Help! Valaki tudna nekem segíteni! Az óratornyos küldetéssel vagyok elakadva. Hogyan jutok fel a csöveken az óratoronyba. Látom az õrzõk jelét, de oda nem tudok feljutni. Valaki le tudná nekem írni a pontos megoldást. Illetve még egy a kikötõben Bibe hagy nekem egy levelet, de hol sehol sem találom. A válaszokat elõre is köszi. Dani
Na most kérlekszépen azt a csókát felesleges volt leütni, meg megölni, mert az nem támad neked, amíg te sem neki...
Amúgy meg pont az a lényege a dolognak, hogy kicsit nehezebb legyen a dolog...ha mindenkit szépen lassan kiiktathatnál, úgy mi lenne az élvezet benne, hogy szabadon futkározhatnál bárhova?
"A thief3ba pedig a varos maga nagyon zavaro. Nem ereztem hogy egy sztorit jatszok vegig csak azt hogy rohangalok a varosba es ha leutok egy ort otterem a helyen egy masik. Raadasul kivulrol latom garrettet hogy eljem bele magam ha latom hogy nem en vagyok?"
Ez engem is zavart,levertem eggy ört,ottermett eggy másik,stonemarket-ben van eggy sikátor,ahol császkál eggy ör féle,inkább olyan kalózos beütése van,na én leütöttem mert beszólt,erre lépek eggyet ujra jön a fickó,eztis leütöm,párlépés és ujra otvan,pedig elötte direkt kifigyeltem,csak 1 járkál a sikátorban.Szal ahányszor leütöttem ennyiszor ujra termelödik.Kipróbáltam hogyha megölöm ujra termelödik-e.fejbelöttem és igyis ujratermelödött.
hát az én tetszési sorrendem: 1.Thief3 2.Thief3 3.Thief3
az én tetszési sorrendem : 1. thief gold 2. thief 3 3. thief 2
Koszonom szepen a magasroptu gondolatmenetedet.
1. Nem szitkozodom, a meglatasaimat kozlom ellentetben veled. 2. Dejo hogy jobban ismersz engem mint en sajat magamat, ezentul hozzad fordulok mikor valamit nem tudok eldonteni jo? 3. Ha megprobalsz egy kicsivel ertelemsebb hozzaszolasokat gyartani talan még meg is hallgatlak.
Hogy miért vagy kecseg? Azért, kérlekszépen mert alaptalanul szitkozódsz. HA végigvitted volna pl a thief3-mat, akkor az árvaházas pályától beszartál volna.
Ok nem dicsekves, rossz szohasznalat. My fault. De hogy lasd a teljes kepet vissza kell menned es megnezni mi volt elotte. Ugyan meg mindig az mm7 a kedvencem a sorozatbol, de legalabb mar tudom mit beszelek. Erted? :) En pedig hogy mennyit jatszok gepen, hat evente max 1-2 jatek kerul szoba.
Tudom hogy van belso nezet, ha nem lett volna kette is tortem volna a dvdt, persze ha pluszba még meg is lett volna. :D
Lol má'! Dicsekvés? Mirõl beszélsz? :) És úgy tudtam a 3. résszel kezdeni, hogy értelemszerûen az elõzõ részek valahogy elkerülték a figyelmemet... Elõfordul az ilyesmi, nemde? Mert igaz, hogy több, mint 20 éve PC-zek, de azért voltak olyan évek, amikor szinte nem is ültem a gép elé... Évente csak néhány játékra van idõm és kedvem (a sok gagyiság már nem köt le...).
Amúgy meg ha te csak kívülrõl tudtad látni Garrettet a T3-ban, akkor gondolom nem sokat idõztél a játék beállításával...
