A honlapomon a "Segédanyagok fordításhoz" pont alatt régóta kint van a CSCTagEdit legújabb változata, én is azzal hoztam 100%-ra a magyarítást. Szabad préda bárki számára, ha gondoljátok, Ti is használjátok egészséggel.
A DarkMOD fordításban én is benne lennék, fõleg, ha tényleg komplett küldetésekkel érkezik a játék. Egyébként érdemes lenne úgy megcsinálni, hogy támogassa az FM-ek magyaríthatóságát is.
otthon becsomagolom az egészet a szükséges progikkal együtt és átküldöm!
meglátjuk, mit hoz a jövõ.... ;)
mindenesetre, mivel mostanában úgyis a Doom3-at (RoE) fordítgatom annyit megígérek, hogy ha kijön a Dark Mod, azonnal nekiesek a fordításának (ha lesz benne mit fordítani)!
hmm, már nem emlékszem így hírtelen, de ki lehetett valahogy listázni a maradékot vagy, hogy volt? (meg kéne a progi is, már nincs meg...)
modkészítés: nem egyszerû feladat...a napokban kicsit bújtam ezügyben a fórumokat...már az editor használatának elsajátítása sem tûnik túl egyszerûnek nekem, legalábbis ha az ember az editorban rejlõ összes lehetõséggel élni akar...mindenesetre elég nagy a hájp a dolog körül, úgyhogy bizakodó vagyok...tuti lesz egy-két jó téma, de még sok idõ...tutorialok már vannak, meg a darkloaderhez (vagy, hogy hívták a a T1-2 mod betöltõjét) hasonló berakó progi a T3-hoz, miegymás...
töröm a fejem valami koncepción, hogy értelme is legyen moddolni, ne csak a szokásos "átszínezek 1-2 dolgot" legyen... láttam már pl. Garrett-et HOKIMEZBEN valamelyik "mod"-ban nem tudom, én még az Andie-félével fordítgattam, de ki kellene próbálni!
Mire gondolsz pontosan? (magyarítás befejezése ügyben: most kicsit több idõm van, szal ha gondolod szép lassan befejezném a maradék random beszólások fordítását...ezzel az editorral a magyarítás is kivitelezhetõ amúgy?)
arra gondolgattam kicsit, hogy ESETLEG lehetne csinálni egy modféleséget........ befejezném(nénk) a magyarítást, grafikában is lehetne valamit dolgozgatni.......
"Ishtvan: "Movement controls now support creeping, crouch-creeping, and crouch-running, in addition to the standard D3 movements. Also, toggle crouch can be easily set in the doom3cfg (I didn't add this, was already there)."
nem baj, ebben a mûfajban úgyis türelmesnek kell lenni! :) na meg kb. egy év múlva dúskálni fogunk a jóságokban remélhetõleg...addigra valszeg lesz már jópár Thief 3 FM is, na meg talán a Hexen mod is elkészül a tiétekkel egyetemben... :) ...addig elvegetálgatok Splinter Cell 3-mal meg a Hitman 4-gyel... :)
a befejezés igen de tesztelés meg elsõ fmek készitése máér nyár végén megkezdõdik..szoval ha jol megy minden mikor kijön publikusan a szerkesztõ már lesz hozzá jópár Fm is:)végleges meg 1 év muva lesz kb
jó! ...csak tartok tõle: messze még a befejezés... :(
volt egy kis frissités csakmég a honlapra nem lett kirakva,csak forumra..uj kép
Lesz az, nem kell félni, Krypt állítása szerint ezzel szerkesztettek, na azért nem egészen, némi finomítás tudtommal belekerült. Meg minden fájl amit õk használtak. Ja és 5 alapalap tutoril. Köszi szépen! :P
T3 DARKLOADER TUDTOMMAL MÉG NINCS!!! tehát használni se nagyon tudnátok. Mondtam már, meg lehet oldani hogy elsõ pályaként betöltõdjön az FM, de ez nem kényelmes módszer átlag júzernek, készítõnek meg + meló.
