Jól érted!
A BHP adv. trade command mk1 lett, és a gyári bónusz pakkban benne van. Valahol láttam is árulni, de nem tudom melyik nációnál. Még nem járok ott, hogy szükségem lenne rá. Azt hiszem advanced trade software néven árulják.
Szóval csak enlight-os könyvtárad van? Nekem anno az volt a gond,h volt enlight és egosoftos is... Én usa verziót használok,te milyet? Lehet a zállásokat kivéve le kéne törölnöd a játékot és újratelepitened... Én a játékot felraktam,aztán 1.2 patch,aztán 1.3 utána 1.4 és végül az 1.5. Ezekután raktam fel az agosoft oldaláról a kiegeket a legvégén minden az egybent. Ezután jött a hrs és az adv jumper.... Én kb így telepítettem plusz minusz egy lépés v pontos voltam,nem emlékszem teljesen részletesen.
Na megvan mindenem(már a haderõm is nagyobb,mint egyes fajoknak). Már csak a rangjaim kéne maxra vinnem és kivégezném ezt a részt is.
Egyébkéne találtam egy scriptet,amivel át lehet tranferelni a cuccokat a kövi részbe...hát nemtudom,h fogom-e használni,ha egyszer kijátszottam ezt a rész is teljesen...
Na igen és az ufos dolognak a végére is szeretnék járni ebben a részben,mert már annyimindent olvastam róla,h kiváncsi vagyok rá,mi a kacsa(mondjuk az már tény,h küldetést adhat,mert ezt már tapasztaltam,csak krix-kraxul nem tudok).:)
A fájlokat már eredetileg is a megfelelõ helyre másoltam be. ["t" könyvtárból "t" könyvtárba, stb.] Másolás elõtt leellenõriztem, hogy nincs-e 2 azonos nevû fájl. Nem volt. Így nem írtam felül semmit, amibõl feltételezem, hogy lényegtelen a fájlok bemásolási sorrendje. [Emiatt nem hinném, hogy szükséges lenne "utolsóként" bemásolni az "adv jumpdrive" scriptet. ;) ]
Van "scripts.bp103" nevû könyvtáram a játék gyökér-könyvtárában. A benne lévõ fájlokat átmásoltam a "script" nevû könyvtárba, ahogy írtad. [Nem volt azonos nevû fájl, így nem írtam felül semmit]
Majd kiürítettem a ".bp103" könyvtár tartalmát.
Töröltem a "Xai-corp" scriptekhez tartozó fájlokat is, nehogy azok bezavarjanak.
Minden egyes lépést követõen indítottam a játékot és kerestem a plusz vásárolható dolgokat az "adv jumpdrive"-hoz. De továbbra sincs semmi változás. Már csak arra tudok gondolni, hogy a rendszert is [windows] újra kellene telepíteni, mert az okozhatja talán a "galibát". Azért gondolom ezt, mert amikor indítom a firefox-ot, vagy a winamp-ot felugrik egy üzenet, hogy "Az eljárás belépési pontja (IsThreadDesktopComposited) nem található a User32.dll-ben" De ettõl függetlenül a programok elindul és mûködnek rendesen.
A "BHP upgrade"-hez találtam egy ilyet: "BHP Upgrade Kit MK1 was created by third-party script for X2. It was included in the X2 Bonuspack. (The latest X2 Bonuspack renamed it to Advanced Trade MkI.)" http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=271174
Jól értem, hogy a "BHP"-t az X2 csapat beleintegrálta a bónusz CD-be és átnevezte "Adv. Trade Command MK1"-é? Vagyis a Bonusz CD-s "ATC MK1" a jobb [vagy ha nem is jobb, de nem rosszabb] a "BHP"-nél?
A "Trade MK1" "Buy ware xxx...", az MK2 a "Sell ware xxx...", az MK3 pedig a Sector és Universe Trade parancsokat tartalmazzák.
Közben sajnálattal láttam, hogy a xai-corp.net oldal megszûnt. :S Pedig jó pár script volt ott nagyjából még rendszerezve is. Töltötte is le jó párat onnan még nemrég, csak letöröltem õket azóta.
Vagyis a fõkönyvtárba a scripts.bp103 könyvtárat és a tartalmát is a scriptekbe,ha van.
