OK,nincs sok penzem es az uzletekbe sem lattam a domm3 at.
Szép vagy nem, nálam ez úgy szokott lenni, hogy ha tetszik egy játék, megveszem, egyébként nem. A Doom 3 nem tetszik, de mivel alig 1-2 ezer Ft, a végleges DarkMod még elintézheti, hogy megvegyem. A Thief-et boldogan megtámogattam a vásárlással, de ezt egy játéknak ki kell érdemelnie.
Nalad is kerte a serialt vagy te meg vasaroltad eredetiben?
A patch-elt Doom3 javarészt kiszûri az illegális, generált sorozatszámokat. Szóval a legbiztosabb, ha megveszed eredetiben. Addig is, míg latolgatsz, hogy ez megéri-e vagy nem egy pirinyó alfa demó kedvéért, lásd a #9822-es hsz-t.
Az jó hír ha mûküdik XP-n. :) De állítólag a TDP és a TMA nem szereti a több magos procikat.Attól félek, hogy a Golddal is ugyanez lesz.Majd meglátjuk...
Végre, végre, végre. Ez nagyon jó hír. A legnagyobb kedvencem visszatér. Számomra nincs még egy ilyen kedves játék ami PC-re íródott. KGy: Készül már hozzá a magyarítás?
Ez nekem nem a napomat dobta fel hanem az egész évemet !!!!!!!!!!!!!!
Én csak most olvastam, így az adrenalin túltengés miatt valszeg alig fogok tudni elaludni . Már így is van bennem jó adag Szávay Ági páros meccse miatt, de most aztán... Csak jöjjön össze, csak jöjjön össze...
Nna ma olvastam valamit ami feldobta a napomat,ezért megosztom veletek is:
Emlékeztek még milyen jól szórakoztunk a Thief elsõ részeivel? Nem semmi napok voltak! Ha minden igaz, akkor kedvenc sunyizós- lopakodós FPS-ünk visszatér!Az Eidos Montréal Studio honlapján tegnap megjelent egy rövid fejlesztõi üzenet, mely szerint a Deus Ex 3 mellett egy másik AAA kategóriás játékon is dolgoznak, maga a projekt pedig T betûvel kezdõdik! A Time Splitters sorozat az EA-hez költözött, a Tomb Raider részeket a Crystal Dynamics fejleszti, így nem maradt más, mint a Thief 4, legalábbis ebben reménykedünk igen erõsen! Bejelentés hamarosan.forrás:gamekapocs.hu
Hát reménykedjünk, mert aki a Thief-et szereti rossz ember nem lehet.
igen köszi ! közben GYIK-ot átolvastam és megoldottam. jahhajj most kezdem a down in the bone horde-ot... :)
Ha többmagos a procid, csak egy CPU-n szabad futtatni a Thief-et, különben lefagyhat. Ez mindhárom részre igaz (a harmadik résznél el sem tudnád kezdeni a játékot, mert egy bug miatt az intró filmet nézheted a végtelenségig).
köszi, hát nemtom.. majd átmazsolázom. Most akad ennél nagyobb probl. is. lord bafford..elsõ pálya..megkerülöm a házat..jön a szolga..én sötétbõl elõhúz blackjack.. képpel lefagyás :( (csak reset) evvan :(
Csak tipp: Nem lehet, hogy bekapcsolva hagytál pl. valami Dolby Decoder szûrõt vagy valami spéci hangkártya beállítást? Egy igen rövid ideig volt a birtokomban egy hightech kártya, aminek birizgáltam a mindenféle szûrõit. Filmnézéskor tök jó volt, hogy sima sztereó hangból elõcsalja a surroundot, csak aztán csodálkoztam, hogy milyen furcsán viselkednek a játékok, amikor elfelejtettem õket kikapcsolni...
