A kulcsot kell lerakni valahova vagy azt a viaszos tömböt amire a kulcs van rányomtatva? A feldat leírásában az van hogy a a tömböt vagyem el, de viszont a tárgyhasználati gombbal ami nálam a Mouse 3 nem lehet elvenni. Az is lehet játékhiba nem?
egy kis helpre lenne szükségem a thief 2-nél. 5. misszón vagyok Hallgatózás a címe. Szóval ki kell hallgatni egy beszélgetést, ez megvolt, összeszedtem a 800 pénzt amit kellett megszerezni, ezt is teljesítettem. Volt egy harmadik feladat is, egy bizonyos kulcs formáját viaszba kell tenni, ezt is megcsináltam, ott vaalahol lennt a pincében. Amikor beletettem a kulcsot azt írta hogy feladat teljesítve, de nem pipálta ki a feladattáblán.Persze el is kell venni azt a viaszos kulcsot, de egyszerûen nem tudom.Így enm tudom befejezni a missziót. Mi lehet a gond???
A Kriptát én is végig játszottam. Kicsi, de furmányos Én csak az Evicteddel és a Kriptával játszottam, de nekem mindkettõ nagyon tetszett... Ha lesz egy kis idõm kipróbálom a Hidat is.
Aham, hát ez elég szomorú, ha tényleg letiltották az összes szolgáltatóhoz tartozó IP címet...
Én mostanában 3 T3 FM-et néztem: "A Kripta", "A Híd" és a "Színház az egész világ" címûeket. Ezek kaptak eddig a legtöbb pontot a Garrett Loader oldalán található ponttáblázat tanúsága szerint. (7,8,7 - a 10-bõl) Egész ígéretesnek tûnnek, persze egyik sem hinném, hogy hosszab lenne, és nagyon új dolgokkal sem találkozni bennük. Azért egy végigjátszást mindegyik megér szerintem.
Akkor ott valami más hibádzik. A héten többször is néztem, meg az írásod miatt ma is, de sosem volt gond. Talán a szolgáltatód komplett tartománya ki van tiltva, így aztán nem számít a dinamikus cím. Ebben az a gáz, hogy ha egyvalaki csinált hülyeséget, mást is büntetnek vele.
És hogy válaszoljak: Eddig nem nagyon született fordításra érdemes T3 FM, bár igaz, ezt a legújabbat még nem néztem meg. Mindenesetre a jövõ héten még biztos nem is fogom, mert szabin leszek, és egy hétig gép közelébe sem megyek Aztán majd meglátjuk...
Hát nekem ezt a szöveget írja ki: "Sorry. The administrator has banned your IP address. To contact the administrator click here" már egy ideje, és nem tudok belépni a fórumra. Na most az IP címem dinamikus, de egyébként sem értem miért bannolták volna, emlékeim szerint regisztrálva sem voltam, így nem is írkáltam a fórumra soha.
Hmm, nekem sem jelennek meg a Thief 3 rajongói küldetéseinek feladatai, csak a kis négyzetek. Legújabb Garrett Loader van felinstallálva, és amúgy minden mûködik rendesen vele: rajongói küldetések betöltése, eredeti játék visszatöltése, stb. Csak a feladatok nem jelennek meg, és a jegyzetek - így elég nehéz játszani, hogy csak találgatok, mi lehet a feladat... (eredeti játék küldetései esetén megjelennek)
Egy érdekesség mondjuk van a Garrett Loader indításakor: állandóan az Office-t akarná installálni, de párszor a "mégse"-re kattintva eltûnik az az office install ablak.
The Bridge rajongói küldetéssel bajlódok amúgy, elvittem az öreghez a nõt, az asztaláról felvettem a kulcsot, de egyik eddig nem nyíló kaput sem sikerül kinyitnom...
Más: TTLG fórumnak akkor annyi? Vagy csak én nem tudok belépni?
Köszi! Idõközben már én is megtaláltam, de nem igazán tudom, hogy milyen progival lehetne beolvastatni õket. Egyébként elsõsorban a karakterek "megdolgozásával" foglalkoznék szivesen, ha az idõm engedi.
Ha modellek alatt a 3D objektumokat érted, talán a mesh.crf-et keresed. Ha simán textúrákat keresel, sok van belõlük a fam.crf és obj.crf-ben is. Ezek tartalma simán kibontható zipként. A textúrák szokványos képformátumokban vannak. A 8 bites textúráknál figyelni kell a palettára, úgy tudom, nem mindenhol tetszõleges.