Aranyosak a népek fórumban, minden hülye ötletüknek külön topikot nyitnak, nem is emlékszem hányat töröltek már, naszóval az egyikbõl idézve: "I've been lookin but cant find any T3 FMs that are finished. Are there any? Where? "
nem eget rengetõ, de ugyan akkor találó válasz:
"Give it a couple more months before a decent one is out thats not just a tech demo. People are still trying to squeeze all the possibilities out of this, like rope arrows, etc...
Hard to design a cool level with rope arrows and not know if they'll ever truly make it in."
-------
KGy! Már megvolt ez a pálya, ezek szerint véletlen kihagytam :D Nem folyok bele, lényeg hogy Thief1 esetében is csak elviseltem, de nem szerettem zombikat, se azokat a pályákat ahol elakadtam a talajban. Ez az egyik oka, hogy nem volt annyira sikeres és felhõtlen fogadtatása minden körben.
Hmm, azért remélem lesz ehhez is pár igényes mod...ha jól emlékszem azt írta valamelyik fórumon az egyik volt ION STORM-os munkatárs, hogy ez az a szerkesztõ, amivel õk is készítették magát a játékot!
Pár fórum-topik linket belökhetnétek, hol érdemes nézelõdni majd Thief 3 fan mission ügyben...
@_Atti_: számítok én arra is! Minden nap felnézek a honlapotokra, hogy van-e valami hír! :) (na meg a HEXEN mod honlapjára is, azt is nagyon várom...)
Én az eredeti Thief3 pályákon is többször kizuhantam a semmibe. Egyszer a Rutherfordos pályán az ablakból kimászáskor, máskor a kursokos pályán a koronához lemászva, aztán az Õrzõknél az aranymérleghez való felmászáskor meg a tanács gyûléstermében a szintek között a falat mászva. Elég idegesítõ, ha régen mentett már az ember.
Ja, és persze nem "chrystal", csak "crystal". A küldetés innen szedhetõ le, a magyarítás meg innen.
A Calendra's Legacy neked is az egyik kedvenced? Pedig a második pályáján elég hangsúlyos szerepet kapnak az élõhalottak. Habár ha sikerül összerakni az amulettet, az elég hatékony segítség ellenük. Szerintem nem baj, ha vannak zombik is, ha nem kihalt helyeken meg barlangokban kell bolyongani órákon keresztül. A CL-hoz egyébként találtam egy 33 tételes Easter Egg listát. Szóval akad felfedeznivaló...
Tapasztalatból mondom hogy van is benne bõven Például félszemû tolvaj hõsünk (saját demo pályán) egyik pillanatban még lépcsõt mászott, aztán belezuhant a nagy büdös semmibe. Természetesen szakadék nem volt ott Aztán alap értelemben nincs felszerelés, ez még megoldható viszonylag egyszerûen, de tolvajkulcs se, egy ügyes hackeléssel lehet csak megoldani :P stb. stb.
"Szegény" hivatásos pályakészítõk is elég kacifántos úton jutottak el a kívánt cél megvalósításához. Viszont ott volt aki letesztelte. Bár úgy néz ki maradt még bõven bug.
Azért számítok pár komolyabb FM-re, de személyesen garantálok sok-sok techdemot is. Sõt, azok már vannak :P
KGY! Calendra's Legacy személyes kedvencem egyike szintén, a másikban amit mondasz - 7th Chrystal - van zombi? Nem emlészem, de azokat hanyagolom.
"Ezért is inkább reményteli a DarkMod. Õk pont a használható pályaszerkesztõre hajtanak. Legalábbis amit eddig láthattunk az oldalukon, az nagy igényességre vall."
aláirom..igaz:) és jol is haladunk..van már müködö fénykristály,ij,Bj.. ai meg rope is készül már:P
Egyes FM-ek nem csak hogy dumát, de olyan megoldásokat is tartalmaztak, amik az eredeti játékokban sem voltak, pl küldetésen belüli bolt, extra felszerelési tárgyak/fegyverek, fekete-fehér horrorküldetés nõi fõszereplõvel, különleges ellenségek, a játék motorjával készült átvezetõ történet (tehát nem avi, hanem spéci küldetés, amit videóként nézhetsz végig), nehézségi szintenként eltérõ helyszínek, havazás stb.
