eleg durva gepigenye van MINIMUM REQUIRED SPECIFICATION ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 1.6GHZ Processor 256MB Ram 64MB Video Card (Card must support Pixel Shading) At least 3.10GB HD space DirectX Compatible Soundcard
2.6GHZ Processor 512MB Ram 128MB Video Card equivalent to NVIDIA Geforce FX5600 or ATI Radeon 9800 At least 3.10GB HD space Windows 2000/XP EAX Advanced HD compatible Soundcard Logitech® MOMO® Racing Force Feedback Wheel
nekem is ha lefordítod ezt a karattyolást
Kedvenc szavaim: Julkaisupäivämäärä, yhtäaikaisia, ohjaamokuvakulma, ohjaintuki, mm :))))
Friss hirek!!!! "PC-versio kultaan! Richard Burns Rallyn PC-versio on tänään mennyt kultaan, eli pelin monistaminen on aloitettu. Peli julkaistaan DVD-levyllä. Julkaisupäivämäärä on 3.9.2004. PC-versiossa parannuksia verrattuna konsoliversioihin mm. - paremmat grafiikat - todella kattava ohjaintuki (useita yhtäaikaisia ohjaimia, kytkin, analoginen käsijarru jne.) - parempi ohjaamokuvakulma (vasemmalla puolella) - todella modattava (ei kuitenkaan uusia ratoja)"
Tudom en is nagyon varom, de azert megvetel elott a demot meglesem :)
én sztem az is sokat nyom a mérlegen hogy skineket fizikát stb leeht bolygatni és ha véletlen hibáznak még akkor is lelkes emberkék ki tudják jaítani :P
a bhmotors-os PC-s fiúk is be vannak halva tõle, azt mondják minden eddigi rallys játékot "el lehet felejteni"...
Remelem ha STARFORCE, akkor adnak ki egy demot hamarosan, mert attol en nem ajulok el, ha konzolosok azt mondjak, hogy mekkora nagy gem. Inkabb magamnak hiszek .)
A mozgo fu, fa, bokor, atrohangalo emberek, hellikopter meg hasonlo dolgok engem abszolut nem erdekelnek, ha lehetne valasztani, akkor inkabb fordithatnak a felszabadulo eroforasokat meg reszletesebb fizikara, efektekre, hangokra stb.:))))
A GPL-t (termeszetesen) en is megvettem, az tenyleg megerte. 6 eve jelent meg, de meg mindig fent van:))))))
a fû mozogni fog, a bhmotors-os PC preview verziós videóban a rajtnál látszik hogy lengedezik a fû...és sztem ez a lényeg, hogy csak akkor veszed észre amikor állsz (vagy esetleg a replayben ha arra fokuszálsz), menet közben nem, ezért engem pl. soha nem izgatott hogy mozognak e a "növények"...pl. az LFS-ben is kikapcsoltam a mozgását...
Kiváncsi leszek milyen védelem lesz rajta. Ha STARFORCE akkor
Ja, de ez nem xpand fika forum, ugyhogy bocsi.
Hát igazad van. (sajnos) Amikor kipróbáltam az Expand demot, azt vártam hol lehet felszedni a pályán lõszert, meg szervizkulcsot annyira arcade az egész. (skidmarks)
Öcsém xbox-án játszottam vele, remélem pc-n jobb (sokkal) lessz. Bõven van mit javítani, fõleg a tájak képi világán. Nem lenne jó pc-n is egy álló "fényképen" gurulgatni. Jó lenne ha valami egy picit is megmozdulna, legalább a fû meg a fa. Mert ez így (úgy) elég siralmas.
