Én elhiszem, hogy "nálatok" még tanították az etikettet, de szerintem nem sikerült pontosan megértened... Egyébként mit jelent ez, hogy "nálunk még tanították az etikettet"? Mikor, és hol? ...aztán lezárhatjuk a témát.
Megnéztem az itthoni gépemen, itt is jó. Sima mp3-at jáccik le, max codeccel lehet gond - már ha lehet iylesmivel gond xp-nél... Azt viszont észrevettem, hogy az idözitések elcsúsztak. Gondosan beállitottam a cégnél a szövegfutást, hogy akkor álljon le és induljon el, amikor a zenében valamilyen fordulópont van. Erre most látom, hogy itt sokkal gyorsabban végigfut a szöveg (pedig a céges 2.5 P4, ez meg 1.6 amd). Mégis gyorsabban dolgozik :) Egyébként ez a TTimer controll hibája, de mindig megszivat :)
Ne egy nyilvános fórumon egy játék kapcsán nagyhirtelen bepötyögött néhány szó alapján akarjuk már egymást megítélni!
Písz&Láv!
Hyako: Te ne fárassz már könyörgöm! Hogy lehet valaki Thief rajongó ha nem is ismeri, közlöm ez a Thief3 csak hogy tiszta legyen.
"Ne röhögtess! Csalódtál bennem? Hú, de szomorú vagyok! Miért milyen reményeket fûztél hozzám? :)) LOL" -errõl beszélek, a megnyilvánulásoddal van baj, nálunk még tanították az etikettet, de gúnyolódj csak, magadat minõsíted...
Gbr: Én szeretem a felsorolt gámákat is meg a Thief-et is.
Valóban az 1,2-vel nem játszottam de ha nem lenne a játékba TPS nézet valószinû ennyien nem jáccanának vele. Aki szereti az FPS-t(nem a Thiefben,hanem ugy az UT,Far Cry,HL)nem fog a Thiefel játszani,mer nem a célja.
Nálam a telepítõ nem akar elindulni. A dvd-rõl az autorun elindul, de az installra kattintva csak egy üres ablak jön be. Találkoztatok már ilyennel? Esetleg valaki a dvd forráskönyvtárából el tudná küldeni az install.exe-t?(hátha azzal van a bug)
"Zárjuk le, de te nem lehetsz Thief Fan mert azt CSAK FPS-ben lehet nyomni." - na ezzel a kijelentéseddel a béka segge alá alacsonyodtál! Te döntöd el, ki a Thief fan és ki nem? Egyáltalán eldöntheti valaki ezt??? Milyen alapon?
Egyáltalán kit érdekel, hogy valakit FAN-nak tartanak-e vagy nem? LOL, engem biztos nem.
Mindenki úgy játszik, ahogy szeret, és ahogy neki tetszik, ettõl nem lesz se több, se kevesebb egy ember...
Ne fárassz már tovább, és ne misézzél. Nem vagyok semminek (és senkinek) a FAN(atikusa), ha nem baj, és nem is szeretnék. Úgy játszom, ahogy jónak látom, és nem hiszem, hogy neked ez alapján kéne bárkirõl is ítéletet alkotnod! Milyen alapon? Le van valahol fektetve, hogy mik a THIEF FAN(atikus) szabályok? Vagy mi?
Ne röhögtess! Csalódtál bennem? Hú, de szomorú vagyok! Miért milyen reményeket fûztél hozzám? :)) LOL
Zárjuk le, de te nem lehetsz Thief Fan mert azt CSAK FPS-ben lehet nyomni. Legfeljebb a 3. részét szeretheted, de az távol áll az igazi rajongótól(õk minddel játszottak már)
Hü gyerekek, úgy kipofásitottam a telepitöt, hogy hanyattestek. Legalábbis nekem nagyon tetszik Küldöm Mike-nak, aztán majd kiabál, ha felrakta, és tölthetitek. Annak is érdemes megnézni, aki már felrakta a magyaritást, különösen a Credits részt
Az igazi játékélmény az FPS nézet?Nekem nem igazán,a Thiefet se igy nyomom,és ugyanugy beleélem magam a játékba igy Tpsbe. Nekem igy tetszik! Akkor én nemvagyok FAN?
