az nem a fraps szerintem, hanem ugyanazon a gombon van amin ez a kijelzõs plugin
szerintem rakd át másikra pl én ajánlom az insert-et
Milyen programmal lehet videót felvenni az RBR-bõl, belsõ kamerást, navigátorhangost? Én Fraps-al próbálkoztam(regisztrált), de amikor bekapcsoltam, mindig kitett halvány átlátszó feliratot,a bang, turbo stb... szöveg, ami a játék audio.in-ben van. Mit csinálok rosszul?
Elég hozzá a RBR-All-Tarmac mod ha valakinek megvan
Üdv! Egy kis segítség kellene, ugyanis miután vége a bemutató videónak a játék fekete képernyõvel "megfagy" és újra kell indítani a gépet. A módokat kivettem, aztán újra is raktam a játékot de semmi változás. Ha valaki járt már így és tudja mi lehet a probléma és hogy lehet orvosolni, az segítsen! Elõre is köszönöm!
hogy lehet a lámpákat lekapcsolni? mert a fax ki van vele :)
anybody?
Hát 140 lepedõért illik is belerakniuk vezérmûszíj teherbírású szíjhajtást :) Így viszont az árkategória miatt 1) engem elvesztettek 2) hogy gondolták a DFGT után ezt ILYEN ÁRON hivatalos GT kormánynak? Persze, ha az infok hitelesnek bizonyulnak ;)
Szíjhajtással meg szerintem nem lesz gond. Elég csak a vezérmûszíjkra gondolni bírja mint állat:D
na, pont ezért nem vettem soha semmit úttörõ-vásárlóként :) engem a szíjhajtás tartóssága fog érdekelni majd ill. ha elszakad (mert hamarabb elszakad a szíj, mint elkopik a fogaskerék), akkor lehet-e cserélni és mennyire fog ez fájni :)
#18840: Sem mellette, sem ellene. Mondjuk, h inkább legózok :) dubito, cogito ;)
Egyszeri próbából sem tudsz meg semmit , arról nem is beszélve amikor a nagy bemutatókra sokkal jobb minõséget sikerül hozni , mint a boltokba ami kerül (a pudingpróbára)
Igazság szerint nekem csak a pedál kellene. Természetesen nem adnék 500-t érte. A G25 kormányával semmi bajom (sõt nagyon jó) A pedál: a többszöri átalakítás (megfordítás,rugócsere stb.stb)-vel elb@sztam ,elhunyt A váltót az elsõ perctõl (megvétel óta) egy kalp ,használhatatlan szarnak tartom (még kézi féknek se jó) Persze ez csak az én saját véleményem , saját tapasztalatom (az is az igazsághoz tartozik , hogy nem kímélem /nem is lehet ,ha elkap a "versenyláz"/
#18836: Ezt így mondták neked, hogy nem tudnak árat mondani, de a G27 alatt lesz? Ha 500 "ojró" lesz (ami ugye nagyon nem a G27 alatt lesz), akkor is tartod a vételi szándékod? Mit mondtak, mikor konkretizálódnak a kondíciók és realizálható a vásárlás, szállítás, kézhezvétel?
Magyar , nagyker aki forgalmazni fogja vesz fel (elkötelezettség nélkül) elõrendelést (gondolom felmérik a piacot) a kormányra és a pedálra /#18818/ úgy , hogy még árat sem tudnak / de a G27 alatt lesz/ A H váltóról még õk sem tudnak semmit. Az sem véletlen , hogy a másik Thrustmaster RGT FF clutch Edition már karácsonyi akcióba van náluk (19.970 HUF)
1080fok, 7 kiló, tuti van benne anyag, sokkal igényesebb a pedál, pillangóváltó, van rajta bõven gomb, ezt még a vak is látja. Szíjhajtásos ffb, szóval nem kell majd a kormány zaja miatt feljebb tekerni a hangerõt, és nem fog a szomszéd is felkelni egy gyorsabb mozdulatra.
Letsztápforömóment :) na, akkor ezt egy kicsit bõvebben bátor vagy, te úttörõ vásárló :) Hát mit is rendeltél meg? Milyen költséggel?
Ha a G27 versenytársának szánják, akkor vhol vki hazudik. A Thrustmaster nem hülye. A Minõségért fizetni kell. Pláne egy újonnan bevezetett termék esetén. A G27 versenytársa csak akkor lehet, ha árban +/- 30-40 Euro a különbség. Ha jóval alatta lesz, akkor nem lehet a G27 versenytársa, mert akkor mûszakilag lesz olcsóbb dolgokból összerakva. Ha mûszakilag túltesz a G27-en, de árban alatta marad, akkor a H-váltó lesz túlárazva és így hozzák fel a G27 árkategóriájába, vagy a fölé. És itt legkisebb esélyes: Ha mûszakilag túltesz a G27-en a H-váltójával együtt és így is a G27 alatt marad, akkor temetjük a G27-et. :) Ez utóbbit majdnem kizártnak tartom.
A váltót nem lehet tudni , hogy mennyiért adják majd . A kormány+pedál a G27 alatt lesz jóval. Miután behalt a G25-m én megrendeltem "leszamilesz" alapon,mert tetszik
csípõbõl kell agyonvernie a G27-et + komoly és sportos kialakítású H-váltót kell mellérakniuk olyan... olyan eSTélyi-set... ha így lesz, szaladok én is ;)
és kiadsz érte a G27-nek megfelelõ árat? pluszban még fizetsz a H-váltóért is? ha a hír nemcsak süketelés, akkor úgy kb. 5 db Deák Feridbe fog kerülni Így is jó? :)
Igazából nem lenne sokkal drágább, mint a DFGT+Fanatec club sport+ Sim-gear h-váltó(ez a tervem a jövõben), viszont van plusz 180° fordulat, meg rendes pillangó váltó. Persze a fékerõ eloszlás állítása hiányozna, igaz nagyrészt csak setupolás közben használom.
"A hírek szerint az új kormány súlya nagyjából 7 kilót fog nyomni. A belsõ mechanikáról annyit tudni, hogy valószínûleg szíjhajtásos FF-et alkalmaznak majd a T500RS esetében, és a kormány maximális forgási szöge 1080 fok lesz. Az új vezérlõhöz külön meg lehet majd vásárolni egy H váltószettet is. A további részletek, és specifikációk a Thrustmaster hivatalos bejelentése után várhatóak." (ahhoz képest,hogy a cikket te linkelted be)
Pro: - jó anyagminõség, kiváló design, mûszakilag kifinomultabb Contra: - DFGT-vel párhuzamosan NEM tesztelték, ergonómiailag arcade játékokhoz ajánlott
és amirõl hallgat a teszt:
- A "mûszakilag kifinomultabb" nem tudjuk, hogy "mûszakilag tartósabb"-at is jelent-e - Emlékbõl, nem párhuzamosan tesztelt DFGT-rõl, hogy lehet így párhuzamos véleményt alkotni - A "start engine gomb" alias 8 állású D-pad nyomkodása igen gagyi hatást kelt (saját tapasztalat) - A Manettino-dial kattingatásának érzése egyáltalán nem kelt tartós hatást (saját tapasztalat) - NINCS kézi váltó (a DFGT-n van), ami egy GT Legendsben számomra nélkülözhetetlen, míg a Richard Burns Rally-ban kézifékkarként tökéletesen hiányozna. - A DFGT full PC, PS2, PS3 támogatással bír, míg az F430 PC és csak bizonyos PS3 autós játékokat támogat.