John P. ismét frissített! Mostmár mind a négyféle városõr (és múzeumõr, ill. hammerita) fejtextúra benne van a módosított, jobb minõségû, nagyobb textúrákat tartalmazó csomagban.
Sziasztok! nekem az a kerdesem, hogy most akarok VGA-t cserelni! ha egy FX5700 Ultra-t veszek 128Mb-vel az jonak szamit? vagy inkabb ATI9600Pro, v. XT. arban, teljesitmenyben melyik a megfelelobb?
100%-os néhány random párbeszédet kivéve. Oda van írva az oldalra is.
Az utcán vagy? A küldetésed hogy bejuss a múzeumba és lopj? A bejárattól balra van egy szûk hát, khm olyan sikátorszerû izé, ahova bemész és a földön lévõ rácsot felnyitod, majd leugrasz a mélybe. Ott meg már meglátod a kék glifét...
Már tegnap elött elakadtam a múzeumnál csak,gondoltam nem szolok mert nics értelme ugy nincs feeling...De nemtudok továbbjutni:( Ott tartok hogy be kell jutnom a múzeumba de az ajtó zárva és most tanácstalan vagyok.Hogy kell bejutni?
lehet fontosABB, csak ne az legyen a játék lényege.
Na igen, a Thief nem hagyományos fps, inkább lopakodós.
Viszont vannak emberek(pl: Hykao) aki nem is játszana Thief-el ha nem lenne ilyen szép(gondolom én, aztán majd kijavít). Õ inkább TPS-ben játszik, mert ott szebb a textúra stb. Tehát sokaknak a külcsín a fontosabb.
Így van, mindig is azok lesznek a jó gamék, ahol a történet és/vagy a hangulat volt az elsõ, csak aztán jött a grafika (Mafia, Max Payne, KotOR, Silent Hill 2-3, Metal Gear Solid,...) Ahol az a legnagyobb gondod, hogy hogy néz ki a fa melletted, ott már gondok vannak.
"Viszont egy FPS legfontosabb része a kinézet" Hát ha a Thiefet is FPS-nek nézzük, akkor nem. :-)
A Doom3 is jó sokáig készült, most meg kiadja Cramack úgy, hogy nincs gép amin minden maxon futna akadásmentesen :( Talán a jövõre fejlesztett, de tényleg a kinézeten van a hangsúly.
Reménykedek a Half-Life2-ben(annak talán nem leszi lyen nagy gépigénye), meg ott van a STALKER is. Ott aztán nincsenek idõhöz kötve a srácok. Viszont egy FPS legfontosabb része a kinézet, aztán jön a belbecs...
Warren Spector remélem készít még lopakodós játékot. Õ tud történetet is kreálni, na meg Gabe Newell se kispályás.
Nekem spec tökéletesen megfelelt a Thief2. Még az 1 mondjuk elég darabos volt, de a 2, 1024-ben már überfasza volt. Nem kell jobb. Élsimitás, antialiasing, bimp-bump-mapping, kutyafaxa... Ha az ember egy olyan játékkal jáccik, mint a Thief, nincs ideje ilyesmire figyelni. Ja kérem, ha nincs téma, nincs hangulat, nincs történet, élmény, stb, akkor az ember már csak azt tudja figyelni a pályákon, hogy jééé, ennek a szörnynek nincs kidolgozva a pofája.
dukenukem forever az nem ez az oldalnézetes baromság volt 1 éve? Hüje ésszel letöltöttem, aztán 5 perc után kuka.
Meg aztán szvsz a játékiparnak egyáltalán nem tesz jót a grafikai fejlõdés. Az über-szuper grafikájú játékoknak már nincs hangulata, mert a fejlesztõk minden energiájukat a grafikai megjelenítésbe fektetik és nem pocsékolnak több idõt az aprólékos kidolgozásra, mert a kiadó miatt idõhöz vannak kötve. Csodaszép kivétel volt a Mafia, ami emiatt el is húzodott, de megérte. Talán a Duke Nukem Forever is ennyire jó lesz?
Jó, mondjuk ez is igaz. Ha havi 8000 dollárt keresnék, röhögnék az új ATI kártya árán. Mit nekem 500 dollár? A fizetésem 1/16-od része! Kb mintha itt Mo-n egy sb live-ot vennél a fizudból. Hát nem vicces? Mit keresek én még itt?
lehet, hogy külföldön ez megy, de vagy én lakok rossz helyen, vagy Magyarországon tényleg nem ilyen egyszerü ez...
látod, ez a vicc az egészben...szerinted mennyivel lesznek szebbek? tiszta móka, hogy az ember kiköhögi a pénzt a fejlesztésre és mire hazaér az új géppel, már elavult...
