Jah a bányás/börtönös pálya után. Az volt az a pálya mikor megláttad elõször azt a szemet a katedrálisban.. ÉS ott tököltem vagy 3 napig mert nemértettem mi a faszt kell csinálni :D
Én ezt az "élõ világoT" várom nagyon. A " ben is emlékszem volt a háztetõs pálya. Aminek a folytatása volt a tornyos szornyûség.
Nah a tetõs pályán bóklászva ráakadtam 2 tolvajra akik épp kipakoltak 1 házat. PErsze az egész elõrescriptelt jelenet volt, de akkor nagyon tetszett. :)
Meg ugye nagyban hozzájárultak a kerek egészhez az eldobott naplók feljegyzések. Remélem ezeket se felejtik ki.Én mindent elolvastam ingame a legutolsó könyvig a kripta mélyén.Valahogy ettõl érezted játékban hogy : Ez igen b+ az utolsó részletig mindenre gondosan ügyeltek. SOkkal szivesebben játszottam vele mint mással, mert érezni lehetett a játék minden mp ében hogy gondos tervezés eredménye. Na ez már elég csöpögõs lett a végére :))
de hirtelen ez jutott eszembe :)
pffff, mivel egy nap alatt játszottam végig az 1-et, nekem egybefolyik az egész, nem tudom, melyik a 3. pálya
rémlik egy kísértetváros, amiben a templom van, az az?
Freak a te 5leted is jo! :)
Majd ha megjelenik lessz vmi.
"Mégis a legjobb ezek közül? Valószínüleg a mászókesztyü. Lopj elég pénzt, hogy megszerezd és úgy tudsz mászni a falakon, mint Spider-man!"
Pfõj
Én valami Indiana Jones szerû pályát csinálnék, amiben van egy fõ kincs, amit meg kell szerezned, de közben keresztül kell vágnod magad egy csomó csapdán, kb úgy mint a T1-ben a Csontváros.
..na meg egy jó nagy darab kocsmárosnéval :)
ha visszagondolok a Th1esre, csak álldogáló népeket lehetett látni egy kocsmában, akik a majdnem nappali fény ellenére kutakodni kezdtek a kis helyiségben, mintha mind szürkehályogosak lettek volna - de mégiscsak meg volt az 1esnek a varázsa, akármilyen is volt.
A szellemesdi szuper ötlet, figyelmeztetõ hangok, egy portré elõtt megjelent alak, akinek a portréja a börtöne stb.
(Homelan) Barny ismét nem hagyta, hogy információ nélkül maradjunk Thief: Deadly Shadows témában, ezért szorgos munkával kimagyolázta a lényeget a Homelan Warren Spector interjújából és szíves rendelkezésünkre bocsátotta (NR ->Nathan Regener, WS -> Warren Spector ):
HomeLAN: Bár a Thief harmadik része az elsõ, melyet az Ion Storm készít, mégis sok régi Looking Glass-os tag erõsíti a Thief-en dolgozó csapatot. Milyen érzés továbbvinni a Looking Glass hagyatékát?
NR: Megtiszteltetés volt az eredeti Thief csapat nyomdokain haladni. Úgy érzem, hogy a velük való munka lehetõséget adott arra, hogy megõrizzük a Thief sorozat azon vonásait, melyek régen naggyá tették.
WS: Nem tudok ehhez sokmindent hozzátenni. Csak remélni tudom, hogy megfelelõen kezeltük a Looking Glass által lefektetett alapokat. Szerintem a csapat nagyszerü munkát végzett.
HomeLAN: Mit tudtok elmondani a Deadly Shadows történetérõl, illetve hogy viszonyul az elõzõ két játékhoz?
NR: Semmit. Nos, az elsõ két rész után játszódik. Ennyit mondhatok.
WS: Talán én adhatok néhány támpontot. Mint Nathan már korábban elmondta, az elsõ két játékot akartuk folytatni. Míg az elsõ rész afféle Pagan Story, a második Hammerite Story volt, ezért nem meglepõ, hogy a Thief: Deadly Shadows egy Keeper Story. Garrett még egyszer belekeveredik a Keeper frakció proféciájába, elõször segít nekik megérteni a jövendölést, mely a világ végét jelzi (legalábbis ahogy azt õk értelmezik), és késõbb ezt be akarják teljesíteni. Garrettre hárul a feladat, hogy felfedje az igazságot a próféciával kapcsolatban, és eldöntse, hogy ki az igazi cselszövõ.
HomeLAN: Milyen új helyszineket és beállításokat láthatunk a Deadly Shadows játékban?
WS: T:DS a The City-ben játszódik, ugyanúgy, mint az elõzõ játékok. Nem csak a megszokott, küldetés alapú játékmenetnek ad otthon, hanem a játékosok szabadon felfedezhetik a városrészeket, ahol rabolhatnak, fosztogathatnak anélkül, hogy korlátoznánk õket a pályatervezéssel.
HomeLAN: Milyen új, és visszatérõ fegyverek (illetve tárgyak) kapnak helyet a harmadik részben?
