viszont a www.richardburnsrally.com még mindig meg van halva... leeht vmi számlálót raknak fel vagy amit tomper májsztá mondott hogy uj honlap stb tomper hallottál már vmi jót mikor jön stb a free verzio?
jah az lemaradt hoyg a procija az 2.5 barton csak huzva van >) nekem is ugyanez a config van leszámítva hogy proci nincs huzva meg nekem hynix ramok vannak meg ánuszos 9600xt.
na kezdõdik hogy kinek milyen gépe van mindjárt szidnak majd itt mint a bokrot^.^
En is igy vagyok vele:) 640x480 is eleg lesz - remelem felbontas fuggo -, es remelem sokat zabal az autoarnyek, tukrozodes, mert azt meg ugy is kikapcsolom:))
az xbox verzio nagyon jol sikerult, csak a nehezsege miatt nem csipik:). Nagyon jol modelleztek le mindent, a kedvenc az allora fekezem a kereket, es fekhatas egybol sehol:). Es ez az elso autos game, aminel ha nem nyomom a gazt, az auto nem all meg fel masodperc alatt:), vegre valaki rajott, hogy 4-esben mar nincs akkora motorfek...allitgatni is lehet, de azt tenyleg csak hozzaertoknek, diffmunel pl. nm nyomatek szerint lehet allitgatni:). Nincs sok orszag, meg sok palya sem nagyon, hosszuk olyan 3 perc, ha jol mesz, de kihivas van boven. Ez bizony nem colin, raallok a gazra aztan nyomni:). Meg a rally sulival is megkuzdottem eleinte:). De megerte...sajna a gepigeny az tuti az egekben lesz. Egyebkent ehhez tenyleg kormany kotelezo lesz, anelkul impossible mission.
jöhetne már a demó vagy a full hogy megtudjam érdemes-e megvenni bár azt az 5-6000ft-ot rálehet szánni^.^
The first thing I noticed was how much it resembled the PS2 version. I was a little concerned that it could be a port from the console, but apparently it was the other way around. Pete explained that the sim had been created on the PC then ported to the consoles.
...akkor miért nincs egér/kurzor???
- Erre mar tenleg kivancsi leszek;) Eddig mindenkinek tetszett - leszamitva a konolosok egy reszet - es mindenki neheznek mondja. Remelhetoleg tenyleg nehez lesz, es mint autovezetes, es az is azert mert ug viselkedik ahogy kell;) Es nem azert, mert vagy extremul mozog az auto, vagy extrem idoket allitottak be a szakaszoknal, hogy "lehetetlen" legyen, vagy hosszu legyen a jatekido;))
- A billnetyuk menutol falramaszok, de hat konzolos az alap:( Ez szar de ez van:((
- A gepigenyt is mindenhol huzosnak irjak, es azt is hogy nem sokat lehet allitgatni;(( De azert nagyon remelem, hogy le lehet butitani hogy normalisan menjen.
a Gamerben olvastam a tesztet a játékról, eszerint komoly szimuláció lesz, a teszter szerint olyan a rally játékok között, mint a GP Legends az F1esek között. értékelés: 90%
nektek bejön a game weboldala???
nekem usert és passwordot kér ??!!!
Mindig a németek....:((...gyerünk a német HUB-okra...hátha fentvan..))
i'had no time to make any screenshots, because i'm playing this game every free minute i have :P. and i didn't have much free time to play it, unfortunately.
my first impressions: rbr makes a lot of fun (who din't expect that ) but it's very hard to drive. if you aren't a rally driver, you better take part of the racing school, which is included in game. it's very realistic, so you have to learn techniques like drifting or the scandinavian flick, otherwise you have no chance to beat the time limit. graphics looks good, but it's a little bit sterile. the sound is quiet impressive. i also had no trouble with the steering wheel (momo force). you have the possibility to change a lot of settings and you'll be able to set some filters for your input device. only the menu-navigation is nerving, you can only use your keyboard, not your mouse. it's annyoing when you would like to setup up your car.
i play rbr on a 2.5Ghz P4 Processor with a Geforce 4 4400 and reduced details. but i'm not contend with the framerate. rbr is very hardware-hungry and there are not many options available to change graphical settings.