Hát az autóiparban is lezajlott ugyanez, majd stagnál valahol, (vagy nem). Elõbb-utóbb jön a többprocesszoros PC OTTHONRA, meg a 2-3 videókártya egyben, és elérjük az ETA meg nem is tudom milyen mérõszámot. Viszont erre van igény. Szinte mindenki azt szeretné, ha az Õ gépe lenne a legdurvább, meg hogy a program olyan legyen mint a való világ.
Csak a sok pénz amibe kerül, a sok áram amit eszik, a sok zaj amivel jár(vagy víz/nitro hûtés ami meg megint pénzt zabál). Meg valahogy túl gyorsan fejlõdik. Mindjárt jön a Blu Ray, közben meg csak épp bejött a dual lézeres DVD-RW.
amíg egy 2Ghz-es AMD-n 512 DDR-el és egy ATI9600XT-vel egy FarCry tökéletesen, döccmentesen fut, addig a gyártók tehetnek egy szívességet, hogy más gamékhoz meg szarabb grafikával 2x ekkora gép kellene...
Aztán rájöttem énis, csak még mindig hihetetlen. 512 megabyte!!! (1.21 század gigawatt! 1.21 SZÁZAD GIGAWATT!!!) Gondoljatok bele, mekkora adatmennyiség ez, és mindez egy videókártya átmeneti tárolójában?! 1 Terrabyte RAM a gépben? 4 gigás proci? Hova fejlödik ez a dolog? Rémes. Kiváncsi vagyok, mikor omlik össze az egész. Mindig a C64 jut az eszembe. 64 kbyte. Nem esetleg a technikát kéne fejleszteni? Valahogy az adott körülmények és lehetöségek keretein belül irni jobbnál jobb programokat? Nem pedig eröforráspocsékoló módszerrel, majd-a-hüje-user-megveszi-százezrekért-a-cuccot stilusban dobálózni a mega és gigabytokkal, Hz-ekkel, stb... Rémes.
Ez vicc vagy komoly kérdés? Természetesen 512Mb-os videókártya.
Kgy: Karras bár álszent volt, mégis Neki köszönhetõen az építõk nagyobban lettek mint valaha, sõt mostanra a rend vezetõ nélkül maradt, ahogy a feljegyzésekben olvastam. De hát a Thief1-ben is álszent volt a álvarászló, meg Viktoria is(Garrett félszemének elvesztése), a mechanistáknak köszönhetõen pedik robotszeme lett neki. Utálom a pogányokat, elvbõl leütöm õket, fejletlenek, civilizálatlanak, semmi jót nem építenek, csak a gazokkal foglalkoznak... A 3. részben is álszen a fordító boszi, mégis Õ tartja össze a rendet. Hiába, a hatalommal úgylátszik velejár a gonoszság is. Karras mester volt, építõmester(bár õrült :)
Na, elkészültem az árváház végéig, ment a frissítés. Jótesztelgetést.
Ja, igaz. 'I can hear your breath - noone does this.." vagy ilyesmi. Akkor szellemek vagy élöhalottak. Hm..
Falramászás :))) Nagyot röhögtem, mikor legelöször másztam fel a dokkoknál, és az ör látta. Elkezdett majrézni, hogy "How did you get there?", "Come down now, and fight me", meg hasonlók :) De még a hangsúly is: ))) "Hogy mentél oda fel?" :)) Szinte láttam az arcán az elképedést :) Aztán meg why dont u come down? I can wait... stb :) Eh, feeling ez a game.
Elsõre én sem írtottam õket, sõt senkit sem (kivéve akiket muszáj volt...), de a második végigjátszásnál - amit a feladatok, jegyzetek, kikötések fordítása miatt tettem meg - már az volt a lányeg, hogy mielõbb a végére érjek, így mindenkit leutöttem, megöltem akit érdemes volt (kivéve a városrészek újratermelõdõ brigádjait).
