Én letöltöttem, átírtam az user_patcht sima userra, betettem azt az izét amit ha rákattoltok kgy linkére ott legalul lehet letölteni. Be is raktam a régi helyett. Megy is a játék, de a katonák nem támadnak rám! Rátok sem?
már csak egy special loot hiányzik a négybõl...........minden mást megcsináltam........kezdek begolyózni , mert már 100* végigjártam az összes helyszínt
Ha néhány feladatból csak az üres négyzet látszik szöveg nélkül, az lehet, hogy a GarrettLoader hibája. Épp nemrég írt nekem valaki emiatt, és kiderült, hogy csak régi loadert használt. Az 1.32-es GarrettLoader innen tölthetõ le.
hibát csak annyit találtam még , hogy elakad keresés közben az õr , meg az objectives-ben nem látom az összes feladatot.......amúgy elég jó , de lehetne expertben kicsit több ellenség
No hát senki nem leste még meg a TheBridge rajongói küldetést? Én sajna még nem tudom, mert nincs fenn a játék a gépemen. De kíváncsi lennék, elég jókat írnak róla.
Kicserélték az oldalon a linket, így már letölthetõ! Akinek sikerül megnéznie, írjon már valamit róla légyszi!
Csak a 2. rész nincs meg. Ott elakadtam, hogy az árvaházban már ki kéne ugrani, de még nem szereztem infót a boszorkáról. Azt hol kell szerezni? Amúgy nincsen MSn címed?
Ami az Õrzõk és Garrett kapcsolatát illeti, az elég régi história, egész pontosan a Thief 1 (Thief: The Dark Project vagy Thief Gold) kiképzõ küldetésének intrója beszél róla. A Thief 3 egyes könyvei egyébként tesznek utalásokat a múltra, de azért csak ezekbõl nem teljesen lehet megismerni Garrett történetét.
Szóval a kezdetek-kezdete úgy szól, hogy Garrett kis éhenkórász kölyökként tengeti az életét az utcákon, mígnem egyszer csak kizsebel(ne) valakit, aki szemfülesebb ifjú tolvajunknál, és elkapja a kezét: - Az nem a tiéd! - Kérem, uram, éhes vagyok! Ne mondja el a Kalapácsosoknak! Igérem... - Mi a neved, fiam? - Garrett. - Van tehetséged, fiú. - Hagyjon elmenni, öregember! - Nem egyszerû dolog meglátni egy Õrzõt. Különösen, ha az nem akarja, hogy meglássák. Olyan tehetségekre van szükségünk, mint te. Ha ráuntál az életviteledre, akkor kövess engem, és mi mutatunk neked egy másik utat.
(A párbeszéd kísértetiesen ismerõs lehet annak is, aki csak a 3. részt játszotta végig - hát igen, keretes a történet, de ettõl is találtam nagyon ütõsnek a befejezést). Szóval hõsünk beépül a szervezetbe, és a kiképzõ küldetésben az Õrzõktõl tanuljuk meg a sötétben osonkodás csínját-bínját meg minden egyebet. Azonban Garrett úgy dönt, a korlátok nem neki valók, és kilép; legalábbis az elsõ igazi küldetés már egy olyan idézettel kezdõdik, hogy "A legígéretesebb tanítvány elhagyott minket...". Eleinte egy Cutty nevû orgazdának dolgozik, de az õ halála után teljesen függetlenedik. Közben persze az Õrzõk figyelemmel kísérik az útját, mert tudják, hogy a világnak nagy szüksége lesz Garrett képességeire... nem is egyszer... (huhh, mint egy filmelõzetes, nem? )
Szóval nem vesztek õk össze semmin, Garrett simán kilépett. Aztán mivel kis híján ott is hagyta a fogát (pontosabban a fél szemét) a nagy világmegmentésben, az elsõ rész végén közli az õt megkörnyékezõ Õrzõ "ügynökkel", hogy végzett a hõsködéssel, és ha lehet, az Õrzõket is szívesen elfelejtené (akik ugye folyton fel-felbukkannak körülötte). Persze szerencsére ez nem ilyen egyszerû, különben mi sem játszhattunk volna a második, illetve harmadik résszel.
Így hát az elsõ részben a pogányok Fenevadját kellett helyre tenni, a másodikban a Kalapácsosok (illetve a belõlük kivált Mechanisták) okozzák a ramazurit, a harmadik részben meg az Õrzõknél támad a baj. A Thief egyike azon kevés játékoknak, ahol a harmadik rész mondanivalója sem laposodik el, sõt, így trilógiaként válik teljes egésszé a történet. És ha nincs meg az elsõ két rész, mindenképpen érdemes beszerezni! A grafika természetesen már kissé idejétmúlt, de a játékélményért megéri!
Az oldal tanúsága szerint elkészült a "The Bridge" c. T3 rajongói map: KATT
Sikerült láthatatlanság italt csinálni a thief3-ban!
