Na, az igazán szimulátoros! Felszállás megy, tudok vele mászkálni, de a leszállás nem :(. De ki lehet belõle ugrani, és akkor valamelyik gombbal, már nem tudom, elõvettem az ejtõernyõt és óráig szálltam! Tök jó volt! Csak úgy összefosta a srác a bokáját, hogy eldobta az összes fegyverét ugrás közben, és csak a pisztolyát és a kését hagyta meg!
Single playerben egyébként, ha tovább megyünk az úton, akkor egy rally, vagy stunt pályára juthatunk. Szerintem elég bugos, mert ahogy felmegyek az egyik ugratóra, megsérül a járgány.
A rombolás tényleg olyan, mint ahogyan azt leírták a honlapon! Mindent, egyszerûen MINDENT! rombolhatsz, fák dõlnek egy robbanástól, ablakok törnek be, átlõhetsz az M4-essel a falon, nagyon cool!
A vízben égõ jármûvet nem értem...
Jól meg van csinálva, ahhoz képest, hogy beta, de furcsa lesz a játékmenet...
Van bétátok vagy mi ez? Nyomnátok egy linket? PLS. Amugy kiba jó gém lesz. nem is baj hogy nem olyan jó a grafika. Én nagy BF-es vagyok és szerintem a 128 ember az ütõs lesz. Persze ha jó a netkód.
A Söldner: Secret Wars címû FPS hivatalos német nyelvû oldala szerint csúszni fog egy picikét, egész pontosan április 30-ig mindenképp. Ennek oka, hogy elhúzódnak a béta-tesztelési folyamatok. Nyilván nem akarnak túlságosan ízeltlábúra sikeredett (bogaras) moslékot piacra dobni, ami becsülendõ dolog. Hát, nem is tudom, hogy fogjuk kibírni, mikor addig még elég nagy nevek fognak befutni... :)
Hogy merik csusztatni a gémet etz nem értem. Nem aggódnak pcit hogy a BF: Vietnam már aranyon van? Hülye németek :D
Nem is rossz, bár még finomítanod kell. Ja és az átolvasás segít! Nekem bejött a BETA. Nemtom ti hogy vagytok vele, csak a helikoterirányirás lett valami kib@szott szar.
hát nemtom hogy lehet egy jó játékot igy elbaszni Esik a hó a házban.Szánalmas Eben a demóban akkora bugok vannak mint az állat ha ilyen lesz a teljes is akkor játszhatatlanul szar lesz.Azt magyarázza meg nekem valaki hogy miért akad néha be ez a játék 2ghzval és 512 rammal?
Alapból szerintem, ha megcsinálják a helikoptereket normálisra, és néhány bugot kijavítanak, akkor fasza game lesz. Egyébként a németek csinálták a Soldiers of Anachy-t amirõl annyit igérgettek hogy a végén (rajtam kívül) senkinek nem tetszett. Ugyhogy ilyen tulkapásra hajlamos nép ez...
Kijött egy 55MB-os trailer a Söldner-bõl, letölthetõ a Hardwired.hu-ról.
ÍÍÍÍÍÍjaúúú, nem semmi a videó a játék is király lesz, a karakterek mozgáskombinációi királyak. ;) Az OFP-hez lehetne hasonlítani a játékot, de a Destruction System is nagyon be van lõve. Házak fák kidõlnek, meg annyi fegyver van, hogy csak na, és multiban sem 4 ua fejû emberke jön elméletileg, mert van pár választható karakter....
A jarmuvek mozgasa is eleg "arkados" volt - ha lehet egy FPS-ben igy nevezni:) De ha jobb igy, akkor mondhatom: kicsit bena:)) Bar nem sokat lattam belole, a video es a kapkodas miatt, de valahogy nem volt az igazi:(( Tuti mas stilus lesz, de nekem meg mindig "ebben" a kategoriaban a Flash Point az abszolut nyero.