Szépen beszélsz mondhatom... Azért Én nem alacsonyodok le erre a szintre ha nem baj.
A nagy játékok amik megváltoztatták a játéktörténelmet, mai napig emlegetik stb.(ja és akciójáték) Hogy miért van a végén a Thief? Mert az is Fps-ben készült el, ha hiszed ha nem.
A Doom és Quake grafikáján hanyatt estél? Neked a grafika számít nem? Akkor meg?
Kit érdekelnek az igazi fanok? Hát öregem ez a beszólásod azért megér egy misét. Téged biztos nem :(
1 szónak is van vége: Úgy játszol ahogy akarsz, lesz@rom, de csalódtam benned. Nem is azon amit mondtál, hanem ahogy :(((((((
ja, hogy a fene enné meg ezt a sötétséget, megtaláltam, köszi, fel is vittem a kalitkát... nem történt semmi érdekes, semmi újabb kiírás, csak annyi, hogy ugyanúgy be kellett állnom a Viharpincében lévõ ketrecbe, mint, majd késõbb, és innentõl, a személyzet, ha elkapott nem kerültem vissza a jelenbe, hanem elkezdtek csapkodni, és a fegyvereket is lehet már használni...
ne fárassz! mondom: kinek a pap, kinek a papné! tõlem fejenálva is játszhatsz, meztelenül, úgy, hogy közben szájbahugyozod magad. mit bánom én, ki, hogy játszik, warren spectort is leszarom, neki is a pénz számit, kiadó nyomása ide - kiadó nyomása oda.
én így játszom, más, hogy hogyan játszik engem nem érdekel, az viszont igen, hogy mindenáron azt szeretnétek páran, más is úgy játszon, ahogy ti!
nagy játékok? milyen szempontból? mert a leg populárisabbak, vagy miért? én nem estem hanyatt sem a DOOM-októl, sem a Quake-ektõl, max. grafika miatt. Far Cry-al már nem is játszottam, mert nem kötnek már le az ilyen langyi történetek. Stalker-t majd meglátjuk. De nem értem, hogy kerül a Thief a sorod végére. ez valami találóskérdés, és a Thief a kakukktojás, vagy mi a fasz??? :))
Mondom: ha neked az számít, hogy mindenáron FPS-ben játsz, akkor tedd, de engedd meg más embereknek, hogy úgy játszon, ahogy, és neki jobban tetszik. Nekem nem szentírás se a Thief 1, se a Thief 2.
Mondom az IGAZI FANOK, akik JÁTSZOTTAK: Thief - Dark Project(+Gold) Thief2 - The Metal Age Thief(3) - Deadly Shadows játékokkal (és végigvitték mint Én),azok tudják és értik miért JOBB az FPS.
A Splinter Cell-t én is szeretem, de a lopakodós játékok õse a Thief. A SC esetében jó a külsõ nézet, meg megszokható, de akkor is a Thief-hez NEM ILLIK! Ezt maga Warren Spector mondta, és õ már csak tudja, persze anyagi okok miatt(kiadó nyomására) engednie kellett. Szerencsére lehet választani, de ha átmegy a következõ rész(már ha lesz) csak TPS-be akkor lehidalok.
Ezért kolosszális megoldás és egyre több helyen alkalmazzák a TPS/FPS sõt lesz játék ahol akár RTS szerû felülnézetbõl IS lehet játszani. Mindenki a kedve szerint. Azért FPS-ben az igazi, a NAGY játékok mind abban(is) vannak pl.: UT,Half-Life,DOOM,Quake,Far Cry,Stalker...Thief :D
Aki a grafikára utazik az tegye, magától vonja meg a félelem érzését, és egyáltalán a játék fõ erényét a hangulatot. Engem nem zavar a kinézet "romlása", akkor nem játszanék már a 2. résszel sem.
