nem tom hol a táncoló tavasz töredék valami kõbe van 1 kidölt fánál nem találom segítsetek msn [email protected]
Hali! Ujra feltettem a OoD-t (eredeti, nem gold hanem sima), patchelem 1.52a-ra majd inditanam, de kéri az eredet cd-t pedig bent van... na jo gondolom ez biztos csak goldoz meg kiegekhez jo, uninstall fel megint oszt 1.11. azzalis ugynanez. alabol meg megy . vki help pls!!
nem is tuttam h a pacific assault az spellforce kiegészítõ :D lol végülis .. majdnem
Az a legújabb Spellforce kiegészítõ lenne? :))))))) amúgy nem tudom a kódját, de keress rá a neten és jó lövöldözést!
Halika megtudnátok adni a MOHPA telepítõ kódját??????????
behalás.. a 2 éves crackelt változat cd kulcsa elindította az origi játékot -.- újra hardcore spellforce éjjel-nappel
hello srácok, visszatérõben lennék :D .. csak megakadtam.. már lassan egy éve ugyebár, hogy játszottam spellforce-t, így ráunva a mostani játékokra elõszedtem az origi spellforce gold editiont, feltelepítettem .. invalid cd key -.-' pff .. 1 órán keresztül próbálgattam mindent.. kötõjel, mínusz jel, kisbetû, nagybetû még szóközzel is a kötõjel helyett, i 1-es, nulla o-betû .. de semmi.. ahm.. vmi 5let h mit tudok kezdeni?! (ki nem dobom azért :D) esetleg h kihez tudok ilyesmivel fordulni.. kössz srácok..
szevasztok!!!!HA VALAKINEK MEGVAN A THE GODFATHER CRACKFILE AKKOR LÉGYSZI KÜLDJÉTEK EL [email protected]!!! már fél éve megvan a játék csak a crck nem!! KÉRLEK KÜLDJÉTEK EL KÖSZI BENCE
Heló! Ha összeszedtem a Zerbite tárgyakat és nem adtam oda Tuominak, akkor hogy jutok el a kincsekhez?
Minden szinthez egy tárgy... Igen ez tényleg így volt, de a másik két részben meg voltak olyan szintek amelyekhez nem is tartozott semmi. Vagy csak én nem találtam?
Az OoD-s azért is jobb volt számomra, mert ott a fehérmágiára is gyúrtam abból is az áldásra, ami nagyon jól jött az élõholtak, és a pengék ellen. Nembeszélve, hogy milyen nagyszerû párosítás a kétkezes kardhasználat és a gyorsharc aura, ami ráadásul a többiekre is hat :)
Míg a BoW-os karakterem egy tiszta harcos volt. Brutális de egyszerû figura csak az izmokra és a kitartásra gyúrt :)
A BoW-os Level 28 volt a másik level 27, de mindkét karakterrel az elsõ pálya végére azonos szinten voltak minimális XP kölönbséggel, így az OoD-nál maradtam.
Én az OoD-os karakteremmel kezdtem neki a SoP-nak és nem bántam meg. Egyébként a BoW kiegészítõ után a SoP már nem lesz nagy durranás. Az Óramû nevû pályán pedig lehet, hogy a hajad is ki fog hullani :-)
Az lesz az egyik legrosszabb a SoP-ban, hogy minden szinthez (level) egyetlen tárgy fog tartozni. Tehát például 30-as szintû harcoshoz tartozik egyetlen páncél, egyetlen pajzs, egyetlen kard, egyetlen zúzó fegyver. Ugyan ez vonatkozik a mágusokra is. Ráadásul ez az egyetlen tárgy nem is biztos, hogy jobb az elõzõnél, például a 29-es szinten használtaknál.
Nekem is szimpatikusabb az OoD-os karakterem. Jobban is tetszik a zöldellõ elsõ pálya, mint a BoW kormos, pusztulással sújtott földje.
De a BoW vége... na az nagyon tetszett. Pici, de megindító videó volt annyi harc után. Az OoD végén kicsit becsapva éreztem magam. Jó is, hogy rehabilitálhatom a karakterem. :-)
Szinte mindegy, hogy melyikkel kezdesz, mert minimális különbség van a játékmenetben, és a pályák is ugyanazok az elsõ kivételével. Ez azért van, mert pontosan ott folytatja mindkettõnél, ahol az elõzõ részt abbahagytad. Néhány átvezetõ persze más lesz, mert a célok is mások a két karakternél. :)
Az a kérdés, hogy neked melyik volt a szimpatikusabb?
