Úgy néz már nem kell sokat várni, hogy Garrett ügyes kezeit irányíthassuk a Thief: Deadly Shadows-ban. A PC.IGN információ szerint az EIDOS május 26-ra tûzte ki a PC és Xbox verzió megjelenésének napját.
Szal érettségi után lesz. Pfhhhuuu... :-)
Nekem államvizsgám lesz június elején.
szerinted ? :)))
de már egy hónap se, és itt van. Mellesleg, tudja valaki, mennyibe fog kerulni es melyik verziokban fog megjelenni? (gondolom, angolul és németul biztos) Egy biztos, en is megveszem az eredetit ahogy a tobbi verziobol is - az 1es meg a 2es pedig egy darabig biztos a vitrinbe lesz teve, legalabbis majd a 3astol fugg...
meg ugye május 17 az már igencsak spring vége, szóval ugyanott vagyunk
de ha a thief3.com-ról meg akarod rendelni, akkor két májusi dátumot kapsz
Max annyit, hogy az "ion stormhoz közelálló források" számomra kevésbé hitelesek, mint a thief3-com. Márpedig ott tegnap még mindig nem volt konkrét dátum, csak 2004 spring. Úgyhogy továbbra is csak reménykedek, hogy kijön májusba, méghozzá valahogy itt az elején :)
Addig is ManHuntozok, mindenkinek ajánlom, mert már a Thief nyomába sem ér, de van benne lopakodás, hátbatámadás, árnyékban bújkálás - no és egy kis brutalitás (baseball ütövel fejszétverés és üvegszilánkkal nyakbaszúrás :)))
visszaolvastam, de nem láttam, hogy kommentezett volna vki ezzel kapcsolatban.
"Thief 3: rajtra kész?
Az ION Storm-hoz közel álló források szerint a napokban véglegesen befejezõdnek a Thief III: Deadly Shadows munkálatai, így hamarosan a kiadó elé kerülhet a sokszorosításra szánt verzió. Ezt követõen már csak az Eidos illetékeseinek jóváhagyására lesz szükség, amely után végre aranylemezre kerülhet a sorozat legifjabb tagja. Garett koma alaposan kipofozott képi világ közepette fog visszatérni, hogy aztán ismét bevesse magát a sötét utcák, sikátorok kapualjaiba."
by 576.hu
Jójó, de gondolj csak bele. Futsz egy thief-szerelésben, puha cipöben a terepen. Mi csaphat még zajt? szinte minden!
- a kard hozzá verödik az ijhoz
- a loot csörög a hátadon
- a ruhád suhog
- dobogsz (a súlyod miatt), lehet akármilyen puha cipöd
- fémfelületek, ha vékonyak behorpadhatnak, és az igen érdekes hangot hallat
- a fa recseg, ropog, léphetsz te akármilyen puhával rá.
- kavicson, udvaron, stb odébbgurulhat 1 kö, stb.
Szóval ezer lehetöség lenne még arra, hogy miért nem szabad futni, csak lopakodni. Ök igy oldották meg, hogy kopog a cipö. Lehet, hogy a várva várt 3. részben valamit megvalósitottak a fentiekböl.
jah ha nem csaptál volna semmi zajt akkor akár körbe is rohangálhattad volna az õröket. Sz.tem jó volt mert legalább ügyelni kellett hogy ne végigtrappoljak a pályán hanem néha 1 lépés guggolva járással, 5 perc szünet, megint 1 lépés. Gondolj bele semmi/kevesebb élevezet nem/ lett volna benne ha szabadon rohangálhattál volna. :)
persze ez a lépés hang dolog tök igaz, de ha belegondoltok egy minden talajon hangtalan lábbeli kb olyan szintû "cheat" mint a mostani mászókesztyû... inkább elvenne a játék fílingjébõl, mint hozzátenne, hiszen csökkentené a lebukás esélyét
"Éppen az, hogy ezeken a talajokon kéne a leghallkabbnak lennie"
És homokon kopogjon? :)
Igen, ez nekem is eszembejutott soxor. Ha én lennék Garrett, hát minimum levenném a cipömet bazz. Vagy eleve puhát vennék, amolyan tolvajcipöt. Meg feketére festeném a kard élét, hogy ne csillogjon. És egyéb finomságok.