Sziasztok ! Az emberre rájön a Thiefezhetnék... 10 év után újra feltettem a Gold-ot. :) A FAQ nagy segítségemre volt, egy gondom azonban akadt. Ha meg feszülök sem tudom stereo-ra hozni az audio menuben a speaker tesztet. Mindkét fülemben hallom a kellemes nõi hangot : "left-right " Valaki 5 let? (hogy azért mégis jó oldalról pattogjon az a fáklya)
Nézd meg, mik futnak a háttérben, vagy mik indulnak automatikusan a bejelentkezéskor, amikre semmi szükség. Én egy ma már nem túl korszerûnek számító konfigot használok (1,8 GHz AMD Athlon XP, ATI 9600 XT), de 1024x768-ban semmi problémám nincs a játékkal.
Köztudott, hogy egyes vírusirtók, pl. egy NOD32 iszonyúan képes megfogni a gépet. Még a régebben kedvelt Zone Alarm Pro-t is leváltottam, mert az újabb verzióival már iszonyú lassan indult a gép.
Talán nem reklám/spam, ha ingyenes termékeket említek, szóval a Comodo tûzfal egy AVG víruskergetõvel az én öreg konfigomnak pont ideális, mert hagyják a gépet "levegõhöz jutni", miközben nyújtják is az elvárt védelmet. Az automatikusan induló programokat, háttérben futó szolgáltatásokat pl. az "msconfig" programmal (a Windows része, csak írd be a futtatás menübe) ellenõrizheted/tilthatod le.
Egyszerûen tartottam magam azokhoz az elnevezésekhez, nyelvezethez, amit már az elsõ rész fordításakor, 1999-tõl kialakítottam, tehát ha nagyon jelentõséget kell keresni, talán ezt a következetességet tudnám felhozni. Ami a rímeket illeti, néha valóban sokat törtem a fejem, és mûfordítói szemmel biztos nem is mind tökéletes. Csak abból lett nálam rím, ami az angolban is az volt, tehát nem azért, mert így jobban mutat. A harmadik rész rövid mondókáival mondjuk nem sokat veszõdtem - számomra jóval izzasztóbbak voltak például az elsõ rész végén a Konstantin által mormolt varázsigék, a T2X elsõ pályáján található verseskönyv, vagy egyes Fan Mission-ök szövegei (pl. a Seventh Chrystal-ban lévõ elvont gyerekversek).
Hosszabban és általánosabban a nyelvezetrõl találsz egy kis összefoglalót itt.
Értem én a viccet, csak nem szeretem. :) Azért köszi. :) Csalódás? A The Crypt, The Bridge és az All the World is a Stage is csalódás volt? Ezek voltak szerintem eddig a legjobbak (bár nekem még egyebek is tetszettek, pl: Crystal Clear Conscience, Evicted)
Igaz némelyik nem túl hosszú, de szerencsére egyre-másra jönnek újabbak...(Silence, Bad Feeling, Cabot - bár a kulcsvadászat már kezdett az idegeimre menni ez utóbbi esetében...)
Még egy kérdés.És most nem kötekedni szeretnék csak kiváncsi vagyok... Szóval a te magyarításodban(ami "kûlalakra" engem jobban megfogott)feltünõen mások a szövegek,úgyértem ,hogy egyes küldetések,mondókák nem úgy vannak leírva(helységnév,megnevezés stb),nem úgy rímelnek ,mint egy másik magyarítás.Ennek van valami jelentõsége vagy csak rímelve jobban mútat és ezért különbözik a 2 magyarítás ennyire egymástól?
Garrett fejét néha a felszerelés menüben láttam eltûnni, függetlenül a magyarítás fennlététõl. A magyarítást teszteltem a 3 CD-s és az 1 DVD-s változattal, illetve a demóval is, de a többi problémával még csak soha nem is találkoztam.
