Arról már ne is beszéljünk, hogy a PS2 képes menet közben a DVD-rõl tölteni, így max csak texturáknál játszik be a kis memória. Nem véletlenül van az a 48 Giga/sec sávszélesség.
jólvanmár, akkor is be van határolva, nem kell itt a konzol kampány
"Valszeg, a konzolok a maguk 32-64 megajukkal behataroljak a lehetosegeket"
Már megint ez a butaság a konzolokkal... érdekes, hogy a WRC3-ban sokkal kidolgozottabbak, változatosabbak és hosszabbak a pályák, mindezt 10X akkora látótáv mellet, mint a RBR-ban. Ott nem voltak behatárolva? Egyszerüen lusták voltak jobban kidolgozni a pályákat, ebbe bele kell törõdni.
hát igen, egy 3x ilyen hosszú pálya lenne az igazi ...ha jól emlékszem ez a Chirdonhead a RC2000-ben is benne volt, meg is nézném ott milyen de beszart a RC2000 CD-m :(((....
Na ez a video mar meggyozobb volt:PP Egyreszt az auto mozgasban is "kijott" nehany kellemes dolog, a hangokat is jobban halottam, es a palya is mar valtozatosabb volt. Bar latszik, hogy viszonylag keves "epitoelembol" gazdalkoznak a palyan, de az jo minosegunek, kidolgozattabbnak tunik;) Valszeg, a konzolok a maguk 32-64 megajukkal behataroljak a lehetosegeket:))))
pár új videó, ha valakit még érdekel :)...ez a chirdonhead jó pálya, tetszik...itten
Szokas szerint ugyan olyan kicsi, gany kornyezeti texturak mint eddig:))))) De ha jol lattam, most a visszajatszasban a melyseg elesseg lesz az uj feature:)) Ami azert nem semmi, mert eddig csak a PS2 tudta nyomni hardware-bol:) Bar, attol nem lesz jobb a jatek, mert verseny kozben (a lenyegi resznel) meg nincs:))
ITT van néhány új pc-s screenshot a colin 2005-bõl, haha...hol van ez a RBR-hez képest???
Nem azt irtam, hogy JO lesz, vagy nekem nagyon tetszik, csak azt hogy "nem lesz gond":)) Es azokat meg valszeg kepek utan irtam:)) De a grafikaval, hangulattal most sem lesz gond, csak amit irtam, hogy viszonyitas keppen, egy "nagy" ceg mennyire mast csinal:)
Visszaolvastam, és a 617-ben találtam ezt: "A grafikava, palyavezetessel, hangulattal, hangokkal stb. nem lesz gond." No ehhez képest mára tényleg gyökeresen megváltozott a véleményedet :) Persze ez már két hónapja volt, azóta sokminden kiderült, csak nekem még rémlett ez a mondat. De egyáltalán nem akarok kötözködni, csak szomorú vagyok, hogy valószínûleg ez a korábban ígéretesnek tûnõ projekt sem váltja be a hozzá fûzött reményeket.
FFB efektbol, kormanykezelesbol ket fajta van amit jonak lehet nevezni, de abbol igazandibol egy ami tenyleg jo, korrekt es hasznalhato:)) Az elso amikor csak kamu efektek vannak, ossze-vissza raz, rangat, csorog-zorog-csattog, es elore meghatarozott dolgokat kreal az automozgashoz viszonyitva. Ez "latvanyos" de egyszeru es gagyi megolodas:))) Ez a tipus az, amire a "konzolosok" azt mondjak hogy nagyonjo, meg a lokharitonezetre hogy belsonezet:))) Persze, tisztelet a kivetelnek. A masodik ami talan nem annyira "latvanyos" de korrekt. Az az amelyiket a felfuggesztesbol szamolja kozvetlenul, vagyis korrektul erezni hogy mikor mit csinal az auto:) De ehez "rendes" fizika kell:)) Ebben bizok, valszeg ilyen van:)))
- Az RBR-t eddig nem nagyon dicsertem, mert regebben csak nehany szep render kepett lathattunk belole, az alapjan meg nem igazan lehet. Egyedul a fizikaban/szimulacioban remenykedtem, mert igergettek:) Amiota kijott nehany film es a konzolos jatek, es amiket azokbol lattam, hallottam az alapjan a "korites" gyengenek tunik. De mint irtam, ha jo lesz a fizika/szimulacio/iranyitas akkor annyira nem izgat.