Node ettöl is feelinges ez a game :)
Azért is hálás vagyok ezért a game-ért, mert soha, semmilyen játék nem varázsolt még ennyire el. Itt megfelelö körülmények között (sötét szoba, éjszaka, nyugalom, se bnö, se öccs, se senki) teljesen bele tudom élni magam a játékba. Néhány perc után elfelejtem, hogy hol vagyok, tisztára úgy érzem, én lopakodok, én célzok, érzem az ujjaimon az ij húrját, stb.
No, ez aztán meg is bosszúlja magát :)
Történt, hogy elmerülve a játékban, egy nyári este, nyitott ablaknál jáccottam. Ha jól emléxem, valamelyik "light"-os zombis pályán nyomultam, talán a Szemért? Tiszta para voltam, hangerö fent persze jól, úgy a feelinges, ha hallom a távoli zajokat is. Egy sarkon rámhördül egy élöhalott, eszeveszett rohanás, pihenés, izzadság letöröl, lopakodás tovább. Valami mozdul jobb oldalt, talán ott van? Lopakodok, guggolva, lépésröl lépésre... ott lesz.. vagy nem?...
Ebben a pillanatban a huzattól becsapódott az ablakom!
Hát gyerekek, nem kivánom senkinek azt az érzést. Én lelöktem a billentyüzetet, egeret, poharat, mindent az asztalról, és talán üvölthettem is, mert Anyám riadtan jött fel, hogy mi van velem?
Aznap nem játszottam többet, aludni mentem.
Én tudjátok mit nem értettem a Thief1-2-ben? Azt, hogy kemény felületeken (fa, márvány) kopogott Garrett cipõje! Mekkora hülyeség ez! Persze egy tolvaj majd pont magassarkút vesz fel, nem? Éppen az, hogy ezeken a talajokon kéne a leghallkabbnak lennie.
Áh, nem fejlesztek én ezen már. SDram van benne! Ha lesz erre egy kis zsé, akkor kidobom az egészet, azt berakok valami új alaplap+proci+memó kombót.
De nyilván, ha nem fog futni jól a Thief3, meg is lépem :)
Ez a game mindent megér :))
szvsz ramot még vehetsz bele, a VGA még talán elmegy
Hát remélem, ha nem is max full giga beállitásokon, de egy kellemes 1024-en azért végig tudom nyomni.
Már elöre félek, hogy májusban nappal fogok aludni, a munkahelyen :))))
Már épp elö akartam venni valamelyik régi klasszikust (I, Gold, II), de azthiszem visszafogom magam :)
Remélem a május, az május elejét jelenti. Van valami pontosabb infótok? Circle-n és Thief3.com-on nem nagyon igyekeznek pontositani.
A másik, hogy kb mi lesz a gépigénye? Remélem az 1.6-os AMD-men még el fog futni, de ha nem, azonnal bövitek :)
Ja, és természetesen EZT a játékot megveszem eredetiben, ahogy az elözöeket is :)
jah jah, eleg fura jaccani fps jatekkal, es lenezek semmit sem latok... biztos repulok :D
Szerintem is suxx, de elképzelhetõ, hogy élvezetesebb lesz a játék a 3rdP-al.
A Splinter Cell-ben sem volt gáz, attól ugyanúgy lopakodtál, sunnyogtál.
Meg a Beyond Good & Evil -ben... na ott majdnem Thief feelingem volt, pedig ott aztán ordenáré 3rd volt, ráadásul konzolosan elõadva.
Lényeg: meglátjuk :)
Mintha hallottam volna, hogy film kell, valamikor keszuljon Thief-temaval. Tud valaki valamit errol??? (mintha olvastam volna a thief-the circle bongeszese kozben)
A varos elso latasra jol nez ki , nem kell kulso nezet! ... majd kiderul ...
Hi All !
Írtátok azt a könyvtáros pályát.. Yikes ! Naggyon para volt ! De nálam a Return to the chatedral viszi a prímet, amikor Murus (haverszellem) kitalálja, hogy még meg kell öld az összes csörgõ Haunt-ot. Nem volt elég hogy végigverekedtem magam a katedrálison, a katedrálison, ahol komplett vérvizsgálatot, koleszterinszint ellenõrzést, EKG-t, reflexológia-tesztet végzett rajtam a számítógépem azalatt a 2 óra alatt, - a csávó még visszaküld!