Én az OoD-set választottam, a BoW-ossal még nem vittem végig a Phoenixet csak elkezdtem.
Sikeresen befejeztem a BoW-t, most kezdõdne a SoP.
Már az elején gondom van, vacilálok azon, melyik karakteremmel toljam a gamét. Az OoD-ban kigyúrt, vagy a BoW-os harcossal (mindkettõ 27. szintû). Szerintetek melyik vonalat érdemesebb folytatni?
Örömmel láttam, hogy a fegyverei és a páncéljai mindkét karakternek megmaradtak, noha az eszköztárban lévõ felszereléseket valóban elvette a game.
Már megcsináltam. Kihagytam egy csontváz bandát és ott volt a górénál a lélekkõ!
Elakadtam az alap résznél, pedig már azt sme tudom hanyadjára csinálom végig :)) nem találom az öt lélekkõ egyikét. Lehet végigjárok minden pályát, hátha összejön :))
Nem az újság verzió. És szabályosan távolítottam el mert nem maradt semmi a regisztrációban. Ez tuti mert ha elindítom és írok be kódot akkor amiatt reklamál hogy hibás kód van a regisztrációban, szóval biztos h nem az unistallal van a gond...
Próbálok szerezni spellforceclean.exe-t és megnézem azzal, de ha tudnál nekem egy linket mondani azt megköszönném.
Nem, valóban nem volt még ilyen problémám. Szabályosan távolítottad el a programot az újratelepítés elõtt? Mert pont az a gond, hogy a játék az elsõ indítás után teleszemeteli a registryt és ezért szövegel, ha rátelepíted valamelyik kieget. Egy szabályos uninstall viszont elvileg kitakarítja a registryt.
Error:manipulated version found A manipulated or illegal version of the game or the game executables was found. Please uninstall the game and reinstall from the original CD.
ezt írja ki nekem mindig amikor el akarom kezdeni a telepítést
Újra kell telepítened az egészet. Felrakod az alpjátokot, de NEM indítod el, majd erre rakod rá a Breath of Winter-t és ezután már el tudod indítani a játékot. Ha ki akarod próbálni a második kieget is, akkor jobban jársz, ha a Breath of Winter telepítése után egybõl rátelepíted azt is és csak EZUTÁN indítod el a játékot. Így meglesz az alap is és mindkét kieg is.
pályát tudsz lépni az összekötõ kövekkel csak ÚJ (ahol még nem jártál, ha mégis akkor ami nagyon jó trükköd lehet :D meg kell osztanod velünk is :D) pályára nem tudsz lépni. De a TP nem csökken csak ha újra éledsz (ahogy BBalee mondta)
Nekem viszont lenne egy kérdésem azokhoz akik már próbálkoztak a Breath of Winter-rel is... Amikor felakarom telepíteni azt írja h invalid password-öm van lépjek be a játékba írjam át és utána telepítsem...Ez csak nálam van vagy mindenkinélé így volt? Ha meg nem írok be kódot hisztizik h nem oroginal a game Szóval úgysem megy. Ezt hogyan lehet kiküszöbölni???
Kösz már megoldottam, valami malachite-ot kellett neki vinni, aztán jó lett. hmm én viszont az összekötõ kövekkel is tudok pályát lépni! ezért nem értem, hogy mi a különbség köztük. bár most valamelyik oldalon azt olvastam, hogy ha az összekötõ köveket használom, akkor lejjebb megy a tapasztalatom. remélem nem :S :)
A portál lasabb, mert csak egy helyen jöhetsz ki. Az összekötõ kövekkel bárhová elteleportálhatsz azon kövek között, ahol a követ már aktiváltad (és nem zúzta még szét az elenség). Összekötõvel viszont nem tudsz új pályára lépni, azt csak a porállal lehet.
Na végülis jó lett. :) most olyan kérdésem lenne, hogy: mi a különbség, hogy portállal utazok, vagy hogy összekötõkövekkel? van valami elõnye hátránya az biztos nem?
Nekem is volt hasonló élményem egy masik esetben (kõtábla lefordítása topázért cserébe), szerintem bug és nem sok mindent lehet vele kezdeni...