Nem tudja valaki véletlenül, hogy hol vannak elrejtve a Thief2-ben a modell-filék? (egyszer régen pedig már megtaláltam) Az is kérdés, hogy mellik editorral lehet megnyitni? Szerintem érdemes lenne egy jó kis remodelling-projectet indítani, ha a motorja elviseli.
sajnos a video már elég megkopott felvételeket tartalmaz ..ha most vennénk fel már egész tartalmas kis videót lehetne összeütni :) na majd karácsonyra..
Ez így nem teljesen igaz. A zenéket jórészt Jesper Kyd szerezte (kivéve, amik már eleve meglévõ létezõ klasszikus mûvek), és a Magyar Rádió Kórusa és Szimfónikus Zenekara játszotta fel õket.
Darkmod Beta 1 év múlva, végleges meg 2 év? A videó egész hangulatos, az írások és egyéb vishek feldobják az amúgy kicsit szegényes játékélményt. Mondom ezt így erre a pár képkockára alapozva. Ami tetszik hogy egész jól megteremtették a thief hangulatot, ami nem az a pár illúzió romboló elem amivel eszembe juttatják ez bizony nem az a thief.(pl. a földön mintha mágnessel húznám magam után a leütött õrt, a vizes nyíl hangja + amit nem láttunk: hogy reagál majd az ellen stb.) Grafikailag olyan The Metal Age és Deadly Shadows közé tenném ami egyáltalán nem baj. Sokat javíthatnak még rajta, mindenképpen várom, hajrá!
Hitman-hez egy megjegyzés: magyar szinfónikus zenekar csinálta és mai napig is készíti ehhez a játékhoz(is) a zenét
Én ezt hallottam az egyik haveromtól, lehet össze vissza dumált.Inkább megnézem a neten pontosan milyen a gépigénye a Caos theorynak.
A Hitmant is próbáltam, de az viszont nem tetszett, túl száraznak éreztem. A tegnap elkezdtem tölteni a Deadly Shadowst, egy pár nap alatt csak lejön. A Splinter Cell 3. részéhez vagyis a Chaos Theory-hez nem 64 bites proci kell, én azt hallottam?!Ami nagy káromra nem lenne esélye elindulni.
Nos amíg a The Dark Mod készülget, ajánlom figyelmedbe a többi - neked még kimaradt - Thief játékot, illetve a Splinter Cell elsõ és harmadik részét szintén - no és végül, de nem utolsó sorban a Hitman sorozatot! :)
már lehet jelentkezni beta mappernek..egy kezdeti alapverzió lesz jövõre, normál verzió két év mulva, extra lehetõségek, cuccok pedig ezután fognak folyamatosan belekerülni..azthiszem igy van tervben.
Nagyon jó a Thief, de sajna csak a The Dark Projectet volt alkalmam kijátszodni, mert a többit nem tudtam megszerezni. De viszont játszodtam még egy Thief féle gammel, tehát ilyen lopakodós játékkal, csak az 2006-ban játszódik, gondolom tudjátok a Splinter Cell - Pandora Tomorrow-ra gondoltam. Gondolom a többi rész is olyan jó mint a The Dark Project.
jól láttam, hogy az a bizonyos "Nightbalde" még mindig a készítés fázisában van? Vagy esetleg van már valami játszható verzió is?
Tényleg csak jövõre jelenik meg a cucc? Nem lesz demo sem?
"Ha a srácok kiadják a mod mellé a testreszabott pályaszerkesztõt, akkor biztos hogy ez alá is rengeteg FanMission fog készülni!"
Elsõsorban ez a lényeg..saját küldetéssorozat csak másodlagos.
Multi ebben nem lesz arra ott vannak a BlackCat cuccai(thieveryUT,nightblade)
A mozi akadása csak ilyen effekt, teljesen simán fut mint a d3 egyenlõre..
Engem rövid idõ alatt kiborított a Thievery anno, bár a legutóbbi ujítást én sem láttam (mingyá utána is nézek...). Szerintem az, hogy mennyire lenne pörgõs a játék coop-ban inkább a pályák nehézségi foka és az ellenfelek száma határozza meg szerintem. Ettõl függetlenül nagyon örülnék egy ilyen opciónak. Én sem arra gondoltam, hogy csak multi legyen benne...
