Hat, kepek alapjan teccik... bar az elso kep nem kene. :D
Thief 3: NAGY büntetés
[2004-04-10 @ 13:10 - ZeroCool]
Mike mester dobott egy linket három új, nagyfelbontású Thief: Deadly Shadows kép lelõhelyérõl. Mit is mondjak. Nem rossz, nem rossz :) Najó, szigor állat! :D A grafika mondjuk szerintem nem 100%-os, de azért bõven jó lesz lopakodás közben. A szörnyi-mörnyi viszont elég barátságos, attól tényleg be fogok... NI :D
Egyik nagyobb tavalyi THIEF III. médiakitörés alkalmával - mint valami magyar Edgar Cayce vagy szalonnacsipegetõ Nostradamus - megjósoltam, kereken kijelentve, hogy „Probléma lesz a Thief 3.-al!” (??!) Nos, tisztelt publikum: Az Adrenaline Vault újságírói – 2004. április másodikán – megtudták, hogy Garrett mestertolvaj elhagyta a céget és új cinkostársat keresgél magának. Nem projektvezetõje többé a Thief: Deadly Shadows címû játéknak. Smith rengeteg hangulatos elemet építtetett a Thief: The Dark Project és a Thief II: The Metal Age címû játékokba, munkájával növelve ezen termékek élvezhetõségét. Régi Looking Glass Studios tagként költözött át társaival annak idején Texasba, az Ion Storm Austini irodájába, miután az Eidos felvásárolta a Thief frencsájzt. A projekt így Warren Spectorék stúdiójához került, ahol a mai napig is kalapálnak rajta. A harmadik Thief rész evilági manifesztációja három éve áll már fejlesztés alatt. Megjelenését májusra várják a nagy játékboltok. Az Eidos nem tudta kommentálni e hírt.
(Hardwired)
Latjatok, mar a nagyfonok is tudja mi az abra
Randy Smith, a Thief sorozat atyja úgy döntött elhagyja az EIDOS épületét. A lépés összefüggésbe hozható az EIDOS újonnan érkezõ menedzserével, aki nagy változtatásokat eszközöl a kiadó életében. Több, mint három éve van fejlesztésben a játék, s csak reménykedhetünk, hogy nem lesz különösebb negatív hatása Randy távozásának. HaRDWIRED
nah egy telefon megoldotta a kezuket :D
Varjal ezt masolom! kuldtem mailt a supportra ez a valasz: Tisztelt XY!
Köszönettel vettük UPC Magyarország Kft.-hez küldött megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.
Az okozott kellemetlenségekért mindenekelott szíves elnézését kérjük.
A modemét ellenõriztük, a modem felõl érkezõ adatok szerint a szolgáltatás a chello csomagnak megfelelõ sávszélességen mûködik. XY az én lennek :)
Ezekszerint a chello 64/64-es.. na varjatok csak kurva upc-sek, bemegyek a irodaba es borogatni fogok.. huu de ideges vagyok.
csinálj botrányt
én már rendeltam adsl-t, ahogy tudom, lemondom a chello-t
Nem Thiefhez kepcsolodik, de figyeljetek. Mondtam marcius elejen h belassitott az upc. Na most aprilis van és még mindig 64/64kbit van.. mit tegyek sztetek ?
Utólag is KÖSZ
a thief the cirle oldalon a top rated modokat próbáld!
Vannak még ott concept art képek is, de sztem azok nem érdekese annyira. Aki kiváncsi rá, ugyis meg tudja nézni a Hardwireden. Megjelenéshez második negyedévet írták.
Kész van a Gathering at the Inn.....De hol volt az az emléktárgy /nab a token/????? Sehol sem találtam
Egy kis OFF (SRY) : T 2-t sikerült valakinek mûködésre bírni XP-n ? Patch-et feltettem , progi eredeti de nem sikerült összehozni a dolgot . :( (XPprofhu,Gef4,AMD,NForce2;legutólsó hivatalos driver-ekkel)
ez hülyeség amit írsz én egyszer abbahagytam másfél évre 96-98-ig aztán megjelent a thief1 és azóta is itt vagyok!