mert igertek demot? bar ha ps2-re volt pc-re is illene
hát igen, ezt én is szívesen megtapasztalnám :)))...régebben a magyar F1 idején ültem egy ilyen F1 szimben...2 kört ment le egy ferrariban Imolában, az is jó volt :DDD
Még régen valamelyik Pesti autókiállításon volt kint egy hidraulikus rendszerû szimulátor.. asszem 99-ben... Olyan amivel a repülõpilótákat is oktatják a nagyobb helyeken... mozog csillog meg villog meg minden.. csakhogy itt ebben nem volt semmi csak egy bazinagy kivetített kép meg 2db 4-es üléssor... ÉS egy Mitshubishi Lancer ment egy szenzációs 12 perces távot benne... de a végén olyan szinten fájt a seggem meg elharaptam a nyelvem meg szédültem minden bajom... nagyon komoly volt... és a legfontosabb érezni lehetett, hogy az autó pattog ráz húz még a tehetetlenséget is lehetett érezni egy-egy váltottS kanyarban amikor hirtelen csinál egy baljobbbal-t.... Mikor kiszáltam nem tudtam merre van az arra és majdnem elhánytam magam:) Azóta nem flek a hullámvasúttól, mert tudsom, hogy van roszabb:) A rallyautóban utasként ülni:)
Gamestaron a Colin 2005 demó kommentjei közzül mazsolázva:
#36 - [Degerg] 2004-08-24 @ 19:10 | honnan a -CENSORED- tudjátok hogy szar soha egyszer nem vezettetek rali autót!de még szerintem normál autót sem.na errõl ennyit
#43 - [Degerg] 2004-08-24 @ 20:20 | én is vezetek már és játszottam a GTR-el de az nem ralliszimulátor!Az két más világ. Egy Gtr-es kocsi elmenne rallizni hát õõõõõ... a két autó közt rengeteg különbség van ami befolyásolja az irányítást.most nem mondok példákat de tudnák
#45 - [Ace576] 2004-08-24 @ 21:53 | Persze én sem azt mondom, hogy menjenek ki egy Lister-rel rallizni, de ha már ott olyan valósághûre megcsinálták az irányítást akkor a Colin 5 részére milért nem megy a srácoknak??? Mert az nem hiszem, hogy a Codemasters-nél butább programozók dolgoznak.
En is azt hittem... de rosszul:) Mar nekem sincs fent, en sem probaltam oket, de valszeg semmit nem vesztettem:DD
ja...én is azt hittem el leszek vele az RBR megjelenéséig, de már nincs a gépemen :D...és utólag vettem észre, hogy a Toyota Celica-t meg a Lancia Stratos-t ki se próbáltam...üsse kutya!
Uhh basszus;) Ez tenyleg siralmas volt:)) Nem kellett volna kiprobalni:)) Olyan gyorsan torlodott, hogy szornyu:))
Valszeg a Codies-nek megis mas a strategiaja, ugy nez ki latjak hogy a RBR komolyabb lesz, igy a lazabbaknak jatszhatatlan, igy inkabb visszvettek az amugy is szegenyes iranyitasbol, es jobban megceloztak az arkadosabb reteget. Valszeg sikeruk lesz:)))))
Azert leszedem, letesztelem:)))) Egy hetet kibirok mar azzal is, utana ugy is DEL:))))) Ha kiszedtek az idetlen kormanyrangatast, akkor megyek azert vele egy-ket karikat;)
- Nincs RBR Demo, mert igy esetleg tobbet adhatnak el belole, mert nagy a varakozas, mindenki be van indulva ra. Igy ha esetleg meg sem lenne annyira jo mint az emberek kepzelik, nem bukjak el azokat, akik a demo utan esetleg nem vennek meg (ez magyarorszagra a megjelenesi ido es a penzhiany miatt nem ervenyes:DDD).
- A Codies sem hulye:)) Bar hogy is all a Colin5, ha most meg tudjak nezni az emberek a demot, ami valszeg tele van ismet "hangulat fokozo" elemekkel - efektek, toresek, render-, kamera trukkok stb., - talan "visszatartanak" nehany embert adtol, hogy azonnal rohanjanak RBR-t venni, igy megvarjak, latjak az elso "negativ" kritikakat - az mindig van es lesz, es altalaban az ember mindig azt latja eloszor - es talan a Colin5-re szavaznak majd:) Foleg, ha a Codies ugyes, es ahogy a RBR-bol megerkeznek az elso kritikak, hianyossagok, probaljak azokat bemutatni a Colin5-bol filmeken, kepeken keresztul, hogy: ott van es jobb meg szebb:))))))
A konzolos jatekoknal sokat szamit a render engine, ami nagyon sokat dob a kinezeten, meg ha kevesebb is a poligon vagy kisebb a textura. Azert ott a realtime tukrozodes, csillogas, fenyek, arnyekok, elelmosas, motionblur, fust, kod, por, melyseg elesseg szamitas nagyon sokat szamit.
PC-n altalaban baszott nagy modeleket hasznalnak, irtozat meretu texturakat (ami bazi nagy, de sokszor tul szines, otlettelen, muanyag stb.), es "kezdetleges rendert". A mai napig nincs onarnyek, altalaban kamu tukrozodesek vannak, egyszerubb vetett arnyekok stb.