#9634: A thief1ben az volt a zsenialis hogy mindenkinek volt benne valami ami miatt leesett az alla. Van akinek az ujszeru felfogas tetszett(lopakodjunk ne oljunk, nem vagyunk tankok), van akinek kozepkori,fantasy kornyezet pl es volt olyan mint pl en aki a misztikumot latta benne (constantine, csonthalom, a kard)... Speciel en unalmasnak talaltam a csak rablos or leutos reszeket. Egyszeruen tul monotonok voltak. Bar a thief1 rablos palyai meg igyis sokkal jobbak mint a thief2 rablos palyai. Thief 2 ben mindig vartam hogy na-na-na mikor lesz mar megint egy palya amitol leesik az allam de nem jott. :) Az ujsagirok sose erdekeltek, mind hulye. :P
#9637: Hat hykao ezzel en valahogy nem dicsekednek. Tudod amikor en vegigjatszottam a mm7-et es aztmondtam hubaz ez mien jo jatek volt, akkor onkenytelenul is elovettem a regebbi epizodokat amikkel meg nem jatszottam. Te mivel nem jatszottal se a thief1-el se a thief2-vel nem vagy megfelelo vitapartner. Igazandibol azt nem ertem hogy tudtal egy jatekot a 3.resszel kezdeni?? :S
#9640: Enis valahogy igy ereztem. Se a thief2 se a thief3 nem rossz jatek foleg a mostani hiperszuper vackok kozott, de az elso resztol fenyevekre vannak.
A thief3ba pedig a varos maga nagyon zavaro. Nem ereztem hogy egy sztorit jatszok vegig csak azt hogy rohangalok a varosba es ha leutok egy ort otterem a helyen egy masik. Raadasul kivulrol latom garrettet hogy eljem bele magam ha latom hogy nem en vagyok?
A második rész alapsztorija sem lenne rossz - mint ahogy az egész sorozat kimagaslik történet tekintetben -, csak a megvalósítás szerintem ebben a részben sikerült a legkevésbé. Sok helyen úgy éreztem, hogy a küldetésekhez írták a történetet, és nem fordítva. Amit a Mechanisták köré kitaláltak, az teljesen profi, Karas karaktere is tökéletes, és egészében véve örülhetnénk, ha sok más játék legalább ezt a "mélypontot" megütné.
Az elvarratlan szál a fõ történet szempontjából szinte szükséges is, hiszen ez indokolja a folytatást (és de, Warren Spector álmodott is a folytatásról, mert eleve trilógiát tervezett), viszont az egyes küldetésekben zavaró a sok nyitott szál, mert összefüggéstelenné teszi a történetet. Gondolok itt pl. Hagen hadnagy bemártására, hiszen érdekelt volna, hogy késõbb mi lett vele. Basso is viszonozhatta volna a szívességet, vagy legalább mutatkozhatott volna még, ha már vele kezdõdött a történet, így viszont valahogy nem illik az egész sztoriba.
Aztán pl. Gervaisius házát nagyon furcsa indíttatásból látogatjuk meg, és szerintem nem is teljesen logikus a dolog (abból, hogy valaki egyszer megbízott minket ókori rituális maszkok lopásával az Elveszett Városból, miért következik az, hogy szerezhetünk egy olyan high-tech maszkot, amit Karras szolgái viselnek... ) Szerintem ez a két maszkos pálya is olyan küldetés volt, amit elõször elkészítettek, aztán kitaláltak egy kapcsolódási pontot, hogy beillesszék a játékba.
A szövetkezés Viktóriával nagyon jó ötlet, meg az a film is, amiben ez megköttetik (Garrett egyáltalán nem rajong az ötletért, Viktória gyakorlatilag egyoldalúan csikarja ki a dolgot a határozott fellépésével), csak utána kissé furcsa "románc" kezd kialakulni közöttük, ami szerinem egyáltalán nem illik Garrett-hez.
A fenti elmarasztaló kritikák ellenére a 2. rész is nagyon tetszik, az alapsztori, és fõleg a befejezés igen profin sikerült. Olyannyira, hogy igen nehéz volt azt a négy évet kivárni, míg megérkezett a folytatás, amiben szerencsére nagy gonddal ügyeltek az ilyen apróságokra, illetve sok visszautalás található a régi történetre is.
szerintem is remek volt a kettõ sztorija..a karakterhez pedig teljesen ment és bár meglepõ volt talán mégis elvárható ami történt(hogy nem vállalta be hogy segit victoriának a vége elõtt)..remek volt.. egyik legjobb fordulat játékkaraktertõl. Az hogy tanult hibájából a háromban talán tulságosan is meglátszik, már hajlandóbb hogy ne legyen annyira önfejû.