- A Colin4-el mint "jatek-design-al" kapcsolatban nem volt eddig sem komolyabb problemam, azt mar a sajat topic-jaban is irtam tobbszor, hogy jo lenne az, ha ugy mozogna az auto ahogy kellene.:))
De mint ezt is irtam, az RBR-rol csak "reszleges" velemenyem volt/van mert nem sok mindent lattam belole (1-2 film, meg amit "meseltek, irtak rola".:)) Ami hirtelen kevesnek tunt, az a viszonylag egyhangu palya (bar jo nyomvonal-vezetessel), semmi komolyabb valtozatossag, latvany, kulonbozo utviszonyok stb. A visszajatszasok is elegge egyhanguak voltak, semmi extra, bar az annyira nem izgat:))
De mint irtam, ez most csak 1-2 film alapjan, vagyis lehet hogy abszolut mas lesz a jatek:))))
Az egész játékra rá lehet mondani, hogy nagyon száraz. Semmi plusz nincs benne, ami egy kicsit is feldobná. Szimulátornak nem eléggé szim, ami ezt a nagy szárazságot indokolná, szóval lehet hogy itt-ott még csiszolnak a PC-s megjelenésen, de nagy változást ne várjatok. Ha a konzolos verziót ennyire félszívvel csinálták, miért ölnének bele sokkal több munkát a PC-sbe?
szerintem arra gondolt hoyg a colinban ugye van pénz egy kezdõ emberkének egy hangulatos játékot létrehozni.. de szerintem az rbr is az lesz
Alex, én nem értelek... beteg vagy, vagy mi? :) Mostanában nagyon megváltoztattad a véleményedet, és pont azokat a dolgokat fikázod a játékban, amiket eddig dicsértél (leszámítva a belsõ nézetet). Most viccelsz, és csak nekem nem esik le a poén, vagy mi van? Például amikor a colin4 hangulatát dicséred az rbr-rel szemben, ott nem látok szmájlikat. Pedig eddig azt mondtad, hogy a hangulattal biztos nem lesz baj. Most akkor hogyan van ez?
de legalább a nézõk/fényképezõk egy része mozog :DD...
hát a rövidséggel nekem is vannak bajaim, nem tetszik, ez nem valosághü. de akkor is tiszta izék a pályák. semmi mozgás, legalább a fü meg a fák mozoghatnának! meg ha mondjuk rájuk mész lelapulhatnának.
és sztem a csúszkálás sem tûnik túlzásnak, az argentín rally közvetítésében is jóval elõbb fékeznek mint azt mi észrevennénk, nem beszélve arról, hogy ott a belsõ kamera még be is van kicsit zoomolva...
grara = grafra bakker irni sem tok má :)
kb mintha pár honapja ugyanerröl kamatyoltam volna! a pályákrol, hogy hogy néznek ki, és itt nem a grara gondolok, hanem hogy semmi hangulat nincs, semmi...
"grafika, hangok, palyavezetes, efektek stb. nagyon ott van a toppon"
Ezt nem mondod komolyan??? Milyen játékra gondolsz? a colin 15. részére? vagy mi?? A fenti példák közül az egyik szarabb mint a másik...komolyan nem értelek :(...és ráadásul a belsõ nézet a colinban is gagyi függetlenül attól, hogy ott a bal oldalon van...és ráadásul ritka ronda...
