A Nascar Heat-hez volt egyszer egy "rally-palya", valami felelmetesen jo volt vezetni, de elsosorban semmi koze nem volt az addig megjelentekhez:)) Persze azert, mert az NH-ban eleg korrekt fizika van:))) (Persze, szamitasba veve, hogy egy Nascar auto eleg "kellemetlenul" mozog a trerpen:D)
Én csak egyet nem értek. Elnézvén, hogy a grafika milyen ütemben fejlõdik, a fizikai rendszerek is egyre jobbak lesznek, de ez szinte csak a legújabb FPS-ekere vonatkozik. Rallyban szinte semmire elõrelépés nincs (szép dinamikus mûszerfal, környezet, és fizika). Elismerem, talán a rallyban a legnehezebb megalkotni a fizikát, hisz itt aztán nagyon sok tényezõt kell figyelembe venni, hogy valós mozgást kapjunk. Na, arra akartam kilyukadni, hogy sztem nincs akkora piaca az autós gameknek és ezért nincs olyan drasztikus elõrelépés. Szomorú, de így van.
Az utolso videokat ahogy elneztem, ez a RBR sem lesz annyira "rossz", voltak reszek, ahol tetszett a mozgas. A vegefele mar a palyaval sem volt gondom. Egyedul a belsonezet bosszant, mert az irtozatosan gagyi:(((( Remelem nem olyan lesz mint a Colin hogy nincs is lemodelezve az auto tobbi resze (csak amit alapban latni), es hatrebb lehet majd tolni a kamerat rendesen. Plusz, nagyon remelem hogy a pilota/sofor dinamikat (elore/hatra, jobbra/balra, le/fel es a "kanyarbenezest") is lehet majd allitani.
Az a helyzet, hogy a Rally mint autoverseny nem egy egyszeru dolog, es ha azt korrektul megcsinalnak rendes fizikaval, szimulacioval, azt csak keveseknek lenne elvezetes, vezetheto stb.
ja :)...sztem legnehezebb egy jó rallyszimuláció megalkotása, az autós játékok közül. Az a baj hogy készültek jó rallys játékok de mindegyikben van egy-két nagy negatívum...az összesbõl lehetne egy igazán jót összegyúrni :D...
Hát én külsõ nézetre gondoltam - persze emellett érdekes amit írsz. Biztos így van, nem tudom. Láttam már annyi rallyt, hogy lássam - a sebesség nem reális, mindenesetre várjuk meg a végét és ha a kezünkben lesz, akkor alkossunk véleményt. A Rally Masters volt az egyetlen olyan rallys játék, ahol tényleg erõbõl lehetett csúsztatni; érezni lehetett az autó erejét - nemcsak lendületbõl kellett menni - ezért nagyon tetszett. Igaz, volt annyi hibája is... Örülök, hogy féktáv, meg grafika. 2017-re el is jutunk egy igazi rally szimulátorhoz.
Bar ez nem Angol WRC, "csak" a magyar Rally Bajnoksag, de itt vannak a hivatalos gyorsasagi hosszak, idok stb. Amugy hetvegen Budapest Rally akit erdekel a dolog, penteken este 5-tol Prolog az Ujpesti Rakparton, szombat-vasarnap meg gyorsasagik. Ja, es lesz Superspecial is a Budapest Arenaban vasarnap este (16:15 FC)
"Richard Burns Rally Demo Soon [02-08-2004 | JZ | Comments (1) ] As someone who subscribes to PC-Gamer, I was quite interested to read on the "Next Month" page at the rear, the following: DEMO's: Richard Burns Rally. There are quite a few other Reviews / Features / Demo's - but one I sincerely hope they don't drop is the RBR demo... The release date is August 5th in the UK... if you subscribe, you could get that a couple of days earlier."
forrás: BHMOTORS
közvetítésnél a belsõ kamerából mindíg lassabnak látszik, mert a kamera be van kicsit zoomolva...olyan ez mint amikor egy autós játékban a field of view-t állítod (rally masters, netkar, stb...), sztem az rbr-ben nem tûnik olyan gyorsnak egy éles kanyar. Ami viszont tetszik hogy a féktáv jó hosszú a murván, és bizony el lehet baszni, nem úgy mint a colni 3-4ben...
tudom hogy nem tökéletes - meg azt is hogy nem is lesz az
igazából én az RBR-re úgy várok, h amikor már a fülemen hányok a pályaversenyzéstõl (gpl, gtr, lfs), akkor legyen valami ahol nem számít ha egy centivel késõbb fékeztem
Láttad, hogy a hajtûket és társait milyen sebességgel veszi? Nézd meg, utána pedig egy közvetítést. Nem mondom, hogy ég és föld, de messze van a valóságtól. Kívülrõl viszont látványos... Neked legyen igazad, Peti - csak ezt kívánom (meg évek óta egy végre normális rally szimulátort)
hmm, nem értek egyet zoo, szerintem igenis jónak ígérkezik
Hát nem tudom. A videókat látva eléggé gáz. Legnagyobb bajom a sebesség érzettel van; olyan mintha minden kanyart 150-el vennék. Nem úgy csúszik az autó, ahogy várnám. Ráadásul egy szakasz hossz 20-30 kilométernél kezdõdik. Azokat pedig nem 5 perc alatt teljesítik. A szimulátor kifejezés sztem egy kicsit túlzó. Az a baj, hogy már a Colin McRae 2-nél leírtam ugyanezeket. Nem baj, a remény hal meg utoljára.
Úgy látszik a preview beta másoknak is megvan...valaki levadászhatná DC+-al vagy bittorrenttel :))...info
Eisen koma kérésére feltöltöttem néhány képek a hamarosan megjelenõ Richard Burns Rallyból. Aki a 4 gombbal irányítható rally programokhoz szokott, azt komoly pofáraesés fogja érni, hiszen ez nem acrade, hanem kõkemény rallyszimulátor, a legkomolyabb fajtából. Kötelezõ a saját érdekedben a rally iskolát kijárni, és nem utolsósorban beszerezni legalább egy FF-es Logitech kormányt (minimum).
rally nem dakar nem a pusztaban zajlik:)) australiban meg regen kenyaban volt nyitott ter:) De pl a mi most jon a VB-n Finnorszag az ilyen szuken a fak kozott es a leggyorsabb verseny, eleg meleg:)
valamilyen szinten biztos, de egy bizonyos mélység után fal van, de nem baj...
Volt ott nyitott erdõírtás is szépen... az, hogy sáv szerû az a pály jellegébõl adódik... Már az RC2000-ben is ilyen szûk volt ez a szakasz... Én igazán arra lennék kíváncsi, hogy be lehet-e borulni a fák közé:)
Az vajon miert lehet, hogy alltaalaban egyik autos jatekhoz se lehet latni sajat keszitesu palyakat latni, ennyire bonyolultak lennene a felepitesuk?
Nagyon jo a vonalvezetese, tetszik!!! Es jo hosszu, nem lesz egyszeru jo idot menni:) Bar a kornyezet meg mindig a QRally-ra emlekesztet, ket fasor kozott kanyarog az ut, keves valtozatossaggal:)) Bar, ha eredeti utvonnal, akkor jo ez igy:)) De ha nem, akkor lehetett volna egy-ket kisebb-nagyobb tisztas, masfajta fak, belogo nagyobb agak, kis falucska, hazak stb.:))))