A fagyásokat én idéztem elõ, mint kiderült. :-( Amikor feltettem az 1.01-es patch-et semmi gond nem volt. Jött a savebug, és megpróbáltam az 1.0-s exe-vel a játékot. Túljutottam a savebug-on, viszont elfelejtettem visszatenni, az 1.01-es exe-t. Ezért volt a fagyás. Most visszatettem, és nulla fagyás. :-)))
Nem a "fagyás" miatt tetszett jobban PS2-n. Eredetileg konzolra írták, így a kezelése egyértelmû, még fix kameraállásoknál is. Amikor sréhen kell mozogni, az PC-n egy merõ bénaság, míg PS2-n sima ügy. :-) Ha szeretnél egy Konzol vs PC esszét olvasni, akkor küldhetek neked méle egyet. Most hoztam össze egy haverral. Pontosabban õ írta, én csak hozzátettem a PC-s meglátásomat.
Most fejeztem be PC-n is a BGE-t. A vége nem volt se könnyebb, se nehezebb a PS2-nél. Ez a végigjátszás, még PC-n az elsõ volt, és még az elsõ PS2-es végigvitel elejéhez nyúlik, így nem meglepõ a 10:23 óra/perc végigvitel. Viszont csak a Slaughterhouse-s MDisk-et nem szereztem meg. Összes kép+gyöngy. :-)) Egy mondat elejéig. PS2-n jobban élveztem a játékot, mint PC-n.
Igen. Ming-Zu-nál vettél gyöngyöt? Tõle kijõve, a korlátos ajtónál vehetsz fel új gyöngyöt. Továbbá Dupla H-el töresd ki a rácsos kaput kissé visszafelé. És fényképezz sokat, azért is kapsz gyöngyöt.
A mostaninál már meglett az összes MDisk. Hála Rozmárapó-nak. :-) PC-n még nem vittem végig, állandóan lefagy. :-( A héten hozzák meg eredetiben nekem a CDGalaxisnál. 6.990.- az árára senkinek nem lehet panasza, és akinek tetszik a játék, ne sajnálja rá a pénzt. Azért a PS2-re külföldrõl hozatom meg, úgy sokkal olcsóbb. :-))) Bízom benne, az eredetivel nem lesz fagyásom. :-)
A mostani eredményemnél, talán 20-25 percet tudok lefaragni, többet nem. PS2-n, most annyit bénáztam a fõellenfélnél, h már nekem fájt. Érdekes, mert a hétórás eredménynél, csak egyszer küldött padlóra, és simán elvertem, most meg szenvedtem, pedig nem játszottam csak egy órát aznap, így fáradt sem lehettem. Mindenesetre várom a folytatást. A kollégáimnak is futtatom a BGE-t, más is játszon ezzel a remek játékkal. :-))) A HCGamer-en mielõtt nekiáltam a játéknak, elolvastam a BGE-rõl írt ismertetõt. Azt írták, 10 óra alatt végig lehet vinni. Ehhez képest, másodszorra 7 körüli idõt futottam. Nekem elég gyanús a Most Wanted lista eleje. Hihetetlennek tartom a három órá isõket, és a 2M pontos golyós eredményt. Nekem 4E fölé még egyszer sem sikerült jutnom. :-(
ja és én örültem hogy egyszer fel tudom törni a kódot (az is olyan triviális volt ;) )pedig a feltörés hangulata is megvan, valahogy sosem sikerült kitalálnom :) hányat szedtél össze?
régen voltam itt :) de végre megszerelték a gépem, ma el is kezdem újra játszani a bge-t :) már nagyon vártam...
Hamster: gratulálok az eredményhez! pc-n végig vitted már? kiváncsi lennék a fõellen legyõzésérének összehasonlítására... bár nálam nem volt probléma, szinte mindenki megemlíti, hogy milyen nehéz... :) könnyebb-e elugrálni elõle ha feletted van, vagy nem?
olyanról se nagyon hallottam még, hogy az összes mdisc-et megszerezze valaki 1. végigjátszásnál... különösen a factoryban található veszik el könnyen ;)
Sziasztok! Ahhoz hogy eljussak a 3. versenyig jumpkitet kell vennem a hajohoz ugye! Csak azért mert ahhoz még kell 5 gyöngy és nem kezdem el beszerezni ha máshogy is lehet! Amugy mit ajánlotok? gyongykeresot, vagy állatkakeresõt, hogy jön jobban a della?
