Április 30. Nos vettem új vidiokártyát, ugyhogy gondoltam kiprtobálom ujra, hátja most fut a 9600 XT-n. És mit ír ki ez a csíra? Azt, hogy the beta version is expired. Anyád. Ugyhogy ezt se fogjuk gyakran próbálgatni... De a faterom gépénél ki tudtam próbálni ne aggódjatok!
Én is átnéztem ebbe a topikba, szintén a Vietnam miatt :) De rég voltam itt, nem is tudtam, hogy jött ki béta. Valaki el tudja nekem mondani, hogy mekkora ez (esetleg honnan lehet leszedni, de megnézem dc-n is), érdemes-e leszedni? Mert a full még úgy tudom elég sokára jön...
Hey gyerekek, képzeljétek el, újra elkezdtem várni a game-t! Ezmár önmagában egy örömhír. A Vietnam elég szánalmas lett a nagy hírverés ellenére, de ha jó lesz a SÖldner akkor addig elleszek vele mig ez meg nem jelenik. Ha meg nem... Akkor szopacs! Azért még reménykedek ebben, nekem pl bejött a Beta. Bár volt egy-két apróbug.
A felsõ képen a heli rakétáinak "köszönhetõek" a bombatölcsérek (csak éppen a textúra nem változott, mivel ez még egy jó évvel ezelötti állapot), az alsón pedig állítólag (egy bétateszter írta) a domb oldala sínylette meg a robbanást. Ennél jobb képek sajnos nincsenek errõl, pedig éppen ez lenne szerintem a legjobb poén benne...
A kiszivárgott bétához én sem tudok sajnos linket, az E-donkey-rõl elkezdtem tölteni, de miután 4 nap alatt alig 10 mega jött le, feladtam...
Elnézést ha olyat szóltam. Mindenesetre az addon hibája a pattogás, AP4-ben igyekeztünk olyan addonokat berakni amik nem produkálják ezt. Mind1 erröl nem kivánok többet írni.
A kép alapján sem derül ki az most a pályán alapban rajt van, vagy robbanás eredménye a gödör. Meg mondjuk ha az, akkor mi csinál ekkorát?
Adjatok már légyszi egy linket a gamera had nézzem már meg.:)
Úgy sértegetsz, hogy közben feltételezéseket írsz...
1.: Szilveszterkor játszottunk az NST-kel LAN-on az 1.94béta-val (a Teljes BAS és DKM addonok, plusz pár válogatott a Hunaddonpack 4-bõl). Egy BMP-3-al konkrétan fejre álltam, miután kb. 30km/h-s sebességel megkoccoltam egy házat. Egy BAS MH-47E Chinook v1.1 (cargo) esetnél az egyik srác be akart állni egy motorral a Chinook rakterébe, amely nem sikerült teljesen, és meglökte (!!!) a helikoptert, amely lassan pattogva elkezdett lecsúszni a dombon, ahol leszáltunk vele... Nesze neked javított ütközés- és fizikamodell...
(szó se róla, jobb lett, mint volt, de messze áll még attól, hogy ne pattogjanak a tankok, ha nekimész valaminek...)
2.: A BAS modelleknél talán van jobban animált modellpack is? Mert azért az nem ér fel az ebben ill. a korábbi videóban mutatott képességgekkel (különösen ha beleveszem a Söldner AGS-ét is)... (most lehetne sorolni a tárazástól kezdve sokmindenen át a hibákat...)
3.: Valami ilyesmire gondolsz? Most hirtelen ezeket találtam:
Amúgy az egyik fórumban a bétások azt írták, hogy a bombatölcsérek terén ingadoznak a készítõk, mivel elég gépigényes (vagy ezt olvastad te is?). Szóval még az is lehet, hogy feláldozzák sajna...
Adjuk meg a királynak, ami kijár, de azért ne nézzük el a szépséghibáit...
Legalább lennél napra készen és utánna mondanád "(pattogó tankok esete)". Úgy szeretem ha valaki leragad egy verziónál és az alapján szövegel:) Meg a karater animáció, hol élsz te?:) Néha játszani is kéne a friss verziókkal, nem csak tárolni a gépen.
Negatívum? Szörnyû karakter-animációk, idegesítõ ütközés-szimuláció (pattogó tankok esete), bajos repülõgép-fizika és persze a Join-In-Progress hiánya...
De mégis imádom :))) Nekem a mai napig fent van az otthoni gépemen, amikor legutóbb néztem, már csaknem 5 gigás volt az Operation Flashpoint könyvtár :)))
És éppen ez a bajom a Söldner-el is, tavaly év elején még azt hittem, hogy a Söldner lesz az OFP-utód. Mostanra kiderült, hogy inkább csak OFP-pótlék...
Akkor nézd meg CS:CZ-t, és hasonlísd ahoz a grafikáját :))
Amúgy a "terrain damage" itt tényleg nem jön igazán át, de a képeken impresszíven néz ki.
