Már egyáltalán nem tudom, milyen reményeket füzzek hozzá! Az a gond hogy az Eidos szarik a Thief rajongók fejére, még a hivatalos fórumukon sem mutatkoznak. Ha a játék a Deus Ex HR-re hajaz ami eléggé valószínû, akkor elég trágya lesz.
Sajnos nagy BÜDÖS LÓFASZT sem tudni róla! Volt pár elkapott kép a játékról (eléggé homályos, látszik hogy TPS nézetben van, valószínû hogy egy kezdetleges teszt alatt álló valami) AGDC Thief IV zenei bemutatójáról sem kaptunk semmit, sem pedig a brit Pc Gamer Magazin sem mutatott semmit, hiába volt beharangozva április 13-ra a Thief IV. Az Eidos a hivatalos fórumon még nem mutatkozott. Kb ennyi a hír!
Amik nekem nagyon tetszettek: Return To The City, No Honor Among Thieves, Lockdown, Glenham Tower, Heart of Lone Salvation, Patently Dangerous, The Chalice of Kings, Training Mission, The Tears of St. Lucia.
Sziasztok! Régen sokat játszottam a Thiefekkel, és most, az intró hússzori végignézését követõen felbuzdultam, hogy elkezdjek újra játszani, de immáron a Deadly Shadowsal, mert azt csak 1-szer vittem végig :D Viszont sose próbálgattam ezt a Dark Modot, és semmilyen modot se. Ajánlanátok nekem pár missiont, amik a legjobbaknak számítanak? Ha van más egyéb mod, ami a játékmenetet pozitív hangulattal megdobja, azt is szívesen fogadom :] Köszönöm!
Ilyen cheat-rõl még nincs tudomásom. Nem hiszem hogy volna ilyen. Ezt egy mapper segítségével talán meg lehetne oldani, aki alaposan beletúrt a játékba és tudja esetleg mit kellene átírni, beállítani.
Szóval kéne 1-2 cheat a Thief2-höz, hogy a multis bugokat kiküszöbölhessük. Nézelõdtem a neten, de még l*f*szt sem találtam ez ügyben. - hozzájutás rope arrowhoz, lockpickhoz. - hogyan lehet megszabadulni a fegyvereinktõl? (másik játékosnak történõ átadás céljából) - nocliping mód (azaz falon-átjárkálás). Ha ilyesmi nincs, akkor esetleg egy change-position cheat, ahol megtudom adni azokat a koordinátákat, ahova a játékos kerüljön (mint a teleportálásnál)
Köszi!
Az is! A legjobb taktikai játék, amivel valaha játszottam.
azt elfelejtetten írni, hogy a srác valószínû god módon nyomja a legkönnyebb fokozaton + van, hogy 1 pálya önmagában 80 percbe kerül...
"...Engedtesség meg nekem 2 perc erejéig!", de a legfontosabb lopakodós játékot kihagyták: az SAS tevékenységét bemutató "Hidden & Dangerous 2 + a Sabre Squadron kieg." Mit kell tudni róla? - 2. vh-ús, cseh (!) gyártmány (ugyanazok a srácok akik a Mafiát is készítették) - a neve is mutatja, hogy szerencsére nem egy CoD-stílus, - a HUD mindig mutatja, hogy a játékos éppen hány méterrõl látható, ezért is hasznos hasalva kúszni, fõleg az éjszakai pályákon. Van guggolás, felkapaszkodás, úszás, hasalva kúszás, kihajlás. - teljes jármûhasználat! (oldalkocsis motortól a tankig minden van.) A legjobb, amikor legalább 3-an utaznak egy tankban. Egy vezet, egy az ágyút kezeli, egy pedig a géppuskát. - hosszú játékmenet, a kiegben van már coop is - testek cipelése, hullák kizsebelése: ha üyes vagy és foglyul ejted az ellent, akkor még a ruháját is elveheted, s akkor mehet a beszivárgásos módszer. - feladat-orientált játékmenet. Érdekessége, hogy nem a pálya van a játékmenethez igazítva, így többféle módszert és útvonalat lehet használni. - íme egy nagyszerû video a játékról, érdemes megnézni, hányféle helyszínen játszódik. Ajánlom külön az 1 óra 10 percnél kezdõdõ pályát! Mintha egy magyar alföldi faluban futkosnánk. Ilyet sehol máshol nem látni. - a játék teljes fordítását én követtem el (sda álnéven):)))
Az a külsõ nézet még egyenlõre nem biztos. Amit láttunk az még csak egy nagyon korai fejlesztési teszt. Azért nem szeretném ha ugyan olyan lenne mint a Deus Ex HR, mert akkor tényleg bukta. Nem bánom ha lesz 3. szemályû nézet benne, de elõször az FPS nézetet készítsék el és utána a TPS-t. TDS-nél ez nagy bukta volt, hogy a külsõ nézet volt az alap és abba ültették be az FPS-t. Ha majd idõm engedi akkor lehet hogy kipróbálom az Oblivion-t. Bár akkor meg kéne vennem az Elder Scroll-t. Amit viszont egyenlõre kihagynék, mert fontosabb kiadásaim is vannak mint egy játék megvásárlása. Csak azt a gamet veszem meg ami érdekel is, ezek közül nem sok van.
