Eredetileg arról volt szó (még Januárban), hogy majd Február vége/ Március eleje felé várható a kiadása. Utána jött az, hogy a hivatalos fórumban elkezdtek Március 30.-ról beszélni. Úgytünik ez az idõpont hivatalossá lépet elõ (bár pl. a Honlapjukra sem rakták ki), ám egyesek máris arról beszélnek, hogy várhatóan tovább csúszik, ugyanis felmerült, hogy Április 30.-ra tolják ki a dátumot. Mindeközben az Encore (az amerikai kiadó) még mindig Március 4.-ét ad meg megjelenési dátumnak...
Amennyire én le tudom szûrni, ebbõl egyhamar nem lesz semmi, legjobb esetben is Áprilisban kerülhet a boltok polcaira, mikor már mindenki Battlefield Vietnam-lázban fog égni (hacsak az is el nem kezd késni - mit hallotál Ghost, várható ilyesmi?). Szóval úgy tünik, amilyen játékot én elkezdek várni (pl. Half-Life 2, STALKER) az a játék csak csúszik, csak csúszik...
hmmm, a gamespot-on március 30-át írnak, enyáztam is, de úgy látszik ez lenne a legjobb idõpont :(
Nem igazán tudom megérteni a fejlesztõket, most akkora pangás van új játékok terén, hogy mindenképpen nyerõ lenne kiadni egy normális, stabil verziót, ha még finomhangolásra is szorul (ugyan hivatalosan a bétatesztereknek kussban kell maradniuk március elejéig, de annyi már kiszivárgott, hogy látványos, komolyabb problémával nem találkoztak eddig, aztán ki tudja...). Kiadnak hozzá majd egy patchet pár hét múlva és kész. Mindenképpen jobb eladási mutatókat kapnának, és valószinüleg jobb visszhangja is lenne (nincs egyenlõre a piacon megfelelõ konkurens, a BF42 és az OFP már szakálas, a BF:V pedig még sehol). Ha Március legvégén, vagy ne 'adj isten Áprilisban jelenik meg, már jönnek a játék, kevésbé lesz felkapott, több a konkurens....
Csak pár nagyobb név a "hasonló kategóriákból", amelyek márciusban jönnek:
Rainbow Six III.: Athena Sword Battlefield: Vietnam Unreal Tournament 2004
Around 7 shots with each weapon were needed to kill the player. CryTek will probably change some details in the gameplay to make Far Cry more tactical. That means, that there will be less speed and less hits to kill a player - about 5 shots.
"Mintegy 7 találat kell egy fegyverbõl ahoz, hogy a játékos meghaljon. A CryTek valószinüleg változtatni fog néhány részleten, hogy a játékmenetet még taktikusabbá tegyék. Ez azt jelenti, hogy a játék sebessége lassabb lesz, és kevesebb találat kell a halálhoz - körülbelül 5."
Hogy a játék lassabb lesz, az örvendetes, a túl pörgõs játékmenet a fõ bajom az UT2k4-el és a DC-vel is. Viszont az, hogy 5 találat kelljen a halálhoz...
Mondom, meglátjuk, milyen lesz, de ha az eddigi tudásom alapján kellene megitélnem a FarCry-t, akkor inkább szép, mint jó játék...
Hajjaj, szóval halasztás lesz? :( Kár pedig azt hittem már ebben a hónapban tolhatjuk...
Jó'van, még soroljatok fel 40 játékot, amit nem írtam le...
Scythe: Hidd el, én is ebben reménykedtem. Sajnos nem tudom, mennyire lesz kívánatos játék, amikor végre a kezünkbe kaphatjuk (hivatalos, a honlapra kiírt megjelenési idõ még mindig nincs, csak annyi, hogy a tervezett megjelenés 2004 tavasza!).
Március 25-e körül jön a Vietnam, akkor mindenki rohan a boltokba megvenni, és ha már megvették azzal fog játszani. És biztos hogy nagyon ott lesz a játék, hiszen egy Battlefield 1942, és Desert Combat után nem ba**hatják el.
Az ut2004 az tényleg nagyon gyors és demó is csak egy 2 óráig volt aktív, de azért fönt hagytam hátha rámjön a pörgés .