Olyat viszont már láttam, fõleg a pogány járatokban, hogy ha valakit a válladra veszel, akkor külsõ nézetben Garrett néha nem jár, hanem "csúszik" vagy lebeg, de ez is független a magyarítástól, játékbeli bug. A fejeltûnésre egy ideig azt hittem, megoldás John P. textúrakészletének telepítése, de párszor ezután is elõjött a jelenség (játékban sosem, csak a felszerelés menüben).
A magyarítás telepítõjében a patch jellegû elemek (pl. a magyar karakterkészlet, párbeszédek feliratai) úgy települnek, hogy ellenõrzik a felülírandó tartalmat, vagyis ha nem azt találják a megfelelõ helyen, amit kell, akkor errõl hibaüzenetet kapsz (próbálj meg a honlapon lévõ feliratszerkesztõvel akár csak egyetlen feliratot is módosítani magyarítás elõtt, és meglátod). Emiatt nem tartom valószínûnek, hogy ez ilyesmit produkálna. A külön/egyszerre telepítés meg végképp tökmindegy, valószínûleg csak az volt, egyszer jelentkezett a bug, egyszer meg nem.
Az újabb T3 rajongói küldetéseket nézegeti valaki? Van megint egy-két érdekes. Pl: Bad Feeling, Cabot, Silence - 1. rész. Ez utóbbiban nem is Garrettet irányítjuk... :)
Kösz már túljutottam.Kihagytam egy kisregényt az örzök könyvtárában
Egyébként jelezte már neked valaki,hogy a magyarításod kicsit megzavarja a gammát vagy csak nálam volt ez? (1.1es patch útán is csinálta) garett arca elmosodott lett.ezt meg tudtam úgy kerülni,hogy külön-külön telepítettem fel az összetevõket ([patch]-feladatok leírása,magyar karakterkészlet,párbeszédek).Viszont volt nmég egy hiba,amivel nem boldogultam.Az pedig az volt ,hogy nem lapult a falhoz, csak odaállt 1 sec fagyás és visszaállt alappozicióba. Ez még csak-csak oké lenne,de nekem a létrán sem mászott fel, ha nem úgy variáltam közben egérrel a kamera látószõgét.Volt ,ahol vissza se tudtam mászni,de ez igaz a zárnyításra,ládanyításokra is...
Ha nincs meg az ehhez való feladatod, akkor olvasgass a könyvtárban, hogy megkapd. Részletek a harmadik nap leírásában. Ha ez is stimmel, akkor talán valami egyedi bug. Talán tölts vissza egy mentést az elõzõ pálya végérõl...
Na,de beszéljünk 1 kicsit magáról a játékról is.Megint játszogatok vele és sajna elakadtam.Nincs új feladat... Valakinek van valami 5lete?
Aha,értem.Jó nem akarok én most itt lavínát indítani ezzel az egésszel.Csak nemértettem,hogy került egy lapra a thief3 meg a hl2 ,ennyi. Doom3 valóban nem volt egy nagy hapci.A hl2 viszont szerintem elsõ rész nélkül is nagyot ûtött volna.De tényleg hagyjuk,meggyõzni úgysem tudjuk és szerintem nem is akarjuk egymást.Végeredményben nekem a legjobb ,mert a thief 3 a hl2 és a dark messiah is nagyon bejövõs gamma.Jah meg a manhunt,végûlis az is rejtözködõs...
Hû, gyorsan megnéztem, milyen hülyeségeket is írtam a HL2-rõl meg a Doom3-ról, de csak ezt találtam:
"Egyesek teljesen leírták a harmadik részt, és bár valóban van pár negatívum az elsõ részekhez képest, szerintem elég jól sikerült (a Doom3/HL2-nél biztosan jobban)."
Szóval megnyugodtam, kitarthatok a véleményem mellett. Nem írtam, hogy a fentiek rosszak lennének, csak szerintem a Thief 3 sokkal jobb volt ezeknél. Ez egy vélemény. Mellesleg már miért ne lehetne ezeket a játékokat összehasonlítani?
