A Wings Simulations és a JoWooD Productions Software bejelentette, hogy a holnapi naptól már a boltokban lesz a SÖLDNER - Secret Wars címû játékuk, amely több mint ígéretes.
Aranyra ment a game, vagyis hamarosan (egy-két hét) és jön ki a gamma... Majd meglátjuk, mi lesz belõle - mondta a csiga, és nekivágott az M7-esnek hosszában... :)
Fujj ez undoritó volt dobják ki az egészet a francba és irjanak balett programot.
Erre mit mondjak? Szerintem ha csinálnának egy jo multi részt ami neten is mûködik, nekem nem kéne ez a sok hülyeség... Nem erre kéne forditaniuk az energiájukat.
Nem tudja valaki megmondani, hogy mér nemtok helyi hálozaton szervert csináni?
Jah, a béta demó (negatív) tapasztalatai alapján igyekeznek a netkódon és a szerverkezelésen optimalizálni (kiváncsi lennék arra, hogy az eredeti bétában miért nem tüntek fel ezek a hibák?). De errõl annyit, hogy a hivatalos fórumban már ezt a dátumot is csak fásult reagálások fogadták. Szõrnyû...
Szomorú, de már én se tudom másként értékelni, mint a nagy "HA" tipikus esetét... HA még tavaly kijött volna, HA nem kezdenek el bele ebbe a portal-mizériába (úgy tudom az eredeti bétában még nem szerepelt), HA megpróbálnák a többi problémát kijavítani legalább, vagy az elõbbiek nem sikerültek/nek, akkor legalább a grafika/látvány terén felnõni a mai igényekhez...
hmmm, most június 22 a megjelenési dátum...
Nem tudom, érint-e valakit, de kijött egy 12megás patch a Béta Demo v2-höz...
Jah ez az idióta portal-rendszer elég utálatos. Kár érte :( Nem hiszem hogy nagy sikerjáték lesz belõle. Gondolom a warezolást akarták ezzel elkerülni, pedig lehet, hogy pont az elõnyére vált volna az egész, mint pl. a BF-nél.
Egyébként tényleg nem lenne szar. De azért Cifu a hatalmas gépigény is odabasz...
Figyi, a játék multirészével van komoly probléma. No meg a folyamatos csúszással, de ettõl leszámítva nem rossz és pláne nem ratyi játék. Csak sajnos ezzel a portal-mizériával hazavágták a multiját, ami pedig a fõ húzóerõnek igérkezett... :(
Ez az, amit én sem értek teljesen. De ha tippelnem kellene, annyira megtetszett nekik a STEAM, hogy erre akarnak hajazni. Szépen haza is vágta a programot... :(
Szasztok! Nos, nem b..gatásból de egy pár hónappal ezelõtt csak megjegyeztem, hogy ez milzen ratyi játék lesz és aztán elküldtek borért de rendesen. Na, sajnálom, hogy úgy lett. (Én mondjuk abból gondoltam,hogy annyi de annyi mindent igértek, hogy a végére elfáradtak. Lehet , hogy ismét a határidõ sürgette a fiúkat) goodby
Mondjuk pont a portal rendszeres beléptetést lenne a legegyszerûbb lecserélniük CD-key authentication serverekre, Battlefield1942-nél Halflife-nál és sok más multis játéknál már egyszer faszán bevált, minek akarják újítani azt ami tényleg jól mûködik...
- a szerverkeresõ nálam a pingekre 3 piros Xet ir, de csatlakozni tudok :) - a játékosszám fügetlen attól, h mennyit irt a keresõ :D - annak ellenére h pingemet 25-45re irja, néha megáll az egész világ ill. a kamera messzirõl elidul a playeremre. - a jármûriányítás katasztrófális, a jármûfizika nevetséges :) - sztem ebbõl 1 éven belül nem lesz jól játszható game :(
Ami azt illeti az én optimizmuson is hanyatlik... Véleményem szerint ez a "portal" rendszer öli meg az egész játékot, láthatóan vele van a baj, hibásan jelzi ki a pingeket, problémás a csatlakozás, ráadásul nagyon lassú és körülményes. A legidegesítõbb, hogy valószinüleg záros határidõn belül nem lesznek ezekre a hibákra megoldások, szóval a játék a jelenlegi felállás szerint ilyen ingatag lábakon fog kijönni. Nagyon sajnálom, mert a játékban amúgy sok dolog tetszik...