Ja, és még valami. Mivel én csak a T3-mal és annak rajongói küldetéseivel játszottam, így sajna nincs viszonyítási alapom, hogy a korábbi részekhez készült rajongói küldetések mennyivel jobbak vagy egyáltalán jobbak-e a T3 komolyabb rajongói küldetéseihez képest. Esetleg aki már nyomatott mindkét (korlátozódjunk most csak a T2-re és a T3-ra) játékhoz készült rajongói küldetéseket, tehetne egy kis összevetést itt.
Igen, valóban nekem csak a 3. rész jöhet szóba! :) Megvolt a 2. rész, de belekukkantottam, és hát már túl "régies" volt nekem...maci fejû karakterek, szinte semmi fizika stb...úgyhogy elajándékoztam. De van esély rá, hogy egyszer elkészítik a korábbi részek pályáit is a T3-hoz a rajongók - akkor biztos megnézem azokat is. Az editor lehet, hogy kötülményesebb, mint a korábbi részekéi, node hát ha mindig csak a könnyebb út lett volna választva a számítástechnikában, lehet, hogy még ma is csak PONGot játszanánk a TV-n... :))) Kipróbáltam a Minimalist peccset a T3-hoz, és az összes eddig elkészült rajongói küldetést - ezek fényében bizakodó vagyok. Remélem lesznek még jó kis rajongói küldetések a T3-hoz, és várom a Doom3 motorhoz készülõ DarkModot...
Holvan a Thief 3 editora? Nekem eredetiben van meg de nem találtam ilyet.
Hmm, a drámát látom nem szereted, pont az a meghökkentõ hogy az ellenséggel szövetkezik. Az meg hogy vannak elvarratlan szálak annak köszönhetõ hogy valójában maguk sem álmodtak folytatásról hiszen éppenhogy kiadták a második részt máris becsukták a boltot. Pedig megvan a cikk miszerint 4!!! új részre szerzõdtek le (Thief Gold, Thief2 és még másik kettõ -sajnos örök idõre homályba került- rész)
A melyik a legjobb -mint már 1001-szer elmondtam- szubjektív, nem tudom minek ócsárolni a 2. epizódot bármilyen szempontból hiszen egyetlen hibája a már akkor elavultnak számító motor. Mélypont a sok zombi :P Nagyon sok újságíró le is húzta az elsõ pálya utáni lopakodásból Buffy-vá váló szenteltvizes nyíllal lövöldözõ démonvadászt. (bocs de ha már õszintének kell lenni) T3-ban nem is tudom, a múzeumos pálya nekem sokkal hangulatosabb a Karras visszaemlékezéssel mint a "halálhajó" :)
Viszont az árvaház mindent überel (annyira egyedi).
UI: Hykao-nak meg csak az utolsó rész jöhet szóba, még jó hogy mi Thief-ezõk se vagyunk egyformák ;)
Aha szivesen csinalnek egypar palyat de sajna a palyaszerkesztokhoz tok hulye vagyok. Najo ez egy jo kis magyar leiras majd atbongeszem hatha tudok valamit alkotni. :)
A Gold másik két plusz küldetése már nagyon tetszik (fõleg az operaházas), egyedül a Tolvajok szövetsége nem jött be.
A T2 szerkesztõje szintén a DromEd, csak barátságosabb a régi változatnál, illetve kezeli a 2 rész által hozott újdonságokat, pl. színes fényforrások, animált ég, idõjárás, stb. Én sosem készítettem el egyetlen küldetést sem, így sok segítséget sem tudok adni, de a TTLG fórumokon nagyon sok leírást találsz, illetve a thief-thecircle oldalról sok demo mission tölthetõ le, ami egy-egy technológia / trükk megvalósítását mutatja be (pl. lámpást hordozó õrök, speciális karakterek/fegyverek stb.)
Egyetertek az a plusz 3palya nem lett jo, talan azert mert kutyafuttaba csinaltak. Viszont a the sword palya plussza nagyot dob a mar eleve zsenialis palyan. :) T2: tuloztam es okkal. De meg igyis tobbre tartom mint a mostani 20-ad rangu jatekokat. T3: mar nem az en stilusom. Kulso nezet valami hanyadek ez nem valami sprinter cell. A tor is undorito lehet hogy egy tolvajnak esszerubb a tor, de akkoris constantine kardja nagyon über volt. :)
Mas: a T2nek mas a kuldiszerkesztoje? A T1 szerkesztoevel babraltam egy keveset, de nem sikerult semmit osszehozni. :)
Pedig van igazság _Vegeta_ meglátásában. Történetileg sztem is a Thief 2 a mélypont (bár baromságnak azért nem mondanám). Ott eléggé húztam a számat, amikor Garrett közli Viktóriával, hogy sokáig dolgozik, ne várjon rá ébren (annak a "nõnek", aki az elsõ részben kikaparta Garrett fél szemét). Ugyanakkor tény, hogy küldetések is a második résszel készíthetõk legkönnyebben, bár ez a történettõl tök független.