Zsea !
Már majdnem teljes a végigvitelem, de még van legalább 3-4 MDisk-em amit nem szereztem meg.
Vasárnap azzal szórakoztam, h a netes Hack-eléshez minél több kódra jöjjek rá. Már 15-nél tartok, de 20-ig nem adom fel. :-)))
A korongos játéknél megszerezhetõ kódos MDisk-nek semmi értelmét nem látom, hiszen lehet gyakorolni is Cápetivel, nem csak pénzért játszani.
Tegnap különben nem akartam végigvinni, csak a korongos melletti kódos szekrényt kinyitni. Végül magávalragadott a játék, és be is fejeztem.
<- Hamster ->
látom a gyöngyös játék nem lett kedvenc ;) szép eredmény(idõ) 2. végigjátszásra... bár a további idõcsökkentésnek nem vagyok híve... túl sok minden veszik el a játékból, talán a 4 órás végigvitelt még ki tudnám kényszeríteni... de az már tényleg kényszervégigjátszás lenne...
a végigjátszásokkal teljesen egyetértek :) én 5 ször vittem végig "láncjátékban" és még mindig arra várok, hogy újra játszhassam...
a folytatásról pedig: a rayman folytatásra várók pont amiatt szomorkodnak, hogy a készítõ pont a bge2 elkezdése miatt, nem kapnak új részt (remélem nekik lesz igazuk...szegénykék ;) )
a bálnát szívesen :) pont az volt ebben a fórumban az elsõ kérdésem, hogy hol a 56. állat :)) persze a bálna volt... csak másodszorra vettem észre, akkor is csak azért mert nekem jött...
Az utolsó mentés az üzenetküldés után való. Innen még 11-14 perc a teljes végigvitel.
A BGE pont olyan játék, amit többször is végig lehet vinni, akár láncjátékban. Hehe de jó szó. Szal befejezed, és kezded elõlrõl a játékot. A netes ranglista jó ötlet, illetve a háttérinformációk is, csak az a baj, h nem frissítik. Az Ubi-nak nem tetszenek az eladások, pedig a rajongóktól csak jó visszajelzések érkeztek. Az Endcredit végén látni egy folytatásra való utalás, de lehet nem fogunk Jade-el más játékban játszani. :-(
Zsea !
Köszi a tippet a "Jégbálnához". :-) Elsõ végigvitelre nem tûnt fel, h a meteorit egy "Jégbálna".
Elég hihetetlen a három órás
Grat! :)
az ûrben kerested már? :) (az nincs rajta a térképen)
Szombaton befejeztem a játékot (Ps2). 13:24 óra/perc :-) Természetesen leírás nélkül. :-))
És közvetlenül utána ismét elkezdtem. :-) Most már 6:24 óra/perc tartok, és repülhetek a holdra. Az a bajom, h egy állatot nem találtam meg, így 51 van, nem 52. :-( Hiába nézem a térképet nincs sehol tappancs. :-( Az utlsó megtalálása trükkös, vagy lmilyen hiba lehet?
gyöngyös játék: pc-n a wasd-al és a nyilakkal :) én egy idõ után folyamatosan összekevesrem az ujjaimat :)) eddig még csak huszonvalahányezer pontig tudtam eljutni.... aztán szinte mágnesként mentem a falnak... :)
internetkóddal már jártam így (persze lehet hogy rosszul írtam...)
pár üzivel lenntebb be van linkelve egy cím ahonnan le lehet töteni õket, de ha egyénileg akarod kiszedni akkor legegyszerûbben a http://www.terrygoodkind.net/~rahly/bgae.php címen a BF File Extractor - Command line BF GUI-t kell letöltened, mindkettõt a játék könyvtárába tenni, és a bf guit használni (vagy a command linet amelyik szoimpatikusabb)
Ez a golyós verseny elég szemét. PS2-n a két golyót a két analóg gombbal kell irányítani. És persze össze vissza nem szinkronban. :-((( Na majd a hétvégén profiváválok. :-))
Tegnap este felélesztettem Pej'y-t, de a netes kódomat nem fogadja el a BGE oldala. :-( Lehet rosszúl írtam fel. :-(
A Holdbázisnak van egy furcsa bája. Nekem H.R. Gigger stílusa köszön vissza (Alien sorozat. "Gép és idegen test keresztezése").