Az adv jumper áll 3 könyvtárból,tehát mind a 3 könyvtár tartalmát (s,scripts és t)másold be az ugyanezen nevü könyvtárakba(van,amikor egosoft és enight is van program files-ban,szóval,amelyikben van a játék...mondjuk csak ott van ez a 3 könyvtár is gondolom).
A BHP a parancsokban van,nem a gyárakban(trade mk3 kell hozzá v 2 nemtom)... Az adv jumpernél meg próbáld meg újra bemásolni,de ezúttal az legyen az utolsó,amit bemásolsz. Ha van scripts.bp103 könyvárad,akkor azt a fõkpnyvtárba másold be és a tartalmát másold be a scriptekbe(így legalább ûködnie kell).
Na kipróbáltam. Legalábbis kipróbáltam VOLNA. De valami nem megy... Végignéztem az összes Boron meg Argon equipment dock-ot a kezdõ szektorokban [Boron esetén még 1-2 távolit is]. De SEMMI új dolgot nem lehet venni [OK, nem repültem oda, csak "távolról" néztem meg a kínálatukat]
A hajómon már van jumpdrive, amit már az újratelepítés elõtt beszereztem. De semmi új parancslehetõség. [Talán a hiányzó alkotóelemek miatt.]
Az "adv jumpert" mellett feltettem még a Xai-Corp Trade Command MK1 és MK2 scriptet is. A leírásában annyit ír a telepítésérõl, hogy másoljam be a megfelelõ fájlokat a megfelelõ mappába. Ezeket megtettem, de a helyzet ugyanaz, mint az "adv jumpdrive" esetén. Se új parancslehetõség, sem új vásárolható kiegészítés a hajókra. Pedig "Xai Trade Command MK1" illetve MK2-es, vagy ehhez hasonló nevû programcsomagokat külön lehetne venni az equipment dock-okban. Pár éve mikor ezzel a játékkal játszottam [igaz, akkor max 1.2-es vagy 1.3-as javítás volt még] megtudtam venni a "Xai" csomagokat.
Esetleg ötlet, hogy vajon mit csinálok rosszul [hogy még az "adv jumdrive" sem mûködik, aminek mûködnie kellene]?
Köszi szépen a linket, le is szedtem. Majd nemsokára kipróbálom.
Volt egy script amit használtam a kereskedéshez."BHP..." valami volt a neve, ha minden igaz. Elvileg feljavította a bonusz CD-n lévõ kereskedõ sriptet, amelyik segítségével elég volt 1 beszerzõ hajó a gyárakba, mert mindig azt vette, amire a gyárnak szüksége volt. Az eredeti "Advenced Trade Command..." parancsot javította fel és nevezte át "BHP Upgrade..." parancsra. Sajnos letöltve nem találtam meg [BHP névvel kerestem, lehet más a neve..] a neten rákeresve meg olyan oldalakat adott ki, amik már nem érhetõek el. De még keresem, hátha meglesz.
Még talán a hrs repair systemet ajánlanám,amelyet szintén újrajátszásnál töltöttem le,h dronokkal tudsz hajókat javítani a hangárban...ha jól emlékszem(bár még nem használtam....vagyis már nem nagyon van rá szükségem,olyan haderõvel ugrálgatok).
Igazából ezek nélkül is jól meglennék,de hamár újrakezdtem játszani vele,ahol abbahagytam,akkor beraktam kis kényelem miatt.
Ja igen,ha tetszik az adv jumper,akkoraz argon equipment dockokban megvehetõek hozzá a kiegek stb(én Argon Prime-on vettem ezeket).
Egyébként nem tudok más hivatalos scriptekrõl... Inkább x3-hoz gyártottak fõleg...
Igen sajnos sok ilyen cheat van,amelyeket én sem csípek... Én az adv jumpert használom,mint scriptet(amióta újra játszok). http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=77552
A fenti linken az elsõn lehet letölteni(ez csupán kényelmi szempont és csak ezt használom,ami nem hivatalosnak mondható,de logikus is mondjuk,hiszen a játékban is vannak hírek a hiperhajtómû fejlesztésérõl,nem beszélve,h a xenonos küldetéseknél kiderül,h lemásolják és használják a hiperhajtómû technológiát a xenon capital ship-ek és nem kapura,hanem pontokra ugranak energia cella nélkül).