Személyes kedvenceim a Calendra's Legacy és a 7th Chrystal. Az elõbbinek a három küldetésében iszonyú sok meglepetés és titkos helyszín van elrejtve, érdemes a fórumokat böngészni, ha mindent fel akarsz fedezni.
Szerintem a nyomás hatására egyszerûen kiadták a belsõ használatra szánt szerkesztõjüket. És azért ilyen sok idõ után, mert eddig morfondíroztak azon, hogy írjanak-e egy használhatót is. Erre persze végül már nem szántak idõt, úgyhogy azt kaptuk, aminek a trükkjeit / bug elkerülési módszereit csak kitapasztalni lehet, már ha van idõnk.
Ezért is inkább reményteli a DarkMod. Õk pont a használható pályaszerkesztõre hajtanak. Legalábbis amit eddig láthattunk az oldalukon, az nagy igényességre vall.
Volt ám. Sõt, most készül egy amihez komoly videó is társul. (T2X: Shadows of the Metal Age, az oldal) Egyébként az a jó ha legalább egy missziót kell teljesíteni. Ez közel felér az eredetivel.
TDS FM ügyben pedig türelem. Én már úgy elmaradtam hogy csak követem a híreket, ez a T3 nem kispályás dolog, 2-12hónap egy értelmesebb misszió összehozása, már ha tudod használni :D. Unatkozó (idõ)milliárdosok elõnyben :) Remélem készül egyszerûbb féle is, nekem nem sikerült rájönnöm hogy kell járörözést csinálni.
Mellesleg megnéztem ezt a pályát, a boszi minden részen ahol felbukkan külön-külön szerepel, szóval nem egy van belõle :D Persze ez csak technikai csalás.
kiváncsi leszek mikorra várható az elsõ valamirevaló fan mission...
az 1-2 fan mission-jei közül volt olyan, amiben duma is volt? vagy mindegyikben csak megvannak a feladatok, azt jóvan?
nem lett belenyúlkálva az eredeti pályába...az most lényegtelen, hogy cheat-elt a gyerek vagy sem...ha jól emlékszem valami olyasmit írt, hogy olajozás, majd zajkeltõ nyíl, s így futkározik bele a vízbe...(persze valószínû, hogy a következõ helyszínen attól még megint ott lesz...)
Néha (egyszer) nekem is beleesett a vízbe (általában akkor, ha észrevett, vagy másokkal harcolt, és futkosni kezdett "úgy is megtalállak" módra). De ha jól emlékszem, kicsivel ezután újra megjelent valahol, kb úgy, mint amikor nagyon nekiesnek a sámánok/papok, és egy kis idõre "meghal" (legalábbis eltûnik) - majd késõbb újra megjelenik, és legyak mindenkit, aki életben maradt
A felszerelés meg szerintem csak trainer vagy patch kérdése, és nem feltétlenül a pályán múlik.
Nekem az volt...bár sok thief fan szentségtörésnek tartja...de ha nem nyomultál az elsõ két résszel, akkor sztem a külsõnézet neked is jobban tetszene...a grafika mindenképpen szebb úgy...de én eleve az ilyen stílusú játékokat külsõnézettel szeretem...
(ja, és ahogy tanácsoltam, érdemes lett volna felrakni a textúra pakkokat...mert fényévekkel szebb a grafika velük...de látom megint gyõzött a lustaság és a hemzsegés az ésszerûség felett...)
Hanem megvetted a bótba', ugye? Vagy ha már a játék címe is Thief...
Aztán óvatosan az ilyen warezcrackerhowto kérdések nyilvános feltételével, mert még szimatot fog a Városi Õrség, aztán próbálhatsz szabadulni a Sziklazár börtönbõl. Hogy a Kalapácsos rend szigorú tanainak (túl)buzgó védelmezõirõl ne is beszéljünk...
Ha nem bolti példányod van, akkor a 3. cd-n találsz egy "Razor1911" mappát...(hameg netántán bolti, akkor meg irány a gamecopyworld...de sztem erre magadtól is rájöttél volna...)
