Nos irok egy kis cikket egy játékról ami szerintem ide kapcsolódik. Történetileg más, de majd meglátjátok mennyi a hasonlóság. A játék abban is más hogy rpg, nempedig T/F PS
Soldiers of Anarchy
Ennek az apokaliptikus hangulatot sugalló játéknak a története, valahol a 21. század legelején kezdõdik, amikoris a Földön egy olyan globális és pusztitó járvány tör ki ami mindent kipusztít ami az útjába kerül. Egy orosz katonai bázison fõhõseink bezárkóznak egy bunkerbe így védekezve a vírus ellen.
Eleinte még nincs gond, de ahogy telik az idõ, úgy tûnnek el a tv- és rádióadások, rádiójukra lassan már nem érkezik válasz, és egyre lassabban telnek az órák, a napok, a hetek, a hónapok.
10 év elteltével - miután hallottak valamit utoljára a külvilágtól - elhatározzák hogy feljönnek a felszinre, és vállalják a halált, hogy életet keressenek. És találnak...
Mivel fegyverzetük nincs, vagy nagyon gyenge, nem hódítókörútra indulnak. Megdöbbenve látják, hogy a tájak csaknem üresek, a faluk elhagyatottak, ám rábukkannak egy telepre, ahol egy embert éppen körbevettek a farkasok... Így szerzünk magunknak egy adóst. Ez az ember - õ maga egy kereskedõ - elmeséli hogy a világ ezalatt a 10 év alatt anarchiába omlott össze, a túlélõ embereket folyton terrorizálják a helyi bandák, és nincs törvény, nincsenek szabályok. És a mi feladatunk lesz, hogy kiderítsük a vírus mögött lappangó titkot, és hogy felszámoljuk az anarchiát!
Jöjjön a játékmenet. Eleinte maroknyi csapatunkkal kis bandákra támadunk. Ezek a bandák, fegyverzetben és embermennyiségben is jóval mifölöttünk állnak, így nem lesz arra lehetõség hogy technikai fölényünket bevetveérjünk el rövid idõ alatt nagy sikereket. Ugy kell legyözni távolságból emberekkel és egy BMP-vel egy tankot, hogy nekünk sérülésünk, és fõleg élõerõ veszteségünk ne legyen. Nem ugy meg mint a dc-ben hogy ha hors vagy és pontos akkor tied a világ. Itt a gíyorsaság, a pontosság, a precizitás, és a taktika olyan ötvözetét kell összeállítanunk amely ellen a jobb egységek sem tudnak védekezni.
Ez jellemzi a játék elsõ felét. A második felében már az igazi elit- és katonai alakulatok taktikája lesz a miénk is: A maga nemében erõs fegyverrel mindig csak a nála gyengébb egységeket támadjunk, adott esetben hiába gyengébb egy Shilka páncélzata mint egy T-55-ös tanké ne támadjunk rá. A bevenni kívánt célpont megtisztítására elõbb a tüzérségi tüzet használjuk: itt az SA-90 önjáró löveg és a BM-21 rakétás kocsi végzi el ezt a feladatot, esetleg helikoterrel járjuk még végig a környéket, és ezek után nyomuljunk csak elõre tankjainkkal, és végezzük el a piszkos munkát. Az utolsó két pályán légitámogatás is lehetséges.
Mint az a leírásból is kiderült, a modern fegyverarzenáll áll rendelkezésünkre a játékban. Minden csatában zsákmányolhatunk harceszközöket, ha eléggé legyengítjük (annyira hogy éppencsak tudjon mozogni - természetesen a harc hevében nem fog eszünkbejutni sokszor hogy ezt inkább mégse löjük szét) meghal benne a legnység és a mienk a jármû. Ezeket a zsákmányokat pályák közben a bázison meg lehet javítani, vagy essetleg eladni, és a fentebb említett kereskedõtõl újat venni. A kereskedõk azért vannak, hogy a bandaháborúk után összegyûjtsék, megjavítság és eladják a jármûveket. A hasonlóság szembetûnõ a Söldnerrel: Meg kell dolgozni azért hogy legyen pl egy MI-24-esed, vagy egy T-80-as tankod.
Jármûvek (remélem nem hagyok ki semmit): Ural, GAZ, Jeep, Hummer, HUMVEE TOW, HUMVEE MG, BMP, BTR, M163 Vulcan, ZSU-23-4 Shilka, T-55, T-80, M1A2 Abrams, SA-90, BM-21m OH-6, OH-58, MI-24 Hind, Mig-23, Mig-29, F-15 Eagle.
A grafika Csodálatosan szép, az effektek nem hasonlíthatók egyetlen egy játékhoz sem, az írámyítás kényelmes, a játékmenet izgalmas.
------------------------------------------
Remélyem sikerült fölfedezni a két játéknak a közös momentumait, és mindenki kipróbálja csak hogy ne unatkozzatok a Soöldnerig. A játék teljesen magyar nyelven is megjelent.
Lehet hogy nem kapcsolódott szorosan ide, de nagyonis hasonló lesz a játék, hiszen a kereskedés a modenr harcászat fegyverei, a taktikák, és hogy egy maroknyi csapat lesz az irányításunk alatt, mind azt sugalja mintha a két game testvérek lennének.
Ghost