Lehet még elgondolkozok a xenon energia cella gyárakon,amelyekhez nem kell kristály,mert az is belemagyarázható,hamár több részen keresztül szenvednek velük csak ellesik ezt a technológiát(ez utóbbi nemtudom,h van-e x2-höz,de majd utánanézek,ha nem lustálkodok).
Köszi. Körbenéztem az egosoft oldalán, de van kismillió topic csak az "X2 cripts and modding"-on belül... Ráadsául úgy vettem észre, hogy ott a többség a saját házilag készített sriptjét teszi fel, amik "csalások". A minimális angol tudásom és a napi kb 2-3 órás szabadidõm mellett hetekbe telne megtalálni azokat a scripteket, amik hasznosak és nem csalások. [Vagy gyorsabb lenne, ha kipróbálnám, hogy miket tud egyik vagy másik feltöltött script, de akkor meg ott lennék megint, hogy tele lenne szeméttel a játék script könyvtára]
Nem tudnál [vagy más] segíteni, közelebbi támpontot adni, hogy melyik scriptet lehetne/kellene leszedni? Sript neve, vagy az elérhetõ parancsai angolul, vagy a fórumon belül merre keressem [elsõ pár oldalon, vagy a 20-25-ik oldal környékén található topic-ok között] ?
Ja igen és van még transporter catapult nevü cucc,ami hasznos capital hajókra v TL-ekre. Kiadod pld a dock v mi parancsot és beírod a kinn lévõ hajóid számát és betransportálja õket bizonyos távolságon belül. És ezt fordítva is megteheti.:)
Naja azt most fejbõl nemtudom,h hogyan lehet átküldeni a pilótát másik hajóba,de v a célhajón v a kiinduló hajón a comman console-ban van ilyen parancs a speciálisban v az alsó parancsokban,h átrakni a pilótát v valami ilyesmi.
Nekem is 1.5-ig van feljavítva,plusz ráraktam a minden egybe kieget. Most,h újra folytatom a játékot,ahol fél v 1 éve abbahagytam felraktam a fejlesztett hiperhajtómû scriptet,amelyet szintén a hivatalosról lehet leszedni az egyik topic-ból(hasznos,mert lehet venni olyan kieget a hajtómûhöz,h nem kerül energia cellába az ugrás meg olyat is,h szektoron belül akárhova ugorhatsz,ami szintén ingyenes,ha van olyan kiegészítõd is és van még egy,ami ad egy hiperugrás nevü lehetõséget,amivel szektoron belül a kiválasztott helyre pár másodperc alatt elér).
Persze új parancsokat is adnak ezek,mint pld autó-jump,amit ha beállítasz,akkor a hajó használni fogja az ugróhajtóûvét mindenre(pld ha téged követ,akkor ha ugrasz,õ is ugrik és oda,ahova te,vagyis ha neki is van ilyen felszerelése,h akárhová ugorhat szektoron belül,ha meg kereskedõ,akkor is használjak az épületed ellátására,hameg több szektort õriz,akkor is átugrik a másik õrzött szektorba,ha szükséges...persze autómatán).
Eddig nem használtam ezt a scriptet és sokminden mást sem,de kényelmi szempontból megéri(különösen,h ilyen scriptek nélkül már elértem szinte mindent).
Bocs, hogy ennyit/ennyiszer írok...
Ha ezek fent vannak, mely scripteket érdemes még felrakni? Nem igazán merek magamtól nekifogni, mert sok sript "telepítéséhez" felül kell írni fájlokat. És nem szeretnék egy hivatalos kiadású fájlt/scriptet egy otthon összefabrikált, esetleg rosszabb scriptre lecserélni [esetleg egy új és jobb változatot lecserélni egy régebbi változatra]
Megvan külön a "TradeCommandSoftwareMK3" de nem merem feltenni, mert ez benne volt a bonus pack-ban is és a bonus pack-ban 2005-ben készûlt/módosított fájlok vannak. Az apró "gondom" csak az, hogy mintha német lenne a bonus-packos dolog ["number" helyett pl "nummer" van írva meg hasonlók, amikor tartalmilag összehasonlítottam a 2 verziõ fájljait] Illetve több fájl tartozik a "TradeCommandSoftwareMK3"-hoz, amit nem tudok mire vélni [az újabb verzióknál gondolom, hogy inkább hozzátesznek, minthogy elvegyenek dolgokat/fájlokat.]