(ezenkívül érdemes felrakni John P. textúra pakkjait, hogy tényleg szép legyen a játék...majd a magyarítást, hogy értsed is...)
Most raktam föl a játékot és szeretnék érdeklõdni, hogy milyen crack kell hozzá, hogy menjen? Mert indításnál kiírta, hogy CD emuláló progit talált ezért leáll.
Hát ez az, ha ez lenne a munkám :/ Ahhoz hogy beletanuljak kellett egy hét, de akkor még csak úgy kezelgeti az ember és nem tud még semmit. Pl. akár IDÕLIMITES! küldetést is lehet készíteni, aztán a nehézséget olyan lehetetlen szintre állítani, hogy egy civilt se lehessen leütni(sõt õrt) Vagy ha egyszer észrevesznek véged(Halálos árnyak :D )
Pályatervezés, berendezés(bútorok, fények, karakterek), scriptelés, szövegek megírása stb. mind idõrabló, nomeg tesztelni is kell. Tippem szerint a jobbak egy fél évig készülnek legalább.
A fordításssal nem akarlak sürgetni, csupán emlékeztetõül írom hogy nem baj ha lefordítod :) Mikor fog kellenei azt még magam se tudom.
Ha ezért kapnám a fizetésem, én a munkám megszállottja lennék :)
Így viszont sajnos legfeljebb csak a kész mûveket fogom megcsodálni. Ugyan most van néhány szabadnap, de 2 nap alatt úgysem jutnék semmire pályaszerkesztésben (fõleg, hogy a hosszú hétvége szabad perceit a diplomamunkámnak szentelem).
Kíváncsi vagyok erre a Hexen-es Doom3 MOD-ra is. A Hexen elsõ része anno nagy kedvencem volt. A Doomsday motorral pedig talán még ma is megállja a helyét (fõleg ha telepítjük a 3D modelleket és a magasfelbontású textúrákat).
Érdemes volt ma is benéznem a TTLG fórumba, két büntetõ kép: (ezek sztm soha nem alszanak, bár ezt is írják :D, sõt, mindig ráérnek) Barlang Fire Elemental Remélem még készül pár egyedi lény (leírással)
Nincs is verseny, minden ami Thief-es(betartva a szabályokat) az jöhet. Ha jó. *szerintem*
Jómagam pihentetem kicsit az egészet, nehogy belefásuljak. A lokális mission objectives megadása már megy. Nem semmi hogy meg van cifrázva, de így utólag viszonylag egyszerû, csak hülye kis dolgokon lehet elbukni.
Néhány kedvcsináló kép(nem én csináltam, még nem készítem a pályát): móló Hummer1 Hummer2
Egyébként a hasonló témák iránt érdeklõdõknek érdekes lehet még ez is itten: KATT IDE
Pár új kép a DARK MOD-ból, mert közben az azt készítõk sem tétlenkednek úgy tûnik...
Jót tett a hétvégi pihenés, magamtól ugyan de rájöttem a megoldásra. Arról nem volt szó hogy a Tutorials-ban félrevezetik a jóhiszemû embert és hülye tanácsot is adnak :P
Gyerekek gyerekek, phúúú, felbaszta az agyam ez a szar szerkesztõ :PPP
Követem az egyik serác leírását hogy csináljak briefing-et, meg quote-t meg ilyesmit. Tök ugyan azt beírom amit mond, de a játék töltésekor meg azt írja hogy nincs meg a szöveg. Mondom elõször hogy én vagyok a béna, 3* ellenörzöm, jó. Átírok egy eredeti szöveget egy alap pályán, úgy is mûködik(ezt csinálták ugye a fordítók is). De az újat nem hajlandó "beolvasni" Szóval megin egy akadály, nem kell félni, mostanában fix hogy nem készül FM :DDD
Loller hogy milyen rohadék nehéz és bogaras, egy mazohistának ajánlom szíves figyelmébe, ha csak egy kicsit érdekelne az egész már hagynám a fenébe.
Ha átmentél a templom gyárrészlegébe, akkor a plafonról lóg egy ketrecben a "Relikviák" feliratú teremben (ahová az szent szimbólumot és az újonnan gyártott fogaskereket el kell helyezni).