Hali! van egy kis gondom a játékban, és nem tudom, hogy mi lehet ez. talán egy kis bug? az a helyzet, hogy van az a Flann Godersen nevû kereskedõ, akit kissé összever az ellenség, és emiatt az áruját kénytelen elhagyni, de egy ládikába zárja be. na a feladatom az, hogy megtudjam tõle a láda nyitó kódját, de nem hajlandó elárulni. a játék kiirja, hogy a küldetési napló módosult, de nem változik benne semmi, olyan mintha nem is találkoztam/beszéltem volna azzal az emberrel, mert az is aktív marad, hogy találjam meg, és a többi opció is. mi lehet a gond? ha valami kell neki, akkor ne mondjátok meg, csak annyit, hogy nyugodtan játszak tovább, majd idõvel jó lesz. csak hát érdekes számomra, hogy azt irja ki, hogy módosult a napló, aztán meg mégse...
Köszi szépen!
Ha nem tévedek, akkor e az a pálya ahol egy katonának össze kell szedni a páncélját, kardját és a Grifmadarát. Ha jól emlékszem, akkor délnyugatra van a heroes monument környékén és valami hegytetõre kellet felmenni. Egy kis harc és máris szabad a madárka.
Megjegyzem egy ütõs 80 fõs sereggel is végig lehet vinni ezt a pályát, de akkor nem lesz kész a quest és kevesebb XP-t kapsz.
A pc guru-hoz kaptam és akármelyik patch-ot töltöm fel nem indul.
Kicsit bõvebben. Melyik rész (alapjáték esetleg kiegek?) Tört verzió vagy eredeti bolti, esetleg újság melléklethez adott verzió? Melyik patch-et tedted fel? Ha warez verzió és patchelted, akkor melyik törést töltötted rá?
A patch elrontja a játékot help!!! Amikor felrakom a patchot utánna nem indul a játék.
Köszi, igazad lett.
Az zavart meg, hogy én az északkeleti átjárón jöttem be, de a 17. szintû harcosom bizony túl tudta verekedni magát a csontikon, így eljutottam a várig, sõt még a keleti oldalon lévõ másik portálon is átmentem és a szellemig is eljutottam, aki a Baal maszkját keresi...
Szóval teljesen megkerültem volna a várat, ha nem kellett volna visszamenni Baal maszkja miatt a várban lakó fószerhez. :)
Így viszont enyém a két elf és két törpe monument és nagyon örülök, hogy a várban végre komolyabb törpe fejlesztésekhez is hozzájuthattam. :)) Még 1x köszi a segítséget.
Ha északról jössz arról a pályárol ahol a csontikat kellett visszaszorítani erre a páklyára akkor nem Bug, ez normális ugyanis bevan zárva a kapu az élõholt sereg miatt és nem is nyitják ki. Mellesleg mondta is fõnök az elõzõ pálya végén, hogy ne menj át a kapun mert az öngyilkosság -Én persze azonnal átmentem de kínszenvedés, mert magasabb szintûek a csontik, de fehérmágiával nem lehetetlen- Ha dél-nyugatról a törpék földje felöl jössz, akkor az gáz. Ugyanis ha a nyugatikapuhoz közelmész, akkor az emberek megörülnek hogy egy élõ embert látnak és azonnal kinyitják. Ez a kopu ugyanis "biztonságos" a csontik nem tudnak idejönni a természeti akadályok miatt.
Nem tudom, valaki találkozott-e már azzal a problémával, hogy a Greydusk Vale-ben a hegytetõn a város kapui zárva vannak? Ez valami bug? Így nem tudok bemenni valakihez, és megakadtam a végigjátszásban. A Spellforce Platinummal játszom, ami alapból 1.52a peccsel megy...
Help!!!
Köszi Kadoc :) valahogy nem lehetne megvesztegetni a csajt? :))
egyébként ha nem csal az emlékezetem, olvastam hogyha a csajnak odaadod a cuccait és játszol vele akkor vele max döntetlen érhetsz el, szóval örülj neki h sikerült "teljesítened" a dolgokat :D
nem játszottam a zerbite játékkal soha :D megvolt asszem talán 4 figurám.. aztán talán mégegy kellett volna de nem kerestem mer minek.. a sop-ban naot csalódtam meg amint hallom a kettõ se nagy durranás szóval.. feledõs akkor -.-
Na tudtok valami segítséget nyújtani? :)
Mesterjáték a neve ésnagyon nehéz. Mindig döntetlen lesz a végeredmény.