Most telepítéskor vettem észre egy apróságot, amit nem tudom, hogy számít-e... A telepítõ a játékot alapból az "Enlight" könyvtárba akarja tenni. Tehát Észak-amerikai/USA változat van meg. Az update-eknél amikor 1.5-re akarom javítani, a javítócsomag a játékot alapból úgy veszi, hogy az "Egosoft" könyvtárba van a játék telepítve, ami az európai változatra utal. Az Egosoft honlapjára felmentem a letöltésekhez, de ott az 1.5-ös javításból egyetlen verziót ajánl fel [míg a többi esetében ki kell választani, hogy európai, vagy amerikai változatot szeretnénk]
Eddig feltettem az összes javítást, amit az Egosoft oldaláról le lehetett szedni [Update 1.2-tól 1.4-ig, utána 1.4-es NoCD , majd 1.4-es script Update, végül az 1.5 update.] Majd a bónusz CD-t a játék gyökérkönyvtárába. Amit innen szedtem le: http://thepiratebay.org/torrent/4058428/X2_All_In_One_Bonus_Package_%28v1.04.01%29 Szóval remélem tényleg ez a bónus CD, mert máshol nem találtam meg.
A fene, hogy nem lehet utólag szerkeszteni a hozzászólást...
Hogy tudom a pilótát egyik hajóról a másikba pakolni?
Azt már próbáltam, hogy vettem új kereskedõ hajókatfullosan a régiek mellé. [Legalábbis 90-95%, hogy azokat már 25-ös pajzzsal vettem. A többi tuning meg nálam alap olyannyira, hogy még a harci hajókra is képes vagyok feltenni a Trader MK1-et és MK2-õt is.] De ezek sem akarnak elõlépni UT-vé. [Max talán az egyik elõzte le az egyik régit. Azt, amelyik megragadt SZT szinten.] De a pilóták nevét és szintjét ezeknél sem írta ki addig, amíg nem indítottam el az UT parancsot.
A szektorba küldés meg 100%, hogy meg volt, mert most is az univerzum 2 távoli szektorában kereskedik 1-1 SZT hajóm már elég rég [az odaküldésükkor volt kb 10-12 gyáram. Most van 34, szóval lett volna idejük ez idõ alatt felfejlõdni, de még az 5-ös szintet sem érték el.]
Le is szedem a játékot és felrakom újra és indulok tiszta lappal [csak a mentésekrõl csinálok biztonsági másolatot, hogy ne kelljen 0-ról kezdenem mindent. :) ]
1.5-ig van feljavítva és fel van rakva a bónusz CD is elvileg. Egyébként minden szír-szart bemásoltam a scriptek közzé [már magam se tudom, hogy pontosan mik is vannak ott]. Van olyan is, aminek az indításához be kellene írni a script-szerkesztõt engedélyezõ szót is, de azt nem írtam még be. [Illetve beírtam, de új játékot kezdtem utána.] Ki kellene ugyan törölni azokat a scripteket, amelyeket nem használok de lusta vagyok szelektálni. [Meg gyorsabb lenne újratelepíteni a játékot. Lehet majd azt fogom tenni...]
Van egy olyan kereskedõ script is bemásolva, amihez van egy "trader" nevû könyvtár a játék gyökérkönyvtárában. De valahogy nem mûködik. Vagy ez is csalás lenne, amihez kellene a "varázsszó"...
Mondjuk jól jönne egy olyan oldal, ahol ha magyarul nincs is leírva, hogy melyik script mire való, de legalább ott kizárólag olyan scriptek lennének, amik nem csalások. [Vagy ketté lennének választva, hogy "Ezek csaláshoz", "Ezek legális használatra"]
Ezért is gondoltam,h talán vannak a játékban kisebb érdekességek,amelyekhez szerencse kell stb...
