Sajnos. Majd február végén, március elején kerül ki épkézláb információ. Addig csak találgatni tudunk. Én egyébként a Facebook-on beszéltem 1 kanadai sráccal, azt mondta hogy az biztos hogy Garrett lesz a fõszereplõ és Stephen Russel adja hozzá a jól megszokott hangját. Na de hogy igaz-e ki tudja? Úgy beszélt mint ha az Eidos-nál dolgozna. Legalább is úgy tûnt mivel az ottani Mûvészeti vezetõkrõl, grafikusokról beszélt, és mondta pl: hogy az egyikük nagyon szépen dolgozik, csak épp nem a játék világa stb. érdekli. Majd kipuhatolózom hogy Eidos tag-e vagy sem.
óóoooo rögtön törökülésbe teszem magam a gamasutra cikke miatt xD...
"innovative audio has been at the heart of the original Thief titles" Ez így volt bizony, elsõ EAXos játékok között volt a TDP és hogy élveztem akkoriban a visszhangos helyeket...
jaj de kössssz! :D “incredibly ambitious” na ezt én is remélem, bár még mindig van bennem egy olyan érzés, hogy az utóbbi évek játékai valamilyen irányban eltolják majd a Thief-készítõk terveit, és nem biztos, hogy a végeredmény nekünk - akik még tisztán emlékezünk a TDP legelsõ fílingjére, tetszeni fog-e egyáltalán. (nem úgy gondolom, mint egy szkeptikus, inkább mint egy realista)
Meglepi. Egy kis infómorzsa a Thief IV-rõl Thief IV
Boldog és Békés Karácsonyz Tafferek!
Tegnap már kezelésbe vettem, elég szép, de sajnos a teljes HDR-t le kellett tiltanom, mert szaggat a gépemen. (Ram-ot kell vennem, mert csak 1 Gb van az pedig ide már kevés)A HDR és a Bloom miatt fejjel lefele fordult a képernyõ is. Catalyst AI-t le kellett tiltani. Sõt, még régen is mindig letiltottam, mert sok Fm-nél elõjött a Skybox probléma.(forgó égbolt) Ezeket kellett volna orvosolni. Pluszban a Catalyst Control Centert sem tudom frissíteni, mert csak fél óráig jó, aztán kék képernyõs hibaüzenet, hogy tegyek fel másikat, Az õsrégi drivert tudom csak használni. De azért még rengeteg mindent kellene javítaniuk. Pl: az õrõk még mindig nem veszik észre ha eltünik mellõlük a társuk, és csak 1 vérfolt van a helyén, nem hallják sokszor mikor zörgök, nem mindig reagálnak a kialudt fáklyára stb. Szóval sok meló lesz még vele.
Kijött a The Dark Mod 1.03 update. Jó hogy így megcsinálták, csak futtatni kell az updatert és máris tölti a frissítést. Itt a changelog:
At long last The Dark Mod version 1.03 is available for download!
To get the update, just run your tdm_update.exe file or see our website for more info: http://www.thedarkmod.com. With the new updater the download size for upgrading 1.02 to 1.03 is about 210 MB. A fresh download will weigh about 1.8 GB.
Ultra-short summary
- Graphic overhaul: New Ambient method, Interaction Shader and HDR-Lite Post-Processing - Various code changes with regards to AI, physics, sound, location system, inventory - New textures (lilies, skyboxes, metal, roof and brick textures) - New female AI including two new vocal sets "Wench" and "Lady" - A couple of new models, fixed a few fixed issues with existing models - Built-in Mission Downloader, plus some changes to the settings GUI - Added Werebeast and Horse AI, spiders upgraded - New update system supporting differential downloads - A couple of new systems are still in preparation, so expect more goodness to come in TDM 1.04 (Overhauled Level of Detail system, AI pathing upgrades and more)
The full changelog can be found on our wiki: http://modetwo.net/darkmod/wiki/index.php?...new_in_TDM_1.03
Note: While missions are fully compatible with this release, you can NOT load any previously saved games after updating to 1.03. If you're in the middle of playing a mission, you might want to finish it before updating.