Ez valóban ígéretesnek tûnik. A kötél nyílvesszõt meg a "visszaszerzett" úszás tudományát én is üdvözlöm. Multiplayert már a Dark Project-be is terveztek, mert fordítás közben találtam olyan menüpontokat, amik végül nem kerültek a játékba, de tény, hogy az teljesen más felépítésû pályákat és eltérõ játékstílust igényelne. Egy hatalmas, egyjátékos módra tervezett pályán, ahol sokszor türelmesen lapulni és osonkodni kell, egyszerûen nem lehet multiplayert játszani (vagy legalábbis rém unalmas lenne)...
A UT Thievery MOD-ja pont azért nem jön be sokaknak, mert még a coop mód is olyan pörgést igényel, ami idegen a megszokott Thief hangulattól. Lehet persze irányításra, stb. (is) fogni a dolgot, de számomra maga a légkör az, ami teljesen szokatlan, annak ellenére is, hogy a screenshot-ok állóképei a megszokott Thief-es világot tükrözik. A játék hangulata olyan, mint egy középkori Counter Strike (tehát lopakodás, taktikázás van benne bõven, de jóval nagyobb fordulatszámon, mint a rendes játékban). Egyébként idén márciusban a Thievery is újult, bár még nem néztem meg. Ha valaki már látta, kíváncsi vagyok a véleményére...
Külön öröm, hogy lesz benne Rope Arrow! Az egyik legjobb Thief emlékem is az volt, amikor a Thief2 bankos pályájának dísztermében voltam és már nem volt idõm elszaladni az õrök elõl, ezért egy rope arrow-t lõttem a mennyezetben, s gyorsan felkúsztam rajta. Olyan érzés volt, mintha egy régi kosztümös filmben lennék fõszereplõ, ahogy alattam sétálgatnak az õrök és nem vesznek észre...)
Továbbra is csak azt tudom hajtogatni 1000-el, hogy tegyenek bele co-operative multiplayert, mert ez az amivel tényleges pluszot lehetne elérni a Thief vonalában. (a múltkor beírtam a keresõbe azt, hogy "Thief multiplayer" és még engem is meglepett, hogy mekkora az igény rá. Ha a srácok kiadják a mod mellé a testreszabott pályaszerkesztõt, akkor biztos hogy ez alá is rengeteg FanMission fog készülni!
Szóval minden elismerésem, már nagyon várom a játszható verziót, remélem azért kiadnak egy 1-2 pályás demo-t!
Nagyon ott van ez a kis video, a fej mozgása valami hihetetlenül jó!!! Bár egy kissé mintha a video felvételekor is szaggatott volna a játék, nekem legalábbis úgy tûnt. (egy kis interpolációval lehetne talán finomítani rajta) Amúgy szuper lett! Kiváncsi vagyok, mekkora pályák lesznek benne, remélem irtó nagyok.
T2X textúra pakkot én sem találtam, John P. az oldalán mindössze reklámozza, hogy neki is volt része a projektben, és van pár kép, ahol az általa készített textúrák láthatók a játékban. De ezek az eredeti T2X-ben már benne vannak. Aztán javítsatok ki, ha tévedek...
Az eredeti Thief2 CD-n ezek az állományok gyári hibásak, amúgy a SafeDisk másolásvédelmi eljárás ellenõrzéséhez kellenek. Eddig úgy tudtam, installáláshoz ezekre az állományokra nincs is szükség (a merevlemezre sem másolódnak fel), csak a Thief2.exe indításakor ellenõrzi a program, hogy a CD-n olvashatók-e ezek a file-ok, és ha igen, kéri az eredeti CD-t.
A SafeDisk lényege egyébként, hogy hagyományos módon való CD másoláskor ezek a file-ok "megjavulnak" és olvashatóvá válnak (amúgy mind a négy 000000407/409.* file egy-egy bmp képet tartalmaz), így pl. ha a szóbanforgó 00000409.256 mögé .bmp kiterjesztést biggyesztünk, meg is nézhetjük a képet (ezzel el is küldtem a file-t, csak mentsd le és töröld a .bmp kiterjesztést).
Megjegyzendõ, hogy a fentiek csak elsõ Thief2 sorozatra voltak igazak (így pl. már az EVM-es Thief 2 sem tartalmazott már gyári hibákat), illetve az 1.18-as PremierPatch is már olyan Thief2.exe tartalmaz, ami eredeti CD nélkül is elindul.