amire nekünk, rajongóknak szükségünk lenne, az a régi, bevált játékrendszer, egy új sztorival és az új, döbbenetes grafikával, de mi túl kevesen vagyunk az anyagi sikerhez, és gyõzött a marketingosztály, korhatár kitágítva, mítosz megtépázva a tömegek kedvéért
ma eldöntöttem, hogy a T3 lesz az a játék, ami alapján eldöntöm, hogy játszom-e a jövõben valamivel, vagy végleg lezárom életem gamer korszakát - mert ha már ez is csalódás, akkor semmi más nem marad
Water arrow-al eddig is el lehetett tüntetni a vérfoltokat. Nem használtam ugyan, de el lehetett. Gáz hogy nem lesz rope arrow. Néha órákig képes voltam bojongani és átnézni a pályát amolyan "rope-arrow" szemmel. Az mindegy, hogy végül semmi értelme nem volt, de hogy nálam erõsen játékélményt emelt az biztos ! Sajnálom, hogy nem lesz. Mászókesztyû ? Röhej... Remélem a gas arrow helyett nem fingani kell majd...
nem a pcdome az eidos hivatalos lapja csak ott olvastam!!!
eidos hivatalos lapjárol a pc dome-ról tessék: Thief 3 csak DVD-n
Az Eidos hivatalos közleményébõl az derült ki, hogy a Thief sorozat harmadik tagja csak DVD-n jelenik majd meg idén júniusban. Az akciójátékot az Ion Storm fejleszti és az Unreal engine legújabb verzióját használják fel hozzá.
Engem ezek mind nagyon zavartak. A rope arrow azért más mint a kesztyû, hisz a kesztyût csak a szoba vagy terem végén lehet használni, hisz ott van a fal. A rope arrowt pedig kilõhetted a szoba közepérõl is, és az én életemet nem egyszer mentette meg. Én igazság szerint nagyon szerettem a rope arrowt, legalább olyan fontos volt nekem, mint a vizes nyíl. A végén már tök profin tudtam vele bánni. Elég volt max 3-at kilõnõm, és máris eljutottam bárhová (persze csak ott, ahol fafelület volt).
Hat nekem a rope arrow is egyfajta kultusz..nagyon sajnalom h nemlessz. Velemenyem a kovetkezo: ami jo, azon nem kell valtoztatni! :)
engem csak a kulcsos rész zavar, az úszás egy kicsit, a rope arrow-t meg leszarom, a mászókesztyû is egy eszköz, de azért remélem, nem MINDEN falon lehet majd mászni
Igen, a szöszmötölés a kulcssal hozzá tartozott a játék hangulatához. Ha ilyesmiket kivesznek, sima mászkálós lesz.
Ja, bandew tokeletesen egyetertek veled. Bar h megemliti a termeszet folotti elemeket, kicsit enyhit a dolgon, de nem fuzok sok remenyt hozza.. Inkabb vegignyomom a T2-T1-et megegyszer ;)
En szoltam elore, penzes vilagban elunk, ahova ilyen jatekok kellenek.
Ja és most elõszõr tört rám a para, hogy a játék iszonyat szar lesz. Pedig a honlap milyen jóra sikerült... De hát az nem jelent semmit.
-a rope arrow-t a mászókesztyûk tették szükségtelenné, mivel így túl sokat veszített a használhatóságából (nem mondom, hogy rossz ötlet a mászókesztyû, de azért a rope arrowt nem kellett volna eltörölni)
-ezúttal nem kell a kulcsokkal szöszölni, a zárt ajtót automatikusan kinyitod, ha nálad van a megfelelõ kulcs (ezt valaki áldásnak veszi, de én nem. A valóságban is szöszmotölni kell a kulcsokkal. Ezek után nem lesz izgalmas egy menekülés sem, hogy gyorsan ki kell keresned a kulcsot, kinyitni az ajtót, majd rázárni az ellenre. Ez a móka kimarad :-()
-ezúttal fõhõsünk nem tud úszni (No comment. Méghogy egy tolvaj nem tud uszni...Ráadásúl sztem nagyon jók voltak a vízalatti rendszerek az elõzõ játékokban. Nem is értem. )
Nagyjából ennyi. A többit elfogadtam, vagy megbékéltem vele.