Te nem tudsz velük kommununikálni. Õk szólítanak meg,ha olyanjuk van(azthiszem spaceweed kell,h nálad legyen,ha jól emlékszem és akkor megszólítanak,de akkor sem biztos). De lehet rangfüggõ is,h a gonereknél milyen reputációd van. Engem az 1ben és a 2ben szólítottak meg,ha jól emlékszem a részekre. Az x2 the treat-ben még nem próbálkoztam velük,de szerintem itt is adnak küldetést.
A küldetést be szokta írni a naplóba is és sajnos idõre megy,szóval érdemes akkor utánanézni ezeknek,hamár semmit nem akarsz a játékban csinálni.
Lelõni nem érdemes goner repu csökkenés miatt és mégcsak semmi hasznos nincs is nála(elkapni sem lehet állítólag).
Valami bug lehet... Én a helyedben a pilótákat rakosgatnám gépek közt vagy új hajókat állítanék a régiek helyére és a régieket sima tevékenységekre rendelném. Persze az újaknál eleve 25mw-os pajzsokkal... Vagy megpróbálnám más(távolabbi)szektorokba küldeni...
Igazából nem tudom,h miket próbáltál ki eddig,de ha segíthettem a fentiekkel,akkor örülök.:)
Lehet elbeszélünk egymás mellett. :) De leírom röviden amit tapasztaltam: [Megj.: Ha UT= Universe-Trade, akkor Szektor-Trade legyen SZT...]
Vettem pár hajót 1MW-os pajzsokkal. Kiadtam nekik az SZT parancsot. De a pilóta nevénél csak az Én nevem szerepelt. [Értelem szerûen a pilóta szintje se volt kiírva.] Folyamatosan SZT-ztek és vártam, hogy fejlõdjenek, de csak nem akart aktív lenni a UT parancs-lehetõség, sem a pilóta nevének kiírása nem jelent meg. Így feljöttem ide és megkérdeztem mi lehet a gond. Jött a válasz: 25MW-os pajzs hiányzik. Megvettem a 25MW-os pajzsokat a hajókra és sikerült elindítani az UT parancsot. És EKKOR jelent meg a pilóta neve és szintje. Volt olyan amelyik már 8-as, vagy nagyobb szintû volt az UT indításakor, õk el is kezdták az UT-t. De volt olyan is, amelyek 4-5-ös szintûek voltak. Ezek persze nem teljesítették az UT aparancsot, ezért kiadtam nekik újra az SZT feladatot, hogy fejlõdjenek. Ekkor már ott maradt a pilóta neve és a szintje is kiírva. A különös az, amit már írtam, hogy volt amelyiknek a szintje folyamatosan nõtt, míg más SZT szintje maradt az "eredeti" [eredeti= az a szint, amit kiírt, mikor legelsõ alkalommal indítottam azon a hajón az UT parancsot] és 1 szintet sem lépett elõre hiába kereskedett ugyanannyit, sõt többet is a szintlépõkhöz képest. [És ennek nem értem az okát.]
Érdekes egy bug ez. Még nem találkoztam ezzel a buggal az UT-nél(mondjuk én csak fullos hajókat indítottam UT-nek,gondolom ezért sem találkoztam ezzel).
A 25MW-os pajzsot, ha jól tudom még Te írtad, hogy kell a universe-trader indításhoz. A legutóbb csak a pilótanév-kiírás miatt említettem, hogy TALÁN azért nem írt ki nevet a szektor-kereskedés közben, mert csak 1MW-os pajzs volt a hajón. De kiírta volna, ha 25MW-os lett volna a pajzs.
Meg ha több pénzed van érdemes kereskedelmi kikötõt meg felszerelés kikötõt építeni ilyen fegyver meg pajzsgyárak mellé és beállítani pár hajót,h ofdavigyék a cuccokat,így nyugodtan játszhatsz és idõnként elég ránézni,h tele van-e(így amikor m1 meg m2-eseket felszerelsz,egyszerre fullra rakhatod fegyverekkel és pajzsokkal,mert ugye 2 fér bele egy dock-ba/termék...2nél már van 4/termék + a gyárban,ha van).
