Mi a fene,itt még mi is vezethetünk repülõt.Teljessen univerzális egy játék lesz ez,már ha egyszer megjelenik,ami a demó-t elnézve /illetve nem nézve/ igazán kétséges...
Üdv! Azt még nem lehet tudni, hogy a játék fogja-e használni a pixel shadert?
hat na pangas van mostmar fuck ea yeah fuck na ennyit errol demo se lesz meg egy ideig lefogadom holy shit
november még nagyon messze van :(
Hardwired: "A Mohaa.hu stáb összedobott egy hosszabb lélegzetvételû leírást a nemrég LA-ben megtartott MOH: Pacific Assault Community Day-rol. Számtalan új infó és kép található a cikkben, érdemes végigolvasni az új MOH játék iránt érdeklõdõknek. (Thx Zagash) Részlet: "Az új rendszer már most stabilan és hibátlanul mûködik és nagyban megkönnyítette a demó küldetés végigjátszását. Érdemes megjegyezni még, hogy a teszteken mindvégig nagy létszámú EALA alkalmazott volt jelen, akik bõszen jegyzetelték a MOHTeam által felfedezett hibákat, hiányosságokat. A teszttel a Community Day elsõ napja véget ért, így a csapat elindult hazafelé, a Ritz Carlton Hotelbe. Mivel azonban a taxitársasággal nézeteltérések adódtak és csak jókora késéssel futottak be a kocsik, így volt egy szabad fél órájuk a fiúknak mélyebben elbeszélgetni az EA-s arcokkal. Ennek eredményeképpen Ed Moore elejtette, hogy sajnos minden jel arra mutat, hogy a Katana (japán kard) kimarad a játékból, hála az ESRB jólelkû cenzorának. Az ESRB ugyanis nem engedélyez semmiféle vágó fegyvert a "Teen" besorolású játékokban. Legalább a bajonett megmarad, az ugyanis szúró fegyver, így az ellen nincs kivetése az ESRB-nek. (a fene érti ezt a hülye amerikai megközelítést). Taxik megérkeznek, Ritz Carlton, szpáty. "
a 3 as képen a csóka fejébõl jön ki a füszál meg a táskájából is kinõ. :D jah és a karjából is.. :D bár akkor lenne vágó ha ütközésvizsgálat lenne minden füszálon lol azt megérezné még a legmájerebb faszkalap gépe is :D
Nagy jövõje lesz... csak arcade ettõl még lesz rá kereslet, sõt én is biztos fogok vele nyomulni már csak, hogy a fizikát megnézegessem. Csak ne irják ki, hogy "most realistic WWII FPS"...
Sajnos tényleg így vannak ezek a dolgok a video alapján. Ha ilyen lesz a játék véglegese, akkor nem jósolok neki nagy jövõt.
Kiállunk az utca közepére... mivel úgyis mellizommal védjük a ránk záporozó golyókat... körülnézünk, ha 3m-en belülre ér egy japcsi akkor észrevesz, de még legalább 5 percet gondolkozik, hogy tényleg ellenség vagyok-e... ezt kihasználva 1 tárat a fejébe eresztve elkábitom, majd tussal leverem. :)
Ha netán lassabban reagálnék a japánnál, akkor a hangos banzaiii kiáltásra magamhoz térve a felém ügetõ japcsikat szitává lövöm ezután - hogy történjen is valami - rájuk köpök hátha az hatékonyabb. Ha netán egy MG-nél csücsülök, akkor a mellettem elrohanó japcsikat 2m-rõl szitává lövöm, szerencsére láthatatlan vagyok ezért nem kell félnem senkitõl.
na hát az tulzás... csak azt nem értem hogy a japcsik miért nem lõnek a faszira biztos csitttol^.^ megvan egy rész amikor jön sok repülõ az egyik csinál olyan jobbra elfordulást hogy az csak nah .... de unalomûzõnek jó lesz^>^