A HL2-t én is nagyon vártam az elsõ remek rész után, de csalódtam benne. A története és a grafikája valóban jó, de a játékmenet annyira lineáris, hogy gyakorlatilag soha nincs választási lehetõséged, szinte mindent csak egyféleképpen lehet csinálni. Ez már csak az elõzetes beharangozók alapján is zavaró volt, az MI-rõl nem is beszélve, amit szintén nagyon fejlettnek ígértek, még "meggyõzõ" elõzetes videót is láttunk, amirõl kiderült, hogy merõ script volt. A Doom3 még ennyire sem jött be, ugyanakkor elismerem, hogy a motor szép teljesítményre képes.
Azt is elismerem, hogy az idézett megjegyzésemben van egy kis sértõdött felhang, ami annak tudható be, hogy a HL2 lett 2004-ben az év játéka, csakhogy szerintem erõsen túlzó volt a felhajtás körülötte. A HL2 a híres elõd nélkül labdába sem rúgott volna, és bár sokak elvárásait a Thief 3 sem teljesítette maradéktalanul, a HL2 egyedül a profi hírverés miatt volt minden fórumon ennyire fókuszban. A Thief sosem volt agyonreklámozva, és szerintem ez az oka, hogy még az elsõ tízbe sem került be. Az elsõ részekhez képesti egyszerûbb játékmenet talán a konzolosok kedvéért lett olyan, amilyen, de a játék így is méltó az elõdökhöz, és fenntartom, hogy jobb, mint amilyen a HL2/Doom3 lett.
Na, most már tényleg mondhatod, mennyi hülyeséget hordtam össze.
Nekem személy szerint nem jött be, nem tudtam beleélni magam, unalomba fulladt, fõnleg miután elhagytuk a várost, már nem emlékszem a nevére se.Pocsék videok és a játékmenet is pocsékra sikeredett.Volt néha kis meglepetés, választás.De nem tudott lekötni mégse. :( Elég felejtõs kategória lett számomra.Játékmenete se tetszett.Ez van.Mindent nem lehet szeretni. :)
Szerintem a Dark Messiah se lopakodós, se akció, se RPG szinten sehol sincs.Harmatgyenge produkció vagyis a jó játékokhoz képest.Amúgy közepesnek ítélném meg.De ez már off.Csak elmondtam a véleményem. De az igaz, hogy a Thief 3 még mindig egyedinek nevezhetõ, de az elsõ két részhez képest gyenge.De még mindig jobb az összes Splinter Cellnél mondjuk.Hogy mûfajon belül hasonlítgassunk.
Doom3?Half life 2?Mi alapján hasonlítgatod össze a thief3-al?A thief3 a maga nemében nagyon jó gamma ,jó párx végigtoltam.A half life 2öt is vagy 8× végigjátszottam már.Páratlan mind történetileg ,mind grafikusan.(nem véletlenül söpört be annyi díjjat)Vagy vegyük csak a HL2 motorjára épülõ dark messiah-t ami aztán tényleg über király lett,mindent leverve ,amivel eddig ilyen styleban játszottamPersze ez útobbi egyéni vélemény, ízlés dolga minden.Viszont idegesít mikor valaki ilyen hülyeségeket ír.Ez kb olyan,mint összehasonlítani a carbont vagy a pro street-et a gran turismo-val.Ember!!!....
Hello! Az lenne a problémám hogy a Thief 3-ban nincsen hang (az introknál mondjuk van ), vki tudna segiteni? A hangkártyám integrált: Realtek AC 97.
Úgy érti, hogy van ott egy link erre az oldalra, ahol megtalálható a megoldás. (Thief 2 esetén user.cfg file-ban a pontosvesszõ elvétele a safe_texture_manager sor elõl).