WS: T:DS rengeteg eszközt tartalmaz - természetesen a blackjack visszatér. De ugyanúgy lesz nálad tõr, különbözõ nyílvesszõk, robbanó aknák, gázbombák... rengeteg cucc. Mégis a legjobb ezek közül? Valószínüleg a mászókesztyü. Lopj elég pénzt, hogy megszerezd és úgy tudsz mászni a falakon, mint Spider-man!
HomeLAN: Milyen ellenfelekkel futhatunk össze a játékban?
WS: A Thief fõként arról szól, hogyan kerüld el az emberek, és ez alól a Deadly Shadows sem kévetel. Rengeteg városlakó van (akiket kizsebelhetsz), mint ahogy sok õr és bérgyilkos, stb... Lesz azonban néhány küldetés, ahol nem emberi ellenséggel találkozol. Ez egy remek tempóváltás, ugyanis más típusú kihívást jelentenek, mint az emberek.
HomeLAN: Mit tudsz elmondani az engine-rõl?
NR: A Deus Exben látott engine-t továbbfejlesztettük, vagyis a fizika, bevilágítás és az interaktív környezet különleges lesz.
HomeLAN: Milyen különbségek lesznek a PC és Xbox változat között, illetve megtettétek a szükséges lépéseket, hogy elkerüljétek a DX:IW féle PC interface bakikat?
NR: Természetesen tanultunk a történtekbõl. Szerintem több rajongó lesz elégedett ezzel a rendszerrel.
WS: Ámen, Nathan testvér. Elõször is, szerintem a PC játékosok elégedettek lesznek a UI-szel és az installációs rendszerrel, a két terület ahol a legnagyobb mérvü fejlesztéseket végeztük az Invisible War óta. Emlékezzetek, a Thief 1 és 2 interface-e is elég egyszerü volt - köszönhetöen a játék témájának és a kevés eszköznek - a konzol verziókba ez egyszerü volt beépíteni. Véleményem szerint a PC játékosok nagyra fogják értékelni a könnyü kezelhetõségét a UI-nek, illetve az inventory-nak. Az Xbox játékosok elégedettek lesznek az analóg mozgással, illetve a zárak feltörésénél a "vibration feedback"-nek. Ha nincs csúcsgéped, lentebb veheted a részletességet.
HomeLAN: Lesz demo a Deadly Shadows-hoz release elõtt?
WS: Ezt pillanatnyilag nem tudni.
HomeLAN: Jelenleg hol tartotok a játék fejlesztésében, és mikor adjátok ki?
WS: A játék nagyon jól néz ki, és nagyon jól is játszható. Pillanatnyilag bugfixelünk, illetve kisebb finomításokat végzünk. Ami pedig a kiadás dátumát illetve, ebben az Eidos illetékes...
HomeLAN: Terveztek másik részt a Thief sorozathoz?
WS: Mindig is azt mondtam, hogy a T:DS befejezõ rész lesz, mely lezárja a trilógiát. Rengeteg ötletem van, hogyan folytatódhatna innen a Thief. Pillanatnyilag várunk, és meglátjuk mi történik...
az én vízióm egy "ghost town", de majd csak összehozunk valamit :D
mondjuk egy kihalt kastély zajos kocsmával :D
...én még a Th1&2esnél elkezdtem pályákat készíteni, de idõmböl nem futotta, így mindig abba hagytam. A Thief 3nál biztos csinálok egy pályát - mindigis el akartam készíteni legalább egy pályát, Steve Jackson - A Káosz Fellegvára c. inspiratív könyve alapján, a helyszín egy ókori vár kissé átalakítva volna. Ezen kívül a városi helyszínek is érdekelnének, fõleg a zajos kocsmák (ahol mindig meg lehet tudni valami újat) stb.
pont az a legjobb az egeszben.
semmi ertelme az elore beallitott "jarkal az or, de van egy funkcio nelkuli arnyekos melyedes a falban ahova bebujok" lopodzos szuk folyosoknak egymas utan.
Szerintem ez most sem lesz másképp. / zárt vasajtók, kapuk / .....de nem is baj.......milyen fíling volt az , amikor 5 õr kergetett és én a kapuhoz érve döbbentem rá , hogy zárva van
hát.... házon belül nem, ez tény, de az utcák eléggé le voltak korlátozva
persze sok helyen dönthettél, hogy felmész a létrán vagy, átmész alatta, de a városnak mindig csak az a része volt "nyitva", amire épp szükség volt, és a lehetõségeid elõre ki voltak számolva
szerintem ez igenis sokat dob a feelingen, végre nem csak elõre meghatározott útvonalakon lehet haladni, hanem legjobb tudásod szerint lopakodhatsz a városban
egyaltalan nem ertettem felre. sztem ez sux. legyek palyak egymas utan es kesz. nem kell varos. eltart egy jodarabig mig felderitem es rajovok mi holvan. szamomra egyre rosszabb hirek jonnek thiefrol. :(
azert meg remenykedek.
Nem olyan lesz a város, mint a GTA3-ban, hanem annyira lesz élettel teli.