Végébõl következve még sok új verzió lesz;) Régi mentésekkel nem kompatibilis az új verzió, viszont régi FM-ekkel igen! (ezt azoknak mondom akik nem tudnak angolul)
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=127709 Itt a ttlg fórumon azt írják hogy fut a játék Win7 x64 alatt is. Olvasd át és megtalálod rá a megoldást.
Egy kérdés, tudok játszani a Thief 3-mal Windows 7 X64 alatt? Néztem neten de nem találtam róla semmi infót. Köszi!
Én nem tudom, hogy a gyakorlatban mit jelentene mindez, pusztán elméleti felvetés volt.
Ez azt jelentené hogy az assetek javát kihajíthatnák ugyanis rég messze jár már sok mindenki aki tett bele valamit.Márpedig a szerzõi jogok köteleznek.
Persze ezt csak a d3 motor opensource-á tétele után lehetne megcsinálni egyébként is, de nem fog megtörténni. Magától a doom3-tól való elválás sem, ugyanis rengeteg elemet használunk onnan amit rengeteg munka lenne ujrakészíteni, tehát a nyilt kód bár hatalmas javításokhoz fog vezetni , de a doom3 marad követelménynek mellé. A másik ok hogy ezzel tiszteletünket fejezzük ki az IDnek akik egyrészt segítettek nem egyszer, másrészt manapság egy viszonylag normális cég.
A magam részérõl nem bánnám, ha egy önálló, fizetõs játékká fejlesztenék át ezt a modot. Onnantól kezdve valószínûleg megoldódna a központi történethiány is.
Lesznek még újabb hangok. Múltkor belehalgattam az új hangokba van 1-2 jó benne. Az a gond, hogy nagyon rövid 1-2 szavas megjegyzések vannak a TDM-ben. Nekem a beszélgetések hiányoznak nagyon. A fogyatékos hammerita hangja nekem bejön, úgy mint a T2X-ben volt néhány õré. Azokon mennyit nevettem XD. Bizakodjunk a Sly project-ben, ugyanis teljesen egyéni lesz gondolom a beszéd is.
Hali, a Cabal Furious Flames moddal kapcsolatban volna egy kérdésem, ha valaki játszott már vele esetleg. Amikor megpróbálok fegyvert választani az egérgörgõvel kihajít a desktop-ra. Van erre valami megoldás? Windows 7 Enterprise 64 bit alatt próbálnám nyomni, az alapjáték gond nélkül ment.
Állítólag elkészítették anno a Thief2 alá a Deadly Shadows pályáit. Bár rühellem a visszafelé-konvertálásokat, de a coop miatt ez esetben kivételt teszek. Tud valaki valami linket hozzá? Próbáltam keresni, de eddig nincs eredmény.
Egyik másik nekem se igazán tetszik( az a fogyatékos , vagy a builder hangja ) de azért akad köztük szerintem olyan ami már már nekem belenõtte magát a thiefes repertoárba. Van még mit csiszolni azért jócskán, van ott jópár nemtúl magas szinvonalat képviselõ textúra meg modell is még, csak hát az a helyzet hogy igy ezekkel már legalább nagyjából késznek lehetett mondani és lehet vele szerezni a modba a friss munkaerõt. Szerintem egy olyan 4 update múlva már a finnyásabbak is jól fogják magukat érezni vele.
Nekem a darkmodból nagyon hiányoznak az eredeti játékra jellemzõ erõteljes, de mégis vicces szinkronhangok. A darkmodban levõ szinkronhangok szédületesen gyengék, sokat lehúznak a játékélménybõl.
Örömmel láttam, hogy benne van a top 100-ban.Feljebb is juthatna a ranglétrán.
Úgy tûnik a moddb-s hercehurca miatt kap a mod némi figyelmet, remélhetõleg sikerül szerezni a csapatnak némi új erõt. Pl egy új tag aki most tanulgatja a DR-t azt igérte hogy miközben tanul készít igényes tutorial videókat.
Helló!Valaki tudja használni a Thief pályaszerkesztõjét?? Mert nekem kéne egy kis segítség.
Úgy látom javarészt egyezik az elképzelésünk.(középkor, realitás, poén, izgalom) Poénnak mondjuk TDS-ben jó volt pl: az olajos kancsó XD sokat nevettem rajta. (csak ne lett volna olyan idétlen rongybaba fizikájuk az embereknek) Vagy pl: GTA IV AI az emberek reakciója, mimikája, azon is sokat röhögök.
