hát olvasgatom, fene tudja... a grafika része tuti nem fog zavarni, ami így elsõre zavar, az az "egy perc alatt átfutható" város, meg a zónákra osztott terep, ami miatt lehet pár geci bug
kíváncsian várom :)
Sõt, itt vannak az új revjúk. Azért elég ritka, hogy elõbb kijön 4-5 site-on a review, mint ahogy az enforszon megjelenne. :
ezt honnan veszed?ha szarul ment a dx2 akkor szarul megy majd a thief3 is!ugyanaz a motor a dx2 ben is cseniális volt az árnyékolás és ps2 szintû a textúra méretezés!sajnos!!!
Ha mar itt tartunk a Splinter cellnek is unreal engines motorja van, a jatek 3cds egyebkent, es biztos hogy securom 5.3 ja van... olyan mondta, aki mar jatszott a fullal, es remenyeim szerint mar holnap feldobnak egy clone cds valtozatot:)
Sajnálnám, mert saját szemszögbõl parásabb,mert nem látsz be annyit mint külsõ nézetbõl. Szóval szvsz csak azok fogják többnyire belsõ nézetbõl játszani akik a régi feelingre vágynak. A többiek meg splinter celleznek
Engem nem zavar. Sõt! Nem tudom hogy észrevettétek-e, de a mai játékok nagy többségébõl azért hiányzik a nagybetûs hangulat, mert már túl fotorealisztikusak. Egyszerûen nincs stílusuk! Igenis maradjon meg a grafika a "játék" szónál, és ne valami szimulátor legyen. Az 1 és a 2 azzal, hogy ilyen meseszerûek voltak, jobban bele tudák élni magukat a játékosok. Ez lehet, hogy nem hangzik logikusan, de így van. Ha már túl jó a gráfó, és túl élethû, azzal csak egyre jobban kivûlre szorolunk abból a világból, mert akkor már túl valóságos.
DeusEx2-ben is ugyanez volt, engem egyáltalán nem zavart. a fõhõs lesz ugyis a legjobban kidolgozva, mivel TPS is van a játékban. azért annyira nemszar, mintha a régi thief-eket látnád.
persze rendben, nade azért 2004 félévében már szögeletes texturák nem a legfrankobbak....monsjuk az árnyék effektek biztos profik lesznke, hisz az elengedhetetlen része a lopakodásnak nameg persze a hangok....huhh remélem azért a graffot nem annyira cseszték el amennyire gondolom...
Bár úgy is írhattam volna, hogy a HANGulat, mert még a hangok is fontosak. :-)
neeeeeee: nemhiszem el hogy a texturákat és a fõõ karaktert nem tudják megcsinálni 2004 félévében....ha megin szögeletes lesz a keze akkor falnak megyek....
gamespy revjújában volt, hogy a grafó szar (textúrák, karakterek), csak a lightning effectek, meg az árnyékok a profik
Ha jó lesz, akkor mindenkinek tessék megvenni eredetiben!
kiváncsi leszek hogy a Razor vagy a Deviance Team fogja hamarabb és mûködõképesen feltörni,,,,én Deviancera szavazok, de a Razornak jobban örülnék...nameg hogy mikor jön hozzá patch ( szerintem max. 1-2 fog kijönni--az sem most)
ehhh--lol---- hát....igen jó kifejezés: vannak fenntartásaim...de a story jó lesz és graffot is csiszolgatták keményen a 2-höz képest, nameg a jó kis hangok..akkor felejthetetlen thief feeling lesz....
Tudtommal Unreal engine.
2-is az futattta?
pontosan milyen is az?
a deus ex 2 -es motor zörög alatta...vannak fenntartásaim :(
akkor tuti hogy hétvégén thief 3-mazni fogok....micsoda öröm és boldogság...remélem storyt nem cseszték el...nameg a graffo....uj motor fog zörögni alatta? vagy a thief 2 felvarrás?
Na, az original kint van, securom 5.03 as a vedelem, ez konnyeden feltorheto, kb par nap es jonnie kell, legalabb egy cloone cds valtozatnak... kurva kivancsi vagyok ra:)
A kiskereskedesek neha korabban megkapjak mar, mint a megjelenesi datum, de megszabnak nekik egy x datumot amikor kirakhatjak a polcokra, igy tudjak biztositani, hogy mindenhol egyszerre jelenik meg.
