Nem azért mondtam, hogy siessetek vele, mert nekem pl. nincs is még meg, valószínûleg csak szeptemberre lesz, úgyhogy nekem ráér.
De gondolom másoknak nem.
SZiasztok én még csak képeket láttam a játékbol mer nem ismerem az elözményeit sem!Érdemes megszerezni?
Jo a story meg minden?
Yo!
Csak én pl. jelenleg is két pálya szövegeit fordítom párhuzamosan, amibõl az egyik az vala máron meginn eléggé falusi, hogy töré ki az rossz nyavalya összes Pogány Sámánoknak tetûvel belepett derékját.............
de amint lesz valakinek szabad kapacitása, szerintem meg fogja csinálni.
Ha esetleg egyáltalán nem sikerülne "feltörni" a con fájlokat, szerintem essetek neki hex-szerkesztõvel. Ami így megolható, még akkor is jobb, mintha teljesen kihagynátok.
Thief: Deadly Shadows AI patch készülõben
2004. Június 10. | Napi hírcsokor - Grusi
Igencsak fõhet a fejük az átlagnál tapasztaltabb, valamint a kezdõ Thief 3: Deadly Shadows játékosoknak, rendkívül csúnya - és a tesztelõkre nézve felettébb ciki - hiba került bele a végleges verzióba. A játék ugyanis nem menti el a kezdéskor beállított nehézségi fokozatot, így csak és kizárólag ”normal” módban lehet lopakodni. Úgy érzem, nem kell ecsetelni, mennyire kiábrándító tud lenni, ha az érzékelési képességektõl nagyrészt megfosztott öröket légy módjára csapkodhatjuk le - természetesen szöges ellentétben az elõzõ két epizóddal. Az Eidos képviselõje természetesen biztosított mindenkit, hogy a javítás már úton van, s néhány napon belül minden virtuális tolvaj átérezheti az árnyak takarásában való osonás valódi gyönyörét.
Forrás: GURUGAMER
Talán: körömfû, méregfû, fogfû (talán leginkább az utolsó) - ezek mind létezõ növények
Egy játék AI-jának kóstolgatása közben, gondoltam mit tudni mit hoz ki egy õrbõl, hogy idegeskedik a fáklyák miatt. Mint késõbb kiderült semmit. Azt hittem balhé lesz belõle, pláne, hogy ott votl egy silbak is elõtte. :)
A következõ viszont nagyon tetszett:
Benyitottam egy ajtón, amihez kurvaközel volt egy õr. Valahogy beslisszoltam, õ meg mondta, hogy: "...ez hogy nyílt ki?"
És elindul arra ahonnan én bejöttem, :" ezek a lámpák miért aludtak ki itt? "
Na és itt már leütöttem szegényt hátulról.
hát ezt nem tudom, milyen a szövegkörnyezet? Mikor van ez? Ki(k) mondják?
Illetve mintha Lauryl is mondana valamit még a gyermek toronyszobában a napló megszerzése után, hogy a barátjával Drept-el sokat bújócskáztak, és Drept soha nem találta meg, de a "Szürke Hölgy" (õszhajú öregasszony - gyermeki megfogalmazásban) igen...
Van, hogy feladják a küzdelmet az ellenfelek, amikor már párszor megsebezted õket, ilyenkor kiesik a kezükbõl a fegyverük, és elmenekülnek. Ha csak simán észrevesznek, akkor is néha segítségért kiáltanak miközben üldözõbe vesznek.
Down in the bonehorde. Thief 1 második pálya.
Ott volt egy feljáró aminek volt egy párkánya derékmagasságban.
Na ott kb. 18 zombit halmoztam fel egyszer poénból, és csak holywatert, meg water arrowt, vettem :))) Na ott micsoda tánc ment agyaég. Ha valakit érdekel szivesen elküldöm a SAVE-t, én egyenesen fuldokoltam a röhögéstõl... :))
Hykao: Néha képes fellármázni a környéket, néha meg nem. Ez az amit nem értek.
FREAK :)))))))
Van egy-két mókás momentum...
Pl: minden ellenfélnek ugyanaz a mozgáskultúrája a sima mezei õröktõl kezdve, az árvaházi pedellusokon át, a gólemekig. Ugyanúgy tárják szét a kezüket ásítás közben, rá-rá pillantva a kézfejükre, ill. ugyanúgy rapliznak behajlított térdekkel, kezüket az égnek emelgetve még a zombik, meg a gólemek is, ha nem tudnak elérni valamiért (ez a legLOLabb kb. olyan, mint egy afrikai benszülött rituális táncféleség...)
Tegnap végignyomtam a második pályát.