A 3. rész történtete szerencsére sokkal jobb a másodiknál, de az elsõt így sem übereli. Emellett a Gold verzió új küldetéseivel nem vagyok maradéktalanul kibékülve - szerintem a Tolvajok Szövetsége c. pályának elég sok helyszínét igénytelenül dolgozták ki.
lol "T2ben en azt vartam hogy visszahozzak constantine-t, azert egy isten csak feltud tamadni ujbol. :) Erre micsinaltak? Nagy baromsagot. :)"
Nos ha alázni akarnálak akkor annyit mondanék nc. Méghogy isten háháhá, segítek kicsit: az istenek halandóak sztd? Nagy baromságot csináltak? A Thief története filmeket megszégyenítõ módon összetett mintha a kezdetektõl fogva 3 részt terveztek volna.
Karras meg az én kedvenc boss-om :P
Egyébként hogy félresöpörjem a hülyeséget a 2. rész a legjobban szerkeszthetõ, sajna a Halálos Árnyak editora túl macerás.
Ezt má tom most ott akadtam el amikor azt a halyót ameik tele van zombival megcsináltam és ott leírja h a kapitály hazavitte az erekjét amikor odamegyek és mászkálok kiderül h 1 titkos ajtót kell megnyitni és akkor a galériában be lehet rajta jutni és az a kapcsoló a kapitány(halott) dolgozószobályában van de nem találm meg a kapcsolót a szobában? Hogy néz ki vagy mi az?
Lenne még 1 kérdésem hogyan kell használni a falra mászó kesztyût?
A t3 egy nagy kaki, mar bocs még a t2hoz kepest is. :) Nem csak ez a problemam vele, de "rohangaszo zombik" jáj hidegrazas kerulget tole. :) Aztan meg mi ertelme egy olyasmit felujitani mi eleve szep? Nem a q3-t texturazzak/modellezik ujra hanem a q1-t pl. :)
Palyat szerkeszteni pedig nemtudok pedig probalkoztam mar jediknighhoz es kulonbozo jatekokhoz is palyat csinalni, de nem megy nekem. Otletem akana boven, csak nem ertek a palyaszerkeszteshez. :(
Ezesetben szvsz nem...a logikus az lenne, hogy a régebbieket hagyni, és csak a legújabbal foglalkozni... :) Az, hogy a T3 története mennyire tetszett ebbõl a szempontból lényegtelen, mert gyakorlatilag olyan küldetést hozol össze magadnak, amilyet csak akarsz (és amilyet a korábbi motorokkal nem tudsz) összehozni... A T3 textúrái nem korlátozódnak 256x256 képpontra, sokkal jobb a fizika, sokkal jobb az árnyék-fény hatás...stb...stb...
Nem a leglogikusabb a legregebbi cuccokkal kezdeni a felujitast? :) Amugy a valaszom ecceru. A thief1 szerintem a sorozat messze legjobb tagja. A t2 sztoria borzaszto. Nem is hiszem hogy jaccok meg vele barmikor. A t3rol meg ne is beszeljunk. Felevente mindig eloveszem egykis Bonehord palyara vagy the sword palyara. ^^ Amugy a T1gold palyajat fantasztikusan kiegeszitettek.
T2ben en azt vartam hogy visszahozzak constantine-t, azert egy isten csak feltud tamadni ujbol. :) Erre micsinaltak? Nagy baromsagot. :)
Megprobaltam utannanezni a Darkengine max 256x256os texturakat kezel a gond csak az hogy a fal,fold stb texturak ha nagyobbak akkor egyszeruen szethuzza oket, tehat max a modellek texturajat lehet novelni egy kicsit. :\ Jo vona ha az eidos kiadna a forraskodot akkor lehetne varialni. :(
Hogy mekkora a maximális méret, azt nem tudom, de valamilyen szintig biztos lehetséges javítani, hiszen pl. a hõmérõk, vagy a gyárakban, az öntõformák közelében található mércék elég nagy felbontásúak, legalábbis teljesen közelrõl is élesek.