Amúgy néha jókat röhögtem azon, hogyha olyan helyre mászol fel, vagy bújsz be, ahol nem tudnak elérni, az összes ellenfél - a városõröktõl kezdve a kõszobrokig - a kezét emelgetve, lábával toporzékolva raplizik. Szerintem ez nagyon LOL látvány! :)) Mondjuk az is elég érdekes, hogy az összes ellenfél (a zombikat kivéve) ugyanazokat a mozgásokat végzi: ásítozik széttárt karral, majd nézegeti a kézfejét stb., azért ez egy szobor esetében elég LOL. :))
Itt már nincsenek élõk, Lauryl is megjegyzi az elsõ találkozáskor, hogy észrevette, hogy Garrett lélegzik, amit itt már senki nem tesz. Na meg a tõrös affér után is feltámadnak, ha közel mész hozzájuk. Ami viszont furcsa, hogy a múltban a személyzetre is hat a szenteltvíz, ráadásul õk el is porladnak, mint a zombik, pedig õk igazán élõk...
Segítsetek már nekem pl, a diliházban a zombikat hogyan lehet megölni? Dobáltam rájuk szenteltvizet elõször, mint a szellemhajón, viszont ez nem nagyon volt nekik elég. Aztán elkezdtem lõni õket, jó sok kellett egybe. Felborult, még dobtam rá vizet, de aztán megint felállt és elkezdett reggelizni belõlem. Help?
Azér utáltam õket, mer nem szerelkeztem fel, mielõtt bementem az árvaházba, ezek meg teljesen váratlanul is rámrontottak, hiába lopóztam, bújtam el. Megérezték vagy micsoda. A gugolás nekem csak rövid ideig volt hatásos, elõbb utóbb el-el találtak és marha nagyot tudnak sebezni. gugolva meg ugye, nem lehet menekülni...
Az elemi gubós dologhoz : én a gömböcskéket lövöldöztem, tüz, viz és moha nyilakkal. Kettö után már nem változott a státusz. Ha nem a gömböket löttem, mert véletlen ellöttem mellette, át a kapun, akkor meg simán átrepült, becsapódott a szemközti épületbe. Ekkor a zöld tér-kapu villanás is elmaradt. Persze lehet, hogy csak rá kell érezni a módszerre, aztán magától értetödik a dolog. Majd megpróbálom, úgyis lassan nekikezdek mégeccer végigjáccani :)
A kalitkafejüeket én nem irtottam. Nem olyan macerás kikerülni öket. Viszont azt észrevettem, hogy ha leguggolsz egy sarokba, akkor csak "hemzsegnek" - Hykao szavaival élve - feletted, lóbálják az öklüket, de nem sebeznek meg. Ekkor akár törrel is ki lehet iktatni öket. Csodálkozom ezen a szenteltviz+fénybomba dolgon : akkor ezek most élöhalottak, vagy emberek, vagy szellemek, vagy mik? Mióta vannak ezek egyáltalán ott? Nem lehetnek régóta, hisz Drept gyerek volt, mikor ezeket bevitték "gyógyulni". Tehát lehetnek még élö, vén papperek.
De eléggé nehéz használni ezeket ha egy sincs. Így eléggé nehéz likvidálni a kalitkafejûek élõhalottakat.
Rendben, de a többi fogyó eszköz, a tõr meg nem. Viszont ha több "bentlakó" van egy helyen, érdemes kiönteni egy szenteltvizes tócsát, majd egy zajkeltõ nyílvesszõvel rácsalni a bandát...
Takimate: nekem csak úgy mûködik a bug, ha felváltva lövöm az egyes nyílvesszõket, kölünben a második már átrepül rajta.
Nem hemzsegnek de ha tõrrel elfektetem õket elmegyek egy kicsit és vissza,akkor az érkezésemre ujra felkelnek. Szerintem a szenteltvíztõl szétporladnak bár nem biztos mert régen csináltam meg az árvaházat és az árvaházban nincs olyan mentésem amivel meg tudnám nézni.
A pogányokkal én is jóba lettem egy pillanat alatt az elem-kapu segítségével. Ez akkor bug lesz. Belelõttem 20 mohanyilat (mert ugye az van dögivel és nem is nagyon használom) és pássz... Máris barátságos lett a státuszunk. Ja, és "nehézben" játszom a gémet.
Hát ez pont a kikötõben van! :) Ha minden igaz van még Bagolyvölgy Parkjában is egy. Ha lopsz akár a hammeritáktól, akár a pogányoktól, a csoport-státusz változik, kedvezõtlen irányban! Ugyanígy, ha leütöd, megölöd valamelyiküket. (kivéve a konkrét küldetéseken, amikor a STÁTUSZ menü eleve inaktív) Ha a városõrök egy (vagy több) hammerita vagy pogány szeme láttára vesznek üldözõbe, akkor mindegy a státusz, mindenképp a városõrök segítségére sietnek...