Sziasztok! Azon a pályán, amikor a Kalapácsos templomban vagyunk, hol lehet megtalálni az építõ kelyhét?Megvannak a cuccok, ami kell hozzá, de nemtom hol van ez a kehely... Ja és megtaláltam a boltot. :D
Hátõ, a Painkiller nem tudom milyen motort használ, de ha azt mondtad volna hogy Unreal még el is hiszem :)))
Hmm, addig is míg KGY vagy valaki lefordítja nekem a leírást én tevékenykedem és gyakorlom a szerksztést. Ez egy általam készített kis szösszenet: Égbolt
Bunkosbot is elfogyott ? :) Palyakon is akad, nameg ott a bolt. De ne verengz, akkor sokkal olcsobban kijossz.
Új fegyvereket honnan lehet szedni?Illetve ha elfogynak a fegyvereim, akkor mivan?
A problémám a következõ: Adva van az SDK és a TTLG fórumon jó sok leírás, de mivel english, ezért le kell fordítanom és megértenem. Bár nem vagyok az a nagy angolos, de elboldogultam vele eddig. Ezt kéne lefordítani Ez a leírása az AI programozásnak(erre rájön magától aki tud nekem segíteni) Tehát a lényege az egésznek, hogy az NPC hova menjen, mit csináljon etc. Azt hiszem ha ezt sikerül megértenem, csak idõ és kitartás kérdése és meglesz a küldetésem.
Aki tud kérem segítsen, fontos! hogy a nagy betûs szavak maradjanak angolul mert az a neve a szerkesztõben is. Köszönöm elõre is a segítséget.
Hû, le vagyok maradva. Úgy látszik több idõt kell szakítanom a fórum olvasgatására. Thief3: Válaszoltam, és amint lesz idõm, foglalkozom a problémával (hiszen érdekelne engem is a pályaszerkesztés), de szerintem nyugodtan publikussá teheted a dolgot, hátha valaki éppen ráér, és boldogan ráharap :)
Egyébként kíváncsian várom a fejleményeket. Az elsõ nagyobb Thief3-as FM-ek készítõit minden thief fan ismerni fogja. Ha köztük leszel, büszkék leszünk rád! :)))
Nos, az égbolt le van cserélve felhõre és a fények módosításra kerültek(16 fényforrás) A statikus pályaszerkesztés immáron a kisujjamban van(csak szerényen:) Most várom KGY mielõbbi segítségét.
A színvonalas FM-ekre még várni kell bizony, egyenlõre mindenki próbálgatja a stuffot. Krypt szerint az elkövetkezõ egy-két hónapban csak bugos, túl egyszerû(randa) vagy túlméretezett pályák születnek(ez a gyerekbetegség jele), õ már csak tudja. Ami szinte biztos hogy se igazi víz, se idõjárás effekt(esõ, hó) nem lesz a legtöbb "normális" FAN küldetésben(mint az alap játékban).
Na az nem lenne semmi, ha meg tudnák csinálni! A Thief2-ben volt nem egy küldetés, ami nekem nagyon bejött, szívesen tolnám újra ezzel a változattal.:)
Visszakanyarodva az SDK-hoz, naponta nézem a fórumot, jó hogy sokan értenek hozzá és van idejük, nem úgy mint kis hazánkban :( Egyesek kísérleteznek a Thief1-2 misson-öket erre az új motorra átültetni. Egy kép biztatásképp: training
Ez a kedvencem :D : 03 A készítõ kommentje: i know its a lot of BSP, but it runs fine on a 2100+ with 512MB and a "GF4Ti4200. in these days where the mainstream system is an A64 3200+ 1024MB and a 6600GT it should not pose a problem. *hopes*"
A következõ képre meg azt írta a gazdája: "Pretty basic, pretty simple, but not bad for a first go." 04
Ja persze, szóval hogy is kell ilyeneket csinálni? :) Én egyenlõre a térbeli elemek elhelyezésénél tartok, de hol a szék meg a többi azt nem vágom még. M1. Lassú és jó munkához is idõ kell.