A második rész már tele van nagyobb felbontású textúrákkal, de hogy ez csak a motor fejlesztése miatt lehetséges-e (hasonlóan pl. a nagyobb színmélységû textúrákhoz, melyek valóban csak az újabb motor miatt használhatók), abban nem vagyok biztos.
Szerinted megoldhato hogy a T1/Gold-ba nagyobb felbontasu texturakat gyartson az ember? Kiprobaltam sajna ha nagyobb texturat teszek be akkor az a jatekba is nagyobb meretbe jelenik meg. Tehat szethuzza. :)
Üss le valakit (pl. azt a közeli sámánt), cipeld az oltárra, és ott sebezd meg a tõrrel vagy egy nyíllal. Ha már eleve halott, akkor már nem fog vérezni, ezért kell, hogy csak eszméletlen legyen.
A fa szörnyeteg nem vérzik, és cipelni sem tudod, úgyhogy az tényleg nem jó.
Hi! A POGÁNYOK SZENTÉLYÉBEN akadtam el a végén amikor ki kell szedni a mancsot a fából csak két lépésig jutok el a vizes nyílvesszõt és a mohásat kilövöm kettõ ág elmegy de nemtom mi a harmadik lépés mit kell csinálni mi a harmadik összetevõ? (Azt írja, hogy vigyek oda vért de honnan mert azt a negy állatot odacsalom és odavérzik az nem jó) Elõre is kösz üdv
A csapó ajtót Lord Ember szobájában lévö fákyla szerüség nyitja.
Sziasztok,elakadtam a pagan sanctuary-ban,hova a fenébe kell felmászni?Milyen leszakadt lépcsöket keressek?A factory fölé szeretnék jutni de a csatornában csak eggy vaslétrát meg eggy vas lépcsöt találtam,viszont a csövekre nemtudok feljutni.Aza rohadt monszta meg állandóan ott császkál.
A többmagos procik is okozhatnak gondot, ezeknél be kell állítani, hogy mindig csak egy maghoz legyen a processz rendelve, különben lefagy a játék.
Illetve legyen a videókártya beállításoknál a vertikális szinkronizáció mindig bekapcsolva, különben egyes helyeken nagyon felgyorsulhat a játék az újabb videókártyákon (bár lefagyáshoz ez tudtommal nem vezethet).
Csá! Annyira azért nem volt rossz. Az a gond, hogy a thief1 meg van "thieiffixedelve", de a legtöbb pálya betöltésekor kifagy, kivéve a káoszt meg a beépülést(bár néha ezek is). De ha ez a kettõ betölt, jó lesz a többi is. Mi a gond?
Nem tudom, olvassa-e még valaki ezt a fórumot a régi játékosok közül, de azért feltennék egy kérdést.
A kapitány házában akadtam el, mégpedig nem találom a rejtett kapcsolót, és igazából azt sem tudom biztosan, melyik helyiség a 'study", ahol keresnem kellene.
Pls help!
Nah végre valaki tudta mire gondoltam! Kösz szépen!!!
Egyszer valaki írt nekem arról, hogy rögtön a játék telepítése után szintén ezt tapasztalta, de aztán a gép újraindítása után megoldódott a dolog. Mivel a Te "jelentéseddel" együtt ez már a második eset, ezért felveszem a jelenséget a GYIK cikkei közé.
Szabi84: elírtam, nem options.ini, hanem default.ini. tep: 5 x Escape. Amúgy jogos...
Akkor talán az options.ini beállításaira gondolsz. Itt sokmindent lehet buherálni, többek közt olyasmiket is, amik már bõven a cheat kategóriába tartoznak.
Az általad említett dolgot soha nem is kerestem, így nem tudom, mit kéne átírni (tipp: talán a "WalkMultiplier=0.5" sort, de ez nem biztos)
De hogy hasznosat is közöljek: én a PCStartup rész alatti ShowIntroMovies sort szoktam "False"-ra állítani, hogy ne kelljen minden indításkor megnézni azt a sok "reklámot".