Mintha csak a körzeti doki küldene, hogy - ácsi ! Még az idegosztályon nem végzett.
Hát mire végigjátszottam azt a pályát, fogytam vagy 3 és fél kilót...
naja, csak én több olyan dolgot tudok felsorolni, ami fantasy, mint te olyat, ami középkor :) a közös elemeket kihagyva :)
talan, sajnos nem jatszottam se az Anachr+se az U9-et, gondolom, sok mindenrol lemaradtam emiatt. De a sok doomozás,quakezés meg hasonlók után végre megtaláltam a PCjátékiparban a számomra legmegfelelobbet a Thiefben.
Vagy emlithetnem az Anachronoxot, es az Ultima 9 et, irdatlan meretu hangulat, amit mindmaig nem tapasztaltam egyetlen gameben sem, ez igaz a Thief elso reszere is...
Inkabb a hangulatot valasztanam, nem tom emlekeztek e pl a Die By The Swordre, ami mai szemmel igencsak nem egy tip top latvanyu game, de hangulat alapjan az egyik legelso, es mindmaig szamomra a legjobb hack and slash game, kivalo multi resszel:)
Hát igen, talán tobb pénz jon a konzolos verzióból, ha erre gondoltál, a minoség meg - paradox szeruen - hátra marad. Mi jobb? Tokéletes grafikai megjelenítés (reál-kozeli?), vagy kissé kockásabb kép, de annál jobb hangulat?
Lattam a legujabb videot a 3 bol, allittom a kozeleben nem lesz az 1 resz hangulatanak... A graf csucs, de az a real kozepkori feeling ami az egyben volt mar regesregen elveszett ebben a konzolmaniakus vilagban... Arra a sorsra jut sajna mint a dx 2...:(
Amikor "tífezek", a bátyám (idosebb 4 évvel) csak figyeli, hogy járom az utcákat, folyosókat meg a barlangokat, és néha nagyobb izgalomba jon :) ha megkerget egy or vagy szorny vagy éppen egy fontosnak vélt lezárt ajtót nyitogatok. Az atmoszférája az 1esnek páratlan, remélem, legalább ez megmarad a 3asban.
Lehet , hogy ha zökkenõmentesen akarjuk futtatni a T3-at , akkor az elsõ két rész szintjére kell majd lebutítani a grafikát :DDD
Nekem is az elsõ rész tetszett jobban
...talán ha jó grafika lenne az 1eshez. Akkor persze jó volt játszani, de az ember hamar megszokja a jót.
na ami a "szemes" palyat illeti, amikor en meglattam eloszor a szemet a katedralisban, nekem is jo nehany napba tellett mig rajottem, mit is ken csinalni - a suttogast tudtam alig megerteni.
A 2esbol a haztetos palya volt az egyik legOKebb, ahol at kellett bukdacsolni tetorol-tetore, abbol is mikor az ellenseges orok jol elagyabugyaltak egymast - no meg a lopakodas a sokemeletes Karrass "jovo" kastelyaban.
elõször a 2-t nyomtam, az hónapokig tartott, az utsó pálya ebbõl egy hónap volt
utána muszáj volt az 1-et kipróbálnom, elsõ este megcsináltam 2 pályát, másnap Szombat volt, reggel tíztõl kb. éjfélig megállás nélkül nyomtam, és egyszer csak vége lett :)
1 nap alatt jaccaottad vegig ?
Akkor a 2vel szarakodtal honapokig ?
Csakmer ugyemlexem mar mondtad eccer h hetekig estenkent jaccottal vele es tok jo volt, csak nememlexem mékre mondtad 1re vagy 2re.
Amugy en az 1el, kb 2hetig szarakodtam minden nap minden este. Iszonyat nagy volt amikor mar 5-6. oraja boklaszok a palyan es mar ugy ismerem mintha az otthonom lenne. En ezt szeretem. ;)
The Garrett: Igazad van... Es nem volt csopogos. :))