ha már zöld garrett mûszeme, logikus lenne, ha zöldben látna vele
ezt kell megkeresni és beállítani a default.ini-ben
Tint_R=0.10
Tint_G=0.99
Tint_B=0.10
kész a nightvision :)
aaa a legnagyobb lol az volt, mikor 1 sárc garrettnek adta ki magát a felbérlõjénél és ezért + zsetont akart elkérni. PErsze õ is elment aztán szunyálni :)
mouse wheel le blackjack mouse wheel fel waterarrow. Tõrt még nem is használtam a játékban.
delete meg end pedig a broadhead és a noisemaker.
pageup inventory fel| pgdown inventory le|
nyilakon jáccom
Engem nemzavart. aki mestertolvaj az messzirõl kiszúrja mit kell ellopni és még jól is néz ki ahogy csillog. :)
Nekem is volt 1 érdekes. inkább idegesítõ jelenet: Az elsõ utcai portyázássom alkalmával betévedtem 1 ékszerész házába. Épp 2 thug beszélt vele és ki akarták nyírni. A Párbeszéd végén kardotrántottak és üldözõbe vették az ékszerészt.
Az utcán 2 õr elõtt!!! meggyilkolták, erre az õr nekiesett 1 járókelõnek és leszúrta, aztán egyenesen odarohant hozzám. (én ezt az egész jelenetet kb 1 utcahossznyi távolságból figyeltem a bokorból. És kérdés nélkül nekemesett. A nagy poén az hogy valódi tettesek is elkezdték keresni ki ölte meg az elõttük fekvõ embert. :DD (akit ugye fél mpe öltek le.
GG a scriptelõbajnokoknak az ion stormnál. Ha már beletesznek 1 ilyen jelenetet, akkor tehettek volna valami AI-t is a játékba. (hozzáteszem az ai nem változott a t1 óta szerintem semmit.
1-es: tõr, 2-es: blackjack. az elsõ volt amit megcseréltem :)
+ a flash bomb, és a fire arrow is áthelyezendõ 4 évvel ezelõtti helyére
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!
Ez kurva jó!!!! Mingyá orgazmusom lesz!!!!!!
Annyira jó, hogy alig birok vele játszani!!! :-D
Ez hülyén hangzik, de tényleg így van. :-)
ez mondjuk igaz, utánanézek, ki lehet-e kapcsolni :D
Nem tom, ez nem Diablo, hogy csillogjon, mutatván, hogy "héééé vegyél már fel!".
Ha észreveszed, hogy értékes, akkor jó. Az elõzõ részekben is meg lehetett különböztetni az értékes cumókat a sima cumóktól.
Egyszerüen csak illúzióromboló, hogy a töksötét szobában 100 méterrõl csillog valami a polcon.
nem, valahogy meg kell különböztetni az értékes cuccot, a junktól, és bár Garrett tudja, melyik a loot, a játékos nem tudná enélkül megkülönböztetni
persze lehetne a színekkel operálni meg stb. de jó ez így, egy csomó rejtett cumót így is picsa nehéz kiszúrni
mászkál az utcán egy pap féleség 2 értékes cuccal (villog rajta), a környéken meg csövezik két tolvaj
na mondom, kipakolom a papot, kerestem egy sötét helyet, várom, hogy jöjjön, jön is, de NINCS NÁLA SEMMI :)
visszakolbászolok a tolvajok mellé, erre az egyik mondja a másiknak, hogy milyen könnyen kirabolt egy bizonyos illetõt... hát hamar rájöttem, ki lehet az :D
Próbálkoztam a ToggleRun paranccsal, de sajna nem jött össze. :-D
Amúgy még átállítottam a menüben a fegyverek gombjait a régi Thiefhez viszonyítva. Már rég játszottam velük, de amikor le akarok ütni egy manust, a kezem automatikusan a 2-es gombra megy. :-D
Ok thx!
A Catalyst 4.4-gyel tényleg nincs árnyék bug/villogó falak!
És még a graf card check is rögtön OK-t mond rá, Radeonhoz ezt használjátok!