Magáról a Söldnerrõl én csak annyit tudok mondani, hogy decemberben azt hittem ez lesz a messiás, januárban már kezdett lankadni a lelkesedésem, a kijövö "szuperjó" screenshotok és videók miatt, most februárban meg már nem is nagyon izgat. Persze kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, hiszen annyit ígérgettek, de nem lesz egyszinten a Vietnammal, szerintem. Nekem maga az egy akkora csalódás volt, hogy a helikopter irányítása arcade-es lesz és hogy csak külsõ nézetû, hogy majdnem ki is töröltem a kedvencek közül a söldner topicot, aztán mégse. De nemtudom, szerintem ennek a Sölnernek nincs nagy jövöje.
Engem sem nagyon izgat a cucc ma már, utálom az ilyet hogy 20 napokkal csusztatják és eléggé vegyesek az érzlemeim a képek láttán. Remélem a bf nem fog csuszni azt nagyon várom még ugyis hogy gyûlölöm a vietnámi témákat de a BF az BF.
Hát azért szvsz a BF:V-t nálunk (az NST klán) még megszorongathatja, ha az is olyan lesz, mint a BF42 és a DC (meredek ballisztikus pályán mozgó ágyúlövedék, kézigránátokkal kiszedhetõ tank, vagy a DC-tipusú heliirányítás). Viszont szó se róla, már messze nem lobog olyan tûz bennem sem a játék iránt, mint egy éve.
Azért remélem, hogy nem b@sszák el a multiját, pontosabban a csapatirányítás és csapatjáték részér a játéknak, mivel ez az a része, ami miatt még mindig nagyon várok rá...
ÁLJUNK MEG! én nem jellemeztem egy szoval sem az ofp -t már BOCSÁNAT! de viszont egy csomo szimuban ugy kezdõdik hogy eleve repülsz vele, ha mindent elengedsz se zuhan le meg sehogysem. Nem tom nekem ugytünik mintha a dc rõl irtam volna de ti tudjátok.
De a DCben te milyen súlyt érzel? BF abszolút arcade, ha a szimulációt tekintjük.
Azért sokkal komolyabb a helivezetés mint sok más helyen he nem figylesz oda azonnal véged van már pedig ez nem arcade jellemzõ. Nem a legjob de nagyon jó. szvsz
Az OFP-ben vagy az FS2004-ben azért nem zuhan le, mert a állandónak tekinti a kollektív kar állását.
Na ebbe merüljünk egy kicsit bele. A helikopter irányításához két kar kell. Az egyik az ismerõs botkormány, amivel a gép hossz- (jobb-balra dõlés) és keresztirányú (bólintó irányú mozgás) tengelye körül irányítod. A második kar a kollektív kar, ennek fel-le mozgása adja meg a felhajtóerõ-állítást, vagyis hogy a fõrotor lapátjai milyen szögben álljanak, és ezáltal mekkora felhajtóerõ keletkezzen azokon, továbbá itt kap álltalában helyet a hajtómû fordulatszám-szabályzója (gázkar) is. A harmadik kormányszerv a két pedál, amivel a függöleges irányú mozgást (jobbra-balra fordulás)kontrolálhatja az ember.
A helikoptereknél úgy néz ki az dolog, hogy felszállásnál alaphelyzetben csak a kollektív kart kell felhúzni, és máris a levegõbe emelkedünk. Ha viszont gyorsulni szeretnénk, akkor nem a gázkarhoz nyúlunk (mivel azzal csak a fõrotor forgási sebessége nõne meg), hanem szépen elõretoljuk a botkormányt, aminek hatására elõre bólint a gép, és a rotor immár nem csak "lefele" közöl energiát (vagyis emeli a gépet), hanem kis mértékben hátrafele is, vagyis a helikopter gyorsulni kezd. Viszont mivel csökken a felhajtóerõ (lévén, hogy annak egy része immár hosztengely irányban gyorsít minket), ezért a kollektív karral növelni kell a rotorlapátok állásszögét. Mindezt ráadásul minden irányba megtehetjük, vagyis ha a botkormányt nem elõre, hanem hátrahúzzuk, akkor hátrafele indulunk el, ha oldalra, akkor oldalirányba indulunk el. Vagyis a helikopternél az irányítás kicsit olyan, mint egy labdán állva egyensúlyozni.
Ahoz, hogy ezt teljesen szimulálni lehessen, a sima joy mellé kellene egy kollektívkar-joy is, vannak annak szerepét betöltö valami kitéríthetõ dolog (alternatív lehetõség pl. a Joy gázkarja). Mivel még így is kissé bonyolult az irányítás, ezért a legtöbb játékprogramban a kollektív kar irányítását leegyszerûsítik, pl. az OFP-ben egy magasságot próbál tartani, amit persze bedölésre már nem képes tartani, de mégse nekünk kell folyamatosan játszani vele, kis ügyességel akár még azt is el lehet érni, hogy csak a le- és felszálláshoz vegyük igénybe. Szóval nem olyan szintû sziulátor, mint pl. az FS2004, de azért nem is teljesen arcade. Na a DC-nél szerintem ez a rész nem sikerült igazán...