it has also a multiplayer part, but i have not tested it yet.
that's all for the moment. whish you a nice weekend
tomper mikorra várhatunk belõle "free" verziót? ^.^ bár nem lesz drága nagykeráron valszeg meg tom majd venni de franc se várja meg hogyha warezbe hamarabb kijön^^
nem biztos hogy fake..... nekem ugyanígy volt a call of duty-val akkor megvolt mielõtt elekzdték volan árúsítani errefelé.... csak netre nem lehetett addig menni...
hát sok embernek az a szimulátor amelyiknél billel tologatva mindent megnyer.... meg nem számít ha többet van a szántásba mint az úton mert ugye nincs különbség... colin1 után kifeszült a codemasters.....
Persze:) Jézus azt mondta, hogy Szeressük egymást gyerekek:) Meghogy csússzon a verda a betonon, hogy életû legyen és full gázzal lehessen venni a kanyarokat Jahh és kifelejtettem, hogy Colin 5 realisztikusabb mint az RBR
Látszik nem nyomta végig a RC2000-et:) Abban volt kihívás:) Pláne miután beállítottad a fizikát:)
AZ a legjobb, hogy az ilyen egyen azt hiszi magarol, hogy miutan vegigtolta a COLIN-t es bezsebelt minden dijat, akkor siman megallna a helyet egy Rally-n. Meglepodne, ha az elso kanyarban felcsavarodna a fara. Colin Realisztikus. ÁÁÁÁáááááÁÁÁÁÁ Hagyjuk
Áhhhhh ez fáj ezaz egész:D:D:D:D:D:D:D Attól realisztikus, hogy csont gázzal lehet kanyarodni meg nem kell a fékkel pepecselni:Dmeg a felfüggeszt.és automatikusan adaptálódik a felszínhez:D:D:D:D:D:D Beszarok:D:D:D:D:D
Már bocs de úgy néz ki jézus még nem nagyon ment autón, ha csúsztatni akar össze vissza aszfalton:D Igaz neki marad a víz és a cölöpök:)
Jezus wrote: I played CMR 05 demo. The car behaves rather realisticly. RBR will never reach this level of realism with its full multibody dynamics.
Real rally cars are set up such way that it does not matter if you go on gravel, tarmac or grass, but judging from the movies, in RBR they have bad suspension model so the car spins whenever you touch the grass with one wheel.
The phycics looks fake in RBR because the tyres stick to tarmac, and break loose only in very extreme situations. CMR5 simulates this correctly, the car is drifting subtly sideways even on slightest whell movement, but not over/steering understeering, which would give a headache for serious rally gamer.
Also catching the car after the turn seems overly complicated in RBR, CMR you control the direction of the car by turning the steering wheel to the side you wich car body to turn and applying gas. Once again realistic rally car suspension modelling smoothes the differences between different road surfaces or bumps, and adapts to car travel speed. RBR seem only to claim they use active differentials, CMR has it!
I only wish they remove the feature where sidebanks are slightly slowing down the car in the final version, fortunatelly they allign the car with the road correctly and you can keep your foot pedal to metal through most of the turns. But who wants to go slow, it is rally game you have to be driving fast, maybe even faster than in real life, but this is realistic too, as most of us are just better drivers than real rally drivers.
már elõrendeltem a CD Galaxisban...7990 FT!!! Ebbõl még lejön a törzsvásárlói (tesómé) kedvezmény...
Hat nem, hogy "pusztuljanak" meg:( Valszeg mar ez sem fog menni:(( Pedig, ez tuti optimalizacio, mert nem akarok fikazni, de az az egy auto - foleg belulrol - meg az a kicsit sterilnek tuno grafika abszolut nem indokolna:(( A fizika es a tores meg nem hinnem, hogy annyira komoly alapokon nyugodna, hogy ennyire lehuzna.
Remelem, az autoarnyek es az auto tukrozodes rantja le az eroforasokat, mert akkor talan meg menni is fog, mert azok az elsok amit ki kapcsolok (egyiket sem latom jatek kozben:DDD).