Szerintem ezek a demók után még annyian sem fogják megvenni mint ahányan megvették volna.
A demo második verzióját tölöttem le már pár napja, de még 1 szerverre sem tudtam felmenni. Vagy nem is tudott csatlakozni, vagy tele volt, vagy nyomta a send challenge-t órákig. Hát, szuper. Pedig nagyon szívesen játszanék, mert tetszik a stílus. 5let?
2-3 perc után benyom néhány szervert de még 1re se tudtam csatizni
Nekem simán megy a serverkeresés...
amugy szerintem itt a beépitett szerverkeresgetõben van a szar azt kéne valahogy kiküszöbölni :)
nekem megy csak kurva lassan keresi szervereket de türelem rózsát terem :) bár azt még midnig nem tom mért volt az hogy több 9*16 meg hasonlo telitettségü servere is azt irtha hogy full :)
Egyébként lehet hogy nem lenne ennyire szar az egész, ha lenne egy magyar server. Nem tud indítani valaki egyet próbaképpen? Régebben a CB indítgatott mindennek, ennek nem lehetne?
250-el töltesz? Milyen neted van neked behúztad az üvegszálat a bixbõl? :)
Ez amit legutobb betademoként kiadtak, szerintem még PRE-ALFA DEMO-nak se menne el. A jármûvek irányitása tényleg elképesztõen szar, helikoptereké szintén, vagyis minden jármûvé. Még a grafika teccene, nem egy nagy szám, de a hatalmas laggok és gépigény miatt azok se élvezhetõk. Igy tovább Söldner srácok és az "év legszarabb játéka" cimet is elnyerhetitek!!!
Ez a jetk ratyi. A jarmuvek iranyitasa valami elkepeszto, bar helcsit meg nem probaltam, addig mar nem futotta a turelmembol. A jatek akad, ping szinte tokmindegy milyen, bar nalam a max 170 volt. Egyszeruen nem tudom elkepzelni, hogyan tudnak ebbol a jatekbol valami hasznalhatot csinalni, mikor tele van az egesz bugokkal.Kb az a kategoria, mint volt az a magyar autos jatek. Kiadtak hozza kismillio pecccset, mire kezdet jatszhato lenni. Igaz, irjak hogy beta demo, meg a velgeges nem ilyen lesz, na de keremszepen ez igy akkor is nagyon gyenge.
Én az ftp-nkröl töltöttem várás nélkül 250-nel stabilan... SZVSZ ebbõl nem lesz igazán jo játék, amilyen annak idején a BF42 és az OFP volt... De csak a netkod és a gépigény miatt.
Basszemag nekem pont most ért le, egy órát vártam fileplaneten mire sorra kerültem... Ezek szerint maradt "bétás" szal törlés megint... Remélem a véglegesre tényleg összekapják magukat
Lanban is lagol... :/ tiszta szar ... Lövök, és sokkal késõbb jelennek meg a golyónyomok.
Ghost és Braveheart: ez jellemzõen Lagolás-effekt... Amikor jó szerverre csatlakoztam be, akkor semmi ilyet nem tapasztaltam még a Bétával... :)
Én már meg is állítottam a letöltést.Ezek szerint nincs változás pozitív irányban. :-(
:DDDDD jó játék lesz ez :DD
Na akkor leírom én is a véleményem: Elindítom, beállítok mindent, mondom na játszunk egyet. Nagy nehezen csinálok accountot, keresem a szervereket, és kb. 10-szerre sikerült csatlakoznom egyhez... 2 perc alatt nagy nehezen belép. A játék szaggat, mint az állat, meg lagzik is a 80 ping ellenére... Kimegyek a házból, látom ott egy ellenfél, elkezdem lõni, nem történik semmi. Megyek arrébb pár métert, majkd hirtelen meghalok, átmegy rajtam egy tankkal az, akibe vagy 1 tárat lõttem... mondom hú ez így nem lesz jó, disconnect, grafika picit lejjebb, szervereket keresek, most meg nem talál egyet sem vagy 20 perce... Király game lesz, csak így tovább!
