Namost az en velemenyem kovetkezik ami pedig a kovetkezo: :D A thief sorozat leghangulatosabb palyaja (es egyben legjobb is a Bonehord(asszem igy kell leirni):) ez a 3.palya volt. Itt Zombik voltak. A Lost City is jo volt, 1-2szer ramjott az ideggörcs a tuzelementalok lattan. ;) imho a leghangulatlanabb (?van ilyen szo?;)) palya a ramirezes volt, mert ott csak siman tolvajkodni kellett. Ezeket csak azer irtam le, mer engem komolyan aggasztanak az uj infok. -több harci képességet kap Garret (hangulatronto) -nem csak ellenség - barát típusú lesz (semmi szukseg ra) -a rope arrow nemlesz (ez nagy hiba) -két küldetés között nyugodtan mászkálhatsz a városban (elore latom a sztory nem fogja Lnyerni teccesem) Ez csak az en velemenyem, remelem nem hurrogjatok le a fejem. Bandew: akkor passz, nekem megy ;)
De most komolyan. Nekem nagyon bejött mind a kettõ. Csak azt nem értem miért kellett olyan hülyének lenni a készítõknek hogy ekkora baromságokat tettek bele. Sokkal jobb lett volna ezek nélkül is. De mondom hogy csak SZERINTEM!
Lenne egy kérdésem: Az elsõ részben nagyon zavartak a zombik, meg az elementálok, meg a többi hülye szörny. A második részben pedig a robotok meg a kamerák idegesítettek. Ezek megmaradnak a 3. részben is?
Az 1 ben fedezte fel elõször a lost city-t. Ahol ilyen csótányszerû izék voltak.. A 2 ben meg ugyanott építettek a mechanisték valami bázist, ahova a tengeralattjáróval jutottál :)
[kristálytisztán mindenre] :)
az a 2-ben az erdei falu vagy az 1-ben a horrorváros?
"ezúttal nem jönnek a pályák egymás után, hanem két küldetés között nyugodtan mászkálhatsz a városban, zsebtolvajkodhatsz, vagy bemehetsz házakba rabolni "
Ezek nem is rossz hírek, bár a "harci képesség" kicsit gáz. És az is, hogy nincs az én általam oly kedvelt és imádott rope arrow.
Bocs, ha kicsit nagy az össze-visszaság a kezdõbetük miatt. Csak mert kicsik.
"A hétvégi cikkelemezgetõ sorozatunk következõ darabja az IGN Thief: Deadly Shadows cikkébõl szûri ki az érdemi infokat. Eme remek kis összefogalalót Barnynak köszöhetjük, akinek háza elé azon nyomban kirendeltünk egy topimaciszázadot, díszsortûz leadása céljából! Lássuk hát milyen új tudásanyag birtokosai lettünk a mai nappal: a korábbi Thief részeket készítõ csapatból jónéhányan az Ion Storm alkalmazásában állnak, köztük a Thief II lead designere, Randy Smith a 3. rész szervesen kapcsolódik az elõzõ 2 történéseihez, plusz Garret személyisége se változik, megmarad a cinikus tolvajnak, aki missziók közben kommentálja a fontosabb történéseket a játék mind FPS, mind TPS nézetben tökéletesen játszható lesz az interface is változatlan marad. Visibility mérõ középen, jobb oldalt tárgyak, bal oldalt fegyverek az egyik fõbb változás a játékmenetben az, hogy több harci képességet kap Garret. De a Rambo szerû rohamok ezúttal se fognak bejönni, az õrök túlerõ esetén elintézik Garretet a nehézségi szintek ezúttal is abban mutatkoznak meg, hogy több feladat lesz pályánként, illetve legnehezebb fokozaton itt se lehet megölni embereket az NPC-k típusai is kibõvülnek, nem csak ellenség - barát típusú lesz, mint a 2-ben a rope arrow-t ezúttal felváltja Garret azon képessége, hogy képes falakat megmászni (nem csak felkapaszkodni, mint a 2-ben) a megölt ellenfelek vértócsát hagynak maguk után, ha nem tünteted el, akkor ugyanúgy keresni fognak az õrök. ezúttal nem jönnek a pályák egymás után, hanem két küldetés között nyugodtan mászkálhatsz a városban, zsebtolvajkodhatsz, vagy bemehetsz házakba rabolni ha eloltod a fáklyákat az õrök közelében, akkor körülnéznek, hogy miért történt nincsenek scriptelt események kisebb puzzle-ök lesznek, de nem lesznek bonyolultabbak a 2-ben látottaknál"
Neked DirectX9 van fönn? Mert nekem igen, és lehet, hogy az a gáz.