Hírek (Hardwired):
Barny szigorúan titkos ügynökünket kiküldtük egy hírszerzõ jellegû bevetésre az Ionstorm HQ-ra, amelyrõl az alábbi infokkal a tarsolyában tért meg:
Fegyverekrõl, felszerelésekrõl:
-a rope arrow-t a mászókesztyûk tették szükségtelenné, mivel így túl sokat veszített a használhatóságából -több felszerelési tárgy lesz, melyeket majd vásárolni lehet a városban (mint pl. a mászókesztyû) -moss arrow, scouting orb megmarad -a megvásárolt felszerelések Garretnél maradnak, akár több küldetésen keresztül is (persze csak ha nem használod el) -a magunkkal cipelhetõ tárgyak-fegyverek mennyisége továbbra sem lesz komolyan korlátozva -a felszereléseket boltokban lehet vásárolni -ezúttal nem kell a kulcsokkal szöszölni, a zárt ajtót automatikusan kinyitod, ha nálad van a megfelelõ kulcs -a water arrow-val a megölt ellenfelek által hátrahagyott vértócsákat is el lehet takarítani -felszerelésekhez - fegyverekhez ugyanúgy mint az elõzõ részek esetében, fokozatosan jutsz hozzá -az ellopott értékeket a kereskedõknél lehet eladni
Pályák:
- a pályák jóval nagyobbak lesznek, mint az Invisible Warban látottak -ezúttal nem lesznek az egész pályára kiható riasztórendszerek, mint az elõzõ részben -a város különbözõ részein az NPC-k eltérõen reagálnak Garretre. Egyes helyeken vérdíj lesz kitûzve a fejedre, máshol meg barátként tekintenek rád. -ezúttal Garretnek csak egy vázlatos térképe lesz a városról, az aktuális pálya térképeit neked kell ellopni/megvenni -padlótípusok majdnem ugyanazok, mint a T2-ben -tömegnyi titkos hely/átjáró lesz, hasonlóan a T2-höz -lesznek különleges, természetfölötti pályák, mint pl. elõzõleg a Lost City, Crypt, stb.
Garretrõl:
-ezúttal fõhõsünk nem tud úszni -Garret szinkronhangja a régi marad -Garret kapott néhány "dinamikus mozgást" (átlendülés akadályok fölött, stb.)
Egyéb fícsõrök:
-a játékban kb. annyi "természetfölötti" elem lesz, mint a T2-ben -zombik visszatérnek (de nem lesznek olyan gyakoriak, mint a T1-ben), kísértetek maradnak -a T3 a Metal Age után játszódik, és a sztoriját a T2-t alkotó designer jegyzi -még nem tudni, hogy lesz e demo -Garreten kívül jónéhány szinkronszínész visszaköszön az elõzõ részekbõl -néhány RPG elem is helyett kap (nem karakterfejlõdés), fõként az NPC-kkel, frakciókkal lehet machinálni
Most jövök a Tescoból. Belepillantottam a Gamestarba. A híreknél volt egy csomó megjelenési dátum. Azt írja, hogy a Thief 3 tavaszi megjelenés, és egy "halasztva" jel van mögötte. Nagyon remélem, hogy baromságokat írnak...
Valami történt a bannerünkkel. Kéne másikat találni.
Hehe Mint mondottam en szeretek minel tobbet idozni egy-egy palyan, es mindent atvizsgalni, mert imadom ezt a hangulatot. Mégvalami, en nem kerdeztem h hol a zsé, csak kozoltem h 1enlore nemtalalom, de valoszinuleg ha nemmondod is megtalalom, max +2szer kellett volna vegignezni a palyat. Azert koszi!
Jól van öreg , neked van igazad
õ azt kérdezte, hol a lé, nem azt, hogy mennyi idõ alatt csináltad meg...
4.pálya:Ambush....ez a legkönnyebb- 22 perc tisztán :)
nálam az utsó pálya tiszta ideje volt 4 óra 20 perc (összesen 2 hétig csináltam esténként) :D
En nem a gyorsasagra megyek, van ugy h megallok 1 setét helyen, es kimegyek keresni vmi kajat, vagy iszok vmit. :D Szal, 1 palya elhuzodhat 2-3oraig is. :)