Hát bazz kiprobáltam. Leirnám az elsõ benyomásokat. Kezdjük ott hogy megtartotta az accountomat, ami jo pont. Az egyetlen jo pont. Sikerült bemenni egy szerverre, aminek mellesleg "?" volt a pingje... A ping-es szervereknél azt irta server is full... Nem mondom hogy nekem egy bika gépem van az 512 MB RAM-mal, 2500+ bartonnal, és 9600XT-vel, de szerintem egy mai játéknak tökéletesen kéne futni, plán 800×600-ban. Ehezképest be kell hogy melegedjen a program, kb 3-4 percig, jo ha csak ugy lövöldözök, ugrálok, meg forgatom a fejem, mert elsõre ezek kb 1-2 mp-es késéssel történnek meg. Nah megvolt a bemelegítõ, elindulok, hogy végre embert is lõjek. Odaérek egy városhoz, távolrol tökig üres az egész. Mikor be érek már látom a csapattársaimat, egyyszercsak lelövik mellettem az egyiket. mikor elõveszem az AUG-omat már tüzelek is de a fegyverem nem lõ!!! Csak 1-es lövésben (nem állitottam át). De az ellenség nem lött vissza. közelebb mentem ugy löttem egyessel, de semmi. Amikor is elõvettem a pisztolyomat, és jött az überpoén. Ahogy eltette az AUG-ot, az elkezdett sorozatot lõni a hátamon :DDD. És nem akarta abbahagyni. Na ekkor léptem ki...
Gyertek próbáljátok ki, nem olyan rossz. Most voltam rendes cq serveren, csak ott kicsit magas volt a ping. Ki kéne próbálni magyar hosttal. Panzerfausttal elég jól lehet bontani a házakat :)
Te ebbõl sportot üzöl? :)))
Amúgy valahol a Battlefield és az OFP között van, de azoktól mégis eltér.
Ahogy olvasgatok, látom még nem... Ez a játék hasonlít az OFP-re vagy a battlefieldre?
Bocs lehet hogy hülye kérdés, de megjelent már a teljes?
Na ezzel már simán tudtam csinálni accountot, be tudtam lépni és tudtam játszani egy serveren 50-es pinggel.
Ezzel nem is lett volna baj, de olyan homár volt a server, hogy beraktak egy olyan mapot deathmatchre, ahol 11-en voltunk és volt 1, azaz EGY darab spawn-pont. Na most azt képzeljétek el, hogy ebbe a pontba gyakran kb. 5 ember spawnol egyszerre -> spawn-kill van rendesen, aki utoljára jött az marad életben :PP És akinek sikerült ez megúsznia, az gyorsan odébb megy a ponttól 5 métert egy fa mögé, és lövi a többi spawnolót. Szóval valami fantasztikus, nem tudom mér nem a conquest modot rakták be.
Na mindegy a lényeg hogy már megy, és ki kéne próbálni rendesen is.
Elvileg ez a jagított változat... Szvsz a Béta Demo-t ki sem kellett volna adni...