Szerintem próbáld ki az Oblivion van tolvaj és bérgyilkos céh küldetések is mindkettõ nagyon jó. Köszi a kis összefoglalót, hát akkor várnunk kell :( Egyenlõre én is kicsit gyanakszok a 4 essel kapcsolatban ez a külsõ nézet hááát... Viszont bízzunk benne hogy jó lesz :)
Hasonló játék sajnos nincs. Legalább is középkori steampunk stílusban. A Thief The Dark Project mérföldkõnek számít, ugyan is ez volt a legelsõ FPS ( First Person Sneaker) jellegû játék. Voltak próbálkozások rá, teljesem más stílusban. Pl: Splinter Cell sorozat, Deus Ex sorozat, Stolen (ezek modern idejû lopakodós játékok, nálam ki is estek a rangsorból.) Középkori pl: Dark Messiah of Might and Magic. Ebben bizonyos idõ után lehet megszerezni a rejtõzködõ és tolvaj képességet. Ez FPS-RPG keverék. Szép is, jó is, de túl rövid,és mivel akciójáték, ebben ölni kell és a Thief-el nem lehet egy lapon említeni. Az Oblivion-t nem próbáltam. Sokan dícsérik. De az inkább valami RPG stílusú. Más játékot nem is tudok ami kicsit is hasonlítana valamiben hozzá. Gondolom a The Dark Mod-ot ismered, mivel ugyan az mint a Thief, csak a Doom3 grafikát használja és máshogy hívják a karaktereket. Mod-ból ott van még a UT Thievery és a Night Blade. Még egyiket sem próbáltam ki, de nincs is kedvem hozzá. A Thief IV meg fene tudja milyen lesz. Csak remélni lehet hogy nem fog csalódást okozni. Talán jövõ hónap 13-án lesz valami hír felõle, a TTLG-n olvastam.
nem adtak ki hasonló játékokat? mert nagyon tetszett ez a lopakodás nyilazgatás stb, meg ahogy nézem sok a rajongó is, furcsálom hogy nem igen találok hasonló gameket. vagy meg kell várni a 4 est? :D
Minden felbontás beállítható. Az opciókban a képarányt állitva más-más felbontásokat kapsz, ha ott sem lenne meg a megfelelõ van egy custom elnevezésû amit kintrõl vagy konzolból manuálisan be lehet állítani. a parancsok : r_customwidth , r_customheight.
Jó lenne, de kevés az esélye sajnos. Mostanában eléggé elfoglalt vagyok a munka terén is + már kezdem a Sly Project Concept art-okat tervezni. Meg még vannak rajzok megrendelésre is.
Még nem értem a végére, de mindenkinek ajánlom ezt a bizonyos "When Still..." c. 4 pályás kampányt, mert eszméletlen igényességgel és részleteséggel van kidolgozva. Átlagosan 2 órába került (+-10 perc) egy pálya végigvitele. Nincsenek mechanisták, helyettük viszont akadnak kalapácsosok. Óriási méretûek a pályák, kitûnõ történet. A T2X ehhez képest sehol sincs. Valahol a Báthory-kampánnyal van 1 szinten az alkotás, de méretekben talán még azt is túlszárnyalja. Bárcsak lenne hozzá fordítás is, de KGy mester nem nagyon írogat ide az utóbbi idõben....
Aki esetleg már játszott a "When Still" c. zseniálisan jól összerakott FM-mel az legyen olyan jó és árulja el, hogyan kell kinyitni a Father Joe szobájában található trezort. Van egy kapcsolótábla a 4jegyû kódnak + 2 gramofon és egy érthetetlen leírás. A fórumon pedig csak németül írogatnak, az meg elég messze áll tõlem.
