nah fent van FTPn is csak én láma nem láttam ,mert The Deadly Shadows néven rakták be... én meg Thief 3:The Deadly Shadows néven kerestem! és már nem is kell a flesget! juhéé
[Flesh]
; TTP 26348 - set light and shadow intensity tolerances to zero will impede performance,
; but it will fix this bug. They were 10 & 30, respectively. Ian and John Talley will attempt
; some optimizations later.
LightIntensityTolerance=0
ShadowIntensityTolerance=0
default.ini
10-30-ra állítva sokszorosára gyorsul a játék, akinél akad, próbálja ki!
sajnos ez van én is visszasírom az AMIGÁMAT!azóta sem játszottam olyan jókat semmivel, kivéve jagged alliance1 2!
A Deus Ex 1 esetében lehet, de az, abban az idõben igen jól mutatott!!!
Most viszont más a helyzet: MULTPLATFORM!!!
...sajnos, ezek a mostaniak úgy lassúak, hogy láttunk már szebbeket, vagy ugyanilyen szépeket, de gyorsabbakat...
már megint ez a nvidia kontra ati genyózás!értsétek meg nincs idõ optimalizálni a játékokat fõleg nem az eidos híres erröl pl dx2,dx1! tomb raider6 ,hitman3 stb!ha jól emlékeztek annak idején nem volt olyan gép amin jól ment volna a deus ex1 várni kellett a patchra és akkor még a voodoo3 volt a menõ jobban ment rajta mint geforce-on mivel arra optimalizálták az unreal engine-t!egyébként leírják a dokumentumban ,hogy high beállításokkal a félévvel ezelötti CSÚCSKÁRTYÁKON MEGY JÓL!programozni meg nem tudnak akarnak mert akkor csúszik a határidõ kevés volt a 4!év az optimalizálásokra EAX-et is csak az új creative hangkártyák tudnak az sblive! már nem menõ!
hát ez sem segitett.. de van 1 gyanúm, másik fórumokon olvastam. akiknek Gefo4TI4600-osuk van, azoknak jött elõ ugyanez mint nálam, csak épp a játék közben, és mind vga túlhevülésre gyanakszanak.. szal ezt jól beszivtuk..
olyan tuti nem lesz, nem hülye ez az engine (bár még mindig kétlem, hogy a lábaidat nézegeted séta közben) :D
Amúgy tényleg idegesít, hogy nem lehet simán egy billentyûvel gyalogolni.
Mindig is szerettem sétálgatni ebben a furcsa világban, nem pedig átfutni rajta.
igen, és ezt hívják gyaloglásnak :) just like IRL :)
gratulálok az eszedhez, azért mert te faszvagy az ugyis van szeritned ahogy elképzeled, grat...
azt meg egy szóval sem montam hogy mi a jobb mert nem ide tartozik de amit te irsz az egyszerûen BAROMSÁG...
errõl enyit, téma lezárva, tõlem aztán oylan tévhitekben élsz amiben akarsz, ismételten cask gratulálni tudok hozzá...
ja, nemtom kinek volt már baja (Bandew, Garrett??) hogy nincs sima gyaloglás, erre is van megoldás a default.ini-ben (asszem)
[elõre billentyû]=MoveForwardBackward 0.500000 ezt kell beállítani '1.000000' helyett
egy másik (futás) gombra meg ugyanezt csak 1.000000 értékkel
Bazdmeg menjetek már fps-t mérni a 3dmark topikba na.
HIHETETLEN végre sikerült kiprobálnom.
A training-et megcsináltam.
Nem játszottam se a Thief 1-el se a 2-vel de nekem ez nagyon bejövös!
Eddig nincs semmivel gondom.KIRA.
Antijedi nem kell ez a stílus ide szvsz.
Neked lehet, hogy elég a Radeon 9800 proval a fél grafika aa és af nélkül, de engedd meg, hogy nekem ne legyen elég.