amúgy tényleg nagyon jó game, sok az akció benne, de vannak kimondottam sztori-centrikus részek, amikor sunnyogni kell, kulcsokat lopkodni, mindenkit átbaszni, megmérgezni stb :)
a full jatekba nemsok bugot talaltam ha jolemlexem... nagyon hangulatos volt, par perc alatt elragadott magaval a game, ugy ahogy anno a thieffel is volt. sztem is thief3 elott mindenkeppen erdemes megeccer eloveni. ;)
biztos voltak bugok, de nekem egy sem rémlik, az újszerû játékmenet és a hangulat teljesen lekötötte a figyelmemet (je most beugrott egy bug: félbevágtam egy goblint és eltûnt a felsõ része, ez többször is elõfordult)
érthetõ, ha valaki nem szereti a bugokat, én úgy vagyok vele, hogy egy ilyen úttörõ játékban (zsír új engine, saját szabályok) ezek fölött el kell siklani, vagy akinek nem megy, annak meg ott van 30 másik, Q3 enginre épülõ, jól bejáratott game :)
Én annó kipróbáltam a demót, csak hát az még tele volt hibákkal. A full mennyire bugos? Mert tetszett a föld alatti élet.
hát igen, ez sajnálatos, és a gamer rétegek "elzüllését" mutatja
az Arx egy igazi, kõkemény, horror-fantasy RPG, elég egyedi világgal, hangulattal és játékmenettel (a mágiáról nem is beszélve), de talán pont ezért nem fogyasztható a mai bepunnyadt, RTLklub akciókon nevelkedõ gyerekeknek... gondolkodom rajta, hogy beszerzem boxra, és pár év alatt átküzdöm magam rajta, mert tényleg kár kihagyni
hehe :DDDDDD amugy sztem is nagyon nagy game volt az Arx Fatalis, tenyleg olyan thief-es hangulata volt..de en akirol tudok, senkinsek sem teccett, meg nincs is nagy "rajongotabora" :\
ja és a Splinter is jó game, de annál sem volt olyan érzésem, mintha én magam lennék a helyszínen, inkább olyan filmes az egész (bezzeg az Arx Fatalis! idegösszeroppanás miatt hagytam abba az egyik goblin barlangban)
DX2-vel mi a baj? Még nem láttam.
T3-ban jobban bízok, sokkal komolyabb mítosza van, nagyobb a tét a fejlesztõknek is.
Az igaz, hogy a Hitman meg a Mafia jobb volt 3rd Personban, de a Thief az más. De ezt már korábban kiveséztük.
Thiefben mindenképp a FPS a jó, hisz úgy van olyan érzése az embernek, hogy ott van.
Viszont attól félek, hogy egyes helyeken automatikusan átvált majd külsõre, pl a falmászáskor.
Nekem mind1 hogy milyen nézetû lesz, mert mind a két típust szeretem. Talán egy kicsit a TPS oldalán állok ilyen lopakodás ügyben, mint az említett Splinter Cellben található, de mindenféle képpen úgy legyen, hogy változtatni lehessen a nézetet.
ne legyel ennyire pesszimista dikki.. lehet h jolesz ;) amugy en a sprinter cellt messzirol kerulom, elso palyakat megcsinaltam, de nagyon nem jott be. en a kozepkori hangulatot kedvelem, no. :) galocza: jaja, vannak jatekok ahol a 3rd person nezet az elonyos, de a imho thief az nem ilyen kepzodmeny . :)
Elég félõ szerintem is hogy a Deus Ex 2 sorsára jut :(
én nem aggódnék: ld hitman sorozat. én sem szerettem (most se) a 3rd-p dolgokat, de azt például el sem tudnám képzelni fpsben (47 mozgása annyira jóóó! - süt belõle szegény egész kifacsart egyénisége 8).
Persze hogy lehet majd first personba nyomni. Ettõl ne féljetek.
igy van... mostansag nem a jatekfejlesztok mondjak meg h mien lessz a game.. raadasul havonta kijon vagy 30 game, abbol 1se olyan szinvonalu h lekotne akar 1 oranal tovabb
én tuti nem fogom használni, és remélem, valahogy ki is lehet majd kapcsolni
pont ebben a játékban nem lenne helye az ilyesminek, de gondolom valamelyik okos marketinges megmagyarázta, hogy "jó lesz az, a népek szeretik"
uu most jut csak eszembe, ez a kulso nezet nagyon rosszul hangzik. ha olyan lessz mint aza sprinter cell vagy mi, akkor jo nagy bukas lessz belole. :(
ebben van vmi freak! :DDD bar epp ma szereztem be 1 half-lifeot, a kounter sztrájkolas celjabol ^^" Aza lenyeg Thief1-2megvan eredetibe.. majd meglessz ezis :>
én tuti megveszem, mit ha ezt sem? :D
az biza messze van. Hogy a jatek mien lessz, azt majd az ido megvalaszolja. En bizti kiprobalom, legfejlebb szitkozodok egyet es megfogadom h ezt tuti nem veszem meg. ;)
Bahh, ez sux reggel eszre sem vettem h van t3 topik.. m1. En bevallalom Freak, de dunsztom sincs hol az EIDOS fohadiszallasa. :> Amugy az eidost a tomb raider miatt is meg kene kergetni.