igen a gépek mozgása nekem is feltûnt, de a kereket néztem azok legalább szépen forognak. ;) Valószínû a harcra lesz kihegyezve a játék nema kocsikra. ;)
Azt kell mondjam néhány helyen túlzásba vitték a terep animot:) Ahogy katonásan kidölnek a fák, meg ez a folyamatos fü himbálózás (há kérem:)). Látszik erõltetett az egész. Most vagy rossz megfigyelõ vagyok, vagy tényleg nincs és nem lesz bent terrain damage. Legalább is én ezt vártam (javítsatok ki ha nem igy van). 2004-ben ez a szintû grafika nevetséges. Reméltem a hõn ámított terrain damage majd kompenzálja ezt, és annak rovására néz ki így. Mert az hogy a ház sérülés modellje ilyen, egy dolog. De ez nem válasz arra, hogy kiharapunk egy nagyobb darabot az engineböl és erre fordítsuk, a grafika rovására. Most ha még megsülyedne a talaj akkor melyik közértbe mennénk FPS-ért?:))
Matrix! az OFP-hez hasonlítani nagy felelõtlenség, és sértés egy olyan játékra nézve ami keresztbe lenyeli, még grafikailag is.:) és soroljuk csak a kemény arcade kategóriák közé lsd. BF.
igazad van, inkább BF, csak ez hirtelen nem jutott eszembe, mert azzal nem játszottam csak az OFPvel. Tudom persze, órákat töltöttem a fûben lapulva aztán kifeküdve azon, hogy hogyan tudtak leszedni... meg a skoda vezetõülésében terpeszkedve robogtam a támaszpont felé mert a tankomat kilõtték. ;)
Akkor nézd meg CS:CZ-t, és hasonlísd ahoz a grafikáját :))
Amúgy a "terrain damage" itt tényleg nem jön igazán át, de a képeken impresszíven néz ki.
Az OFP-vel összehasonlítani vicces dolog, mert azért sok téren veri azt - pl. a karakter animáció vagy az ütközés szimuláció terén Persze nem vitás, hogy az OFP még mindig ennek a stílusnak a királya (és úgy tünik az is marad az OFP 2 megjelenéséig...) - de azért nagyon-nagyon sok téren elmarad már a mai elvárásoktól...
Negatívum? Szörnyû karakter-animációk, idegesítõ ütközés-szimuláció (pattogó tankok esete), bajos repülõgép-fizika és persze a Join-In-Progress hiánya...
De mégis imádom :))) Nekem a mai napig fent van az otthoni gépemen, amikor legutóbb néztem, már csaknem 5 gigás volt az Operation Flashpoint könyvtár :)))
És éppen ez a bajom a Söldner-el is, tavaly év elején még azt hittem, hogy a Söldner lesz az OFP-utód. Mostanra kiderült, hogy inkább csak OFP-pótlék...
Legalább lennél napra készen és utánna mondanád "(pattogó tankok esete)". Úgy szeretem ha valaki leragad egy verziónál és az alapján szövegel:) Meg a karater animáció, hol élsz te?:) Néha játszani is kéne a friss verziókkal, nem csak tárolni a gépen.
Úgy sértegetsz, hogy közben feltételezéseket írsz...
1.: Szilveszterkor játszottunk az NST-kel LAN-on az 1.94béta-val (a Teljes BAS és DKM addonok, plusz pár válogatott a Hunaddonpack 4-bõl). Egy BMP-3-al konkrétan fejre álltam, miután kb. 30km/h-s sebességel megkoccoltam egy házat. Egy BAS MH-47E Chinook v1.1 (cargo) esetnél az egyik srác be akart állni egy motorral a Chinook rakterébe, amely nem sikerült teljesen, és meglökte (!!!) a helikoptert, amely lassan pattogva elkezdett lecsúszni a dombon, ahol leszáltunk vele... Nesze neked javított ütközés- és fizikamodell...
(szó se róla, jobb lett, mint volt, de messze áll még attól, hogy ne pattogjanak a tankok, ha nekimész valaminek...)
2.: A BAS modelleknél talán van jobban animált modellpack is? Mert azért az nem ér fel az ebben ill. a korábbi videóban mutatott képességgekkel (különösen ha beleveszem a Söldner AGS-ét is)... (most lehetne sorolni a tárazástól kezdve sokmindenen át a hibákat...)
3.: Valami ilyesmire gondolsz? Most hirtelen ezeket találtam:
Amúgy az egyik fórumban a bétások azt írták, hogy a bombatölcsérek terén ingadoznak a készítõk, mivel elég gépigényes (vagy ezt olvastad te is?). Szóval még az is lehet, hogy feláldozzák sajna...