Márpedig ennél a gaménál rápakolok 1024*768-ra full grafikán 4*aa-t és 8* af-t akkor diavetítés lesz belõle. A Far Crynál meg nem, pedig ez utóbbi grafikailag jóval magasabb szinten van, mint a Thief. Hát ez meg hogy lehet? Hát úgy lehet,hogy az Nvidia kareszok az aa-t és az af-t másképp oldják meg, mint az Ati. No ezért nem mindegy, hogy mire optimalizálnak a fejlesztõk.
/off
legelso palyan probald ki a hotman 3-at amikor a feher termeben vagy es belepsz egy ajton egy kis szobaba.
ott nezd meg filterrel es filter nelkul, nagyon sok a kulonbseg.
on/
Van ilyen, h net vampire, meg getright, de nem ismerem egyiket sem, ha te is a flashgetet ismered használd azt, jó az.
OFF
A Hitman 3-ban végül visszaraktam azt a Post Filter effektet, csak azért, hátha sikerül rájönnöm mi a fityfenére jó ez a homályosítás (miután az ATI control panelen levettem az élsimítás, az AF-et meg 8x-ra visszaállítottam - Post Filterrel is jól futott!!! - élsimítást ugyse használ sajnos a játék).
Némi játék után kiderült, hogy ez olyasmi, mint pl. a Silent Hill-ben az a szemcsésítés, régi film effekt szerûség.
A hitman Contractsban pl. néhány helyszínen jobban beszemcsésíti a képet, ill. fekete fehérbe vált a kép, meg ilyesmi, valószínûleg ezzel akarták növelni a horrorba hajlás fílinget, ami szerintem egy barom próbálkozás volt...mármint ez az egész horrorosdi a Hitmanben...
iszonyat jo nagyon feelinges, az orok dumalnak, van belso nezet :) (muszerfal nincs), es ilyen lila barna feket az alapszin. Ennyit tudtam kihamozni eddig, ja meg 20fps :)
amugy meg sose probaltam
az az ertelme ha fullrateszed a 100fpsbol lesz 15 es vehetsz uj vidkartyat - minden uj gameba teszen ilyen featuret :) nemelyekbol meg ki se lehet szedni :)
mondjatok már valami véleményt a játékról...
(csináljatok nekem kedvet, hogy megvegyem...)
tévedsz, egy ember izzad itt a hülyeségeivel ..., én pl egy szóval nem mondtam hogy az ati jobb vagy rosszabb csak anyit hogy ez hogy nvidiára van optimalizálva és azal menyire hûdejobbb csak mese habbal... :)
jaaah
hitman 3ban is bloomnak nevezték azt az izét? :) én azt azért kapcsoltam ki mert kurvára idegesitett az a homályoság, hogy mi értelme van mai napig nem jöttem rá :)
amugy elõször énis visszavetem a felbontást mert belsõ nézetre aszitem akad :D de aztén viszaraktam és ugyanolyna jól megy :)
(amugy ez a belsõ nézetes dolog tényleg kicsit idegesítõ :P)
/off/
itt ugyan ilyennel minden koxon kivetel a bloom (marmint ha hitmanrol van szo) meduiumon az 20fps korul.
es anitalisra abszolut nem reagal nem tudom bekapcsolni se - hatastalan.
/on/
mert kifizettem píz..
és nem látom FTP részlegen. vagy csak ekkora láma vok?
haverom épp most fogja onnan szedni hamarosan. Mert ?
1280*1024 minden maxon igaz bloom nicns bekapcsolva mert akkor nem engedi 4xresre nyomni a multisamplinget
bár igazáûbol nem tom melyikel nézne ki jobban
jah és a hangoknál az ucso kettõ -t (eax meg a másik aminek már nemtom nevét :P) nem engedi bekapcsolni de akkor ez amiatt lesz emrt nem audigy 2-m van :)