Info:
"Thief: A múvi
Dixie Flatline, 19:18 - Múvi: Infómorzsa -
A Thief: The Circle rajongói oldalon közöltek egy érdekes részletet az amerikai PCGAMER-bõl, miszerint az Eidos tervbe vett egy Thief múvit, fõszerepben a Pókemberbõl megismert Tobey McGuire-rel. A projekt útjait, a Ryan Közlegény Megmentése és a Patrióta, producere, Mark Gordon egyengetné.
Elõttem van az elsõ rész befejezõ képsorainak egyike, amikor Garett és a titokzatos, gazdag megrendelõ konfrontálódik, s hõsünk magatehetetlenül, a földön remegve várja végzetét."
én sajnos sokkal többel, a scriptelésbõl kifolyólag (a csúcs az asztalt borogató halott katona volt), de hagyjuk ezt, örülök, hogy már lecsengett az ügy :)
emlékszem anno fél évig szidtam a MOHAA-t, és fél napos flémeket nyomtam a topikjában, hogy micsoda egy gagyi bugos szar játék, ennek ellenére kurva sokan imádják, és nem találkoztak buggal...
persze ez csak EGY review, ez az ember így látta, nem biztos, hogy minden szavával egyet fogunk érteni, SÕT
Ja és ez már no comment, csak remélni tudom, hogy nem egy ilyen baromság miatt forr fel majd az agyvizem, és baszom kukába a játékot.
"If you duck out of one area, neatly avoiding four Pagan daggers, those daggers will still be falling when you return, making for some nasty surprises or long, circuitous routes to avoid it"
szvsz lépjünk túl ezen a baromságon, ez csak szõrszálhasogatás
ha egy játéknál egyáltalán számítanak ilyen faszságok,hogy mozog-e a száj, vagy nem, akkor azzal nagy gáz van, és ahogy Bucser mondta, a Thief-nek ilyesmire soha nem volt szüksége
nyilván ha esetleg megkapom tesztre, én is beleírom majd, mint elhanyagolható hiányosságot, és így érthetõ, hogy miért szerepel a review-ban, de attól ez még nem jelent semmit
jó esetben nem is fogjuk látni mások arcát közelrõl
na nézzük a rivjút :)
"There's no Deadly Shadows equivalent to the brilliant (and huge) rooftop missions of Thief 2, and they're sorely missed"
Ez kurva nagy szopás. Ettõl fosok.
"It also contributes to a slight delay in response time as the game's engine reacts to commands by setting a series of animations in motion that take more time than most FPS (or Thief) fans are used to"
Remélem, meg lehet szokni, mert nekem el tudja baszni az élményt az efféle "késõs" irányítás... Szeretem, ha akkor mozdul a karakter, amikor megmozdítom az egeret, és pontosak a mozdulatok. Ettõl is fosok.
"It's also a good makeshift substitute for the "spy globes" that didn't make it into the game"
Rest In Peaces Scouting Orb (Spy Globe LOL)
"all of the stealth/action gameplay made the transition from the late, lamented Looking Glass to Ion Storm quite intact"
Végre egy jó hír!
Elsõre tuti nem a legnehezebben kezdem. Kicsit azért jó ölni néha. :))
Nekem soha nem volt bajom a dark engine-nel.Emelte a hangulatot, jók voltak a karaktermozgások, a magasságot is jól érzékeltette, jól meg voltak csinálva a magas épületek, stb stb... Átlógott a kéz a falon ? Ugyanmár. Néha jó is volt, mert kijózanított, hogy ez csak egy játék, amikor már kórosan beleéltem magam.
Ez a része tetszett a leírásnak:)
Players who can beat the game at its highest levels of difficulty might want to consider applying for a job with the CIA -- or Batman.
És szerintem nem gáz.... Ha megnézed a Thief 1-2 t azt sem a grafika adta el:)) Hanem a nagybetûs hangulat és az AI....
Ezt a "lehúzták"-ot azért nem komolyan írtam, de akkor is tetszett, mert akkor ez azt jelenti (remélem), hogy nem a grafikai megvalósításra helyezték a hangsúlyt. Láthattad, hogy pl dicsérték a hangokat, ami a Thief egyik alappillére.
Már alig várom, hogy játszhassak vele!