Kadoc! Ha Tuominak odaadtad a kincseket akkor játszhattál a Zerbitek játékán. Te Meg tudatad verni? Nekem nem sikerült sosem. Újra elrejtették a kincset az Óramû kriptában. Az tudtod, hogy hova? elõre is köszi :)
köszi. Ezt próbáltam én is csak lassan irtanak ki. Szóval egy-két csontit sikerült kinyiffantanom... :( Majd próbálkozom még... Még1X thx fonya
Az árnyas pálya az egyik kedvencem volt. Level 27-es csontiknál: Mivel nincs utánpótlásuk, ezért én egy macska-egér játékkal csináltam ki õket. Sok idõ, kevesebb veszteség, de egy kicsit unalmasabb. Lényege: A csapatot felsorakoztattam a közelben rengeteg kalapácsdobáló egységgel. A harcosok kellenek pajzsnak az elsõ sorba, de a fõ erõt nálam a védelmezõk alkották. A harcosokból néhány körülálja az elent õk harcolnak is és a többi csak nézi. Kevés ellenségnél nem gazdaságos a sok harcos, míg a kalapácsdobálók mind egyszerre tud támadni. Az elsõ sorban a közelharci egységek õk mennek a levesbe :) hátul a védelmezõk. Hõssel kicsalok néhányat és elfutok a kivégzõosztag felé felé, a többi a srácok dolga. Így csak egy kevés jött rám egyszerre sokkal egyszerûbb, csak sokáig tart. Ha nincs utánpótlás, akkor simán mûködik ez a módszer. pl.: mozaik õröket is így csináltam ki.
Hát túlmentem az árnyas pályán, nekem is tetszett. Viszont még az abyss pálya elõtt megakartam csinálni a fastholme-i tiondria kincse mellékküldetést. Igen ám de a 27-es csontikat nem lehet kinyirni. Ráküldök 80 törpöt (30-40 elit, 30-40 védelmezõ, pap, vén) csapatban a titánnal kiegészítve. Aztán 18 másodperc alatt lezúzzák a csapatot úgy, hogy egy csonti sem hal meg??? Ezt hogy sikerült valakinek megcsinálni? Mi a trükk??? Barba? Elõre is köszi... fonya UI:Jöhet püben is... vagy mailben: [email protected]
Na a Délnyugat volt a kulcsszó és minden egyszerûbb lett:) Kösz
Igen, egyetlen pozitívumként említeném a menût és az egységek infóját ami az egyben nagyon hiányzott. Bár ez már kettõ. Másrészt ugyanazzal a graf. beállítással nálam idõnként rendsen beszaggat és általában is lassabban fut. A visszatöltés egyszerûbb, viszont jóval lassabb. A grafikájától sem vagyok elájúlva. De a leglényegesebb a hangulat teljes hiánya nálam, ami a SoD-ban volt a legjobb.
Azzal nem kell bajlódni, de ha mégis kiarod nyitni akkor #2046 segíthet. Amikor elõször voltam ott én ki sem nyitottam a ládákat, de be akartam jutni a kincstárba, ezért késõbb miután végigjátszottam visszatöltöttem és visszamentem az óramûhöz. Akkor már nem lehetet bejutni, állítólag mert a Xalazar adott volna egy kulcsot, csak azt kellett volna válaszolnom, hogy segítek neki. Inkább a harcot választottam, így nem tudtam a keleti kaput kinyitni sehogy, pedig az összes levegõ érme és a csillagkulcs is megvolt. A portál délnyugatra van, arra amerre X. és a bandája vár. Talán azért nem lehet továbbmenni a te esetedben, mert megígérted hogy elhozod a jogarat. Ezt a választást sajna nem ismerem. :)
Igen a második rész tényleg nem ok, túlságosan leegyszerûsítették és pont azt szedték ki belõle, ami a legjobban tetszett az 1. ben: a fejlõdési rendszert. Jó volt hogy én dönthettem el, hogy milyen attribútumokat növelek (Erõ, Bölcsesség ...) Itt meg minden autómatikus, csak azt mondom, hogy mágus vagy harcos és úgy ossza el a pontokat Minden spellt autómatikusan megkap, nem kellenek az árusok és a varázstekercsek. A jéghullám varázslatért pl. egy csomót tekeregtem az 1-be, mert csak droppokban vannak dúrvább tekercsek, de ehez hozzászoktam egy idõ után és a 2. ból már hiányzik. Jó volt keresni a spelleket :)
Kipróbálnék 1 játékot neten, este 7-kor "proba" Ha valakinek van kedve...
Bár ha nem jutok be a kincstárba akkorr hogy jutok tovább?
Ja nálam ez a rémálom 2. napja. A hét kapcsolós két ládás helyen vagyok elakadva, közben na mondom elég volt és jól átmentem a csapdán a hõseimmel -nem kellett volna- és jól felülírtam a többször felülírt mentésemet az Óramû elejérõl. Különben másodszor játszom végig a SF-ot, ill. elõször pont eme pálya miatt hagytam abba. Az SF2 nálam nagy csalódás...