Köszi,tényleg volt vele munka. Az elõzõ 2 részt is kimaxoltam mert ugye az x2 az igazából a 3. Illetve majdnem kimaxoltam,mert az ufós küldit nem csináltam meg,csak megkaptam,de krix-krax-ban írta a mondandóját,szal ez van. Ma veszek még 3 mammut féle hajót,mert azokból nincs meg minden fajtól mind,azt megyek Khaak szektorokba kicsit mókázni.:)
Egyébként már valami hadnagyi rangtól megkaphatóak,de lehet elõbb(a fejvadászküldik),ha jól emlékszem(nekem már 1 db m2-est ad be és vele m6-osokat és olyan 20 milla körül fizetnek a sikeres küldetésért).
Xenon küldik kicsit irreálisan sokat fizetnek,ami jó is,meg nem is...
Most ászok ásza 3. osztály vagyok és profi mágnás(sajnos az építkezések nem vitték nagyon fel a kereskedelmi rangot).
Akkor majd beállítok egy új hajót szektor-trader-nek és megnézem. De pont az volt a gondom, hogy a szektor-trader parancsot csinálta a hajó, de az én nevem volt még mindig kint. Vagy az lehetett a baj, hogy 1MW-os pajzs volt csak a hajón nem 25-ös?
Ha universe-trader parancsot kiadom, utána már kiírja a pilóta nevét és szintjét. Csak nem tudtam, hogy ezen információk eléréséhez ki kell adni azt a parancsot. Illetve nem tudtam indítani universe-traderként egyik pilótámat se, mert hiányzott pár "alkatrész" a hajóról. [Pl a 25MW-os pajzs...] Úgy vettem észre, hogy amíg csak szerktor-trader a hajó [egyszer sem indítottam, vagy próbáltam indítani a universe-traderséget], addig pilóta nevet és szintet nem ír ki a játék. De ettõl függetlenül nõ a szintje, mert volt olyan hajóm, ami szektor-kereskedett hosszú ideig ls mikor kiadtam a universe parancsot neki, rögtön 9-es szintû pilóta került bele. [Míg más hajó esetén 3-4-es szintû pilóta.]
Én egyelõre most kezdtem újra nulláról, a kapott Discó-t feltupíroztam egy kicsit, elfogtam egy Bayamont, most azzal járok. Elsõsorban a kalózok elfogására álltam rá, abból szerzem a pénzt, ez sem túl változatos, de talán ebbõl jön a legtöbb pénz. Ezen kívül beállítottam egy Kajmánt UT-nek, illetve egyelõre ST-nek.
Azt nem tudja valaki, hogy assasin küldit milyen harci rangtól lehet felvenni? Eddig még nem sikerült.
Valamint a fusion injektort mivel lehet mûködésre bírni? (Bónusz pakkban van benne ez is.)
Azt már én is észrevettem, hogy lassabban fejlõdnek, mint mondjuk X3-ban. Mondjuk nekem eddig csak egy traderem van, mert újrakezdtem nulláról. Azt vettem észre, hogy arról is függ, mit szállít. EC-vel pl nagyon lassan fejlõdött. De vett egy rakomány argnu beefet és majdnem két szintet ugrott egyszerre.
Kezdõ szektornak nekem eddig a The Wall jött be. Eddig ott még nem állt le a sector trader. De azt nem értem, hogy neked nem miért nem írja ki a szintet, nekem gond nélkül kiírja a pilóta nevét, és szintjét is, sõt még olyanokat is, hogy apprentice (1-es szint), stb.
Ha Tomoron javaslata nem jönne be, akkor próbáld meg a legújabb videókodekeket felrakni. Évekkel ezelõtt nekem is hasonló volt a problémám. Pl a párbeszédek szövegét ki sem írta a játék. Illetve még a hangokkal volt még gondom [a videóknál nem lehetett hallani semmit]. Mondjuk telepítéskor a játék felajánlotta, hogy feltelepíti az XY kodeket [ha jól emlékszek valami Windows Media .... volt], amire azt mondtam, hogy nem kérem, mert [legalábbis úgy tudtam] annál újabb volt a gépemen. Végül csak fel kellett telepítenem...
