Tesznek magasról a régi rajongókra, az nekik nem piac. Én kibírom lightgem nélkül, izgalmasabb lesz, ha nem tudod mennyire vagy látható. A régi Thief is ezért tud unalmas lenni, még az FM pályákon is. Ha megvan a kellõ sötétség, azt csinálsz amit akarsz. Ez engem egy kicsit mindig is idegesített, mert hiába vagy sötétben, sziluetted akkor is van. Vagy Garrettnek az se volt?
Stephen Russel a becses neve. De én imádom a hangját. Szerintem mindenféle képpen õt kéne felkérni, persze ha elvállalja. Van még egy fószer akinek ugyan olyan a hangja, de nem jut eszembe a neve. Egyébként tényleg azt vettem észra, hogy a régi fanoknam nem nagyon tetszik az új Thief elemek. Többek közt nekem sem tetszik minden. -Nincs lightgem (ez nagyon fontos) -Focus (mi a fenének? Legfeljebb a núboknak való.) -A képek alapján nincs sehol teljes sötétség a kinti területeken. -Frakciók hiánya (Kalapácsosok, Pogányok, Õrzõk, pluszban élõhalottak, szörnyek stb.) -Csigás íj (nekem a tradicionális íj jobban tetszik és ehhez a világhoz az illik.) -Nincs kötél nyíl, hanem kampós valami. -Remélem úszni lehet. (eddig vizesárkot stb-t nem láttam, remélem lesz.) -Kard vagy tõr hiánya. (bár ezt még nem tudjuk, hogy lesz- vagy sem.)
Õszintén remélem, hogy nem veszti el a játék, a maga mivoltát, amitõl a Thief Thief marad. Azt ígérte az Eidos, hogy a régi játékosok nem fognak csalódni. Ehhez képest elég nagy a visszhang az új képek és infók láttán.
Azt én sem írtam, hogy a TDP-hez álljon a legközelebb, de azért nyomokban legyen rá beütése, hasonlósága. Nekem pl hiányzik ebbõl a lightgem, ami jelzi hogy árnyékban vagyunk.e vagy sem. Az reflex-csigás íj sem tetszik, de jobb, mint ha nem lenne.
Az elsõ 2 (és fõleg az 1. rész ) hangulatához nemigen érhet fel semmi, én ebbe már beletörõdtem. Viszont az új Deus Ex-ben hatalmasat csalódtam, pozitív értelemben (köröket vert az Invisible War-ra ). Úgyhogy kíváncsi vagyok mi sül ki belõle, jó legyen az a lényeg, nem a Thief 1-et akarom újrajátszani, arra ott van az eredeti a mai napig. Ha a nehézség rendben lesz, a sztori és a játékmenet élvezetes lesz akkor jöhet!
Ha ez egy reboot lesz, akkor egyben kitûnõ alkalom lesz lecserélni az eddigi hangot (most nem jut eszembe a csóka neve) Fõleg ha már õ is a háta közepére kívánja Garrett-et. Szerintem magasról tenni fognak a régi fanokra. Az ilyen felélesztések nem nekik készülnek. A menedzserek nem hülyék, jól tudják, hogy aki anno szerette, azok közül kb jó esetben is csak 10%ra lehet majd vevõként számítani.
Én valami teljesen újra számítok, nem hiszem, hogy sok köze lenne a régi részekhez.
Azt írták, hogy az a mechanikus szem látványa. Majd kiderül.
Való igaz, a csigás íj nekem sem tetszik. Mikor a trailer kiszivárgott, én is összeráncoltam a homlokom, fõleg mikor kiderült hogy rebook. Az az nem a 3. rész után, hanem még a kezdetek elõtti lesz. Pont ilyen képet vágtam hozzá, mint a smiley. Gáz hogy nem lesz lightgem stb. Pedig az Eidos vállvetve azt bizonygatta, hogy a régi fanok nem fognak benne csalódni. Ez amit bemutattak pedig az újdonsült játékosokra hajaz, rengeteg segítséggel, extrákkal. Remélem jóváteszik ezt a bûnüket valamelyest. Annak ellenére, hogy 2009 május óta áhítozunk hivatalos infõra.
Az egyik rajzról eszembe jutott, hogy milyen jól mutatna, ha a játékban lenne egy "noir mód"; vagy ha a játék átvezetõi majd hasonlóan rajzoltak lennének, mint az elsõ két részben.