Ezt sajnos nem tudom. De az alulírott FM-eket tudom ajánlani. Nagyon jók!
Köszi! Elsõsorban a minõségügyileg kitûnõ kampányok érdekelnek, természetesen a coop játék miatt. Egy kanadai ráccal vesszük nagyító alá, mivel az alapjátékot már végigvittük. Most nyúzzuk a T2X-et, kb a felénél járunk, minden alkalommal megcsinálunk 1-1 pályát, szóval nem sietünk. Rengeteg FM készült, de vannak természetesen itt is vannak nagyon gagyik, ezért is kértem infót.
A Seven Sisters is nagyon jó volt, fõleg a végén a félmeztelen csajok miatt. :) Ott az okozza a problémát, hogy a játék kezdésekor nincs a játékosnál a blackjack. Ez annyit jelent, hogy csak az egyik játékos tudja felvenni azt, a másik max a leütötteket cipeli. Van esetleg valami olyan állomány az FM-eknél amiket pl egy jegyzettömbbel megpiszkálhatunk annak érdekében, hogy már a kezdésnél is legyen blackjack? Magyarul megoldható-e egy ilyen apró változtatás a Dromed nélkül? Abban sajnos nincs semmi képzettségem...
Sok van! Vannak teljes kampányok is. The Night Falcon, Calendra's Legacy, Night in the Rocksbourg 1-4, The Seven Sisters, Vagabond, 7th Chrystal, Ominous Bequest, All for a Night's Sleep, Thief2x, Keeper of the Prophecies 1-9. Ezek nagy kedvenceim. Itt találsz rengeteget.
Ajánlhatnátok nagyszerû FM-eket a Thief2-höz. Most játszottam a "When Still" c. FM-el, s az agyam dobtam tõle, mert kb 2 órája nyomom az elsõ pályát, de még mindig nem akar vége lenni sehogy sem. Hatalmas kastélyban bóklászok, szédület igényességgel van kidolgozva a pálya. Valami ilyesmi stílust keresnék.
Néztem, hogy többszáz dollárra rúg egy ilyen belépõ a különbözõ elõadásokra, úgyhogy valszeg csak egy online újság reklámmal teletûzdelt oldalán fogunk többet megtudni arról, hogy csak szimplán valamilyen hangokról volt szó vagy konkrét, ügyesen lekapott képet is kapunk az egyik résztvevõ mobiljából.
Egész délután és este vártam, hátha lesz valami infó, de még most sincs. Alig várom a holnapot, hogy találjak valamit. Gamestar remélem közöl valamit, mert kint vannak.
Már mindent letiltottam, de semmi eredmény. Mûködik, csak épp 10-15 fps-el. Már szóvá tettem a moddb-en, de ott a játékmotorra hivatkoztak. Azt írták, hogy ebben az évben kiadják a teljes forráskódot a doom3-hoz, s akkor jobban bele tudnak majd nyúlni. Asszem inkább kivárom azt. Hátha addig jobban kiforr a pályaszerkesztõk stílusa is. Van, amelyiknek a részletessége már-már a Thief1-el vetekszik (Alchemist) mégis izzad a gép alatta. Értem én, hogy rengeteg real-time fényt kell kezelnie a motornak, de ez így akkor sem ok.
Bloomot próbáltad kikapcsolni? Illetve az ambient módot is lehet állítani, nem került az új verziókba semmi ami nem állitható vissza mint volt. Fõleg nem ami lassít. Másik variáció hogy a drivereket nézed meg, illetve ha ATI akkor a catalystai-t lekapcsolod.
Egyébként a kezdeti FM ek nekem is jobban tetszettek mint a nagyobb újak.
Mindkettõtökkel egyetértek, az jut eszembe, hogy a HL2-höz is elkészítették a cinematic mod-ot (vagyis egy egyetemista szánt rá nem kevés idõt...), amelynek tizedik teljes verziója már minimum igényel egy 4 gigás gépet csak a "szebb" grafikáért, és nála pontosan ugyanez volt, mindegyik verzióval valami jobb lett szebb lett, de annál lassabban ment a gépen. Ez talán az eredeti játék programozása miatt van, mert ugye anno 512 meg 256 megás xp-k voltak, azokra a rendszerekre lett a játék optimalizálva.