Ehh... ez egy 38 MB-os file, és egy telepítõben lévõ hiba miatt rendszeresen elõjön ez a jelenség a DVD verzióban. Nézd meg, nincs-e a Thief 3 könyvtára alatt a Content\T3\Sounds könyvtárban egy Sche7007.rra nevû file, mert akkor az lesz az (a telepítõ ezen a néven másolja fel, és a végén ezt nevezné át SchemaMetafile_HardDrive.csc-re, csak néha ezt elmulasztja).
Van, hogy egy következõ újratelepítésnél már minden rendben van, szóval még csak nem is következetesen jön a hiba...
A Thief 3 sounds mappájából a "SchemaMetafile_HardDrive.csc" nevû fájl hiányzik, és így nem tudom a párbeszédeket telepíteni :( ha valaki elküldené e-mail-ben azt nagyon megköszönném! (az adatlapomon megadott címre) Esetleg ha feltöltené valaki valahova az is tökéletes lenne... köszönöm!
De valami file-t kell átírni, tudom mert régen megcsináltam, egyik újságomban bennt volt de nem találom! Sokkal kényelmesebb!
A Thief 3-ban a lassító mozgások (séta, lopakodás) csak "shift"-ként mûködnek, a guggolás meg ki/be kapcsolható. Mondjuk szerintem nincs is szükség arra, hogy egyfolyában lassan menjél, bár ízlések és pofonok...
Hello! Megvettem a PcGurut a Thief miatt! Namost, régen játszottam vele és valahol be lehet állítani, hogy a sétálás legyen az alapértelmezett mozgás! Ezt melyik fájlba kell átírni, hol találom?
Na igen, a Keeper of the Prophecies küldetéscsomag a végére kissé "elhízott", pedig az elsõ megjelent rész (Hallucinations) rendkívül ígéreresnek jósolta a többit is. A vállalatot utólag varrták a többi rész elé, (legalábbis Thief 2 FM-ként, mert a Thief 1-hez már korábban is létezett), de gondolom, átírás közben beindult a készítõ fantáziája, és még jobban felhizlalta a pályát.
A történettel egyébként szerintem nincs semmi baj, sõt a vége még ütõs is, hiszen kiderül, hogy
az egész idõutazás célja nem Garrett meggazdagodása vagy valami hasonló önös cél (meg nem is a világ megmentése, mint ahogy az lenni szokott), hanem a vízbe fulladt kislány életének megmentése, ami a záró "in memoriam..." videó fényében még talán megrendítõ is.
Tény viszont, hogy néhány dramaturgiai megoldás ellaposítja az egyébként jó történetet. Különösen a rendkívül hosszú és gyakran unalmasan laaassssúúú átvezetõ történetek - habár a megoldás önmagában egy bravúr, hiszen az eredeti Thief-ben sincsenek ilyen, a játék motorjával lejátszódó "videók". Ezek lehettek volna pörgõsebbek, legalább annyira, mint a legutolsó, ahol legalább vannak gyorsabb kameraváltások is (ezt a technikát egyébként egy korábbi FM-ben, a Seventh Chrystal-ban láthattuk elõször).
Naná, a T2X mindent überel. De azon sokkal többen és sokkal hosszabb ideig dolgoztak. Pedig annak a története szerintem sokkal inkább egy kliséhalmaz, viszont egyfolytában olyan megoldásokkal találkozhatunk a végigjátszás során, hogy az állunkat keresgéljük. Szerintem még maguk a Thief 2 alkotói is meglepõdnének (vagy meg is lepõdtek?) azon, hogy mi mindent ki lehet hozni a Thief 2 öreg motorjából.
Csá! végigvittem a Keeper of the propheciest, de elléggé...fusztráló volt. A pályák néha már túl nagyok (fõleg a vállalat). Szerintem a történet se olyan jó. A t2x sokkal jobb.
Átnéztem 1-2 oldalt,de számomra nem derûlt ki.Ez a dark mod leszedhetõ valahonnan?Mert több linkrõl is 1 oldalra kerûltem vissza,ott viszont csak egy videot tudok letölteni. Ha valaki tud errõl konkrétabbat, plz jelezze. köszöntem
Lesd meg. (de konkrét számokra ne számíts, csak utalásra...)