Egyetértek. Ez szerintem is így lesz. Néha azon tûnõdöm, hogy pl. a XIII szobában, sokan már az elején elakadnak, meg mondjuk a Max Payne 2-ben, ahol azért nem illene. Thief az már az ilyen emberek számára nehéz lesz és ötpercenként jönnek a topic egységét felborító hülye kérdéseikkel. Én azonban mindig úgy vagyok vele, hogy ezek az emberek kizárólag fiatalok, mondjuk 11-12 évesek esetleg 14-15 és mindent cheat-el játszanak, ráadásúl nemrég csöppentek bele a játékiparba. Ha nem így van, akkor meg jobban teszik, ha be sem írnak, mert ez már közel vérlázító. Legalábbis számomra az. Én amikor elkezdtem játékos pályafutásomat (50 millió évvel ezelõtt, szóval régen ...), mindig törkedtem arra, hogy magam jöjjek rá a megoldásokra, kihívásokra és tiszteltem a játékot amit a kezembe vettem. Mai napig tiszetelem õket és becsülettel adózóm a sorsnak, hogy még mostanában is le tud kötni, bár már érzem a PC-s játékipar pálfordulását.
Mottóm: A DOOM III után nincs élet. (Legalábbis évekig nem lesz)
úgy értettem, hogy eddig a Thief és rajongótábora valamilyen szinten elitnek számított, mivel maga a játék kompromisszumok nélkül élte az életét, és csak az játszott vele, aki TÉNYLEG bele tudta élni magát
nyilván üzleti megfontolásból most lesz külsõ nézet is, ami többek között az általad említett játékoknál biztosította a sikert, és valószínû, hogy itt is ez a funkciója... de az a kérdés, jó-e az nekünk, ha a T3 topik egy év múlva tele lesz nyafogó kis pöcsökkel, akik a "divatos" nézetnek köszönhetõen belekezdtek, de az elsõ pálya elsõ akadályánál elakadtak, és közlik, hogy tök szar a játék... nekem ez nem hiányzik, mert eddig nem találkoztam buta Thief rajongóval
"A külsõ nézettel végül is nagyon megdobják a taktikázás lehetõségét"
Az lehet, de cserébe csökkentik a "realitást", ami eddig tökéletesen funkcionált a sorozatban, sõt pont ettõl volt igazi és kõkemény. Mostantól már nem kell hallgatózni a sarkokon, csak átkapcsolunk külsõ nézetbe, és bekukkantunk a fal mögé... Szuper, ennyit a mítoszról....
A külsõ nézettel végül is nagyon megdobják a taktikázás lehetõségét. H&DII, Splinter Cell. Hogy csak két nevet mondjak. Valahogy sokkal jobban beletudom élni magamat a fõhõs szerepébe, ha kívülrõl látom és a mozgását is nyomon követhetem. De mondjuk a Morrowindben a külsõ nézet rosszabb volt, mint a belsõ. Ha tudnak olyan jó kis fasza egérgörgõs lopakodástól-futásig állítható opciót, ahogy a fentebb említett két nagy programban csináltak, akkor én elégedett leszek vele. Viszont ha lehet kapcsolni belsõ és külsõ közt, akkor az meg a lehetõ legjobb, hiszen akkor mindenki azt használja amit a megfelelõ helyzetben érdemesnek lát.
Jó az az Unreal motor, pláne így felturbózva. Engem jobban zavar a külsõ nézet, mert ez arra enged következtetni, hogy a fejlesztõk figyelembe vették a pórnép óhaját is, ami viszont már nem jó jel...
Jó lesz ez, csak azt az Unreal motort tudnám feledni. Nem tudom miért nem egy saját fejlesztéssel rukkolnak elõ, ahogy a Thief elsõ-második részénél tették. Végül is ez van, ezt kell szeretni. Bár ezt a progit is megint a széles tömegeknek elv alapján fogják csinálni, ezért nem lesz már olyan, mint anno. Gondolom még Konzolokra is megjelenik. Álá Deux EX: Invisible War. Kiderül majd, de ez az egyik kedvenc játékom és nem szeretném ha elcsesznék. UGYE NEM FOGJÁK?