Na bazz, ez meg hol van? -mer én a kikötõben lövöldöztem a gömböcskéket... a többit meg se kerestem. De én naponta mind a 4-et kilõttem, de akkor is visszament a kvóta ha loptam tõllük...meg ha a városõrök hajkurásztak, mindegy volt a barátság ezek is gyilkolásztak volna.... asszem a kalapácsosok azok nem....
Egyébként csak sötét lett, mire elkezdtem játszani az árvaházat, mert eddig a könyveit fordítottam (de csak akkor frissítek a honlapomon, ha túl vagyok a pályán), de (egyelõre) annyira nem is hajmeresztõ. A Thief1 elátkozott katedrálisában sokkal inkább frászt kaptam, szinte mindentõl (hangok, lények, maguktól rámcsukódó ajtók).
Az ittmaradt elmebetegek meg a tõrrel simán ártalmatlaníthatók, persze valami tágas helyen, hogy utána békén lehessen hagyni õket.
Érdekes, akkor lehet, hogy Andie is mellélõtt, mint valószínûleg mikeleroi a sarokkövek esetében?! :) A térkép üggyel mi a helyzet nálad?
Én nem a "karó" gömbjeit, hanem a két karó által alkotott "kapu" közepébe lövök, és megy. A küldetéseket meg Experten nyomom, de ez a városban amúgy sem számít.
Nálam is így volt, de pl. Andie hiába lõdözte egymás után a gömböcskéket. Lehet, hogy ez is (mint pl. a térkép) nehézségi szinttõl függ. Én normálon játszottam, ezen a nehézségi szinten egymás után lõdözve a gömböcskéket, minden lövés után egy egységnyivel közeleb kerültem a full barátsághoz. Ill. minden aktuális helyszín térképe már nálam volt, amikor elkezdtem az adott pályát, függetlenül attól, hogy elõzõleg megszereztem-e. A normálnál nehezebb fokozaton játszóknak csak akkor áll rendelkezésükre egy adott helyszín térképe, ha elõtte megszerezték.
A pogányokkal marha egyszerû szövetségbe kerülni. A naponta egyszeri korlát ugyanis kamu. Hal pl. felváltva lövöldözöl moha, tûz, víz nyílvesszõket abba a bigyójukba egyhuzamban, egy-kettõre szeretni fognak :))
Az elõzõben az a puculás természetesen "pucoljuk"...
Az "öklös szendvics" nálam "megkóstoltatom veled az öklömet" és hasonló lett. Milyen 5let van az "Let's clean his clock" és hasonlókra (egy rabló csaj mondja örökké)? A "puculjuk ki innét"-nél jobb nem jutott eszembe.
a sarokkövet (meglõve és meglövetlenül...) ill. az elemi gumókat is felraktam a galériámba, így ha valaki még kérdezné, akkor lehet onnan belinkelni majd.
Meglõni elemi nyilakkal ugyebár.(naponta 1-el asszem) De én utálom a pogányokat a játékban, nem segítek nekik, inkább "Bumm a fejbe" :)
Vááááááá Extra relol!!! Tom mit jelent a knuckle! (csukló/ökölbe szorítja a kezét etc.) csak megint pojénkodtam, de látom nem vetted a lapot már megint, tehát azzal vicceltem hogy nem eszem meg az "öklös szenvicset" => nem vagyok kanibál. Mivel megmagyaráztam már nem vicc :(
LOL! A "knuckle sandwich" kb. annyit tesz, hogy: nyakleves. A zöld inges, piros fejkendõs, matróz szerû rablóbérencek mondják néha, ha az útjukba állunk: "you wanna knuckle sandwich?" :))
Nem úgy van, mint a rozsdabogaraknál. Ott ugye, szépen mindegyik után változott a csoport státusz. Na most, nálam a fa elültetése után, ugye egybõl semleges lett a státusz. Innentõl, ha belelõttem egy kõbe a moha nyílvesszõvel, nem változott semmmi. De nem is történt a mohásodáson kívül semmi, ami arra utalt volna, hogy igen, így kell ezt tenni. Úgy hagytam, bele lõttem még egy sarokba. És módosult...Tehát KÉT sarokkõ kellett ebben az esetben a módosításhoz.