Annak örülnék, ha a készítõk olyan dolgokkal színesítenék a játékot, mint mondjuk ki lehessen hallgatni a hétköznapi polgárok otthoni beszélgetéseiket, ha mondjuk bessurransz a házukba. :-D
A legfrissebb Thief: Deadly Shadows interjút a Homelan követte el Paul Weaverrel, az Ion Storm (és a Thief 3) szenior producerével. Barny néhány bögre nyuszis kakaó elfgyasztása közben összefoglalta számunkra a lényeges elenmeket:
- a TPS nézetet Warren Spector ellenezte, viszont a designerek szerint ez néhol megkönnyíti a játékmenetet
- a sorozat 3. részében a Pagan és Hammerite frakciók után most a "Keepers" nevü társaság körül bonyolódik a sztori, melynek régen Garrett is tagja volt
- a designerek egy "élõ" várost terveztek, melyben szabadon lehet kószálni (Weaver a Zelda sorozat városainak összetettségéhez, és a GTA3 városának életteliségéhez hasonlította). Garrett búvóhelye azonban biztonságos, ahol lehetõség van gyakorlásra.
- FPS nézetben látszódnak Garrett lábai, illetve a keze miközben használja a lockpickket, stb.
- az XBox változat kb. 30 fps-t fog produkálni átlagosan, és nem támogatja a HDTV szabványt
- PC-n a max felbontás 1600x1200
- egy következõ, multiplayer lehetõséget nyújtó Thief rész "megfontolás alatt áll"...
de ebben a kibaszott országban tudtommal már nem árulnak Hercules termékeket... Pedig milyen király volt a Kyro II, imádtam :) Csak aztán jött a Morrowind :)
na nézegettem egy árlistát, szerintem ATi 9600 lesz, 20 rongy nagykerben
na ja csak használtat találni nagy szerencse kell itt falun :D
20k-s kategoriában meg kell keresni GF3-at vagy 4-et nem mx-et,AA nélkül böven elvisz mindent játékot 1024-ben...Speciel én 20 ért adtam oda asus GF3-at,és nem szaggatott rajta semmi,pedig majdnem mindent full-ban nyomtam vele!
Jah énse tudom most melyik a jobb SE PRO MX FX TI :D minden van...de a legjobb hogy a számozásban se lehet bízni. mer a 9200 jobb mint a 9500 meg ilyenek :D
Én tuti nemfogom megvenni a legujabb karit ha kijön. Annyira nemvagyok teljesítménybuzi, (cs-t is 640x480 ba nyomom szofteare renderben :) ) hogy meg is érje kiadni 50-60k-t 1 videókártyára. Van ami sokkal fontosabb az életben és amire akire szivesebben áldozok. Igaz arra sem ilyen összegeket. :)
Tehát nekem ilyen max 25k ig jöhet szóba bármilyen kártya.
FX eket aztmondták messze kerüljem el. Mert zajosk és az 20ks árkategóriában lévõkkel mindent lehet csinálni csak játszani nem.
nekem 20 rongy+MX440, ennél többet nem adok érte, akkor inkább leveszem 640x480-ra a felbontást, vagy majd köv karácsonykor megint veszek egy XBOX-ot :)
Pedig milyen sok köze van a teljesitményhez...Ha nem akarod majd a legujabb kareszt akkor nehéz lesz választani,én pont jokor vettem az FX59XT-t ráadásul 51 ezerért és nagyon jo,akárki akármit mond!Persze a 98-as ati jobb(nem az SE), de még mindig aranyáron adják...
ez az egész engem hidegen hagy, nekem a pipe csövet vagy pipát jelent, aminek semmi köze a videóhoz, a lényeg, hogy adott összegig a legjobb ATi kártyát akarom, mire kijön a T3 :)
Jogos! Mind2 egy szemet mocsok ceg, lett. Az atit regen baromira birtam. (a rage kartyakat) De ezektol a radeonoktol a hanyinger kerulget. En tuti nVIDIA-t fogok venni...sztem olyan 1ev mulva fogok kartyat venni. :P
Addigra megveszem a Thief3at is. :))))
Mostanában ne vegyél karit,várd meg az uj kiadásokat,most jön uj ati meg nvidia ami nagyon zoral lesz,azért az mond valamit, hogy uj atit 12 pipe-al akarták kiadni,jött nvidia és azt mondta ö 16-al, erre ati gyorsan megváltoztatta a menüt és azt mondja aktiválja a kártyában ö is igy neki is 16 renderelö futoszalag lesz,a kérdés az, alapbol miért nem akarták?Azért mert át akarták verni az embereket ugyanazt a kártyát többször akarták eladni,elöször ki akartak adni egy 12 pipe-osat majd utána aktiválva a többit ugy is el akarták adni,elég gusztustalan huzás ati részéröl de szerencsére nvidia keresztbetett...
én is megajándékozom magam egy videokártyával :) de a játékot is eredetiben akarom, szóval szép kis kiadás lesz, de már leírtam, mi fog történni, ha szar a game :)