Ezt a játékot hétvégén kell játszani, mert nem lehet abbahagyni, holmi alvás miatt. Viszont, akkor reggel nem tud felébredni az egyszeri játékos, és jól elkésik a munkahelyérõl. Nekem sajna aludnom kellett. :-( Na majd holnap!! :-))
<- Hamster ->
kimaradt ám egy két adat a lista pontokról :) (eddig észre sem vettem hogy ez is kell hozzá, pedig nem egyszer voltam már a droom info oldalán)
szóval a pontszám még függ: - Number of "Game overs" reached -- ami, ha jól értem számolja hogy hányszor haltam meg(?)
és még az sincs ebben a fórumban leírva, hogy összesen 8,000,000 összpontot lehet összeszedni (még gyûjtögethetünk :) )
világért sem akartalak kérdõrevonni :) örülök, hogy látlak!
perse lehet ogy a visszacsomagolni nem lehet :) ehhez nem értek (csak gondoltam ha valamit ki tudnak bontani, akkor visza is meg lehet csinálni... vagy rossz a logikám? ;) )
a gyöngyös játék, benne van a gameben.. akkor kapod meg ha minden gyöngyöt összeszdtél (tegnap nem fogalmaztam túl jól, nem a más stílussal van a baj, hanem túlságosan különálló... és alighanem hosszú - nem tudom egyesek hogy tudnak két millió pontot elérni benne ;) - biztos bennem van a hiba)
a privit megkaptam, csak mire rászánom magam a válaszra, mindig behal a gépem :)) de majd most...
a fájl kibontható... szóval nem reménytelen (bár én még csak a zenéket bányásztam ki belõle, nem tudom a szöveg hol van benne) Carajoespet kéne megkérdezni, õ szerintem jobban utánanézett már ennek (de hogy most hol van azt nem tudom :) )
Hi All! Bizstos volt már róla szó, és ne haragudjatok, hogy nem olvasok, vissz, de nincs rá idõm :( Na szóval a kérdésem, az lenne, hogy létezik e a game-hez magyarítás. Imyke2000 magyarítás listáján nem találtam róla infót.
Zsea !
Ez a gyöngyös játék, netes, vagy a BGE-ben van benne?
Kedden este nem játszottam, csak tegnap este nyolctól. Abba sem hagytam 23:34-ig. Akkor is csak azért, mert reggel 5:50-kor kelek. :-(
Írtam itt neked privit. Megkaptad? Ha kétségeid vannak a tartalmával kapcsolatban, írj nyugodtan.
<- Hamster ->
Jelenlegi pozicióm (PS2) - nem teljes végigjátszásnál!-:
szerintem se, csak a teljesség kedvéért írtam be :))
jelenleg a 256. vagyok (lecsúsztama 165. helyrõl :)) te jó ég, ilyen régen játszottam volna :D ) sürgõsen javítanom kell :) itt 5'31''47-es az idõm, és még nem csináltam gyöngyös játékot...
kivánci vagyok mi lesz a véleményed a gyöngyös játékról :) eddig még senkinél nem aratott nagy sikert (kétségkívül más stílus)
Zsea !
Úgy vélem a csalással elért eredmény, nem márvadó.
Írd le az eredményedet. :-) A Cápás srácot már párszor legyõztem, pénzért is, meg a gömb miatt is.
szóval a bugot a patch okozza amit megígértek hogy kijavítanak a következõvel, de még nem történt meg. Viszont nem hivatalos javítása már van:) innen letölthetõ: http://www.terrygoodkind.net/~rahly/checkuser.php?file=BGAEFix.exe a bugnak két része van: 1. hogy nem kapod meg a kulcsot, 2.hogy kifagy, ha mentettél a 3robotos helynél és ki akarsz menni a szobából...