Érdekes, nem igazán tudom pontosan eldönteni, melyik concept art és melyik screenshot. De ez az ultraszuper íj rettenet gáz. Ahhoz képest, hogy Garrett eredendõen gyenge fizikumú, rengeteget edzett az elmúlt 9 évben.
Õszintén szólva félek, hogy engem nem fog lekötni. A Thief2 COOP modjánál bármiben lefogadom, hogy nem lesz szórakoztatóbb. Ismeretlen FM pályákon egy vagy több társsal bolyongani, na az aztán mindent visz élmény terén kérem!
Jó hírek! http://www.gamestar.hu/thief-4-kiszivarogtak-az-elso-kepek.html http://vk.com/gamesmaniac http://www.cvgworld.com/2013/03/05/first-thief-4-screens/
Kellene KGy barátunknak üzenni. Magyarország legjobb-legnagyobb Thief sorozat fordítója.
A Dark Mod 1.08-as verziója a changelog szerint támogatja szeretett anyanyelvünket! Már csak egy Thief-világban jártas mûfordítóra lenne szükség...
Sajnos nem vicc. Ez sem az Eidos hivatalos híre. Ezt a videót kiszivárogtatta valaki, de legalább lehet minek örülni. Én momentán kb.20-szor megnéztem a videót. Bízom benne, hogy, ezuzán érkeznek majd hivatalos infók is.
nálam ez is megy rendesen, de természetesen kell majd pöckölgetni a beállításokon, mert a felajánlott 640*480 és a 800*600 elég karcsú. Én mindenesetre beruháztam rájuk, holott dobozosan is megvan. Ha az kell valakinek, szívesen eladom óccsóé.
Steam-akció: Thief Gold - Thief2 - Thief3!!!!!! Végre felkerült az elsõ 2 rész is a Steam-repertoárba
Ha végigcsinálod ami a linkben van, utána nem lesz fagyás/crash. Elvileg a fagyás és a crash a többmagos rendszereken jön elõ, nem a Windows az oka. Vagy átállítod az affinity-t 1 magra miközben fut a játék, vagy megcsinálod a linkben lévõ dolgokat.
A felbontás már ok.De a többit még majd megkell csinálni, mert fagy game mindig. Ha hamarabb olvasom hogy win 7en ilyen gondok vannak akkor steames helyett a gogos verziot veszem meg.
Ha még mindig nem jó, akkor ezt csináld végig ami a #7-es hsz-ben van, pontosan úgy ahogy a srác írja. Most próbáltam ki, 100% hogy mûködik és így nem kell 1 maggal futtatni a programot hogy ne lépkedjen ki, és meglegyen a full HD. 64 bites Win7 van fent és full HD-ben játszom, nincs semmiféle crash, lehet rendesen menteni, és visszatölteni. A menüben a beállításoknál valószínûleg még mindig nem tudsz majd full HD felbontást beállítani, de nincs is rá szükség. Ha a FoV tool-al megadod a 16:9-es képarányt, vagy csak beírod hogy 1920x1080, illetve az .ini-ben -1 -et írsz ahova kell, akkor full HD lesz a felbontás. De pont így csináld az egészet a leírás szerint. Kicsit macerás, de megéri. Utána nem lesz semmi probléma.
Nemtom miért. Nálam az történik, hogy a választható felbontások csúszkán valamilyen 2348824929498x1200 kaliberû szám jelenik meg, de a felbontás mégis full HD lesz. A menüben nem, de a játékban igen. Játékon belül szerintem sehogy nem fogod tudni magasabbra húzni a felbontást. Ha az okosítás után hozzányúlsz a csúszkához, automatikusan visszaállítja 1600x1200-ra.
Thief 3hoz nincs valami olyan mod amivel a felbontás full HD-re lehet állítani?
Azt már régen lehetett tudni, hogy az Unreal Engine 3 motorjával készítik, illetve azzal fog futni, de az online móka megvalósítása, igen: januári hírek. (aminek szerintem semmi értelme) Másrészt én már semmi jót nem várok az újabb résztõl, végigolvasva minden nap a hivatalos fórumot és a ttlg fórumát. Felmerült sok minden a játékkal kapcsolatban, de semmi épkézláb hír. (már több mint 3 éve!) Az audió igazgató kilépett (vagy végzett a zenei munkájával, vagy kirúgták) meg még páran távoztak a fejlesztõ csapatból. Az Eidos Montreal-Square Enix párosban hatalmasat csalódtam, hogy hallgatnak mélyen, mint a sír a Thief IV-el kapcsolatban. Mást nem tudok leszûrni, mint azt, hogy vagy elbaltáztak valamit, vagy nem a megszokott igazi Thief stílust kapjuk vissza, hanem egészen mást. (nekem már a Deadly Shadows sem tetszett annyira, mert el lett b@szva sok dologgal.) Ha májusban az E3-on sem villantanak valamit róla, akkor tuti rossz dolog fog kisülni ebbõl. (és milyen f@sza, hogy 2010-ben az Eidos lift ajtaján ott volt a poszter hogy, Thief IV: Találkozunk jövõre! (sajna szopatják a rajongókat!)