banyek, már egy órája nem tudom folytatni a kibaszott fordítást, emiatt a hülyeség miatt. lehet mindjárt befekszem a lobotómiára egy homloklebenymetszésre, hátha arra téved az egyik freddy pulóveres kalitkafejû... :))))
A Hitman sztem is sokkal jobb TPS-ben, de a Thiefnél (ahogy mondod :-D) ez szentségtörés. Engem nem érdekel ha a textúrák rondábbak, a lényeg, hogy ÉN legyk Garrett, ne pedig egy bábu, amit messzirõl látok. Szvsz sokkal félelmetesebb így a Thief, és eléggé idegtéõ (mármint jó értelemben).
Ja, meg most jut eszembe. Azért is tps-ben nyomtam, mert épp elõtte játszottam az új Splinter Cell-el, és hát ott csak tps-ben lehet lopakodni.De így legalább össze tudtam hasonlítani a két "osonó híro" mozgáskultúráját. Sztem egyik jobb, mint a másik...
más:
hol a faszomban van az a rohadt balkon az árvaházban? mind a 9 tárgyat a helyére akarom rakni, és elkapatni magam, hogy megnézzem, mi történik akkor (a fordítás szempontjából), ír-e ki valamit még, amit le kell fordítani.
banyek átjártam keresztül-kasul az egészet (külsõt-belsõt), de csak nem találom. azt a korhadt madárkalitkát kéne odaraknom, de csak nem találom. a többi tárgyat már mind elhelyeztem, csak ez van hátra
HOL A BALKON???
úgy látom megint visszatért a TPS vs FPS téma.
szentségtörés vagy nem, de szerintem ez a játék csak TPS-ben igazán szép. én nem fogom a saját játékélményemet elrontani azzal, hogy a közeli nézet miatt (FPS) kockás, alacsony minõségû textúrákat, és szögletes felületeket, tárgyakat bámuljak. ha valamit közelrõl meg akarok szemlélni, akkor FPS-be váltok, ill. íjazásnál, meg zárnyitásnál úgyis automatikusan FPS-be vált a játék.
az ilyen típusú játékok nem véletlenül TPS nézetûek (Splinter Cell, Hitman sorozat, stb.), és nagyon helyesen a fejlesztõk beletették ebbe is, a többi példáján felbuzdulva. a Splinter Cell, és Hitman sorozat is elég gagyin nézne ki (a Hitman néz is) FPS nézetben!!! Sok pluszt ad a játékélményhez, hogy kívülrõl láthatjuk emberünket lopakodni, és a mozdulatait. valamint a távolabbi perspektíva miatt, összehasonlíthatatlanul szebb a játék TPS-ben! FPS-ben jelentõsen leszûkül a látótér, a valóságtól lényegesen szûkebb!!!
ha valaki mindenáron a hagyományokhoz ragaszkodva az FPS-t erõlteti (mert szerinte így a nagyobb a játékélmény), tegye, de nem véletlenül szembetûnõ, hogy TPS-re van optimalizálva a játék.
én nem játszottam az elõdeivel, csak ezzel, és ahogy belekezdtem, nézegettem FPS-el, TPS-el, egybõl egyértelmûvé vált, hogy a TPS a nyerõ nálam (nálam a grafika, és ennek hangulata sokat számít, és ez TPS nézetben kétségkívül elõnyösebb)
ahhoz, hogy valakit le tudj csapni hátulról, gyanútlannak kell lennie! csak ekkor fogja emelni a kezét tolvajunk.
Viszont én is ezt írtam nem? Meg nem csak hogy nem illik, hanem csalás is mert sokszor belátsz az utcasaroknál hogy van-e ott valaki stb. Egyedül a falmászásnál van értelme.