Némelyik nekem is belassul. Nekem a ram-ot kéne bõvíteni mert csak 1Gb van azasztali Pc-n. Laptopom az Gamer laptop, az fain lenne neki, de mivel LED képernyõs, élvezhetetlen lenne rajta a megvilágítása végett. Olyan játék ami nagyrészt világosban játszódik az jó hozzá, de az ilyen sötét hátterû már élvezhetõ rajta. Az asztali Pc-men akkor lassul inkább ha kivilágított helyen vagyok, vagy ha a HDR-t bekapcsolva hagyom. Remélem a lassulási gondokra majd kitalálnak valamit. Hiszen ne feledjük, hogy csak kevés emberbõl áll ez a csapat. Nem olyan mint ha játékfejlesztõk készítenék akik több százan foglalkoznak vele a nap 8-12 órájában. Sajnos idõ kell ahhoz hogy teljesen bugmentes, gyors és élvezhetõ legyen. Rengeteg munka lesz amíg tökéletesre elkészítik.
Én asszem befejeztem a Dark Modot. Minden újabb kiadással lassul a játék, de nem gyengén. Ez már egy kicsit vicc kategóriás. Nem elég, hogy minden pálya-választásnál (+beállítás-módosításnál) újraindítás, fél órás pályabetöltés, aztán gyakorlatilag megjelenik egy élvezhetetlen valami.
A kíváncsiság kedvéért elõkaptam az egyik legelsõ pályát (Chalice of Kings) ami nagyon szépen ment anno. Most már az sem...
Ahogy néztem a listát, egész jónak tûnik. Remélem elõbb-utóbb a szélesvásznú monitorok is kapnak rendes támogatást.
Köszi amúgy a hírt, olvasgatom így hirtelen a hszeket, hát télleg van mindenféle spekuláció. Az érzésed tökéletesen megértem. Megveszem én is, bár nemtom még mit teszek vele ha nem tetszik, majd eldõl.
Nézz be alaposan a hivatalos fórumba. Nagy a fennforgás, de láttam még 1 képet FPS nézetben is, ahogy tesztelik. Remélem ez még csak 1 korai szakaszban lefotózott valami. Nagyon bízok benne hogy a végleges forma azért nem ilyen lesz! Ha igen, (meg fogom venni mindenképp) és nem fog tetszeni, komolyan mondom, hogy belesz@rok a tokba, összezárom, mellékelek 1 becsmérlõ levelet és visszaküldöm az Eidos-nak! :D
Na arra vagyok kíváncsi, hogy EZ vajon a Thief IV akar lenni, vagy mi a fene? Kicsit fura!
De végül is hátha. Ha az õrök reagálnak a mozgó zseblámpafényre, akkor az nagy dobás lesz viszont. Pláne a középkorban.... :)))
Ez a mod így elég elszomorító :( Bár hiszem, hogy sok rajongó kiélné már végre magát egy jó kis következõ Thief-ben, de azért ez a zseblámpa, ne már :((
XD ez jó volt! Jut eszembe! Az a zene is elég förtelmes ami alatta megy! Ami a lopakodást illeti, lehetne a csizma sarkára patkót veretni! XD Továbbá még 1 lézer irányzékos Dragonov távcsöves mesterlövész puska is kellene! XD
Anomália, hogy a modderek õrzik a kreativitást, de a relativitás-érzékük (hamár valósághû játékot akarnak) komoly lemaradásban van néha. A játékfejlesztõk kreativitása sehol nincs, de õk kaszálják a nagy pénzeket. Õrület.
Szólni kéne a srácoknak, hogy ha már zseblámpa van, akkor még valami zenélõ '80-as évekbeli TV-nagyságú 2 kazettás, 2 hangfalas zenedobozt erõsítsenek még rá a modellekre, mert az még hiányzik. Ja, és üvöltsön belõle a megadeth a feeling kedvéért! :)
Lehetnének kreatívabbak az biztos. Az a hosszú lámpa! XD Persze, majd pont egy tolvaj (vagy több) fog kivilágítva rohangálni! XD Teljesen elveszett a relativitása és gondolkodása sok moddernek és játékfejlesztõnek. A legnagyobb képtelenségeket, baromságokat testesítik meg, hiába adott egy jó program, engime stb.
nekem sem jön be. Az a fantasy íj + a zseblámpa elég fura
Már láttam korábban is. Mit ne mondjak? A legutóbbi videón már röhögtem! Reflex íj, és a nyílvesszõ beleáll a kövezetbe? Ekkora baromságot hogy lehet nevetés nélkül kibírni? Meg ha esetleg lehetne majd syngle player-be is tolni. (bár való igaz coop mod) Én inkább kihagyom.