Januári hír (vagy inkább pletyka), de nem láttam még itt:
Thief 4 has online, runs on Unreal Engine 3? By Tom Phillips Published 17 January, 2012
Eidos Montreal's firmly-under-wraps Thief 4 will feature online capabilities and run on Unreal Engine 3, according to freshly uncovered developer resumes. CVs of Thief 4 workers uncovered on networking service LinkedIn were posted on NeoGAF, and duly dissected. One resume belonged to Colas Fievet, an online programmer for the game. His duties from August 2009, to December 2010, included "networking, gameplay, debugging", plus "online and offline tools on Thief 4". Thief 4 would be the first in the series to feature any kind of online play, oh em gee. Multiple CVs referenced Thief 4 running on Unreal Engine 3, despite Eidos Montreal having favoured the Tomb Raider engine for Deus Ex: Human Revolution. Nevertheless, Thief: Deadly Shadows ran on Unreal Engine 2. Other information gleaned included mention of "shops, escape gates, public zones", and that the game will include a "hub". There's a question mark over the information's relevance, however, as some CVs belong to artists who have long since left the project.
Hali! Akinek a magyarítás nem mûködik a Thief - Deadly Shadows 3CD-s verziójánál, tehát telepítés simán lefut, de mégse lesz magyar a játék, az próbálja meg a magyarítás telepítõjét windows98/ME kompabilitási módban és rendszergazdaként futtatva elindítani. Elõször nekem se volt magyar, de utána már átváltott mikor így futtattam magyarra.
A TTLG fórumon kérdezz meg valakit, hátha tudnak ott, ebben segíteni.
Lehet hogy valamit félreértek a dologban és a dolog egyszerûbb lenne, mint most gondolom, de azért nagyon hálás lennék legalább egy tanácsra amibõl el tudnák indulni.
Sziasztok! Nem tudom mennyien ismeritek a /dragonage.nexusmods.com/ honlapot, de egy ott letöltött karakter skin kiegészítõvel kapcsolatban szeretném megérdeklõdni hogy van e valamilyen program amivel külön megtudom nyitni 3D-ben (tehát rendesen ki tudom venni ahogyan a játékban is kinézne) és megtudom e úgy szerkeszteni, hogy a Thief 3 nevû játékban átírhassam vele Garett szkinjét. A gond ugyanis az hogy Garett textúrája részekre van bontva (minden testrész külön fájlban)a Dragon Age -ben pedig legalább egy MESH és DDS adja együttesen a karaktert.
Fel lehet valahogy javítani grafikailag a thief 1 goldot, és a 2. részt?
Használja mindegyik fált, azt hiszem. Többnyire pk4 fájlok vannak a Doom3-ban, amit a Darkmod használ. Szinte ugyan az mint a Thief, csak egyes FM-ekben több a horrorisztikus elem, mint pl:kísértet járta kastélyok, zombik. Majd még lesz jobb is, dolgoznak rajta, csiszolgatják. Még hiányosságok vannak (több beszélgetés, több animáció stb)de nagyon jó. Végül is nem az a céljuk, hogy teljes mértékben egyezzen a Thief-el, hisz ha tökéletesen az lenne, akkor jogokat sértenének. Gondolok arra pl: egy Thief pálya teljes átkonvertálása, NPC-k elnevezése, ilyesmi.
Letöltöttem a Komag csomagot, és ez nem kis méret öregem.. :D
Érdekes, úgy látom a készítõk komolyan veszik a programot és próbálják sok érdekes tartalommal köríteni, bár ez már nem annyira Thief így szerintem. Ettõl eltekintve jó játék már töltöm is Doom3at hogy mûködjön a dolog. Amúgy meg tutod mondani melyek azok a fájlok a doomban amiket a DarkMod nem használ és amit nyugodtan letörölhetek? Maga a Doom úgysem érdekel, és felkéne egy kis helyet is szabadítanom a merevlemezen...