This updated version of the multiplayer demo and the accompanying server/portal infrastructure incorporates the following fixes:
Major Fixes: • Overall number of worldwide simultaneous players has been substantially increased. More servers are now available for players to access. • Fixed crash bug caused by crypter code • Fixed crash bug caused by refresh rate overrides of some drivers • fixed crash when portal disconnects player while playing • fixed crash if you die while throwing a grenade • fixed some problems with Win98 • New soldier collision code which fixes several problems • A lock icon has been placed next to server names, indicating that server is password protected. • serverlist gets pinged faster (note: “xxx” means server has firewall and cannot transmit ping rate) • implemented “pop-up” map which can be used without having to leave game (“M” Key) • Added new menu option that allows rate setting for different internet connection speeds • Implemented basic filters for server lists. Now servers can be filtered for the following: o Favorites o Hide password protected servers o Hide high ping servers o Hide servers w/earlier version of demo o Hide empty, full servers • Hostages are now released when you get them to the extraction area in Hostage Rescue mode
Play Balancing Fixes: • raised pricing of sniper kit and bombing kit • C4 bombs now last only 10 minutes • refill rate of medkit and toolkit raised • throwing grenades now reveals hidden snipers • commander remains as commander even if he is killed. Only way to have a new cmdr is to revote or disconnect • raised the distance player names are shown • increased range of Infra-Red and Night Vision devices • adjusted capture radius of flags • Player only spawns once per round in Team Deathmatch and Hostage Rescue mode • adjusted MG3 and PKM bullet spread value • adjusted reloading speeds of all launchers • changed behavior of non guided and locking missiles
Minor Fixes: • Put delay of 60 seconds in place for team changes • slight map adjustments • implemented different tree destructions • fixed many problems with swimming • changed soldier jump and way jumps are handled • fixed some gesture mix up with text and sound • fixed fence animation with broken fences • fixed several minor menu problems • Soldier stance display now works correctly with Ctrl Key • fixed reloading and timer display on unit secondary weapons • put tutorial screens in place • Implemented team menu to allow equipping before spawning in Deathmatch and Team Deathmatch modes • Fixed several inconsistencies with unit settings regarding scopes, camera, weapons and physics • fixed the slow motion bug for units without controllers (driver/pilots) • fixed vanishing lock hud with apaches and hinds • flashbang now has sound • fixed/adjusted many sounds of units • volume for long distance sounds adjusted • implemented occlusion culling for faster speed • fixed some particle effects problems with map change and units on hooks • speedup of water Fx and fog • improved support for logging crash errors • removed ability to connect to local client with web interface
NOTE: There is a rare crash that a user can experience. The crash has to do with distance rendering of rockets. We only became recently aware of it and are addressing it now.
mellesleg ez a legkisebb dolog ami érdekelne a játékban ha a többi jó lessz és nem összelopott hangok lennének benne.
szóval van pár legyártott rom séma és attól függõen hol lövöd meg lesérül, gondolom akkor errõl van szó. A nem rég kiadott silent storm nevû stratégia játékban meg tudták oldani hogy MINDEN rombolás valós idõben számítódott ki csak néha igen leterhelte a procit e miatt. Jó lenne egy ilyesmi egy FPS/TPS-ben is.
A játék (azthiszem '\Bin') könyvtárában van egy Server.Bat, azt elindítod, miután ez megtörtént, a netböngészõdben (IE, Mozilla, Opera vagy akármi) címnek add meg a "localhost:7890"-et, itt egy Passwordot kér, ami "Wings". Ezután bejön a szerverkonfigja, ahol pályát, játékmódot, idõjárást, idõpontot, indulópénzt, stb. tudsz beállítani (a legtöbbnlél ott egy "update" vagy "restart" gomb az érvényesítéshez). Ha ez megvan, akkor utána a játékot elindítod, és a "LAN Browser" alatt látnod kellene a szervert.
Persze, már régebben, szvsz ez még hatalmas lesz, csak sajnos félek, hogy nem lehet majd elég gyorsan használni, legalábbis egyenlõre mindig a megfelelõ billentyût keresem... :)))
Az OFP-ben sima szimulátoriránytás volt kissé leegyszerûsített kezeléssel. A BF-ben (mind a :42 mind a :V esetén)a repülõgépek fizikája van eltolva, de nagyon (meg a helikopterek irányítása). Itt a repülõgép esetén a látótér ugye kissé kellemetlen a külsõ nézetbõl fakadóan, ezért a fizikával próbálták ellesúlyozni (kicsit BF-szerûen). Szerintem nagyon nem jött össze...
Mindenestre a szimulátoros elõélettel az OFP-ben sose jelentett gondott a repülés, ellenben a BF-ekben lévõt sose tudtam megszokni, és egyenlõre a Sölderben lévõt sem...