Freak amit te írtál értéket a mozgás sebességéhez (0.500000) az meg túl lassú. :-D
Az már a lopakodás. Ennél picit gyorsabb a sima séta. Annak mekkora a sebessége?
Bocs, hogy ilyen kielégíthetetlen vagyok. :-)
Amúgy ami még felbasz, az az, hogy azok a tárgyak, amik érnek valamit már távolról csillognak. Pfff...
DE KIRÁLY MERT VÉGRE THIEFEZHETEK!!! :-D
ó persze, csak felbasz, hogy szívok a driverekkel.
Ezek szerint az átmenet, a Catalyst 4.4 lesz a jó.
Catalyst csak a neve a drivernek nekije. :))
Lázasan készül a Thief3. Csörög a telefon.
- Üdvözlöm, Paul Sherman vagyok az NVidia-tól. Hogy haladnak a munkálatok?
-Haladnak, haladgatnak...
-Mit szólna, ha Nvidia termékekre optimalizálnák a játékot, valamint az elejére kerülne a LOGO-nk 250.000 dollárért ?
- Hm köszönjük elfogadjuk.
Bemegyek egy szobába. A gyertya árnyéka behülyül ,mert végülis jó lenne az a szoba megvilágítás így is, meg úgy is, de a program szembetalálta magát egy Ati kártyával, és képtelen eldönteni, hogy most mi is legyen.
Inkább villogok. A gémer meg tolerál.
Az Ati 9700 tulajoknak írom, hogy a Catalyst 4.5 nem mûködik jól a Thief-nél, a fényforrások / árnyékok megjelenítése igencsak bizonytalan, sokan a TTLG fórumán a 4.4 -est javasolják. Feltettem én is, és már nem villognak a fények, jók az árnyékok...stb. Tehát nem minden esetben a legfrissebb driver a megoldás. Persze lehet, hogy a 9800-nál más más a helyzet.
Curtis
Kösz már rátaláltam magamtól is.ahogy elnézem ez hosszu game lesz legalábbis nekem.
Lennie kell egy szobának azon az emeleten ahol megölted a papot. A szobába van egy nagy ágy az ágytol nem messze van egy beugró egy asztallal az asztaltol jobbra van egy fáklya ami nem ég kell elfordítani és kinyitja a rácsot.
Idõközben rájöttem, hogy az ati9600hoz a 4.03 catalyst volt fent és akadozott. (nem voltak felvillanó faldarabjaim)
Nosza letöltöttem, feltettem a 4.05-öt ! Nagyon szépen, gördülékenyen fut. (már vannak felvillanó faldarabjaim)
Ezt orvosolja az a tolerance 10 & 30 amit írtál ?
Volt egy szoba benne egy pap kinyirtam volt nála egy "key" kulcs az mire jó????
Meg van lent a pincében ahol a csö elvan törve egy ajtó rácscsal hogyan jutok be oda???
csa
leszedtem a thiefet a 7wrz-vip.smsftp.hu oldalrol, de ilyen rzr-tdsc filékba jöttek le
na szal azokat mivel lehet kibontani?
egyszerûen nem találok már cuccot amit felvehetnék
én ezt is belõttem, kicsit segít a mozgás folyamatosságán
Disable First-Person Head Bobbing
Contributed by Komag
This tweak will remove the up-and-down bobbing motion of the camera in first-person mode. Note, however, that this also disables head bobbing in third-person mode, which will look rather odd, but in first-person mode you will of course probably not notice, unless you happen to be studying your shadow on the wall while moving back and forth.
In T3PlayerAnims.ini:
Find the "-- NORMAL GROUND MOVEMENT --" section
Change all [Forward1] through [Forward6]
Change:
'Translate=false'
to:
'Translate=true'
gyakorlatilag MINDENT be lehet állítani, de a fileokban lévõ kommentekbõl nekem az jön le, hogy valszeg a kiadó nem adott elég idõt mindent befejezni és letesztelni, mert sok "félemgoldás" van beállítva
Increase mouse speed
Contributed by Redearth
In DEFAULT.INI,
[Flesh]
MouseLagThreshold=75
change to:
MouseLagThreshold=0
If you want mouselook to respond a bit faster.