Ha PC-n felismernek, hogy eleg a 800x600 elsimitasokkal, kissebb texturak de rengeteg es foto szeru, igenyes, kevesebb poligonbol allo, valtozatosabb objektumok, stb., sokkal latvanyosabb dolgokat lehetne elocsalni ezekbol az atomeromuvekbol.
ezt is megértük...a colin2005 demo hamarabb kijött mint az RBRdemo ... grrrr
hat ja osszehasonlitva a 2 kepet valoban erosen jobb a a wrc4 modellje, de ha olyan lesz, mint a grazsos kepen akkor nem lesz gond :)
félre ne értsétek, tetszik nekem az RBR-ben is a Subaru, csak lehetne kicsit jobb is...meg hát számomre úgyis a belsõ nézet a fontosabb, meg a szimuláció, ami tudom hogy jó lesz...
...már nagyon várom...
a fényezés miatt "élethûbb" itt (bár látszik hogy "kevés" a poligon):
...és azért csillognak élõben is:
nem is a fényezés a lényeg, hanem hogy sokkal részletesebb, és több poligonból áll...kerestem még képet, de nem találtam a wrc4-bõl (subarut)...de a többi autó is nagyon faján néz ki benne...sztem a hivatalos licensz is "tehet róla" :)...
...amúgy az RBR-bõl is láttam egy képet amikor a subaru a garázsban áll, és ott sokkal jobban néz ki sztem...
PC-re miért nem lehet így megcsinálni egy Subarut?
"Az SCi Entertainment Group bejelentette, hogy elkészüt új játékuk a Richard Burns Rally, melyet szeptember 3-án adnak majd ki Angliában, Németországban és Franciaországban, a többi régióban kicsit késni fog a program. Ez a rally végre teljes szimuláció lesz, a fizikai modellezés igazodik minden autó egyedi vonásaihoz, az irányítás és az autó viselkezése teljesen autentikus lesz az eredetihez. A pályaszerkesztésnél ügyeltek a részletekre, gödrök, kövek, pocsolyák tarkítják a pályát és ez figyelembe is van véve a tapadás számításakor. A törésmodellnél is a realizmusra törekedtek a készítõk, nem tettek engedményeket az arcade játékstílus felé. A gépi ellenfelek saját személyiséggel rendelkeznek majd, mindig ennek megfelelõen reagálnak a helyzetekre. További érdekesség, hogy komoly baleseteknél helikopteres mentés érkezik." PcDome
Wohoo, hetvegen a Motors TV-n (ez egy angolfrancia brumm-brumm-wrooomm tematikus csati) volt RBR PS2-verzio bemutato. Nagyon sarkanyos volt, kicsit mentek belso-nezetbol is, egesz jo volt. Majdnem mint a TOCA2, csak nem olyan fekete folt az egesz, hanem normalishoz kozelito kidolgozottsagu, igaz, muszerek meg kormanykerek nelkul, meg elegge kozepen ulve... Amugy a torest is demonstralta a csigazabalo, bezugott 80-al az arokba, aztan az bal oldali ajto elrepult a buzaba... :) Szal egesz jo lesz, csak jojjon mar...
SCi Entertainment Group sent out a press release announcing that its PC version of rally sim, Richard Burns Rally, has today gone gold and will be released in UK, Germany and France on September 3rd, with other territories to follow shortly after.
a picsába hogy még mindíg nincs demo, grrrr!!!!...
Isten ez a jatek (x-boxra)! Minel tobbet jatszom vele, annal jobban elvezem. Sajnos sok magazinban lehuztak (Official Xbox Magazine-ban 6.9-ast kapott a 10-bol, mondvan: "Extremely hard to get into; unforgiving gameplay and difficult handling. Only for hardcore fans". Szoval, aki fikazza, az szerintem csak azert teszi, mert bena hozza :)) Sok-sok gyakorlas kell es rally fanatizmus. Aki nem ijed meg a kihivastol es nem adja fel az elejen, az imadni fogja. Egesz normalis bal1-et keszitettek a PC-s verziohoz.
(Amugy tobb fele nehezsegi szint van, es amikor realisticen jatszom, mintha a gravitacio is mashogy lenne beallitva, mert ilyenkor egy-egy dobbanto, vagy kisebb koccanas utan akkorakat pordul az autom, hogy mar szinte a testemen erzem a virtualis pilotam fajdalmait :)) Nagyon allat!)