Akartam Neked írni egy mail-t, de akkor itt teszem meg: fogadd õszinte elismerésem és köszönetem a Thief végigjátszások és honosítások miatt. Fantasztikus munka. Mikor az elsõ rész megjelent, még egy kis városban laktam, ahol mindenki hozzám jött segítségért, aki játszott a játékkal. (Általában a piszkavasat nem tudták megtalálni.) Mikor rátaláltam a honlapodra csak ámultam-bámultam, és rögtön kiderült számomra, hogy ki az igazi "Mestertolvaj"! :-) Sokkal nagyobb élményt jelentett magyarul végigjátszva a 3. rész. Köszönet mindenért.
A belépett felhasználó dokumentumok könyvtárában egy "Thief - Deadly Shadows\SaveGames" alkönyvtárban találod õket. Az egyes mentések még ezalatt csupa nagyon hosszú nevû, véletlenszerûen generált alkönyvtárakban vannak, úgyhogy azt, hogy melyik könyvtár melyik mentéshez tartozik, az egyes hosszúnevû könyvtárakban található metadata.ion file-ból tudod kikövetkeztetni.
Ha átviszed egy másik gépre a mentést, és az nem jelenik meg, akkor töröld le a SaveGames alatti SaveIndex.ion file-t, hogy a Thief 3 újra feltérképezze a mentett állásokat.
Hali Tudna valaki segíteni? Azzal van gond hogy nem szereti a Thief 2 The metal age a grafikai motort. Valami 3D-vel van baj. Tudja valaki hogy mi lehet a gond? Kérlek titeket segítsetek!
Nem muszáj elkapni, simán ki lehet kerülgetni általában az õrök nagy részét. :)
Pályák? De hisz ez egy kis bemutató pályácska az ALFA állapotú The Dark Mod alatt. :) Remélhetõleg lesznek sokkal kidolgozottabb rajongói küldetések, sok-sok részletesen kidolgozott pályával. :)
Igen, közelharc még kidolgozásra vár, bár igazából nekem annyira nem hiányzik, hisz már régen rossz, ha közelharcra kerül a sor egy ilyen játékstílusban... :)
A kard is elég furán áll az ellenfelek kezében, akik inkább doom-os karmolászó mozdulatokat tesznek, miközben a kard/tõr csak úgy lebeg a kezüknél. :) ...és akár 3 méterrõl is megsebeznek...de mint mondtam, ez felfogható akár nehezítésnek is, hisz mindenképp kerülendõk az ilyen helyzetek egy thief stílusú játéknál.
Nekem olyan gondom volt, hogy az egyik emberke, akitõl meg kell szerezni a kulcsát, a hátára érkezett leütés után, és utána már az istennek sem sikerült megfordítanom, hogy hozzáférjek a kulcshoz. (bár lehet, hogy külön billentyû szolgál a "felvett" "tárgyak" forgatására)
Én pontosan hátulról próbáltam leütni, de nem tudtam (lehet, hogy már ezzel is célozni kell?). A kiinduló helyemen vártam meg tök csöndben, illetve próbálkoztam a kis csatornánál is. A fáklyásat sem tudtam leütni, utána meg nem is próbálkoztam.
Tetszett viszont, hogy a közönséges nyílvesszõket vissza lehet szerezni az áldozatból is. Vicces, ahogy emberünk sündisznó módjára rohangászik több nyíllal a testében, én meg kihúzom belõle a nyilakat, hogy megint lelõhessem velük.
Az viszont fura, hogy valószínûtlenül messzire elér a kar(d)juk, és még a Thief-ekhez képest is megdöbbentõ, mennyire esélytelen az ember szemtõl-szembe harcban.
Na megnéztem mégegyszer, nem én emlékeztem-e rosszul. Nem. Megint simán le tudtam ütni a külsõ õrt. Állásban, lopakodva megközelítve, amikor sétafikált az én kiindulópontomhoz, kissé oldalról kapott egyet az ólmosbottal.
