szó nincs középkorról, ezt már megbeszéltük, ez egy elég szélsõséges utópia
úgy képzeld el, mint egy esetleges "koraszülött" technikai forradalom a középkorban, meg persze létezõ mágia
a szemét ha jól emlékszem a T2-ben kapták ki a Pagan-ok, aztán a Hammerek csináltak neki újat, de mivel fordított sorrendben csináltam õket, lehet, hogy keverem
ezek szerint te nem is láttad a gõzrobotokat meg a fémbe bújtatott cyber szolgákat?
Hát olyan mint a demo, sõt...
Valamiért a videók annyira szaggatnak, hogy ilyen sebességgel kb 4-5 óra lenne már a logo is az elején...Mi a baja? Fentvan a legújabb detonator, a directx 9b, viszont az alaplaphoz lehet fel kéne vmit rakni, mert pl. egy másik játék is azt írta, hogy download the new drivers because agp acceleration is not enabled. ABIT NF7 alaplapom van.
Amúgy ez a 3. rész egyenes folyománya az elõzõ részeknek?
...és, honnan van neki a középkorban távcsöves mûszeme?
Mondjuk az a Gramofon is kicsit túlzás volt...
Én a Hitmanbõl is csupán a 3. résszel játszottam, és a célszemélyeken kívül, még eszméletlenné tételt sem engedtem meg magamnak! Easy-n valóban végig lehet rambózni, de a legnehezebb fokozaton biztos, hogy nem!
Hozzátenném, hogy én nem öltem meg senkit az eddigi játék alatt, leütni is összesen két embert ütöttem le (ebbõl az egyik a tutorial alatti kötelezõ volt)!
Nézd, én nem játszottam az elõdökkel, csak ezzel.
Más lopakodósokkal viszont igen, és nekem így ezek alapján ebben a játékban a TPS nézet jön jobban be! FPS-ben nagyon szemet szúrnak a - multiplatform miatti - alacsony minõségû textúrák, ami viszont TPS-ben nem szembeötlõ a távolabbi nézõpont miatt! Szerintem TPS-ben szebb a játék, és nekem személy szerint, így nagyobb élményt nyújt.
most mondhatnám, hogy semmi baja a perspektívának, meg hogy sokkal élvezetesebb FP nézetben, de tök8, az elsõ egy paraméteren múlik, amit a fejlesztõk kedvük szerint állítanak be (jobb játékoknál állítható is), a második meg totál szubjektív, szóval inkább arra támaszkodnék, hogy az elsõ kettõben ugyanilyen volt a belsõ nézet, és semmi okom most külsõbõl játszani, mert elveszi az igazi Thief élményt
elfogadom a véleményedet, de tényleg túl gyakran hagoztatod, mint tényt :P
"Környezeti fizika kihasználása. (ilyesmi így a 4. pálya után elmondhatom: NINCS)"
Érdekes, mert van. És egy tolvaj SOHA nem a fizikai adottságaira épít, és különlegesen LOL a "halálos" kifejezés egy tolvajra alkalmazva. Nem erõs, nem halálos, sunnyog az árnyékban, és úgy kerüli a balhét, mint szúnyog a Chemotox-ot, ennyi, és ezt a játék is tökéletesen megvalósítja. Ha gáz van, lelépsz, eldobsz pár flashbombot és már kint is vagy az utcán, vagy felkúsztál egy falra.
FPS nézetû, gondolom így gondolta.
Amúgy ezen viszont látszik, hogy nem az FPS nézetre fókuszáltak! Teljesen más a perspektíva, mint a megszokott FPS nézet. Amúgy szebb is, látványosabb is a játék TPS-ben.
Szerintem az ilyen lopakodós szerû játékokhoz a TPS nézet sokkal jobban illik, és játszhatóbb is!
ismerem az elõdjeit. mind a mai napig sokat jáccok a 2 ripjével. helyesbítek: first person nézetûek. remélem így már ok.
amúgy meg az FPS nekem jelenthet First Person Sneakert is, nem? :D
Ne haragudj, de nagyon melléfogtál: az elõzõ részei (sem) nem FPS-ek! Úristen!
FPS = First Person Shooter = Minden szemebejövõt lelõsz
A Thief 1 és 2 elsõ személyû nézettel operáló akciójáték, melyben erõs hangsúly van a LOPAKODÁSON, a MINÉL KEVESEBB ÖLDÖKLÉSEN!
fizikai adottságainak kihasználása? pl?
gladiátorkodás vagy mi? tankrobbantás?
ez a lényege a tolvajlásnak...megbújik a sötétbe és hátbadöfi az ellenfelet
lehet, hogy ilyen spéci mozgások* nincsenek benne, viszont van helyette valami más, ami manapság ritkaságnak számít: hangulat. és ez nagyon ott van a szeren.
* azt azért kalkuláld bele, hogy eredetileg ez is, akárcsak az elõdjei FPS-nek készült. úgy meg sok értelme a splintis mozgásoknak nem lenne.
Mozgás trükkök. (a'la Splinter Cell) (egy középkori tolvaj sztem a fizikai adottságai kihasználásával volt halálos és nem attól, hogy megbújok az árnyékban 2m -re az õrtõl).
Álcázás. (pl: az ruháinak felvétele stb. stb.)
Környezeti fizika kihasználása. (ilyesmi így a 4. pálya után elmondhatom: NINCS!)
Hmm..ki lehet lõnni az örök kezébõl a fáklyát, aztán falon mászás, fáklya oltás íjjal, gyertya oltás kézzel, zárfeltörés, szúrni és ütni lehet az õrt (valamint cipelni)...milyen speckók vannak még, mert ez gyökér soványka
itt a baj, szopatod az engine-t rendes játék helyett :)
merc : http://forums.eidosgames.com/forumdisplay.php?s=&forumid=46
ha birod az inglist,sztem itt talalsz segitseget
minek töltsem vissza?
ha nem zavar bele a játékmenetbe, akkor majd ezentúl visszafogom magam...
jah elsõ pálya tutorial után:
egy katona és egy apród v szolga áll a fõbejárat elõtt - elsõre ellövöm a fáklyát a katona kezébõl, de vissza kellett töltenem - utána már 2m-rõl sem sikerült...
Mókás néha az engine - bedobtam egy katinát egy sötét sarokba, erre meg kicsúszott a falon az udvarra...
en igazan azt elveztem amikor a Keeper Guardian-ek(vagy hogyhivjak az embervadaszaikat)es az orok kozt kirobbantottam a harcot.csak alltam a falnak lapulva es neztem oket.orjasi :D
merc:sajna az en tudomanyom elfogyott innentol.esetleg egy teljes win reinstall ha minden mas befuccsolt
daemon helyett alcoholt használok, de be van mountolva, folyamatosan...
nem direkt van, szépen lopakodtam oltogattam gyertyákat fáklyákat, sötétbe húztam a leütött katonáket, és akkor csak megjelentek a nõk - észrevettek elkezdtek rohangálni, nem is érdekelt volna, de utána meg sikítoztak - ne ezt már nem bírtam...
Azóta is csak nõket nyírtam ki...
Arch erdekes lehet ien aspektusbol jatszani egy lopakodos,rejtozos jatekot ;) amugy nem.ha joltudom naponta valtozik a jarokelok,es katonak szama annak fuggvenyeben hanyat gyilkolaszol le
es lehet hujeseg,de nalam hasonlo problemat codec-ek szoktak meg okozni.igaz nem ennel a game-nal.