Sziasztok! van egy kis problémám az X2: the threat játékkal. A menüben, mozikban, játékban egyes hajók, karakterek teljesen sötétek. Ismeritek a menüt. Szóval az aszteroidák, az ûrállomásoknak csak a sziluettjei látszódnak, olyan sötétek. Hogyan tudnám ezt orvosolni? Az ûr és más textúrák, meg ilyenek szépen látszódnak. Az alaplapom nemrég sült be. felújítva egy ideiglenes integrált videó kártyát kapott. Erre gyanakszom. De ha ti tudtok mást mondani, hogy mi lehet a hiba, akkor a tanácsokat szívesen fogadom. Elõre is kösz!
Köszi, bár így se nagyon értem.
"Atreus'Clouds" szektorba küldött szektor-kereskedõ szinte mindig talált magának munkát, míg a kezdõ Argon és Boron szektorokban lévõk szinte óránként álltak le, hogy nem találnak semmit. Így amikor az "Atreus'Clouds" szektorbeli szektorkereskedõ universe-traderré lépett elõ, küldtem a helyére a következõ kereskedõt. Ennek ellenére az elõzõleg már említett 5-ös szintû pilóta szintje megmaradt, hiába kereskedett folyamatosan abban a szektorban. Amikor láttam, hogy nem akar tovább fejlõdni, a helyére küldtem egy másik hajót, amely pilótájának alacsonyabb volt a szintje. Ez az új hajó meg fel tudott fejlõdni universe-traderré...
Tudtommal az általuk megkeresett creditektõl függ, hogy mikor lépnek szintet a pilóták. És a szektor-trader pilóták által megkeresett creditek már 6-7 millióra tehetõek "fejenként", ami már tudtommal rég elég lenne az universe-trader szinthez. Szóval nem értem a dolgot.
Szektorvédelmek vannak fullos Telady Ospray-ek személyében(persze csak veszélyeztetettebb szektorokba,mert a fegyverutánpótlás nem túl gyors). Szóval rosszul emlékeztem,h mibõl mennyim is van... Még jóhogy mindent jól beállítottam,bár így is újra ki kell tapasztalnom,h merre hány méter,olyan rég nem nyomattam...
Na igen és az m1 és m2 hajók is bennevannak a számlálásban.
Szia Szeesz!
Van,amikor különösen lassan fejlõdik némelyik egyéb környezeti tényezõk miatt(nem pilótafüggõ tudtommal). Pld.:nekem volt,h egyik gyorsan felfejlõdött a másik meg szenvedett... Olyankor egy másik szektorba érdemes küldeni(lehetõleg olyanba,ahol van esélye jó üzletet csinálni és nincs a közelben más hasonszõrû kereskedõd).
Azthiszem kimaxolom a rendfokozatokat és repukat még.
564 épület és közel 1400 maxos hajó(többsége kerekedelmi célokat lát el:épületellátás,univerzum kereskedés és még pár csapatszállító,akik lesik az ágyúszemélyzetek érkezését az equipment dock-okba).
Igen tényleg más... Mindkettõnek megvannak az elõnyei és hátrányai.
Nem minden pilótából lehet universe-trader? Mert felszereltem elõször 5 hajót teljesen ugyanolyanra. Elindítottam a szektor kereskedést mindegyiknél [más más szektorban persze]. Idõnként volt, hogy egyik másik leállt, így a fejlõdésben elszakadtak egymástól. Amikor szektor trader, akkor még nem látok pilótanevet kiírva, így a szintjét se tudom megmondani. Így találomra elindítottam sorban a universe-trader parancsot mind az 5 hajónál. 2 ezek közzül rögtön el is indult, de 3 visszajelzett, hogy nem elég képzettek a pilóták. Volt egy 3-as egy 4-es és egy 5-ös szintû. Ezekkel folytattam a szektor kereskedést és nõtt is a szintjük. Kivéve az eredeti 5ös szintût, mert az megakadt azon a szinten. A többi már réges rég 25-ös szintû, de az "utolsó" még mindíg 5-ös szinten van. [a mai napig. Pedig már több millió creditet összeszedett számomra.]
Ezután vettem még újabb 3 kereskedõ hajót és ugyanúgy felszereltem õket, mint az elsõ ötöt. Szektorkereskedést indítottam velük. De ezek sem akarnak 3-as meg 4-es szint fölé fejlõdni.