Hát, ez van. Nem tagadom, engem halálra rémisztett sokszor.
Természetesen szó sincs agyonlövök mindenkit stílusról, de ugyanakkor kerülni akarom az ijesztgetést. Inkább legyen jópofa hangulata a dolognak, legyen benne sok jó poén, de ugyanakkor izgalom is. Ilyen öreg fejjel a következõképpen viszonyulok a horrorhoz: "fizessek azért, hogy halálra rémisszenek?" A középkor amúgy azért nagyon jó választás, mert ha a valóságnál maradunk, akkor nem rontják a játékélményt a technikai marháskodások.
XD Ez most komoly? Személy szerint engem nem tudott lázba hozni, vagy félelemérzetet kelteni bennem a TDS Craddle. A Dark Project élõholtas pályái viszont annál inkább. Fõleg a Haunted Chatedral. A nemrég megjelent Amnesia The Dark Descent döbbentett le engem igazán, a hangulat a hanghatások, a vizuális effektek tényleg ilyesztõk kissé. No de ha már lopakodós játékról esik szó, tényleg jobb a sötétben rejtõzködõs. Nappali idõszakban elég nehéz észrevétlennek maradni és sokkal nyugtalanítóbb mint éjszaka. + Nem nagyon szeretem ezt a modernkori "most agyonlövök mindenkit aki meglát, 60 féle fegyverrel meg cybertechnológia stb" Ha lehet maradni a régmúltnál amiben van kihívás is.
Amúgy személy szerint nem ragaszkodok a sötét és ijesztõ dolgokhoz. Valahogy már kiöregedtem belõle. A Thiefnél ijesztõbbet úgysem lehet készíteni. Emlékszem, hogy lesokkoltak anno a zombis pályák az elsõ részben. Aztán jött a deadly shadowsban a bölcsõs ház, ami aztán tényleg betette a kaput nálam. Kétszer játszottam végig, de mindkét alkalommal tartottam 1 hónap regenerálódási szünetet azon a pályán kényszerpihenõnek...
Szavaztam! Mondjuk a Valve motorja? ID Tech 4? (Rockstar Rage? XD) Inkvizíció idején el tudnám képzelni, sötét erdõk, kastélyok, katakombák, várbörtönök, kínzókamrák stb. Rabok kiszöktetése, szajrészerzés.
Körbe kell szimatolni, melyik játék motorját lenne érdemes használni. Mindenképp lopakodós játék lenne, de mindenféle fantasy-elemek nélkül, szigorúan kor- és valósághû események közepette. Hamarosan hozzáfogok a dologhoz, de még gyûjtök egy kis anyagot hozzá.
Mellesleg ha már a moddbe-en jártok szavazni a Darkmodra, akkor ha van rá mód és tetszik a feltöltött anyag, akkor szavazzatok az én ReWolfenstein3D modomra is! Köszi!
Elakadtam a t2x-ben.Az elsõ zombis pályán vagyok és valamilyen gömböt kell megtalálni, de nem tudom hol van, padig az egész pályát atkutattam! Tudtok segíteni?
Tényleg! Most jut eszembe, pont Melan írta hogy: Bagoly XD
moddbn folyik a mod of the year szavazás egyébként ha valaki van regelve akkor lehet szavazni.( lehet szavazni belépetlenül is de az nem számít csak döntetleneknél. )
Én csinálnék vagy segítenék csinálni játékot de sajna nem értek hozzá!
Melyiken dolgozol? Unknown Owl? Nem láttam erre Oszkárt. Nemrég kérdeztem tõle hogy mi a helyzet a Sly Project-el kapcsolatban, de kéne még pár emberke aki segít neki modellezni animálni stb. Direkt hett még 1 HD kamerát is az egyéni cutscenek miatt.
Én már jó ideje dolgozgatok egy pályán de lehet kicsit nagy fejszébe vágtam a fejem. Azt akarom most befejezni, egyébként Winkler Oszkár nem tudom itt járkál-e sg-n de õ dolgozik egy kampányon..várja a csatlakozni vágyókat. Bár nekem egy cseppet túlambícionáltnak tûnnek a tervei.