Kicsit Stalkeres lett a srác de lehet, hogy ebben a részben hentkedni kell mert valamilyen úton-módon megtudta, hogy a feleségét és a kislányát valamilyen kábítószer hatása alatt ... Ja, ez egy másik történet!)
Ééééés igen! Végre kijött valami info a gamerõl, bár a megjelenés még mindig rejtéj sajna. (Hardwired):
"Eriggy hátra, haszontalan kölke! - s ezzel nyakonvágta a hebrencs tanítványt, mire a mester mûszeme a földön koppant és eltûnt a padló rései között. Az Eidos sajtóközleményében hírül adta, hogy a Thief III-ban Garrett, a mestertolvaj tevékenységeit mind Sajátszemmel, mind Nézdahátam perspektívában nyomon követhetjük. A Deus Ex 2 akció kampányával ellentétben a Thief: Deadly Shadowsban továbbra is a tolvaji kvalitások dominálnak. A HomeLan kapott három krémest is."
érdekes, nekem a bankos küldi abból állt, hogy taposóaknákat dobáltam a robotok elé, legalábbis másra nem emlékszem :D
én a majmos erdõben fostam magam nyakon, azt végül is úgy csináltam meg, hogy egy fél perces üvöltés kíséretében végigrohantam a fákon, és egyszer csak kint voltam :D
heeh én az 1 ben a 8 pályát vagy 9. et? Mikor 2 talizmánt kellett ellopni a Hammer Katedrálból. Az elején kaptál belépõt és szabadon mászkálhattál 1 ideig... Na nekem se kellett több :D a Vár melletti árokba feltornyoztam mindenkit. az utolsó emberig a mapon, mert felbaszott a játék v.mi miatt, már nememlékszem így jó 6 év távlatából.
Kinek hogy. Én élveztem, hogy annyira profin csináltam meg a küldiket, hogy egy légy se tudta, hogy ott voltam (kivéve a leütött õröket:-D).
Ez nem feltétlenül igaz. Tény, hogy az a profi, ha észre sem vesznek, de néha határozottan kell egy kis kardpárbaj, máskor meg nagyobb kaland egy szobába tornyozni a kómás személyzetet, mint minden szobalány elõl a sötétbe bújni. :)
olyan 20-80 az ideális arány bunyó és sunnyogás között szerintem
Huh, felgyorsult a szivverésem, mikor megláttam a listában a topicunkat, de aztán lehiggadtam, mert látom, hogy csak egy picinyke hir látott megint napvilágot. Már nagyon beleéltem magam, hogy karácsonykor Thief3-azok :( A "Dark Project" szerintem igen találó alcim volt. Kifejezi a játék stilusát (dark), maga a szó is igen misztikus, a "project" meg nyilvánvalóvá teszi, hogy nem holmi eszetlen rohangálásról van szó, hanem "terv"röl, gondosan elökészitett, átgondolt "munká"ról. Szerintem. Vagy csak belemagyarázom? :)
Basszus, már unalmamban mingyár megcsinálom a Gold küldetéseket hardon, Lytha styleban....
Végülis az is gázos, hogy "dark project". Vagy ez szentségtörés ?
ez a "deadly" kicsit gagyi az eddigi alcímek után... de hátha semmit sem számít
A Hardwiredrõl: "Ez lesz a Thief III. végleges címe, legalábbis az EB Games oldalán a hétfõ esti napon valaki titkon lecserélte a játék munkacímét Thief: Deadly Shadows-ra. Tõlem akár Thief: Rise of the Manci is lehet, csak legyen benne köszönet és ne a Deus Ex 2 sanyarú sorsára jusson..."
Tom nem valami sok hír, de ez is valami. Jaaaaj, csak jönne már ki!
nálam nem volt gáz, kibaszottul élveztem
egy külön szürreális játék volt a játékban, és 4 óra alatt csak 5 tornyot látogattam meg a nyolcból... istenem, de imádtam!
