az a helyzet hogy én hagytam elmenni a csajt, aki mintha azt mondta volna hogy visszatér, de most Nem lelem sehol:/már mindenki mást leütöttem....elképzelhetõ hogy a varázslócsaj eltûnik miután kilép a lépcsõházba vezetõ ajtón?????vagy esetleg tudja valaki merre mászkál?kösz
A ThiefHUN/Thief2HU magyarítók régiek, csak Win9x/ME alatt mûködnek rendesen (mivel külsõ tömörítõt használtam hozzájuk, ami NT/Win2k/XP alatt nem megy).
Szóval használd inkább a DarkHun-t, az különben is újabb magyarítást tartalmaz, mint a Thief2HU.
Most csinálom az Õrzõk Zárdáját (Keeper's Compound). Eddig a pontig viszont minden lényeges megvan: könyvek, párbeszédek, Garrett benyögései, illetve remélhetõleg az összes fontosabb véletlen párbeszéd - az emberek magában motyogása, hosszabb dumák, boltosok, orgazdák szövegei, stb.
1. rakd fel a magyarítást(KGY oldalán ott van). 2. az égvilágon semmit, az egy ütõdött mechanista robot. Ja és mellesleg elpusztíthatatlan, és akkor jön elõ mikor Karras egyik könyvét elolvasod.
Jó az a pálya, a tetõkön átjutva a városon, tele nyitott ablakokkal :)
A life of the party pályán a thief 2-ben mit akar a vasgyerek, aki akkor jelenik meg mikor elolvasom karras könyvét, mert elvezet a konyhába és ott mutogat valamit de nem értem, ha tudja valaki lécci válaszoljon, elõre is köszi
Most találtam két részletes térképet a Cradle(Árvaház/Bölcsõ/Diliház)-ról/rõl, amit maga a tervezõ tett közkincsé. A két térkép itt és itt (is) látható.
Thx Jordan Thomas!
5990,- Ft-ért láttam a TESCO-ban. Bár lehet, hogy köztudott...
De ez még mindig nem Lytha-style :) Érvágás nincs a játékban? :))))
Képzeljétek. A Mancs megszerzésénél nem kell megölni egy pogányt se. El lehet bújni a Mancsot õrzõ fa mögé, oda kell csalogatni a háziállatot a szimbólumokhoz, és egy két nyílvesszõvel elintézve, már szabad is a pálya. Persze elõtte a vizes és mohás cuccot meg kell csinálni.
Tanusíthatom. Magam is meglepödtem, mikor a "balrale" pozicióban is csak cicergett a zár. Még egy picit el kellett tolnom balra, tehát kb balra-balra-le irányba (DKK) és ott nyilt.
mondom nem kell varni...ha rezeg a bizbasz akkor nyomjal atack gombot (default: left klikk) es a WASD dal sokkla konnyebb amugy mert osszesem 8 fele irany letezik ahol jo a piszkalas. Fel,Jobbra fel,Jobbra,Jobbra le,...stb..szal billel konnyebb ,de enis egerrel szoktam:)
Énis az egeret használtam. A legbonyolultabb zárhoz is elég kb 30 mp. 1. Kirántom a tüskét a leghosszabbra (túlnyúljon a karikákon) 2. Körbevezetem , mint az óramutatót. 3. Ahol kattan, ott megállok. Ez az esetek 90%-ában az óra számlapját használva : 3, 6, 9 vagy 12 óránál van. Ráigazitom a pontos irányra, és várok 2 mp-et. Kész. 4. ->2. pont.
Elnézést, hogy kicsit lemaradtam a forditásügyben, de rögtön visszajön a fönököm a szabiról, és a 2 hétre kiadott munkára még van 3 napom :)
van értelme vacakolni az egérrel...illetve muszáj...
akkor jo ha a jobb oldali kezed "kiakad" felfele:) ott kell varni..amugy ha megtalaltad a "sweetpointot" vagyis ahol elkezd jo erosen rezegni es kiakad a kezed..ott ha nyomsz egy balklikket(tamadasgomb) akkor rogotn kinyitja az adott reszt...ugyebar eszrevetted vagy meg nem de a lenyeg hogy van tobb fele nehezsegu zar...ezek abban nehezednek hogy tobb "zarnyelv" vagy mi a rak van...szal tobb a korkoros "ize" amit ki kell nyitni:)
A kurzornyilakat próbálgasd és ha a külsõ kör elkezd mozogni várjal egy kicsit vagy bal klikk az egérrel.
OÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!! BASSZUSKULLLCS. Segítsen valaki!!! Mondták hogy milyen jó a Thief sorozat meg ... És sajna én a Demoban az elsõ pályán le kellet hogy cseszzem a földre. Fiúk? HOGY KELL FELTÖRNI AZT A HÜLYE AJTÓZÁRAT??? A Splinter Cellben könnyebb volt gondoltam az lessz itt is.
Esetleg valami utalás-alatt,mögött,felett kb. Sorry ha tényleg ilyen ilyen egyértelmû
Esküszöm Neked minden pixelt tüzetesen átmolyoltam de semmi.
A dolgozo szobában van a kapcsoló. Gondolkodj!!! Hova szoktak elhelyezni ajtónyitó gombokat?
Üdv minden "tolvajtársamnak"! Fáradságos játszadozás után sikerült végzetesen elakadnom a játékban / pedig magyarul nyomom /. A helyzet a következõ: Találni kéne egy titkos kapcsolót a dolgozó szobában, ami kinyitna egy titkos ajtót pontosan a hálószoba alatt namost az ajtót megleltem de a kapcsolót azt nem :( az egész kastélyt tüzetesen átvizsgáltam de kapcsoló sehol ha valaki lenne olyan jóságos és segíttene, köszönöm elõre is!
Sziasztok, nahh befejeztem. Húztam amennyire tudtam, igyekeztem mindent és mximálisan megoldani. De eccer csak vége lett. jó kis gém volt, most kis szünet oszt majd meglátjuk. Ezer köszönet a magyarítók teljes társaságának, ahogy mondani szokták, nélkülök nem álltam volna neki. Túlon túl sok a szöveg, és ennyit nem volt kedvem szótárazni. Az elején szokni kellett a kissé nyomasztó világát, de aztán belejöttem. Ami durva volt, az az árvaház. Ami nagyon teccett, az a gyíkváros és a múzeum. Az utóbbi a hitelessége miatt. Ami nekem eccerûnek tûnt az a végjáték volt...de azér ne vegy el a kedvét senkinek. Végezetül, aki komolyan veszi a "játékot", annak ez kötelezõ darab. Hát... mindenkinek további jó játékot, azér jövök, mer kitûnõ a társaság. Amit meg ki nem hagynék, az a végsõ fordítás. Lehet hogy már most???? elvonási tüneteim vannak??? -mindenesetre egyelõre nem szedem le, az biztos....