Egy apró kérés: megsérült a Thief2 install cd-m (2. cd!) az alábbi állománynál: "00000409.256" átküldené nekem valaki? Nem tudom nélküle felinstallálni... Priváton elküldöm az e-mail címet!
Elõre is köszi!
hát nemtom lehet alapból is övéi vannak benne , de van hozzá highres pack
Most, hogy minden "játszható" mai játékot kivégeztem, úgy döntöttem, hogy újra elõveszem a jó öreg Thief-et.
Az lenne a kérdésem, hogy készült-e azóta valamilyen nemhivatalos grafikai "upgrade" (mai szintre hozás) a játékhoz, mint pl a régi Doom-hoz, a Quake1-hez, vagy az X-Wing Alliance-hez?
...és a hangprobléma is megoldódott...lol, elég volt csak újraindítani a gépet. Valami más alkalmazás kavarhatott be.
Ok, utolsó kérdés már nem kérdés. A "C:\Program Files\Thief - Deadly Shadows\Collective Texture Pack" mappában lefuttattam az ibt_patcher.exe-t a rajongói küldetés felinstallálása után, s így már John P. textúrái pompáznak a The Bridge alatt is. :)
Hmm felraktam ismét a játékot, mert kíváncsi voltam erre a The Bridge nevû rajongói küldetésre. Na most érdekes, de nekem sincs hang. Korábban olvastam, hogy valakinek volt már ilyen problémája. Az az érdekes, hogy amikor annakidején játszottam a játékkal, még semmilyen hangproblémám nem volt... A másik problámámat sikerült megoldani, miszerint a nekem kívánatos felbontást (1440x900) nem lehet menübõl beállítani, csak a szokásos 4:3-os felbontásokat. A "Dokumentumok"-ban lévõ options.ini fájlban átírtam a "Resolution" sor értékét "2"-rõl "-2"-re, és így most alapból 1440x900-at állít be. (a menüben valami badarságot ír a felbontáshoz, de ez lényegtelen)
A hanggal még variálok, meglátjuk sikerül-e megoldani.
Amúgy vajon megoldható valahogy, hogy a rajongói küldetések alatt is John P. textúráit jelenítse meg? (egyébként John P. egy telepítõbe vonta az összes textúráját, és maga a telepítés is sokkalta gyorsabb, mint a korábbi megoldásával volt)
Keresem megvételre a thief 1 vagy gold eredeti változatát, amennyiben valaki segíteni tud írjon az [email protected]. Sajnos az EVM változatról lemaradtam... KÖSZI
És ujból frissitve: linkeltük a wiki-nk. Ne felejtsétek megnézni az uj shotokat se.. Aki nem tud angolul:
Nagyjából kész a Stim/response rendszer(ez tesz lehetõvé olyan dolgokat mint egy fáklya eloltása vizesnyíllal, vagy meggyújtása tüzesnyillal, õrök érintkezése a világ interaktiv cuccaival) Mûködik a zajkeltõ nyil, az õrök járõrözés közben nézelõdnek néha nehezebbé téve az osonásunk. Készülnek a Guik, elkészült az elsõ számzáras szerkezet és nemsokára uj alfaverziót kapnak a betamapperek.
Üdv. Az a tömörített .rar-os verzió kissé gáz megoldás, na meg nem is túl legális (még úgy is necces, hogy meg is volt neked az eredeti). Úgyhogy a videók biztosan nem tölthetõk le legálisan, de ha priviben folytatjuk, biztos kitalálhatunk valamit. Legjobb, ha e-mailben, lásd honlapom
Szia KGy! Lenne egy kis problémám. Gondolom biztos emlékszel mikor régen írtam hogy egy haverom elcseszte nekem a thief2 original cd-met. Azóta meg tudtam szerezni (íratni) csak van vele egy kis gond. Ezt tömörített file-ben írta meg az egyik ismerõsöm ,Win rar-ban .Ez nem is gond csak az a baj hogy a movie file-k nincsenek rajta.tehát a mappában benne vannak de idõtartam 00:00 kivéve az intro.azt szépen le is játsza csak a többit nem, mivel ezek nem lettek rátéve. Ezeket a videókat honnan lehetne letölteni? Erre is csak úgy jöttem rá mikor telepítés után kezdtem volna megnézni a Készítõk-et aztán kilépett a játékból. Akkor néztem meg hogy a movieknincsenek rajta. Ha tudsz segíts légyszíves. Köszi!
hááát ez elég messzinek tûnik, én eredetileg 2006 õszére emlékszem, ez egy kicsit most fejbevágott. Kiváncsi vagyok, hogy mennyire igazolja az idõ majd a mod kidolgozottságát, de elég szkeptikus vagyok, tekintettel a ma már bevett szokásra, hogy egy játék fejlesztése legalább 2-3 év. (Aztán jó esetben játszunk vele max 2-3 hetet, ha tényleg jó)
A honlap a FAQ-nál ezt írja:
"It's highly unlikely we'll be finished before the end of 2007, but it's too hard to predict exactly when we'll be done."