Jó az elképzelés, de melyik játék motorjával? Thief stílusban?
Én is terveztem egy ismerõsömmel, vannak modellezõ és programozó ismerõseim is. Én spec csak pályákat csinálok.
Amúgy mi akadályoz meg bennünket abban, hogy készítsünk saját játékot? Nekem megvan az ezirányú koncepcióm. Akartok társulni?
Ja igen! Pedig milyen szép is lenne, ha kufircolás közben jól tarkón vágná Garrett a felajzott férfiút.XD Ami az erotikát illeti a darkmod-ban a nõkön nincs bugyi egyébként. Ott virít a nuni ha felhajtod a lábát. Ezzel lehetne mit kezdeni. De ha már itt tartunk a realitásoknál, sok mindent lehetne alakítani. PL: vacsoráznak, pipáznak, ülnek a budin vagy az ágytálon(bilin)XD mosakodnak, fürdenek, olvasnak. Van itt ám elképzelés.
Én mindig is hiányoltam az erotikát (fõleg) a Thief játékokból, hiszen a tolvaj abból él, hogy vadidegenek intim szférájába jut be. Szegény Garrett ezen irányú élménye ezidáig kimerült a horkoló civilekkel való találkozásokban, pedig ennél jóval többet érdemelne...
Én még arra gondoltam,hogy a civil embereknek, nemeseknek akik alszanal lehetne valami hálóinget meg paplant készíteni csak a realitás kedvéért. Az milyen dolog hogy felöltözve cipóstól csizmástól fekszenek az ágyban XD
Az is lehet, már ha azt nézzük hogy pl az inkvizíció idején bárkire ráfoghatták hogy banyek. Én jobban szeretem öregasszony képében látni. Egyébként teljesen mindegy, az lenne a cél, hogy külömbõzö fõzeteket lehetne lopni tõle.
Kissé bonyolult igen. Ha valaki magyarítáná már az elõrelépés lenne. De ezek a poligonszûrõ meg hasonló dolgok FUHH! Én inkább nekifogok 3D modellezéshez és készítek majd inkább a darkmodhoz modelleket. Úgy is akartam már pl boszorkányt készíteni. Fidcal írta hogy használjam pl a pogány nõi modellt, de valahogy öregíteni kéne rajta stb. Kézi rajzzal már megalkottam csak 3D modellbe át kéne vinni.
Ó igen, azt a gamet én is eléggé várom. Sokat nem láttam belõle. De egy thief játéknak szerintem tele kell lennie dinamikus fény és árny játékokkal, igen hangulatos tud lenni. Am lemondtam errõl a darkmodos pályaszerkesztgetésrõl. Egyszerûen annyira fura és 1 hét alatt nem tudtam megszokni és semmit nem értem el vele. UDK-ba sokkal tovább jutottam, pedig jóval messzebb áll a thieftõl és még a dinamyc shadows is szarul van kódolva. Valaki megpróbálhatna egy darkmod szerûséget Cryenginel. :D
Nagy kár, hogy a Báthory-s FM-hez nincs magyarszki, pedig nagyon jól sikerült.
Kösz!
Az Fm-eket én is megnézem!
a Gold verzióban van plusz 4 pálya, egyenként beszúrva az eredeti Dark Project küldetései közé, + a meglévõ pályákon is vannak némi-nemû átalakítások, de itt nem kell túl nagy dolgokra gondolni. Magyarul, érdemesebb a Gold-ot használni.
Köszi Masterthief, megnézegetjük õket. Most leszedtem még 2-3 érdekesnek tûnõt is, melyek történelmi vonatkozásúak: King's Story, Dracula Reloaded, Bathory Elizabeth (remélem hasonlít a film atmoszférájára) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy néz ki majd coopban :)
A thief 1 a Thief Gold között mi a külömbség? Most szereztem meg a gold-ot és youtube-on néztem videókat, de majdnem ugyanazokat találta mindkettõre....
Calendra's Legacy, Vagabond, Night Falcon. Soroljam még? :)
Köszi, de már megoldódott. Mindössze annyi volt, hogy Police Station (rozsdás színû, nagyfejû szegecsekkel borított burkolatát) fémburkolatnak néztem, ezért is nem lõttem bele kötélnyílvesszõt.