...hangulat meg a rally trophy-ban volt, meg a RC 2000-ben, nem a colinban (az elsõ részt kivéve)...pfff
hát jah! van még idejük munkálkodni! nyomassák cska ezerrel.
felolem csuszhatna a jatek meg fel evet, csak legyen jo (foleg vezetesi elmenyre). Csak most direkt ezert, mentem nehany karikat a Colin4-el, es azert azonnal latszik hogy teljesen mas kategoria:) A Codies "nagy" ceg, regi tapasztalatokkal, eleg korrekt (grafikai, hang) engine-nel. A hangulat, grafika, hangok, palyavezetes, efektek stb. nagyon ott van a toppon, csak hat a lenyeg, az automozgasa, vezetese nagyon szar (bar, azert talan hangulatosnak nevezhato:DDD).
Ahoz kepest a RBR elegge "naturalnak" tunik:) Bar abban latszik, hogy sokkal korrektebb az auto fizika (mint mozgas, mint altalanos), max a beallitasokkal lehet komolyabb problema a multiplatform miatt (na es persze, a vegtelenul gagyi belsonezettel):)))
Ha a PC-s megjelenesig helyre tudjak pofozni a szimulaciot, belekerul egy normalis cockpit es dinamikus pilota, akkor meg jo is lehet, ha a palyak nem is valtoznak (mivel, azok biztos hogy nem is fognak:DDDD)
Persze, ez nem szemelyes tapasztalat, mert nincs jatekgepem amin tesztelhettem volna, csak a itt es egyebb forumokban olvasottak alapjan irtam:))
Sajnos van negatívum még elég, pár apróság: Ha lecsúszok az útról egy kicsit, olyan a kód, hogy szinte alig megy az autó, ha még lejtõs is az oldala, akkor már fel sem megy, még ott sem, ahol én egy tükörradiál gumis Ladával is simán felmennék. -1 pont Ugyanígy, ha egy kicsit lecsúszok, nem sokat, és ott véletlenül pont nézõk állnak, akkor önkényesen elveszi az irányítást a gép és beadja a "visszaborítás animációt" ami rengeteg idõvesztés, még akkor is, ha a valóságban simán tovább tudnék menni. -1 pont. Hiányzik a hangulat a játékból. A remek vezethetõségen és a részletes beállításokon kivül semmi nincs. A pályák az országokon belül tökegyformák, semmi változatosság, messzire semmit sem látni, a színek is fakók. A szim fanokat ez kevésbé fogja érdekelni, de azért több hangulatot csempészhettek volna bele. Aki játszott a WRC3-al tudja mirõl beszélek. Vegyük Monte Carlot. Elindulunk egy tiszta aszfalton, majd ahogy mászunk fel a hegyre egyre több a hófolt, a végén már tiszta hó az út. Felérünk a csúcsra és elénktárul egy fantasztikus látvány, ellátni a másik hegyig, látni ahogy kanyarog az út végig. Na ezt hívom én hangulatnak. Vagy a Special pályák. Nyugodtan betehették volna a RBR-ba is, nagyot dobott volna rajta.
A vezetés része nagyon jó, egyedül a fékezés lett irreálisan csúszós. Néztem most az Argentin rallyt, brutálisan lassúlnak murván, itt meg csúszik mint a takony.
"Viszont igen reális és valószerû megoldás, és talán a játékosokat arra ösztönzi, hogy nem kell csutkagázzal végigtolni a szakaszokat!"
Annyi minden nem lett reális ebben a játékban, hogy akkor pont ez se legyen az. Egy játékos sem fog beletörõdni abba, hogy mondjuk a negyedik szakaszig vezet, de az ötödik szakaszban hibázik egyet és leáll az autó, emiatt ki akarna lépni, de a gép nem engedi, hanem "feladja" a versenyt. Senki nem fog belenyugodni, hanem úgy is mindenki load-olni fog, de mire odáig eljutsz, az egy kínkeserv.