Szia Oszkár! Jó látni, hogy ide is benézel! Szeretnék segíteni, de csak legfeljebb Concept art-ot tudok neked készíteni. TDM fórumon szoktam figyelni , hogy van-e valami a Sly Project-el kapcsolatban. Biztos emlékszel hogy én kérdeztem utóljára felõle a fórumon. Annyiban segítenék, hogy a betöltõ képernyõt elkészíteném (már régöta akartam indítani a tdm fórumon 1 concept vagy fan art topikot, itt a lehetõség) Sajnos még csak most kezdtem el ismerkedni a Blender és más 3D-s grafikus programokkal, de ha igényt tartol a kézi rajzokra, jelezz vissza! Keress meg Facebook-on is, ott láthatod a munkáimat. Dobj 1 PM-t!
Nemrég találtam rá erre a fórumra és észrevettem, hogy szóba került a Sly Project, mely egy 5 küldetésbõl álló kampány lesz a The Dark Mod-hoz. Maroknyi csapatommal valóban dolgozunk rajta, de eddig sajnos csigalassúsággal haladtunk. Nem tudunk túl sok mindent felmutatni. Egyszerûen nem találom a megfelelõ embereket, pedig már mindent maximálisan kidolgoztam. Sztori, dialógusok, zenék, hangok, átvezetõ videók, stb.
A napokban végre sikerült hozzájutnom az új Panasonic HDC-TM700-as kamerámhoz, ami igencsak ott van minõség szempontjából. Az átvezetõ videóknak feltétlenül jót fog tenni. :)
Annyit mondhatok, hogy nem adom fel, a Sly Project el fog készülni. Elõször angolul, majd vélhetõen készítek hozzá magyar nyelvû lokalizálást is. Addig is a legfrissebb infókért nézzétek meg olykor a hivatalos weblapját: http://tsp.comlu.com (nem sokára komoly ráncfelvarráson fog keresztül esni az oldal)
Nem járok túl gyakran fórumokra, de e-mailben bárki elérhet. (lásd.: Sly Project weblap "Contact")
Tudom, itt senkit sem izgat különösebben a Thief2 coop verziója, de szédületes élményeket tud okozni. Kár, hogy az ilyen jelenetekrõl nem készül felvétel, de legközelebb próbálok egyet feltölteni.
A Thief2 Lost City pályán volt egy nagyon jó poén, miközben az egyik kis épületromból a másikba osontunk át. A társam elõrement az egyikbe, de én nem tudtam követni, mert idõközben feltûnt egy mechanista, aki - a nélkül, hogy észrevette volna akollégát - szintén abba az épületbe fordult be, ahová a társam épp befészkelte magát. Na mondom, ezt most tutira lekapcsolják. Aztán egy ütéshang s csak azt láttam, hogy a katona felsõteste (mivel csak az látszódott kintrõl nézve) kizuhan az ajtón, pontosan elém. Fölötte pedig a társam feje néz kifelé az ajtónyílásból. Nem tudom sajnos jól láttatni így szövegesen, de ilyen élmények nem igazán vannak más játékban.
Csuklyát eddig is viselt Garrett. Bár a 3. részben nem köpenyeset. (egyébként az 1-2-ben is csak a cutscene-ben volt köpenyben látható. Ha eldobtál egy felderítõ szemet, láthattad hogy köpeny nélkül van, Csak kapucnis felsõ van rajta.) A kópeny sztem akadályozná sok mindenben, ugyanakkor jobb takarást biztosít neki. (egyrészt beleakadhat sok mindenbe, ha fúj a szél,azt lobogtatná stb. Nem tudom mi lenne a jobb. Bár ha csak a jó öreg FPS nézet maradna akkor teljesen mindegy.)
Nem csak a csuklya a gagyi, hanem az alkarvédõ és a kesztyû. Ha rajtam múlna sokkal jobbat tudnék készíteni. Van szûkebb csuklyás köpenyem és sok fajta bõröm amiket fel tudnék használni. Lehet ha lesz idõm, energiám készítek egyet, ami normálisan néz ki. Viszont íjat vennem kéne. Egyébként is akarok venni íjat, majd szétnézek mi a felhozatal.
na a szerelése... nemtok mit mondani. Egyetlen gondom lenne vele: a csuklyát szorosabbra venném, mert a leglágyabb szellõ is hátralöki, és ez elég zavaró lehet, fõleg ha sietõs lenne elhagyni a tetthelyet :D
Tudjuk! :D Én linkeltem be még januárban! Reménykedjünk hogy amellett még valami infót kapunk a játékról. Ennyi várakozás után igazán felmutathatnának valamit.