Snowmit has another idea:
To increase your mouse sensitivity open default.ini and find:
[Engine.PlayerInput]
MouseSensitivity=50
I raised mine to 70 and found that the turning was much more responsive. I also found that if I had my MouseLagThreshold set to =0 at the same time that everything was kind of twitchy. So I'm running with MouseLagThreshold=75 and MouseSensitivity=70 and it feels great to play.
Ezeknek a jól fut / akad hozzászólásoknak nem sok értelme van beállítási adatok nélkül.
Nyilván elég sok mindenkinél jól fut minden alacsonyan, 640x480 16-en...
Felejtsd el! A Splinter Celles hullafelvételt levédette az UBI, a Hitmanest meg az EIDOS nem engedélyezte az Ion-nak, úgyhogy maradt a "felugrik a hulla a vállamra" hullafelvétel...
Hi!
Valaki írja már meg hogy mivel lehet bekapcsolni a külsõ nézetet meg pár okosságot amit lehet használni!
Én még nem játszottam az elõzõ résszel ezért valaki egy pár okosságot írhatna!
Köszi!
Mi az hogy nem tudod bekapcsolni? Nem találtad meg az optionsban? Ott van az alján.
BTW nem ájultam el a progitól igy elsõre. Fel akarom venni a leütött faszit erre hopp ott terem a vállamon. Azt hittem ennél már elõbbre tartunk.
Tutorial pályán lelövöm a tüzet, erre megszólal a hapi, hogy "hé ez nem vicces, nem látok", de meg se moccanak, nem kezdik keresni, hogy ugyan ki lõtt vizet a tûzre. Hát ez nem valami fényes AI.
nem tudom bekapcsolni a hardweres hangot!! tud ra valaki mondani valami okosat? SB live legutolso driver (mas jateknal semmi problema)
thnx
nekem nagyon bejon a jatek..!! ha kijavitjak az iranyitas/grafikai hibakat amik tenyleg elegge bosszantoak egy patch-csel akkor mondhatni tokeletes lesz szerintem! maris magabaszippantott az univerzum es a hangulat , atom!!
lattam olyan hozzaszolast hogy akadozik mint a deus ex2... en nem talalkoztam ilyesmivel halistennek, tokeletesen fut.
na megyek is vissza jatszani 8) eddig azt mondhatom hogy azt kaptam amire szamitottam jeeeeeeeeeeee vegre egy jo jatek a nagy ehinseg idejen..
Azaz! :-D
Ilyenbõl lesz 15 pálya, majd jön a fõszörny, akinek el kell lopni az egyik csápját. :-D
Mouse sensitivity-t miért nem lehet állítani sehol. :(
FREAK: ua.a problem. késve reagál az egér, ill. a movement key-ekre egyaránt. Kb egy tizedmásodperc, de úgy érzi az ember, mintha Garrett közeledne a nyugdíjhoz...
Egyelõre még nincs megerõsítve az információ, de a Shaknews több forrásra hivatkozva jelentette, hogy az Ion Strom házatáján komoly gondok vannak: 20-25 ember távozott a cégtõl és a hírek szerint Warren Spector is letette a lantot az austin-i cégnél. Ennyit tudni eddig, ha lesz további info, majd szólunk :). Valahogy nem lep meg a dolog, a Deus Ex 2-nél éreztem, hogy ebbõl komoly gondok lesznek...
Hardwired
ami viszont engem kib ul idegesít amozgásban az a lean left/right ot hogy elbaszták. HA pl 1 szakadék, párkány akármi szélén nyomok 1 kifele lean-t. mondjuk meg akarom nézni mi van alattam, akkor fogja magát és leesik...
ezt viszont kipróbálom. Mert 800x600 ba ha ráhúzom a shadow detail-t kicsit magasabbra akkor játszhatatlan.