Az óratoronyba a kõpiaci városrésznek abból a felébõl tudsz bejutni, ahol az Õrzõk könyvtárához vezetõ átjáró is van (tehát nem abból a felébõl, ahol az óratorony fõbejárata van). A szokásos küldetéseket indító jelet a Zsolozsmák udvara (Terces Courtyard) mellett kezdheted keresni a fejed fölött. A mászókesztyûkre szükséged lesz, ha eddig nem vetted meg, keresd föl a kikötõi boltot.
Hova kell bemásolni azt a mellékletes 2 fájlt? Amit a thief3hunról töltöttem le. Vagy azokat telepíti a telepítõ?
Ja én azt észre se vettem hogy ottvan!:D Köszi. És amikor azt írja hogy bütyköljem meg a toronyórát ott hol van az a csõ amin fel kell jutni?
Mármint az átvezetõ filmben? Kapcsold be a feliratozást a játékban, és akkor a filmeknek is lesz magyar felirata (na meg az összes elhangzó párbeszédnek is).
Elakadtam, amikor a csónakkal elmentem, ott elvileg a galériában egy titkos kapcsolót jkéne találni, és azt olvastam az asztal alatt, a fürdõszobától izé iráányba. már elfelejtettem. na hol van az a kapcsoló?
Hy!
Nem tudom lehet e ilyet kérni, de valaki meg tudna dobni egy árvaházas kimentéssel?
elõre is köszi
Azt akarom kérdezni, hogy melyk t3 script a láthatatlanság effekt? És ezt hogy lehet saját magunkra alkalmazni úgy, hogy tárgyhasználat esetén lépjen érvénybe?
Rakj oda egy hullát, ha leütötted lõj bele egy nyilat.
John P. új textúracsomaggal rukkolt elõ a Thief 3-hoz, ami végre nem szöszmötöl órákig a telepítéssel, mellesleg a sok kicsi különálló telepítõ is egybe lett téve!
Miért, mit csinál ez a sound addon, ha már a magyarított változatra telepíted? Visszateszi az angol feliratokat?
Esetleg használhatod a CSCTagEditor-t a magyarításhoz (ezzel kipróbáltan mûködik az XBox verzió magyarítása is).
Az trükk a következõ: A frissen telepített Thief 3 magyarítása után a TagEditorral nyisd meg a feliratokat tartalmazó file-t (a Thief3 könyvtára alatt Content\T3\Sounds\SchemaMetafile_HardDrive.csc). Exportáld a feliratokat egy file-ba, majd jöhet a sound addon, aztán importáld vissza a file-t szintén a TagEdit-tel. De ez csak akkor lesz jó, ha ez a sound addon mondjuk csak az eredeti hangokat javítja fel, tehát nem szúr be teljesen más hangokat (más odaillõ felirattal), és nem keveri össze az eredeti hangok sorrendjét.
Valszeg internet explorered van, ami nemtom melyik verzió óta olyan ostoba, hogy a .pch file-ok tartalmát mindenáron szöveges állományként akarja mutogatni, ahelyett, hogy letöltené õket, és ezért látsz hülyeségeket.
A DarkHun oldalára már kitettem egy megjegyzést: "FIGYELEM: Ha a böngészõd a .pch file-okat nem letölteni, hanem megjeleníteni akarja, akkor a linken végezz egy Mentés másként mûveletet, és a letöltött file kiterjesztése legyen ".pch"!" A Thief3HU lapján tényleg nincs kint ilyen üzenet, de mindkét programnak van saját letöltéskezelõje, és ha azokat használod, akkor úgysem kell kézileg leszedegetned a .pch file-okat.
A sound addont nem ismerem, ezért nem tudom, mi történik, ha elõször magyarítasz, és utána teszed föl az addont, de ha az addon után magyarítanál, a telepítõ beszól, hogy nem a várt tartalmat találja a file-ban, és csak megerõsítés után települ fel. A nem eredeti tartalmú SchemaMetafile_HardDrive.csc patch-elése persze simán hülyeséget eredményezhet, de a Thief3HU vissza tudja vonni a saját módosításait.
Helló KGy! Van némi gond az oldaladdal. akármelyik FM magyarításra kattintok, kijön egy csomó krix-krax. valami megoldás? (mindenütt ezt csinálja) Aztán, a SCH_HardDrive magyarítása mi alapján történik a t3-ban a magyarításoddal? mert van 1 sound_addon nevû progi, amivel új hangokat lehet ehez tenni. ha magyarítom ,elrontja, ha nem, akkor viszont jó, de a magyarítás után rossz. Adj választ (más is adhat), ha tudsz.
Egy ismerõsöm írt pár novellát, de úgy tûnik, közben megszûnt a honlapja... Mindenestre itt van egy fantasy novellárium, talán akad valami olvasható is.