Persze ehez azt is hozzá kell tenni, hogy a BF42 légi jármûveinek irányítása alapból "érdekes". Van némi szimulátor tapasztalatom, pl. IL-2FB-ben teljes realitású nehézségen tettem már le egy mûködõ motorral rendelkezõ szitává lyuggatott Me-262-est erõs oldalszélben, vagy leállított motorú MiG-3-at, de repültem az FS2004-ben Extra 300-al is viharban. Szóval a szimulátorokban nem okoz gondot egy repülõgép elvezetése. Nade a BF42 repülõgépeit egyszerûen képtelen vagyok elvezetni, folyton a földnek csapódom, nem tudok rendesen ráfordulni egy álló földi célpontra, és egyebek. A DC helikoptereivel is ez a bajom. Közben meg néztem, milyen jól képesek egyesek ilyen irányítás mellett is játszani velük.
Ezért írtam, hogy "nehézkes" az helik irányítása a DC-ben. Nekem.
Én fõként a comachokról beszéltem hogy elég gázosak. Dc ben azt szertem hogy teljesen én irányitom csak magamra számithatok irányitásilag. én a wasd és kurzornyilakkal vezetem eléggé jól viszont azt nem tom megérteni aki egérrel vezeti arra én gentikailag alkalmatlan vagyok :) az ofp nálam nem akar rendesen menni fs 2004 et meg még nem probáltam ugyhogy azokhoz nem tok nagyon hozzászolni.
én ugyan elvezetem bf repülõit simán (heikpotereket már kevésbé de nagyábol mgé az is ment) de nekem nem a nehézkes hanem az egyszerû és a tulérzékeny jut róla eszembe, valamint a fizik teljes hiánya ha a gravitációt nem számitjuk (pl bfben bármilyen vadászgépet/bombázot le lehet tenni gyk egyhelyben mintha egy heli lenne egy domb csucsára, na ez valóságban valahogy nem igy mey...) szal nekem se jött be egyátalán bf repülése mert egyszerüen szar szerintem... :)
Egy friss dev-chat-ból:
-A játék maga 100%-ban kész. Jelenleg a játékegyensúlybéli optimalizációk és a bugvadászat folyik. -A Demo várhatóan a megjelenés elött egy hónappal várható, vagyis Március végén/Április elején. -Jövõ héten várható egy in-game videó. -A katonák vállán és a jármûveken látható logo-k 64x64 pixeles, 32 bites TGA képek lesznek (hát mit ne mondjak, e hírért éltem-haltam... - Cifu) -A béta teszterek erõs nyomásának engedve a jármûirányítást a BF42-ben lévõre módosították -A mesterlövészek kissé gyengének bizonyultak, legalábbis a bétateszterek elvárásaihoz képest. Ennek oka, hogy elrejtõve (a Sniper kit egyik specialitása) nem lehet mozogni, illetve hogy egy lövés után a rejtõzés "elvész" (ez szvsz jó hír, remélem így hagyják - Cifu). -Egy többemberes jármûben a célokért kapott pénz megosztódik, így pl. nem csak a tüzér, de a sofõr is pénzt kap, ha valakit lelõnek. -Multijátékhoz regisztrálni kell, a játék kulcsával, plusz felhasználónéz/jelszó párossal, ez lehetõvé teszi, hogy folyamatosan követni lehessen a játékost, még ha az más-más nicket is használ. Ez fõleg a csalások, illetve a bomlasztó játékosok ellen hozott döntés. (meg talán kis mértékben a warez ellen is :) - Cifu) -Az indulóhely campelés ellen hozott döntésként a játékos az elött veszi meg a felszerelését/fegyvereit, mielõtt újraéled. -A játék a Pixel Shader-eket intenzíven használja, így minimum Dx8-as videókártya (Geforce3/Radeon8500) kell a játékhoz (figyelem! a GeForce4MX széria Dx7-es, vagyis ide már kevés! - Cifu).