Nem semmi a kis csaj, van benne leleményesség. Igaz a ruházat nem valami jó. de le a kalappal elõtte! Sztem lehetett volna sokkal jobb kapucnit és alkarvédõt+kesztyût és Backjack-et készítenie. (nekem van egyébként hosszú fekete kapucnis köpenyem ami tényleg úgy néz ki mint amit Garrett visel, meg sokféle bõr alkarvédõnek amit fel lehetne használni. Az a gond, hogy íjam nincs, legalábbis most pénzem nincs rá)Egy igaza Thief fan. Ezért csak dícsérni tudom! Garrett kosztüm
Megmondom õszintén, semmit sem várok a negyedik résztõl, hiszen szuperul lezárták a harmadikkal a sztorit. Kár errõl több bõrt lenyúzni.
Kitûnõen leírtad, ahogy olvastam szavaid újból eszembe jutottak az emlékek, számomra a hármas is nagyon szórakoztató volt...
Figyelj. A történet önmagában véve jó volt, csak nem pont arra törekedtek a készítõk, hogy élvezni lehessen magát a játékbeli világot, mint az elsõ és a második részben volt.(biztos hogy nem játszottak vele) Valami újat szerettek volna kitalálni, ami meghozza a kedvét más játékosoknak is. De ez sztem nem sikerült. Remélem hogy össze tudnak hozni egy olyan storyt ahol Garett a fõ szereplõ, Stephen Russel adja a hangját hozzá, és a város megmentése a fõszerep stb.
Kíváncsi vagyok mit hoznak össze Spector nélkül. Mondjuk ha megnézitek, mindig a kis garázscégek játékain érezni a legjobban, hogy mennyire benne van szívük-lelkük a fejlesztésben. Az Ion Storm már képtelen volt száz százalékban reprodukálni azt, amit a Looking Glass felépített az elsõ két Thief-játékkal. Tudom hogy sok régi fejlesztõ ment át a Looking Glass-ból, de mégis bepucsított a brigád a konzolpolitikának. Én a harmadik részt is szerettem, sõt. A kedvenc játékaim között tartom számon a mai napig. Csak az a baj, hogy nem abban erõsített, amiben igazán kellett volna. Szerintem tökre meglettünk volna bejárható város, tps nézet meg ratyi glow effekt nélkül is. Mindettõl függetlenül azért elég tartalmas és hangulatos volt, a hangok, a sok kis fellelhetõ jegyzet, a cutscene-ek, és úgy "overall" az egész hangulat azért bõven elegendõ volt ahhoz, hogy úgy érezzük, ez tényleg egy igazi Thief-játék. A Shalebridge Cradle-beli elsõ látogatásom alkalmával pedig szó szerint majdnem összeszartam magam, amikor meghallottam a sistergõ hangot, elkezdett villódzni a világítás, és szó szerint a semmibõl rohant nekem az egyik páciens. (Az egyébként egy technikai bravúr is volt nem mellesleg, mert a fel-felvillanó fények ellenére ha default beállításon hagytad a fényerõt, akkor olyan sötét volt, hogy a muszájdzsekis õrült beleolvadt az árnyak és a felvillanó fények játékába, és csak akkor vetted észre, ha már tényleg ott volt szinte elõtted.) Lauryl és Drept sztorija meg alapból annyira félelmetes, szomorú, és gyönyörû egyben, és annyira jól össze van rakva dramaturgiailag, hogy az ember már szinte tényleg zsigeri dühöt és késztetést érez, hogy segítsen annak a nyomorult Hammerite-nak pontot tenni a több évtizedes sztori végére. Szóval az a pálya bekerült a játéktörténelem nagykönyvébe. Sokat várok a negyedik résztõl, de nem túl sokat. Ha csak olyan jó lesz, mint a harmadik, akkor szerintem én nagyon sokáig el leszek vele.
Ebben nagyon is igazad van. Az biztos hogy sok barmot kreáltak az internetes megosztó oldalak, manapság senkiben nem lehet megbízni, vagy hinni neki. Majd kiderül lassan mit dobnak eidos-ék a piacra Thief4 cím alatt. Végül is megannyi várakozás után, majd lehull a lepel hogy mit alkottak.
Nem hiszem, hogy bevallaná. Egybõl csomagolhatna a cégnél. Lehet, hogy csak kamuzik és poénból utalgat erre-arra. Annyi idióta birkát kitermelt a netes kommunikáció...