1. másold a játék könyvtárába a bgefixet, indítsd el, kapsz egy ablakot, ahol láthatod az összes mentésedet (slot0.sav-->az egyes mentés, slot1.sav-->2 mentés) 2. válaszd ki a megfelelõ mentést, azt amit a három robot után készítettél és a Central Hall fixet "kapcsold be" 3. játsz :) lesz a fixtõl egy + kulcs nálad amit oda kell adnod DH-nak, és mikor azt a részt megcsináltad, és visszajutsz a három robot termébe, mentsd el újra!, majd lépj ki a játékból 4. újra indítsd el a fixet, válaszd ki az új mentést és a Central Hall Swappot is használd --> ekkor megkérdezi, hogy átrakja-e a mentést - ok, ezzel átrak egyel lejjebbi helyre, ahol már nem fagy ki a progi, és folytasd a játékot
igen, igen pont ez az a bug... mindjárt kikeresem a megoldást (már párszor leírtam:)) )
Nem tudom bug-e vagy sem, de már a harmadik fényképet készíteném el a Slaughterhouse-ban. Ott tartok, h a felemelkedõ rácson keresztül bejutsz egy robothoz. Azt kiütöd az áramhoz. Ott lesz egy rács amit DH kiüt. Innen õr kiiktat, állatfotó, és átvonatozás. Itt van három robot, és egy ajtó amihez két speckó kulcs kell. Elvileg a robotokat kiütve szerzed meg a második kulcsot. Na ez az amit nem tudok felvenni. Mert le sem hozzák a lüke robotok, és hiába ütöm szét õket, nincs kulcs. A gép büszkén mutatja, h fent van a kulcs. Én meg lent pislogok DH-val. :-( A többi két képet már lefotóztam, mert elsõre nem jöttem rá a rácsos liftes megoldásra, és továbbhajózta. Na majd holnap PS2-n folytatom. :-)))
Annnyira nem furcsa a két platform irányítása, meg kell szokni. :-) Talán PC-n a fix kameranézet miatt néha kusza az irányítás. :-(
<- Hamster ->
akkor jól haladsz :) (ha feltetted a patchet a játékhoz, ne feledd el, hogy bugot okoz a Slaughterhouse-ban)
egyébként a két platform között az irányításon kívül van valamilyen külömbség? (nem tudom hogy tudod egyszerre kettõn játszani :)) hmm érdekes lehet, majd egyszer kipróbálom valahogy:))) )
Igen M=H, közben rájöttem csak nem lehet szerkeszteni a hozzászólást.
A Világítótornyos konzolra közben már rájöttem: "Beluga"
Tegnap este a Slaughterhouse mászkálós részénél vagyok. Még nem jöttem rá a megoldásra, de szerintem nem fog gondot okozni. A "lépegetõs robot" is csak egy alvás erejéig állított meg - ugyanis 23 óra után már nem tudtam gondolkodni-, de megálmodtam a megoldást: "kesztyû" , és reggel simán legyõztem.
Ha a Zanzarah felkelti az érdeklõdésedet nyugodtan írj, mélen megbeszéljük a részleteket.
nem játszottam a zanzarah-val :) de már mástól is hallottam hogy hasonlít, szóval biztos van benne valami :)
tegnap kifelejtettem, hoy az akuda bárban található tárolót, is az internetkód segítségével lehet kinyitni... a hivatalos oldalon: darkkroomban a missonon belül... kapod meg a kódot :))
ja és Dupla H, nem M :)) engem a legelején megfogott, sõt nem is tudom mikor játszottam ilyen jó játékkal (persze az is lehet, hogy kihagytam õket;) )
Egyszerre játszom PC-n, és PS2-n, így van összahasonlítási alapom a két platform között. PS2-n az irányítás árnyalatnyival könnyebb, viszont a hajó kezelése, és így a versenyek nehezebbek. :-(
Pénteken kezdtem el PC-n, tegnap délután PS2-n. Most vittem vissza DuplaM-et a felkelõk bázisára. Már az elején tetszett a játék, de igazából, a gyártól ragadott magával. :-)) A történet az, összesküvéselmélet bejövévétõl lett számomra érdekes. Meglátjuk mit hoz még számomra a játék. Számomra hasonló a Zanzarah címû játékhoz, bár lehet azért mert az a játékot is szeretem. Lehet másnak nem hasonlít a két játék, csak nekem? :-) Mind1.