Az OFP-vel összehasonlítani vicces dolog, mert azért sok téren veri azt - pl. a karakter animáció vagy az ütközés szimuláció terén Persze nem vitás, hogy az OFP még mindig ennek a stílusnak a királya (és úgy tünik az is marad az OFP 2 megjelenéséig...) - de azért nagyon-nagyon sok téren elmarad már a mai elvárásoktól...
igazad van, inkább BF, csak ez hirtelen nem jutott eszembe, mert azzal nem játszottam csak az OFPvel. Tudom persze, órákat töltöttem a fûben lapulva aztán kifeküdve azon, hogy hogyan tudtak leszedni... meg a skoda vezetõülésében terpeszkedve robogtam a támaszpont felé mert a tankomat kilõtték. ;)
Azt kell mondjam néhány helyen túlzásba vitték a terep animot:) Ahogy katonásan kidölnek a fák, meg ez a folyamatos fü himbálózás (há kérem:)). Látszik erõltetett az egész. Most vagy rossz megfigyelõ vagyok, vagy tényleg nincs és nem lesz bent terrain damage. Legalább is én ezt vártam (javítsatok ki ha nem igy van). 2004-ben ez a szintû grafika nevetséges. Reméltem a hõn ámított terrain damage majd kompenzálja ezt, és annak rovására néz ki így. Mert az hogy a ház sérülés modellje ilyen, egy dolog. De ez nem válasz arra, hogy kiharapunk egy nagyobb darabot az engineböl és erre fordítsuk, a grafika rovására. Most ha még megsülyedne a talaj akkor melyik közértbe mennénk FPS-ért?:))
Matrix! az OFP-hez hasonlítani nagy felelõtlenség, és sértés egy olyan játékra nézve ami keresztbe lenyeli, még grafikailag is.:) és soroljuk csak a kemény arcade kategóriák közé lsd. BF.
igen a gépek mozgása nekem is feltûnt, de a kereket néztem azok legalább szépen forognak. ;) Valószínû a harcra lesz kihegyezve a játék nema kocsikra. ;)
A jarmuvek mozgasa is eleg "arkados" volt - ha lehet egy FPS-ben igy nevezni:) De ha jobb igy, akkor mondhatom: kicsit bena:)) Bar nem sokat lattam belole, a video es a kapkodas miatt, de valahogy nem volt az igazi:(( Tuti mas stilus lesz, de nekem meg mindig "ebben" a kategoriaban a Flash Point az abszolut nyero.
ÍÍÍÍÍÍjaúúú, nem semmi a videó a játék is király lesz, a karakterek mozgáskombinációi királyak. ;) Az OFP-hez lehetne hasonlítani a játékot, de a Destruction System is nagyon be van lõve. Házak fák kidõlnek, meg annyi fegyver van, hogy csak na, és multiban sem 4 ua fejû emberke jön elméletileg, mert van pár választható karakter....
Alapból szerintem, ha megcsinálják a helikoptereket normálisra, és néhány bugot kijavítanak, akkor fasza game lesz. Egyébként a németek csinálták a Soldiers of Anachy-t amirõl annyit igérgettek hogy a végén (rajtam kívül) senkinek nem tetszett. Ugyhogy ilyen tulkapásra hajlamos nép ez...
hát nemtom hogy lehet egy jó játékot igy elbaszni Esik a hó a házban.Szánalmas Eben a demóban akkora bugok vannak mint az állat ha ilyen lesz a teljes is akkor játszhatatlanul szar lesz.Azt magyarázza meg nekem valaki hogy miért akad néha be ez a játék 2ghzval és 512 rammal?
Nem is rossz, bár még finomítanod kell. Ja és az átolvasás segít! Nekem bejött a BETA. Nemtom ti hogy vagytok vele, csak a helikoterirányirás lett valami kib@szott szar.
A Söldner: Secret Wars címû FPS hivatalos német nyelvû oldala szerint csúszni fog egy picikét, egész pontosan április 30-ig mindenképp. Ennek oka, hogy elhúzódnak a béta-tesztelési folyamatok. Nyilván nem akarnak túlságosan ízeltlábúra sikeredett (bogaras) moslékot piacra dobni, ami becsülendõ dolog. Hát, nem is tudom, hogy fogjuk kibírni, mikor addig még elég nagy nevek fognak befutni... :)
Van bétátok vagy mi ez? Nyomnátok egy linket? PLS. Amugy kiba jó gém lesz. nem is baj hogy nem olyan jó a grafika. Én nagy BF-es vagyok és szerintem a 128 ember az ütõs lesz. Persze ha jó a netkód.
Na, az igazán szimulátoros! Felszállás megy, tudok vele mászkálni, de a leszállás nem :(. De ki lehet belõle ugrani, és akkor valamelyik gombbal, már nem tudom, elõvettem az ejtõernyõt és óráig szálltam! Tök jó volt! Csak úgy összefosta a srác a bokáját, hogy eldobta az összes fegyverét ugrás közben, és csak a pisztolyát és a kését hagyta meg!
Single playerben egyébként, ha tovább megyünk az úton, akkor egy rally, vagy stunt pályára juthatunk. Szerintem elég bugos, mert ahogy felmegyek az egyik ugratóra, megsérül a járgány.
A rombolás tényleg olyan, mint ahogyan azt leírták a honlapon! Mindent, egyszerûen MINDENT! rombolhatsz, fák dõlnek egy robbanástól, ablakok törnek be, átlõhetsz az M4-essel a falon, nagyon cool!
A vízben égõ jármûvet nem értem...
Jól meg van csinálva, ahhoz képest, hogy beta, de furcsa lesz a játékmenet...