Hali! Nem tom, pontosan mi az ábra, de amikor én letöltöttem a thief 3 demóját, az nem akart elindulni. Nektek se ment, vagy csak az én gépem a rossz??
Hát én belekukkantottam abba a játékba...de szvsz elég gyatrára sikerült. Thief3-nak a nyomába sem ér, de ha nagy lopakodó fanatikus vagy, akkor a nyári uborkaszezonban el lehet vele bíbelõdni. Az a leggázabb, hogy igazából lehetett volna sokkal jobb is a Stolen, de valahogy mégsem az igazi...arra emlékszem, hogy az irányítás nem PC-s embernek volt való, és mintha bugok is akadtak volna szép számmal. (Pl. az árnyékunk elõbb mozdult gombnyomásra, mint mi magunk...:D)
Kicsit OFFTOPIC: Láttam, hogy az egyik számítógépes újsághoz (talán Gamestar?) a Stolen c. játékot adják. Nem ismerem, és ezért merem megkérdezni hasonlítható-e egy kicsit is a Thief-hez? Jól sejtem, hogy nem? Érdemes lehet megvenni egy Thief rajongónak?
Na, rájöttem hogy egy csövön kell felmászni, de mindig ha ráugrok egy másikra lecsúszok. (Ez a The Bridge-s pályán van, szóval aki nem töltötte le annak nem kell rajta gondolkodnia:)) Hogy kell rámászni a következõre úgy hogy ne essek le?
Tudom, letöltöttem, csak 1 a baj. Ahhoz a feladathoz nem találtam magyarítást, mert azt úgy töltöttem le.
Ööö... te most hol is vagy...? Ebbõl nem igazán jöttem rá
"Amúgy a feladatot sem tudom hogy mi mert még elég fiatal vagyok és nem tanultam angolt." - Ezért készült magyarítás a programhoz (linkek a banneren vagy a hozzászólásaim alatt).
Nah, bentvagyok, de nemtudok továbbmenni mert ottvan az a vasrács amiután a 2. kaput kinyitom...:S Ott mit kell csinálni?
Ó, már sikerült. ki kellett nyitni:)
Nem "ülnek" hanem "állnak", meg nem "ahoz" hanem "ahhoz". Na nem tudok már írni?!:D
Vagyis nem táboroznak hanem ott a tûznél ülnek. A civilek állnak ott, azért mondom mert láttam olyan képet is ahol katonák álltak a tûz körül. Ja meg a csajt ahoz a krapekhoz vittem el, amelyiknél volt az a bemutató. Na szóval SEGÍTSÉG!!!
Ott akadtam el hogy az emberek táboroznak. Bejártam az összes területet, már a nõt is elvittem mert azthittem azt kell mert láttam az arcát amikor felemeltem és tudtam hogy azt mutatta a képen. Léjgyszi segítsetek! Amúgy a feladatot sem tudom hogy mi mert még elég fiatal vagyok és nem tanultam angolt. SEGÍTSÉG!!!
Igen!! Mûködik! Köszi KGy!
Háát, erre meg én tárom szét a karomat
De talán... Nem lehet, hogy úgy telepítetted az új GarrettLoadert, hogy már eleve föl volt telepítve egy küldetés? Nem tudom, hogy ez okozhat-e bajt, de talán az a legjobb, ha a loader az eredeti Thief-es könyvtárakat és file-okat látja kiindulási állapotként (a magyarítás fennléte ilyen szempontból közömbös).
Az 1.1-es patch csak arra jó, hogy egy elmentett állás visszatöltésekor ne álljon vissza az ellenfelek intelligenciája a nehézségi fokozattól függetlenül normál szintre.
A "karszéttárós" jelenség nekem az elsõ két részbõl ismerõs, ha a DromEd pályaszerkesztõbõl indítottam a küldetést. Meg persze a Thief Gold "titkos-bakiparádés" bónuszküldetésében is látható pár ilyen ellenfél ;)