Van benne, amolyan vérfarkas szerû. Eddig 1 FM-be rakták be. Elõször mikor összefutottam vele, majdnem levertem a klaviatúrát az asztalról, úgy megijedtem! XD [IMG]http://darkfate.org/view/details/files/projects/darkmod/screenshots#!pp[1]/232/[/IMG] [IMG]http://darkfate.org/view/details/files/projects/darkmod/screenshots#!pp[1]/235/[/IMG]
Nekem személy szerint bejön a T3ED, de tény hogy kell egy kis idõ hogy belejöjjön az ember. Én nekem ez segített használni (csak picit vágni kell az angolt): http://www.shadowdarkkeep.com/files/komagtutt3.htm Na mindegy, ha van az általad említett Dark Radiantban egy farkas lény (az állatra gondolok, nem pedig farokkal rendelkezõ lényekre általában XD) akkor szó nélkül váltok.
Uhhh! Ezt momentán nem tudom, mert nem foglalkoztam a szerkesztõjével. Érdeklõdj a TTLG fórumon, ott biztos tudnak segíteni. Egyébként a Thief 3 Editor-át nagyon elcseszték, ezért is van olyan kevés Thief 3 FM. Garrett skinjét és a menüt is meg lehet változtatni egyébként. Lásd John P. Texture Pack-ját. De ha vannak jó ötleteid, miért nem inkább a The Dark Mod-hoz készítel egy FM-et? A Dark Radiant sokkal jobb szerkesztõ, eléggé széles palettával. Ezért is találták ki, mert a Thief 3 Editor-a elég rossz lett.
Sziasztok! Nekem lenne pár kérdésem a Thief 3 Editorral kapcsolatban, remélem tudtok segíteni, mert én már ki fogytam az ötletekbõl... na szóval: - Lehet e hóesést szkriptelni a pályákon (textúrákat már találtam, egy hófúvásos hang is rendelkezésre áll, bár a hótaposó hang még hiányzik) - hogyan állítsak be olyan hangot amely az egész pályán át végig szól? - hogyan vegyem rá az egyik female undead karaktert (egy "fekete szellem lény") hogy leüljön, mert bár az õröknél bevált, õt sehogy sem tudom rávenni? - Garett skinjének megváltoztatása? És akár új menü?
Aki idõt szánt a kicsit hosszúra sikerült kérdéseim elolvasására és tud segíteni valamiben, azt meghívom egy dzsúúzra! :D
Az csak a sima Thief The Dark Project. A Gold az annak idején, nem jelent meg, mivel az inkább csak kiegészítés volt. A Gold-ot már most lehet kapni dobozosan a GOG kínálatában, ami pár napja történt meg. Magyarítást KGy honlapján találsz hozzá.
Nem tudjátok, hogy az evm -es Thief 1 az gold verzió?
Véletlen valakinek nincs eladó Thief 1,2,3 részek? Csak nálunk megjelent kiadás érdekelne..
Na lesz multi a Thief 4-ben. Remélem eléggé rámennek majd az objective/story based játékmódokra, és nem erõltetik a mindenféle tdm/ctf alapú dolgokat, az ilyesmi rohadtul nem illene a játékba.
A TDS-nek Win7 alatt vannak bizonyos inkompatibilis nehézségei sajnos. Szomszéd gyerkõcnek pl simán futott Win7-en magyarítással is. Esetleg próbáld meg ezt: -A Thief: Deadly Shadows telepítése látszólag sikeres, de mégsem jön létre minden file a telepítés helyén
Errõl a jelenségrõl több esetben hallottam a DVD-s verzió esetében. A hiba egy alkalommal ott bukott ki, hogy a magyarító nem találta a SchemaMetafile_HardDrive.csc file-t, amiben az elhangzó szövegek hangjai és feliratai találhatók. Mint kiderült, a telepítõ ezt a file-t Sche7007.rra néven hozza létre telepítés közben, amit a másolás végén átnevez, ami úgy tûnik, nem mindig történik meg. Egy ismételt telepítés viszont megoldhatja a problémát, mert a hiba nem minden esetben jelentkezik.
Egy másik esetben az derült ki, hogy a telepítõ ugyan még át is nevezte a file-t, viszont kilépéskor nem zárta le, ezért a magyarító nem tudta azt módosításra megnyitni. Ebben az esetben rögtön megoldódik a probléma, ha a számítógépet újraindítjuk a játék telepítése után.