Ha véletlen valaki kijátszaná a játékokat, s szeretne esténként olvasgatni, létezik valamilyen thief feelinges regény? Napokban megakadt a szemem: Ellopni egy Chagallt c. könyvön, más helyen minimális hasonlóságot véltek felfedezni az Orrgyilkos tanítványa c. regény, s a Thief széria között. De Ti biztos jobban/többet tudtok errõl. :-)
Az eredeti játékot a MOD eltávolítása után indíthatod (ha nem túl extrém készítésû küldetés, a GarrettLoader eltávolítja - már ha azzal is telepítetted). De végsõ esetben még ott van az újratelepítés...
A "mit kell csinálni?" kérdésre esetleg keresgélj a TTLG fórum Thief Fan Missions c. topikjában
Sziasztok! Fölraktan egy modot, TDS_CreatureClash3(valami Fan Mission Extras). Valamilyen szobákban kezdõdik, sok gomb egy panelon. Lehet õket nyomkodni és különbözõ lények jönnek elõ. De innen sehová nem lehet kijutni (vagy mégis?) Sõt a rendes gamét sem tudom betölteni. Ha valaki segítene, hogy mit kell itt csinálni vagy ki lehet-e jutni, azt megköszönném.
Elõre is kössz, sziasztok!
Bétateszt-riport képekkel a "The Bridge" c. készülõ Thief 3 FM-rõl: KATT IDE
VÁHÁÁÁ kivettem a kompatibilitást és meegy :DDD JEEEEEEEEEE TTTTHHHHXXX
2.) Ha a menüben a játék indításakor kapásból jön a fekete képernyõ, akkor valószínûleg nVidia kártyád van, de semmi baj: user.cfg-ben be kell kapcsolni a safe_texture_manager beállítást (vedd el a pontosvesszõt a sor elõl, és mentsd el a file-t)
3.) Ha nem rögtön, hanem pár másodperc játék után fagy szét az egész, akkor valszeg Hyper Thrading procid van. A HT-t kapcsold ki, vagy állítsd be, hogy a játék csak egy CPU-n fusson.
x+1.) Ez nem csak Thief 3 topik, itt szó van mindenrõl, ami Thief (bár a fekete képernyõ bug csak ezen az oldalon vagy 3-szor szerepel, szóval néha érdemes kicsit visszaolvasni is)
Sziasztok! Tudom ez a Thief 3 topic, de talán ezt nézitek. Szóval a Thief 2-õt el lehet valahogy indítani XP-n? Mert átraktam 2000-es kompatibilitásra és akkor annyit csinált, hogy indításnál fekete képernyõ, majd kidob a winfosba ugyan úgy mint kompatibilitás beállítása nélkül... Mit lehet ezellen tenni?
Úgy fogom fel õket, hogy sok kis FM = egy nagy FM :-)
Több pályás komolyabb FM-el még nem találkoztam, de ezekkkel is jól el szoktam lenni... Ezek kicsik, de néha szerintem nehezebbek mint az alap T3 pályák. Legalábbis nekem. Mondjuk sok nehezítés ered onnan is, hogy úgy el tudják dugni a kincseket vagy a titkos kapcsolókat, hogy néha reménytelennek tûnõ saroktól-sarokig való alapos kutakodással megy el az idõ. De hát egy jó tolvajon nem lehet kifogni
Helló! Rájöttem. a sheriffes pályát miért nem bírtam kivinni: Mikor felérünk a 3-ra, kiabálást, és egy rovid párbeszédet hallunk, am a következõ:"...a sheriffet meggyilkolták!..." na én olyan gyorsan kiiktattam az õröket, hogy ez nem történt meg, tehát nem kaptam meg az új feladatokat.
Belemerültem a T3 FM-ekbe. Most vittem végig a The Crypt címû részt is. Nem túl nagy a pálya, de igen csak hangulatos és nehéz így is. (persze profi fokozaton) Merem ajánlani mindenkinek ezt is.
Már mástól is hallottam liyet, pedig SB Live 24-bitese volt, és csak az intróban volt neki hang, a fõmenütõl kezdve semmi. Ami ugye azért fura, mert pont egy SB 24-bit logóval indít a játék...
Esetleg kapcsold ki a beállításoknál a hang hardveres támogatását, és ha minden jól megy, ezzel megjön a hang sima sztereóban. Második lépésként egy drivercserét ajánlanék a teljes értékû hangzáshoz, habár konkrét javaslatom nincs, hiszen az én hangkártyámmal (sima SB Live!) be sem kapcsolható a hardveres támogatás a harmadik részben.
Jipí, siker! Köszi a segítségeket! Lustaság félegészséges kérdéses: Felirat valahol bekapcsolható, amikor beszélnek a karakterek, vagy a fõszereplõ? :-)