Sziasztok! A Thief harmadik részéhez milyen módok léteznek, és melyiket ajánljátok? Csak azért kérdezem, mert nem tiszta, melyik tartozik az elõzõ részekhez
Na kipróbáltam én is a Doom3-DarkMod alá készített elsõ kis bemutató jellegû rajongói küldetést. Én úgy emlékszem, hogy le tudtam ütni hátulról ólmosbottal a külsõ részen lévõ õrt, de csak úgy, hogy nem volt mozgásban, és mögé kellett állásban settenkedni, úgy, hogy ne hallja meg. (a többit nem próbáltam) A Doom3-hoz képest ebben már szerencsére legalább a képarány beállítható, azonban a nekem kívánatos 1440x900-as felbontást már csak a konfig fájl átírásával tudtam beállítani.
Ígéretesnek tûnik, azonban látszik, hogy még mindig sok munka van vele...
Pár kép az elejérõl, hogy ne lõjem le a poénokat...
Megítélés kérdése. Egyesek teljesen leírták a harmadik részt, és bár valóban van pár negatívum az elsõ részekhez képest, szerintem elég jól sikerült (a Doom3/HL2-nél biztosan jobban).
A pár negatívum: a zsákmány messzirõl csillog, Garrett nem tud úszni, a pályák elég kicsik, a feladatok meglehetõsen egyszerûek és alig van különbség a nehézségi fokozatok között. Ja, meg persze a kötél nyílvesszõ hiánya...
Nekem a kard is hiányzik, bár lehet, hogy a tõr valóban jobban illik egy tolvajhoz. Ugyanakkor tetszett a tolvajkulcsok új használati módja, meg a városi vásárlás is (bár játékon belüli vásárlást már az egyik Thief 1 FM, a Calendra's Cistern is bemutatta).
Amugy kb ja amiket kiemeltetek azok nincsenek még igazán kész darkmodban, harc, komolyabb ai (bár már igyis sokmindent tud amit egy eredeti doomos álmodni se mert:D )
Ami amugy nekem nagyon tetszik benne a nagyon szabad mozgás, mászás(mantling) meg kötél ..hátmég kombinálva:) thief 3 ilyen téren elég szegény volt
Nekem megvan, nagy nehezen sikerült 2 CD-s full verzióban megszerezni
Akarom mondani, az 1 és a 3 van meg.. a 2 nincs
Mivel rosszabb a Thief 3 szerintetek a 1-2-nél ?
Nekem amúgy az 1-3 van meg, de a 3 nem tûnik rosszabbnak.
"Eredeti" serial kell hozzá. Viszont a DarkMod-hoz patch-cselt Doom 3 kell, ami elég szigorúan nézi a serial valódiságát. Ha egy serial formailag jó, azt ellenõrzi még egy hitelesítõ szerveren keresztül is (kivéve, ha offline vagy, vagy valahogy csak szegény Doom-nak nem sikerül elérni a netet, mert akkor a hitelesítõ szerver sem mondhatja, hogy a sorozatszámod már foglalt vagy érvénytelen...). De persze nem célozgatok semmire...
Na és a Dark Mod-hoz akkor eredeti Doom 3 kell?Vagy annélkül is mûxik?
Leütni én sem bírtam senkit. De akkor megnyugodtam, hogy nem én vagyok a béna. A kötél nyílvesszõ valóban nagyon élethû, az ellenfelek intelligenciája meg gondolom, fog még javulni.
Elég érdekes lett. Magamtól bztosan nem jöttem volna rá, hogy a doom3 motorja muzsikál alatta. Annyira nem rossz. A mozgás egész jó, de az ellenfelek leütése sehogy sem jött össze, úgyhogy a katonát megszántam egy gáznyíllal. A kötél-animáció és használat viszont kitûnõ. A grafika pedig egy az egyben a klasszikus thief-é, leszámítva a dinamikus fények általi vetett árnyékot.