Teljesen veletlenul, ahogy ma itt megemlitettem a Rally Championship 2000-et, most lattam hogy megjelent a BHMS-en egy RC2000 bemutato, Game Guide, Demo, Patch es egyebb atfogo "gyujtemeny" a jatekrol:))))) Ami jo volt a jo volt:PP
bar attol fuggetlenul eleg zsenge megoldas ez az ablaktorlozes, se normalis hang se efektek. Bar a videon az jon at tenyleg amit csak a codec akar:)))))
sikerult dobozon kiprobalni, azt kell mondanom, aki az rc2k-t, vagy a rally trophy-t birta, az ezt imadni fogja. igen kemeny lett a szimulacio, kormannyal az iranyitas is jo. Iszonyat mennyisegu parametert lehet allitani a kocsin, nem ugy, mint a colinban. a dobozos verzioban maradt par idegesito bug, remelem a pc-s verzioig ezt kijavitjak. egyebkent volt mar a warthognak egy rally jateka, rally championship xtreme neven.
télleg r2000-hez nincsenek jó kis modok? ami frissíti a járgányokat textúrákat stb...?
De most komolyan:) mondj dolgokat, amiben tovabb lepest jelent a jatek az elodokoz kepest. Most a fizika-szimulacio-vezetesielmeny reszt hagyuk.
Pl. mar a Rally2000-ben (5 eve) volt rendes eso, belsonezet, ablaktorlo, vizcseppek stb., a pocsolyakban tokrozodtek a dolgok, a 3D-s fak bemozdultak, kilengtek utkozeskor, szuk, hosszu utak voltak, dimbes-bombos ut, belogo faagak stb. En az ilyen "koritesre" gondoltam:))
Az In-Car movie-ban eleg jol nyomja:))) 4:12-nel az az ugratas, vagy inkabb szakadekba repules eleg sulyos volt:)) Eleg jol birta az auto:)
Amugy nagyon remelem, hog valami kirivoan jo lesz az iranytas, fizika, szimulacio stb., mert egyelore a grafika, efektek, autok, palyak es egyebb korites igen szegenyesnek tunik a kepek, videok alapjan:(
Nem hiaba nyomjak a Colin5-ot, tudnak valamit a fiuk a Codies-nel:)) Ha jol lattam ott mar komolyabb motion blur, melysegelesseg, es egyebb durva efektek lesznek:)) Palyakban, autokban, toresmodelben, efektekben, hangokban eddig sem volt olyan rossz, a belsonezete meg jobb is volt. (Az egyik szar a masik kaka:DDD Bar a csucs igenytelenseg a TRD2-ben tetozott!;DD)
A rally autoknak 4 ablaktorloje van, vagy csak igy oldottak meg a "motion blurt"?!?! :))
Ne szépítsük, borzasztóan kevés az a 30 pálya! Annyira nem kell "minden kanyart kivülrõl fújni", elég egy jó átlagot érzéssel menni, ha nem hibázol nagyot, könnyü elsõnek lenni még normálon is. Így meg egy délután volt az egész és hogy ugyanazok a pályák vannak profin is, alig van motiváció az újrajátszásra. Ez nulla szavatosság. Amúgy elég szemét a játék, nem lehet menet közben kilépni. Tehát ha egy nagyot hibázol, nincs olyan hogy újrakezded azt a pályát, mert úgy veszi, hogy feladtad és vége annak az országnak. Ez nem túl játékosbarát megoldás, emiatt sokan fognak szentségelni.
As someone who subscribes to PC-Gamer, I was quite interested to read on the "Next Month" page at the rear, the following:
DEMO's: Richard Burns Rally
There are quite a few other Reviews / Features / Demo's - but one I sincerely hope they don't drop is the RBR demo...
The release date is August 5th in the UK... if you subscribe, you could get that a couple of days earlier.