Vkinek ment a magyarosítás Win7re a Thief 3 deadly shadownál? Már többsz9r feltelepítettem a programot, újra is indítottam gépemet,de semmi! Mindig azt írja ki h a SchemaMetafile_HardDrive.csc fájlt nem tudja megnyitni! Akinek sikerült,le tudná írni h mit is kéne tennem? Elõre is kösz!
MOddb- Community Award Editor's Choice a Darkmodnak ;) MOddb MOTY 2011
Azt tudom, hogy csak concept vidi, de Sprenghheel és New Horizon támogatja az ötletet (no meg sztem mindenki), és a srác v valaki más megpróbálja kivitelezni az ötletet. Már amennyiben ez lehetséges az ID Tech motorral jelenleg. Ha most nem is, de ha kiadják a Doom3 forráskódját, akkor elképzelhetõ a kivitelezése. No meg ha valamelyik animátor is besegít ebben. Én szeretném, és a Thief2 óta, a DarkMod a legjobb tolvaj-lopakodó-steampunk game ami megfogott és szeretem. Még annak ellenére is, hogy még lenne hova fejleszteni ezt a mod-ot. Na de azért csak 1 maroknyi csapat dolgozik rajta, szabadidõjüket nem sajnálva. Na majd a Thief IV-re leszek én kiváncsi. Annyi kétes találgatás és vita van körülötte, hogy ilyet még nem tapasztaltam. Az Eidos-Sqare enix most már igazán felmutathatna valamit, és hírekkel szolgálhatna a játék felõl. Én már néha kínomban nevetek a Thief4 és TTLG fórumokat olvasgatva.
Jaa.. emlékszem, ez sajna csak egy concept videó, csak utólagos videoszerkesztéssel lett ilyen. Sajnos nem tudok róla hogy valaki is elkezdte volna megvalósítani..
Egyébként nekem tetszik ez a teljes képernyõs "kevés fény jut a kamerába" szerû effekt is.Jót tesz a homályos fedés a textúrák javának.
Talán nézz szét ITT Sajnos a John' P. textúra pack-on kívül, tudtommal nincs más textúra csomag ill. frissítés. Szerintem inkább próbáld ki a The Dark Mod-ot. Abban mindig van valami újítás, és mérföldekkel szebben néz ki mint a TDS. A widescreen-re nem tudok megoldást, nem Steam-es verzióm van. Ajánlom még a TDS-hez Ezt az oldalt.
Meg valaki írja le plz,hogy hogyan lehet 1920X1080-as felbontást beállítani steames verzióba,mert ami a widescreen forumon van,az nem mûködik.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy hogyan lehet a legszebbé varázsolni a játékot modokkal ás ini változtatásokkal? Gondolok itt pl: a John P. texturákra,hogy van-e újabb ,hasonló,szebb stb.
Igen, történik mindig valami újdonság a TDM-ben. Már az 1.06-os frissítés történt. Újdonságok: (remélem valamelyik következõ FM-ben meg is tapasztaljuk) -Fû, fa lombozat animáció -vízben vannak növények, halak -van ló -van vérfarkas szerû teremtmény -lesznek beszélgetések az õrök között -vannak benne szellemek és új élõhalottak -javult az AI -javult a grafika, HDR hozzá lett adva -a menüben le lehet tölteni az FM-eket -van már nõ tolvaj karakter is -be lehet majd kukucskálni a kulcslyukon -van már nappali küldetés (még nem igazán szép) Dióhéjban ennyi. +várom, hogy kész legyen a Sly Procejt nevû kampány, ami 5 küldetésbõl áll majd. (Winkler Oszkár a mapper)
Na jó, taffer társaim, volt-e veletek már ilyen. ? Thief Gold -> Thieves Guild pálya
Meg kell szerezni azt a vázát vagy mi a francot, a terembõl, ahol van a széf a zászlók mögött. A gond az, hogy nincs kulcs. Tudom, ott kell lennie a konyha elõtt levõ raktárban a jobb oldalon. De nem volt. Nincs kulcs, nem tudom megcsinálni a pályát... Volt már valakivel ilyen? Kénytelen leszek csalni és lépni a Sword pályára.
http://www.youtube.com/watch?v=X0uIK7l_9gg Ezen a videón mutatja is a kérdéses helyet.