Adjuk meg a királynak, ami kijár, de azért ne nézzük el a szépséghibáit...
Elnézést ha olyat szóltam. Mindenesetre az addon hibája a pattogás, AP4-ben igyekeztünk olyan addonokat berakni amik nem produkálják ezt. Mind1 erröl nem kivánok többet írni.
A kép alapján sem derül ki az most a pályán alapban rajt van, vagy robbanás eredménye a gödör. Meg mondjuk ha az, akkor mi csinál ekkorát?
Adjatok már légyszi egy linket a gamera had nézzem már meg.:)
A felsõ képen a heli rakétáinak "köszönhetõek" a bombatölcsérek (csak éppen a textúra nem változott, mivel ez még egy jó évvel ezelötti állapot), az alsón pedig állítólag (egy bétateszter írta) a domb oldala sínylette meg a robbanást. Ennél jobb képek sajnos nincsenek errõl, pedig éppen ez lenne szerintem a legjobb poén benne...
A kiszivárgott bétához én sem tudok sajnos linket, az E-donkey-rõl elkezdtem tölteni, de miután 4 nap alatt alig 10 mega jött le, feladtam...
Hey gyerekek, képzeljétek el, újra elkezdtem várni a game-t! Ezmár önmagában egy örömhír. A Vietnam elég szánalmas lett a nagy hírverés ellenére, de ha jó lesz a SÖldner akkor addig elleszek vele mig ez meg nem jelenik. Ha meg nem... Akkor szopacs! Azért még reménykedek ebben, nekem pl bejött a Beta. Bár volt egy-két apróbug.
Én is átnéztem ebbe a topikba, szintén a Vietnam miatt :) De rég voltam itt, nem is tudtam, hogy jött ki béta. Valaki el tudja nekem mondani, hogy mekkora ez (esetleg honnan lehet leszedni, de megnézem dc-n is), érdemes-e leszedni? Mert a full még úgy tudom elég sokára jön...
Április 30. Nos vettem új vidiokártyát, ugyhogy gondoltam kiprtobálom ujra, hátja most fut a 9600 XT-n. És mit ír ki ez a csíra? Azt, hogy the beta version is expired. Anyád. Ugyhogy ezt se fogjuk gyakran próbálgatni... De a faterom gépénél ki tudtam próbálni ne aggódjatok!
Én sajnos csak a p2p helyeken láttam, ~180mega körül volt, de az istennek sem akart lejönni, úgyhogy mérgemben hagytam a fenébe. A játék amúgy jelenleg úgy tünik, hogy Április végén jön..
Na, most, hogy kijött a FarCry, nem is figyeltem a Sölder honlapjára - mondjuk talán jobb is volt...
Megvan a hivatalos megjelenés: USA: Május 4., Európa: Május 27. (szvsz ezek idióták, az egy dolog, hogy még egy hónapot tolják, de ráadásul még nekiállnak asszimetrikusan teríteni... leszi itt warez, azt hiszem :))
" Wings Simulations has scaled back the number of players that multiplayer will support at launch. The original plans were to support up to 128 in a game. However, the revised plans are to support up to 32 players at launch using the Windows-based server that will be included with the game. The developers then plan to upgrade that later in the year to support up to 64 players. And by year's end, Wings expects to release the dedicated Linux server that will support up to 128 players. "
Nyugtassatok meg, hogy LESZ Linux-server a játék kiadásakor, csak nem 128 playeres hanem 32-es... Mert ha nem akkor jól elbaszták szvsz.
A hivatalos fórumon is megy az anyázás, ugyanis úgy tünik, hogy az év végén jön ki csak dedikáltszerver Linux alá, addig csak Win32 bázisú szerverek lesznek...
majus 27 meg messze van, de azok alapjan amiket lattam a jatekbol (kep, trailer) megeri varni ra... :)
Hogy dõlne rájuk a pajta.
Ja mi is ezt mondtuk mult év novemberben kb, aztán mindig odébb tolták egy két honapot, talán ez már az 5-6-odik eltolás. Ugyhogy te még kezdõ vagy itt !