Teccik teccik, de az AI nekem nagyon furcsa. Egyszer tényleg le a kalappal, mennyi eszük van, máskor meg borzalmasan hülyék.
Le akartam ütni egy õrt, nem sikerült. Sajna tõr elõ, megcsapkodtam. Erre elfut fellármázni a házat, s akik mellett elfut, csak mennek mint birkák.
Don't Worry!
Majd én személyesen fogom átrakosgatni a szövegeket az új fájlokba!
Volt már pár játék, aminek több fordítási verziója is megjelent a patchek után (pl. Hitman2, MetalGearSolid2,...)).
De jelenleg még csak szó sincs semmiféle patchrõl (illetve állítólag valaki hallott valamit valakitõl, aki...), mi meg még bõven nem tartunk a fordítás végén...
Rotfl most találkoztam az elsõ pácienssel, bele van vezetve az amper
Ja és köszi a helpet az ablakkal :D
Én is itt vagyok a diliházban, tényleg elég idegtépõ egy pálya :)) De õszintén szólva az Undying sokkal félelmetesebb volt néhány helyen, de azért ez se rossz.
Hello,tudnatok segiteni?
SPOILER!!!
Az elmegyogyintezetben mar egeszen odaig vittem hogy csak ki kellene ugranom az ablakon a legeslegvegen...
Namarmost,Garret nem akar bemenni a toronyba mondvan hogy meg nem csinalt meg mindent....igaza van,a legelso objective hogy Find more about the " HAG" nincs kipipalva...gondolom ez a baj,de en minden papirt elolvastam,mindent bejartam,fejbol tudom az egeszet,az osszes szoveget meg a lootom is 90% feletti szoval ketlem hogy kihagytam volna valamit,de akkor meg mi a baj?? elore is koszonom...
Kijött a 4.6-os Catalyst...sajnos Thief 3 hibák javításáról nem esik szó benne...
Nem kell mászni sehova! A kocsma közelében sétálj oda ahhoz az ablakhoz, amelyik szerinted egy Hammerita ablaka lehet...
Akkor felhomályosítalak:
- a Játék ugye hemzseg a hibáktól.
A hibák többnyire a kódban vannak. A kódban vannak a filmek és a dialógusok idzítései. A dialógusok *.cob fájlokban vannak...
Leesett?
Valaki tudna segíteni? Auldaleben kéne bemásznom a felügyelõhöz, de sehol nem találom az ablakot :( Elvielg valahol a pub környékén van, de nem találom, pedig már összemásztam minden falat. Help!
elég sok helyen fel lehet mászni tetõre..csak semmi értelme sajna;)
az is elég komoly, hogy pár napja azt álmodtam, Thief 3-at játszom, és találok egy helyet, ahol ki lehet menni a tetõkre :)))) de sajnos felébredtem
szvsz semmivel nem nyújt többet a játék nehezebb fokozaton... én amúgy is lassan csinálok mindent, nem rohangálok, nem bunyózok, nem kapokodok, vagyis mindegy, hogy mennyi õr van és milyen éberek, sõt egy ponton túl már frusztráló és "valótlan" lehet a helyzet
a megszerzendõ loot mértéke csak arra kényszeríti a játékost, hogy alaposan végigjárja az egész pályát, amit én szintén alaphelyzetben megteszek, mert minden sarokra kíváncsi vagyok, és élvezem a Thief világát
szóval semmi értelmét nem látom a nehezebb szintnek jelen esetben, nem úgy, mint az elõzõ részekben, ahol "hard" szinten nem lehetett ölni, "expert" szinten még leütni sem senkit
más... eddig egy dolog hiányzott a játékból, a T2 mechanist szektája és környezete, a biztonsági "kameráikkal", az ultrapara cyber szolgákkal meg a gõzrobotokkal
kicsit üresek ezek a pályák, ami nem baj, de nem dobja fel a feelinget
monnyuk ez szép...
fõleg ha vki elkezdte direkt ujra experten:DDDD
Egyebkent lenyegtelen, hogy milyen nehezsegi fokon jatszod a jatekot, mert az elso loadolas utan minden visszaall normalra, marmint ami az AI-t illeti. Az objectivek, meg az orok szama az megmarad.
Kíváncsi leszek az ION mit fog reagálni a mail-edre. Emlékszem annó a Deus Ex 1 esetében, amikor valaki írt nekik szintén ezügyben, valami olyasmit válaszoltak, hogy 100 000 $ -ért, átadják a forráskódot...
Remélem azóta változtak a dolgok! Jó lenne, ha megdobnának egy text editorral (a credits-ben mintha lenne utalás rá, hogy van)