Mert az Xboxos tulajok azt szeretik. No comment ehhez, de nem is kötelezõ úgy játszani szerencsére. Az IGAZI vitruális tolvajok FPS-ben nyomják, mert ha te ott lennél se látnád magad kívülrõl stb. Lara Croft hátsólyát szívesen nézem, Angelinájét meg szívesen **** :D
Amugy én is tps-ben nyomtam végig, mind a kétszer. Nagyon tetszik Garrett mozgása, és a környezetbõl is többet látni, meg lehet forgatni a "kamerát". Olyan mint egy film... Ja, és nem utolsó sorban így sokszor láthatom azt az "ocsmány" tolvaj pofámat.
Csak akkor tudod leütni, ha felemeli a kezét Garrett. Különben csak elkezdi csapkodni...
Ja, Hykao: Igen, abban a szobában. Csak a "felsõ szintjén".
hali!az lenne a kérdésem srácok,hogy van-e vmi külön technológia arra,hogy vkit hátulról fejbeverjek, vagy ez csak akkor müxik jól,ha faszikám emeli a kezét?amúgy jó kis gém(én mondjuk tps-ben nyomom)köszi
Asszem a Sámán szobájának hívják a helyet. A lenti vizes csatornán keresztül juthatsz be, ahol egy ent dönget föl-le. Az egyik végén van egy létra, azon fölmászol, be a szobába, és egybõl balra a sarokban lesz a kefe a tetõgerendák közt. Ha jól emlékszem...
Még egy különleges zsákmány kérdés: A Pogányok Szentélyében hol van a kisgyerek értékes hajkeféje? Ha jól emlékszem valami olyasmit írt, hogy valamelyik fába rejtette.
Lehet, még nem mélyedtem bele. Csak annyit tudok, hogy a Thief elsõ két részében ezért voltak eléggé izzasztó helyek. Egy pályán napokig eltököltem, de nem tudtam megcsinálni (valami infót kellett keresni egy manuszról), úgyhogy újrakezdtem a pályát könnyû fokozaton (úgy nem volt ilyen küldi). 10 perc alatt végeztem és bosszúból lemészároltam mindenkit . :-D
http://thief3hun.uw.hu gazdája igazán megtehetne annyit, hogy lecseréli az 'SRC="images\bg_index.jpg"' alakú linkeket 'SRC="images/bg_index.jpg"' alakra. Sokat segítene azokon akik nem ie-vel nézik (néznék) az oldalt...
Nagy lószart végigjátszást! Holnap, legkésõbb holnapután olyan szintre jut a magyarítás, amivel tökéletesen végigjátszható a játék, egy angolul nem tudó számára is. Egy végigjátszás szinte 0-ra redukálja a játékélményt...
Most látom elvileg csalás is van a T3-hoz. LOL Valyon mit lehet csalni? God MOD, vagy falon átjárás?
Nekem a falon mászással sikerült jópárszor kimásznom a pályáról a semmibe kód nélkül...
Kérdés: na most megint olvasom a magyarítások.hu-n a híreket, erre látom Thief 3 fordítás KGYSoft honlapján blablabla... Láttam Mike is beírt, hogy azé na, szal most akkor Õ(KGYSoft) mégis külön vizeken jár? Nem értem hogy akkor miért nem említ titeket... majd sötétítsetek fel ez ügyben.
A másik: Gamer újságot aki vesz , megtehetné azt a fáradságot hogy bedigitalizálja és megosztja a nagyérdemûvel a végigjátszást, sokaknak segítene ezzel...(nem nekem kell, de sok más embernek igen)
Igen, bizony a fordításnál sok esetben nem a mai fülnek leginkább tetszõ kifejezések a legideálisabbak. (...különben a magyarítás egyben modernizálás is lenne...) Ne feledjük a középkori hangulatot - ahogy Andie is említette!!!
Maga a neve a helynek (a Cradle) az eredeti Árvaházra utal. Drept gyerekkorának idejében (amikor Laurylt megölte a boszorka) még Árvaház volt, majd a tevékenység kibõvült elmeháborodottak kezelésével, gondozásával is (legalábbis az ottfelejtett, papirosok alapján úgy tûnik, nem egy az egyben lett árvaházból tébolyda), amíg az épület a közelmúltban rejtélyes körülmények között le nem égett. Azóta csak kísértetházként emlegetik...