I wouldn't be surprised if SCI/Warthog release the demo on the cover of a magazine first, and then for download a few days later - they'll probably do a deal with PCG to get the demo first, exclusive, and then release it to the 'general public' a few days later, once people have bought PCG to get their hands on the demo
ez igy van, és sztem is jo kis game lesz :) naon várom máááá. :)
A videó szép, nagyon vadul vezetett rajt az ürge. :) Hát nem tudom, a rallynak éppen nem az a lényege, hogy becsukott szemmel is végigmenjünk a pályákon. Inkább érzésbõl kell vezetni, igen szépen lehet úgy is menni. Igaz akkor nem tudjuk 150-nel venni a kanyarokat, de nem is az a lényeg.
pc-s verzioban talan majd kicsit meg lehet tweakelni a tapadasi ertekeket
En meg nem jatszottam season-t, az auto beallitasait se neztem meg meg alaposan, de lehet sok mindent allitgatni. Ez majd a season alatt lesz erdekes, eddig csak ismerkedtem a jatekkal. Kb. 4-5 orat jatszottam eddig vele (ez is 15 percekbol jott ossze kb.).
Szerintem azert nem lesz keves ez a 30 palya, mert mindegyiket kivulrol kell majd fujnom, hogy jot autozzak rajtuk. Tokeltesen meg kell tanulni minden egyes kanyart, bukkanot, kovet, fat. Es ez nagyon klassz! :) Tenyleg elvezet autozni. Tetszik, hogy nem szabad mindig padlogazzal menni, es hogy tul eros fekezesnel blokkolnak a kerekek (ez kanyarodasnal, qrva veszelyes :), tehat ovatosan kell adagolni a feket. Ha mar csukott szemmel is vegig tudnal setalni a palya vonalan, akkor nagyon klassz dolgokat lehet muvelni: Joval kanyar elott bebillented az ellenkezo iranyba a verdat, majd hirtelen atrantod a kormanyt csutkara, a kanyar iranyaba, aztan csak sodrodsz es sodrodsz metereken at, neha fekezel ballal, jobbal enyhen gazt adsz, majd padloval kigyorsitasz. A replayben pedig gyonyorkodhetsz a sodrodasaidban, meg amikor hataron autozva megfogod valami irdatlan izzaszto flik-flak utan. :)
Jo sok kitartas, es meg tobb gyakorlas kell ehhez a jatekhoz, de ha nem adod fel, NAGYON meg lehet szeretni.
igen, sajnos ez a legnagyobb hibája a programnak...
Amirõl eddig senki sem beszélt, hogy a játék rövid, pokolian rövid. Adott 6 ország, annak 6 pályája, ami nem is 6, mert minden országban van 1-2 ami visszafelé megy vagy csak ismétlés. Ez kevés, fõleg a WRC több mint 120 pályájához képest. A normált egy délután alatt letudtam és profin is ugyanazok a pályák vannak, semmi plusz.
Tovabbra is nagyon tetszik a RBR, de ne ugy varjatok, mint a legelethubb rallys (autos) jatekot. A sebesseg erzet tenyleg nem a legjobb, az auto elegge csuszkal (meg lehet tanulni vezetni, de nem mondanam, hogy elethu). Betonon csalodtam a legnagyobbat, mert majdnem ua. mint a murva, alig van tapadas. Nem lehangolni akarom a tarsasagot, nekem igy is nagyon tetszik (boxra, !kormannyal! a legelvezetesebb autos jatek), de biztos sokakat zavarni fog, hogy az elore beharangozott elethusegtol messze van. Az auto viszont nagyon jol reagal a fek-gaz, kezi, kormanymozdulatokra, a palya bukkanoira, szintkulonbsegeire. A toresek, borulasok is nagyon elethuek, de azzal, hogy a tapadas elegge minimalis, folyton csusztatva halad az autom. A nagyobb kanyarokat szinte mindig kilinccsel elore veszem (de ugy, hogy a belso nezetbol szinte csak a szuk iven levo fakat latom :). Nagyon sok gyakorlas kell hozza, es kivulrol kell tudni a palya minden reszletet, hogy jot tudj autozni.