Multijátékhoz regisztrálni kell, a játék kulcsával, plusz felhasználónéz/jelszó párossal, ez lehetõvé teszi, hogy folyamatosan követni lehessen a játékost, még ha az más-más nicket is használ. Ez fõleg a csalások, illetve a bomlasztó játékosok ellen hozott döntés. (meg talán kis mértékben a warez ellen is :) - Cifu)
Ej haj... Arról van info, hogy technikailag ezt hogy akarják megoldani? Bízom a magyar szerverüzelmeltetõkben, de azért jobb felkészülni:))
De remélem ha már ilyen nagyszerû védelme lesz akkor lesz mit védeni mert ha szar gém lesz senki nem fogja megvenni. Én nem venném meg az tuti, bf et is letölöttem jácottam vele multiban 1 hetet aztán elmentem a boltba és megvettem. Mert a jó játéknka a polcon van a helye szerintem.
A fontosabb dolgok: -Sima kézifegyverekkel és repesz/robbanógránátokkal nem lehet tankokat sebezni. (haleluja... - Cifu) -Úgytünik mégsem lesz benne fegyverakadály, tehát amikor a fegyver valamiért beragad, elromlik. Az ok: szerintük ez flusztráló lesz, és rombolja a "fun" érzését a játéknak. (No comment... - Cifu)
Érdekesség: a Jowood (a Söldner kiadója) terveiben a következõ szerepel: Söldner kiegészítõ lemez még idén, és ezt figyeljétek: 2005-ben jönne a Söldner II.!!!
Még ki sem jött a játék, máris bejelentik a folytatást?? Ez valami divat lett manapság?
Ez az kettõség a bajom - a fegyverek külsõ- és belsõ nézete is erõsen középszerû, vagy inkább ronda, kb. CS 1.6 szintû. Viszont a karik irtó jól néznek ki, azt el kell ismerni...
ja. Szerintem pont ez lesz a veszte, hogy nem valami szép.
Habár azt is észben kell tartani, hogy ha ekkora terepeken megyünk, akkor agyonterhelné a gépeket egy gyönyörû grafika, ugyhogy szerintem még várnunk kell egy pár évet ahoz hogy nagy közönsége legyen egy ilyen jellegû és szép játéknak.
De meglátjuk. Lehet hogy a játékélmény akkora a lesz, hogy elfeledteti az apró grafikai bugokat (pl egyben-lánctalp, kidolgozatlan fegyver,...).
Game Info ================= Söldner – Secret Wars leads us into the military world of the year 2010: After half a century of military interventions major countries like the United States of America or Russia are weary of their role as "World Police". The consequences of their military actions for their economy, national security, and internal ethnic conflicts let to the conclusion to tune down their military campaigns. Due to that more and more countries choose unconventional warfare by using secret Special Forces. Military success is no longer made by major countries but by small and highly specialized mercenary forces. In "SÖLDNER - Secret Wars" the player takes over the command of such a Special Forces team. As the Commander he leads a small high tech army consisting of soldiers, light armored vehicles, helicopters and VTOLS (Vertical Take Off and Landing Airplanes) to fulfill a wide variety of mission types . The players units are stationed on a multi purpose ship which is camouflaged as a merchantman to allow unrestrained travel of the seas to get their forces to the area of operation. The complete simulation of a complex political world system allows creating a dynamic campaign: each decision of the player, each success or failure has direct effect on the game flow. In addition the player has the ability to gain access to the latest weapon systems and technology, which currently exist in the research centers of the weapon industry only.
Leak info! =========================
I think it is a really early beta, and you should not judge the game from this although it is pretty nice ;) Press escape in the main menu to get to run around a little ;)
Ez meg mi a szösz???
gondolom egy beta, de lehet nem, valaki szedje le es mondja meg,hogy megeri-e vele foglalkozni, en nem erek ra :)
amugy a beta(alfa) alapjan leginkabb a flashpointhoz tudnam hasonlitani, gondolom a jatekmenet is hasonlo lesz, valamint multiba is lehetne ezzel a verzioval jatszani, bar szerintem nem sok ertelme lenne
Honnan lehet letölteni ezt a bétát vagy alfát vagy nemtommit?(a fizetõs ftp-n kivül? :) )
LoL!!!
bazzeg nem megy. initialising nél lefagy a gép. HEEEELP
valami kulfoldi jo kis oldal kene, ahol vannak leirasok, hogy kell servert inditani stb.
Na leszedtem de amikor elinditom elszáll a monitor.Miért csinálja ezt ez a kis köcsög?
Mert egy szar, szemét, szar alak! Idehozom, erre fût fát igér, IGAZ??? Itt? A nemzet nagyjai között? Ahol az õsõk szelleme jár? ITT?