Mi az oka? Tudja valaki? Miért nem tudok 4 universe-tradernél többet indítani? [Köze lehet ehhez a kereskedõi szintemnek?]
Ja igen és az m1 és m2es hajóim is mind fullosak(ez utóbbiak felfegyverezése volt a legnehezebb,mivel kénytelen voltam alpha-,beta- és gamma ppc és még jópár ilyen szintû gyárakat is létrehoznom a kevés megvehetõ fegyver miatt...meg persze csak olyan helyre építhettem ezeket,ahol jó és sok bányát építhettem hozzájuk meg egyéb más gyárakat,amelyek kellettek a folyamatos anyagellátáshoz).
Fõleg csak a saját hajóimnak volt megengedve a kereskedelem és kellett agyalni,h hogy lesz a legjobb,de összelehetett hozni,ami megérte,mert eléggé csurgott a lé a végefelé,de így is kevésnek bizonyult a fegyverek száma...
Na jó nem fényezem magam tovább,de nem is ez volt a célom,csak azért írtam le ezeket,h cheat nélkül isel lehet érni ezeket(igaz bõ félév kellett hozzá,v több,már nem tudom mennyi idõt játszottam vele).
Vagyis több,mint 300 épület van és nem csak khaak m3asok,hanem minden fajtól m3asok a csapatszállítókon és a rombolókon... Nem cheat-ezek,tehát tisztességesen értem el mindent.
Szia Tomonor!
Köszi a gyors reagálást és a válaszod. Tulajdonképp nem a folytatásaira gondoltam,hanem játékon belül...ezekszerint kicsontoztam valamennyire ezt is... Igen Argon Installation volt,amit találtam.
Khaak m1 meg m2 hajókon meg azért gondolkoztam csak,mert már csak azok nincsenek meg,meg xenon j és k(ezért is akartam folytatni,h hátha...:)
Majdnem max rangjaim vannak minden fajnál meg harci és kereskedelmibõl is,250 jól mûködõ létesítményem(mindenbõl legalább 1)és minden fajtól m1 m2 hajók plusz universe traderek m6osokból egy rakás(khaak m3asok fullosan vagy 30 db)... Szóval már nem sok újat tud nyújtani a játék ezekszerint?
Akkor lehet megsasolom a reuniont is... Milyen kiegeket patch-eket érdemes leszedni hozzá egyébként?
van, úgy hívják hogy X3 reunion, majd X3 Terran Conflict.
Amit black hole sun-ban találtál, az csak egy Federal Argon installation, nem research center. Khaak kapitálist meg esélyed sincs foglalni, ám jobb is így.
Engem az érdekelne,h a fõ történet kijátszása után még van-e valami folytatásféle x2-ben. Szóval valaki tud valami okosságot?
Én speciel találtam egy Argon Research Center nevü építményt (azt hiszem Black Hole Sun-ban(kb fél éve nyomtam utoljára)ahol egy távoli aszteroida/köd kombó mögött héderelt.:)
Elgondolkoztam,h folytatom a játékot,hátha kiderül még valami,mert jó lenne rájönni még rejtett dolgokra(köldetések v ilyesmik)... (Khaak Destroyeres küldi-mint xenonküldi-jó lenne elfogható destroyerrel:))
Kiszálltam a hajómból, ûrruhában odamentem és beszálltam. Amíg nem szálltam be, addig nem volt az enyém, mert nem tudtam "nekik parancsolni". Viszont senkié nem volt.
Semmi "extrára" nem emlékszek. Annyi volt, hogy "furcsa" helyen állt(ak), nem tartozott/tak egyetlen fajhoz sem [a kódja/juk alapján] és mikor megnéztem a tulajdonságait, akkor nem volt kiírva semmilyen pilóta neve.
[Kezdem úgy érezni, hogy valami csalás miatt lehettek ott azok a hajók, ha már ennyire nem emlékszik ilyenre senki. De ha csalásról volt szó, nem tudom megmondani, hogy melyikrõl, mert nem én telepítettem fel a játékot és hozzá a kiegészítõket. Azt tudom, hogy a Xai Corp trade kiegészítõ/mod fent volt, de hogy azon kívül volt-e valami... A másik lehetõség, hogy az 5 évvel ezelõtti dolgokat csak álmodtam. ]