igen a játék honlapján a darkrromban kell õket beírni... inden mentésnek egyedi azonoítója van.. így az elért erdményeid alapján pontokat kapsz, --> ezekbõl a pontokból létrehoztak egy listát, vagyis hogy ki a jobb :) (most wanted list) +extra képek, videok
a jobb helyezésért szükséges: az összes kép, gyöngy, két játszma az akuda bárban, plusz a gyöngyökért kapott kis játékban elért minél jobb eredmény, és az idõ (sajnos)
A mentéseknél található Internet kód mire jó? Találtam néhol konzolokat, ahol betûket, és számokat lehet begépelni. Azzal mit lehet kezdeni? Próbáltam beütni oda az internet kódot, de az egy számjeggyel hosszabb. Próbáltam megkeresni a kézikönyvében az idevágó részt, de nem találtam semmit. :-(
Aki tud segítsen ebben.
<- Hamster ->
nincs külön gomb, legfeljebb printscreennel vagy külön programmal lehet
Lehet képeket menteni a játékból? Annyira tetszik a környezet. A POP4-is ezt a motort használja, és ott van direkt gomb a képmentésre.
<- Hamster ->
Jade egy Istennõ:D
Helló!
Hm, lenne egy (remélhetõleg érdekes) kérdésem: Ki a fene végülis Jade? DomZ vagy ember valami DomZ energiával megáldva/megátkozva? Mert a játék vége eléggé zavarossá tette az egészet...
A következõ dolgokat vettem észre: - Gondolom másnak is feltünt, hogy az elsõ fõszörny rögtön felismeri Jade-et és Shauni-nak nevezi. - A csata végén mikor Jade elájul, Pey´j valami olyasmit mond, hogy "gyorsan hozzátok a szérumot". Gondolom ez az IRIS által is használt ellenszérumot jelöli. Ráadásul nekem a szövegbõl az esett le, hogy nem elöször kell szérumot beadni Jade-nek. A csata elején talán a DomZ szörny megpróbálta elõcsalni Jade DomZ énjét, csak Pey´j megakadályozta, mikor nekiugrott. A hologram (fene, nem jut eszembe a neve) is figyelmezteti Jade-t, hogy valami változás történt a "karmájával". - A tábornok és Pey´j is azt állította, hogy ismerték Jade szüleit, akik meghaltak. Pey´j-nek lett volna oka eltitkolni Jade DomZ eredetét, de a tábornoknak nem. - Viszont a Priest azt állítja, hogy Shauni az õ része, csak emberré tették (they made you human - vagy valami hasonlót mondott). Ráadásul azt állítja, hogy már több mint egy évszázada (vagy évszázadok óta?) keresi õt. Ez elég érdekes, mert Jade 20 éves és Pey´j sem több ötvennél. A Priest azt is mondja, hogy meg kell ölnie az emberi részét (human part of you), hogy egyesülhessenek. Hogy jól bekeverjenek, itt Pey´j már nem engedte végigmondani a szöveget.
Szóval nekem nem sikerült eldöntenem kicsoda is Jade. Egy emberré változtatozz Shauni nevü DomZ, vagy egy ember aki egy Shauni nevü valami hordozója.
Izé, mostmár a kardomba dölök. Közben utána olvastam és kiderült, hogy tévesen jelölték meg az UBISOFt-ot forrásnak. A marhák... Mindenesetre a zenék királyak, de UBISOFT által kiadott továbbra sincs...
Állj! Ne nyúljatok semmihez. Az *** Original Ubisoft BGaE zenék *** : http://nintendoinsider.com/site/EpZlppyZVEShihRvCx.php Feljebb van a day2 és day1 link, azokra kattintva juthatsz a többi zenéhez. 256 kbps