Tényleg az, de nem kell mindent a leírtak szerint csinálni. Elég ha megölöd Xalabart és az embereit, akkor egybõl tovább lehet menni. Legfeljebb nem jutsz be a kincstárba, én se jutottam be. Ennyire a végefelé semmi értelme a kincseknek, és már bitos megvan az összes amit találhatsz. A pénznek meg semmi szerepe nincs hisz minden meglelhetõ a droppokban. A level 50-es õröket ki kell óvatosan kerülni, ha megas a fekete mágia védelmed és jó vagy közelharcban, akkor ki is lehet nyírni, mert közelharcban gyengék és nem varázsolnak. A legtöbb csapda nem is halálos át lehet futni, legfeljebb néhány élõholt megtámad. Némi XP-ért kinyírod õket és továbbmész, de el is lehet futni mert baromi lassúak. Igy csak pár perc a rémálom :)
Talán tedd fel az 1.52a patchet mag a magyarítást hozzá...
Engem is érdekelne a BOW végigjátszása. Igazából a Firefangs pályán nyomulok, de az árnyakat már unom... Az 1.35 eredeti verzióval nyomulok. Valahol olvastam valami bugról ezen a pályán ennél a verziónál? elõre is köszi... végigjátszás e-mailben: [email protected]
A két kiegészítõhöz tudtok végigjátszás valahol? Kösz
Fuha, olvasom hogy kész rémálom ez a Spellforce TOOD telepítés, hát tényleg az. Havernál nem boldogulunk vele. Kipróbálás céljából fairlight bácsi "elõzetese" kerülne terítékre, kiírva nero-val cd-re, opsys XP, gép nforce2 chipsetes AthlonXP, alcohol nincs fenn, daemon nincs fenn, automatikusan induló programok tiltva, de miután a telepítõ bekéri az útvonalat, egy kicsi homokóra, majd semmi. A telepítõ kilõhetõ, de valami deadjowood.exe bennragad, ami miatt ki kell kapcsolni a gépet erõszakkal mert magától nem áll le. Ötlet? :)
csátok ha lehetne valaki küldje már az alap játék-nak az utlosó videoját (extro.bik), mert az enyém sajna rossz és kiváncsi vagyok a végére.
Megnézem thx!
ahol a Halit lovagoknak segítesz kivédeni a 3 nagy élõhalott rohamot.. erre a pályára kell késõbb visszatérned, mi is a neven?! northern windwalls?! v. pedig a howling mounds-ra, ahol ugye csak törp-bázist tudsz építeni és miután felszámoltad korshar 5 vezérének kicsi csapatait, egy kapu nyílik le,ahonnan özönlenek a zombik... bocsi de már v. egy éve nem játszottam a sima spellforce-szal..
Köszönet a segítségért BBalee! Még ha tudtam is volna hol van a fény erõd akkor is keresgethettem volna egy darabig azt a kis falrészt. Még egyszer kösz :-)
Hali gerebere!
A Howling Mounts(ordító dombok) map-on van. Ez az a map ahol az erõdbe egy külön portállal kell bejutni és a nem vihetted magaddal a sereget amivel végiggyilkoltad a pályát. Ez erõd belselyében volt egy Heroes Momunemt az nyújtott segítséget. A kristály a falban lesz. Ha jólemlékszem a Következõ pályára nyíló portál közelében.
Látom te ezen a fórumon nagyon népszerû vagy, gondolom párszor végigvitted már a játékot ezért tõled kérnék egy kis segítséget. Persze ha más is tudja a megoldást nyugodtan írhat! Szóval egy mellékküldetésnél akadtam el ami az árnyakról szól. Mikor már legyilkoltam az összes árnyat és megtaláltam egy könyvet róluk egy tag elküldött egy bizonyos fény erõdbe ahonnan szivárognak átt a másvilágról az árnyak. Állítólag ott van valami töredék a falban amit ki kell húzni. Egyetlen gondom van csak, hogy hol van ez a fény erõd?
Elõre is kösz mindenkinek a segítséget.
nem mulandirban van, hanem az észak-keletre levõ lenyitott kapun keresztül át egy démonoktól hemzsegõ pálya végén kiszabadított jég-varázslótól (Talia)kapod meg, cserébe h kimented a démon-lord csapdájából..
Sziasztok! Valaki kérem segítsen: elakadtam Mulandirba. Nem tudom,hogy a "Tél csend töredék" merre van!A másik 3 töredék amit kér az õr meg van. Elõre is köszönöm a segítséget