Mivel az FM-eket is lehet coopban nyomni kérnék néhány javaslatot ezekre olyanoktól, akik ismernek kitûnõ minõségû egyedi küldetéseket. Köszi!
Játszott már valaki a "7 Sisters" c. T2-es FM-mel? Ritka jó küldetéscsomag, de sajnos kissé elakadtam.
Kössz!
...és miután elindítod a Thief2-t, Alt+Tab-bal válts át a multis ablakra (név, modell megadás az optionsben), 5198-as port kivétele a tûzfalból és mehet a szerver-keresés...
...amibõl jó esetben 1 vagy 2-t fogsz csak látni. Megkezdett játékba nem tudsz becsatlakozni (ilyenkor Closed felirat van a státusz-oszlopban), de ha van idõd, akkor este 8-tól játszhatunk. A szerver neve az lesz, hogy "T2 orig - start at 20.00 GMT+1)" kb este 7 körül már el szoktam indítani.
Kell hozzá a multi peccs, amit innen tudsz letölteni: link
Telepítésnél ellenõrizd le az útvonalat, mert mindig hozzácsapja a Thief2 könyvtárat az útvonal végéhez, ezért azt jóváhagyás elõtt ki kell törölni onnan. Bármi kérdés van, csak szólj!
És a Thief 2 ben hogyan kell coop-ban játszani?
Helló!A thief 3 editor nem megy...Valaki tud segíteni?
KGY: Hogyan kell telepíteni a "Thief Gold texture Pack"-et? Nincs hozzá leírás az oldalon, ahonnan leszedtem.
Tud esetleg valaki magyar nyelvû tutorialról a Dromedhez? Annyira bejött most ez a coop játék, hogy az eddig átrakott Thief1-es pályák után megpróbálnék én is átportolni. A Prison pálya az egyik fõ kedvencem.
Ez a beszéd, tolvaj-kolléga! Amikor úgy jön ki az este, 8 elõtt indítok egy szervert. Még a szerver címe is az, hogy 8-kor start, azaz addig lehet csatlakozni. Sajnos menet közben már nem lehet beszállni, se spectatorként, se másként.
Nos, ha lesz idõm kipróbálom már hogy milyen. Régen játszottam már Thief-el egyébként is, de coop-ba még sosem.
Még sohasem találkoztam olyan játékkal, ahol coopban is el lehet menteni a játékállást. Nos, a Thief2 coopban lazán megoldották.
élmény: Az elsõ pályát egy német sráccal vittük végig. A kertben a nyilas járõr meghallotta a lépteimet, elkezdett keresni, azaz lassan felém jönni. Sarokba voltam rendesen szorítva, s amikor már majdnem hozzámért, a társam hátulról fejbe kólintotta. Igazi filmszerû élmény volt!
Néhány Thief1-es pályát sikerült lelkes mappereknek átkonvertálniuk, úgyhogy azok is sorra kerülnek.
Úgy tudom, hogy a Nightblade fejlesztése leállt, nem is tudom milyen okból. TDM fórumon volt róla beszélgetés, csak lesz valami belõle. Bár arra is ráférme egy kis javítás mindenféle téren.(texturázás, modellezés, dinamikus fények, árnyékok vetülete stb)Esetleg az Unreal 4 motorjával továbbfejleszteni. A Thievery nekem nem tetszik úgy ahogy van.
Ez még alpha fázisban van azt hiszem. Ha találnak vagy jelentkezik egy jó modellezõ, biztosan szebben fog kinézni. Ha a TDM csapata beszállna 8még nincs biztos hír róla)nagyon jó lenne, jobban nézne ki. Ami a Thief 4-et illeti, jobban el tudnám képzelni pl: a Hellion Mystery of the Inqusition képi-video anyagát tekintve. Alig várom hogy kiadják ezt a gamet. Valami eszméletlen jól néz ki. http://www.hellion-game.com/
Szemmel tartom, de nekem valahogy még nem jött át az érzés az eddigi anyagokból. Volt egy korábbi próbálkozás, amely az Unreal 3-as motorra készült volna, de egy ideje nincs mozgás arrafelé. Itt a link