Igértek valami expansiont is, ami fanmissionokból és modokból áll. Tán nemis Garrettel kell menni, hanem valami tolvajnövel. Azt irták, hogy a T3 megjelenése körül akarják piacra dobni, de már 100%ban kész van. Most akkor azis csúszik? Legalább addig ellennénk vele. Ámbár Garrett nélkül thief?...
Hát én a deus ex2 eljövetele óta erõsen kételkedem a T3 sikerében :/
ne merd kritizálni!! :)
az utsó pálya isten volt, csak ott 4,5 óra játékidõm volt :)
Mondjuk az már szinte kész is volt, csak be kellett rakni a pályákra kis fémlapocskákat, amin megtapad a VINE arrow, és már ki is lehetett adni mint Thief 2... :))
Átnyálaztam megint a TTLG fórumot, de még mindig csak annyi, hogy "2004 június elõtt"
"Thief 3? Oh, that is nearly finished ", like that Warren Spector to GameStar. A little lasts it however probably nevertheless still, until the creep Shooter appears. The last months a team of approximately ten developers has on the play worked, now associates also those approximately 20 programmers, commercial artists and Desinger of Deus ex 2 also with it. Spector wanted to betray a final release date however despite persistent inquiring just as few as further details.
It's garbled but I get the jist of it...Thief 3 is nearly finished. Course that could just mean that it's feature complete and about to hit alpha or something, so I wouldn't expect it to come out
(!!! anytime before 2nd quarter '04. !!! )
What's the latest word on when it's coming out? Like June? Man, I'm glad no one took up my bet on the release date..I'd owe alot of money right about now.
Látod FREAK. A Thief 3 majdnem készen van. A Thief 2 -t is csak 3-4 hónappal jelentették be, ha jól emléxem.
Az én tippem 04.05.15. ! Akkor lesz 1 éves a lányom ! Akkor fog megjelenni ! És kész !! :)))
amúgy ha minden igaz, én már boxon fogom játszani, abból a pénzbõl, amit a PC-re kéne költenem, hogy fusson rajta a Thief 3, veszek egy boxot, és pár gonddal kevesebb
Hidd el, én is szeretném ha mihamarabb kijönne, de kár lenne magunkat hülye álmokba ringatni. Ha mostanában kijönne, az egyet jelentene: GAGYI LESZ. Lehetetlen egy méltó folytatást csinálni ennyi idõ alatt.
az, hogy "készül" a játék, azt is jelentheti, hogy grafikusok atrworköket rajzolnak, designerek meg papíron tervezik a pályákat, ez is eltarthat évekig
tavaly ilyenkor még nyitott állások voltak az ION STORM-nál a Thief3 projectbe....
Megnéztétek már az új (hosszabb) teasert? http://www.thief-thecircle.com//download.asp?fid=605 A végén van egy www.thiefgame.com. Fúúú regisztrájjjunk !!! :)) FREAK: Lassan 3 éve mondják, hogy készül a thief3. Nem hiszem, hogy végig csak malmoztak volna. A DE2 mellett foglalkoztak Garrettel is.
Jó dolog az optimizmus, csak nem feltétlenül célravezetõ...
Hát abból a videóból nem sok derült ki (sajnos), sõt inkább az, hogy még sehol sincsenek. Nem véletlenül irányítottak át mindenkit a Deus Ex 2 után a Thief 3-hoz!!! (remélem a Thief 3 nem olyan konzolbubus lesz, mint amilyenre sajna a Deus Ex 2 sikeredett).
Ecsém!!! Most akkor mi van? Tud valaki megjelenési dátumot? Mindennap megnézem a hivatalos honlapot, de folyton csak azt írja ki, hogy coming soon. Semmi hír.
Van még egy megoldás hogy elinduljanak progi nélkül is:
Az indito filéra jobb klikk és tulajdonságok (*.exe filéra), majd Kompatibilitás fül, majd hazudni kell a windowsnak:))
bekkattintod a futtatás a következõ komp. üzemmódban-t és választasz egy régebbi wint-t pl. 98/me és ok
huh nekem így névrõl semmi nem ugrik be, nem írnád körül, mirõl beszélsz? :)