Vigyázat, lehet benn spoiler aki még nincs a 7. pályán
Naszal elkezdtem ezt a pályát és eljutok addig, hogy egy hosszú fémizén megyek kint a szabadban ahol az õrök is járnak, és folyton jönnek a slayerek. Na itt belelököm a ládát a lkyukba és lenn nagy robbanás lesz. Ezután lemászok de itt van egy lyuk ahonnan folyton jönnek a slayerek. Ezenkívül van egy csomó robbanó láda is. Ezeket szétlõttem, de semmi sem nyílt ki, van 2 ajtó de zárva, a lyukhoz ha odamegyek akkormeg hátralök valami. Szörnyként bele tudok ugrani a lyukba, de miután lezuhantam meghalok. Innét hogy kell továbbmenni? Help plz :C
Mi a fenét kell akkor csinálni, mikor bementem a bánya és a tópart után egy nagy kõházba, vetítés aztán sok szörny megöltem õket és enm tudok mit csináli, van a födémben két nyílás de nem tudok felugrani, a szekrényeket meg nem tudom odahúzni, itt akkor mit kell csinálni?
A lámpákat irányítsd a lyukra, ill a fákra. És olvass néha vissza picit.
Ki kell menned a Lighthouse-ból. Elõször be kell indítani a generátort, csak aztán lehet megtekerni fent a fogaskerekeket. Szóval kimész, kint megölöd a 3 kiscsajt, lesz ott egy õr aki segít neked, ajánlott rá vigyázni mert jól jön késõbb is a segítsége a tommy-jával, meg mutatja az utat. Elvezet téged a generátorhoz, bekapcsoljátok, aztán vissza, fel a toronyba és megteker fogaskerék. Aztán mehettek tovább. Egyébként miután visszakapcsoltátok a generátort, visszafele a toronyhoz találtok egy barlangot, na én oda nem mentem be. Ha esetleg van ideged nézd már meg mi van ott bent mert én azt hittem késõbb kell bemenni és nem néztem meg :D
megérkeztem a dokk "elõszobájába". itt is leszakadt az út, körülöttem kiscsajok, és nem igazán vágom ,mi a teendõ. a kocsi felrobban, onnantól kész... köszi.
Nincs vkinek mentése, a jó és a rossz végkifejletthez, mert hát sajnos nekem nem sikerült 1 figurát megmentenem így aztán csak semleges véget kaptam, de azért az jó, hogy kiderült hogy nem is õ ölte meg a családját.
Kocsi felrobban ami a fa elott(benne) van. Kiscsajokat megolod, vissza mesz a szakadek peremehez es akkor jon a hatad mogott 1 busz ami bele hajt a szakadekba ez alltal athidalja a szakadekot.
Visszaolvastam de nem találtam megoldást:
Nyugisan megyek az õrrel, és néha nagyon durván szétesik a kép. Olyan mintha a modellek szanaszét töredeznéenk és a textúrák a szemem elõtt kavarognának. Iszonyat belassul és legalább 5 mp mire ki tudok keveredni belõlük. Valakinek van ötlete?
Ilyen hely pl annak az õrszobának a bejárata ahonnan a lámpát kell felvenni.
Nekem is csinálta. Megoldás : beállítások->graf->árnyék, pixel shader, filtering ki. Vissza játék, vissza beállítások, minden be, és ezután menni fog. (legalább is nekem ment.)
Hát nem is tudom. Lehet bennem van a hiba de ez a game abszolút nem ragadott meg. Valahogy nem jön át a hangulat. Valszeg attol van, hogy nehézkes az irányítás (valahogy darabos), a graf nem üti meg a mai átlag mércét (nem lenne gondom a grafixal de egy ilyen játéknak alap lenne egy olyan megjelenés ami elõsegíti a hangulatkeltést). Kár. Na nem gond, azért végigviszem.
Érdekes, pedig engem az elejétõl fogva megragadott, már paráztam mikor jön az elsõ pengés dög. A grafix teljesen jó sztem, és az irányítással se voltak gondok... Hát mindegy, majd beleszoksz. De nekem az egész úgy tetszett zusammen :)
Mi ez a pangás ? Aktvizáljuk magunkat 1 kicsit ! Mindenki végigvitte már a game-et ?
Én még csak lvl 11... Basszus az a törzs és kéznélküli rángatozó ipse a gumiszobában nagyon durva volt...:O
Jah és lelõttem, akkor kapsz jó-pontot. Egyébként szerintem a nyelvét is kivágták.
De az is durva volt ott a diliházban ahol az egyik õr fején volt valami vas-szerelvény amivel kiszedték az egyik szemét.
Megvárom míg besötétedik, akkor kezdem majd a 13. pályát! Remélem izgis lesz !
Bocs, kurva nagy tudom, de ez egy jó kis walpapper.
Kéne a gémnek egy magyarítás.
Hmuda a hiba bennedvan:) A grafi épphogy megüti a mai mércét nem csúcsszép de nemis ronda... A hangulat pedig mármár Silent Hill szintû para:) Éjszaka sötétben surroundba hangosan egészkellemeset lehet ugrani amikor bebevillanó képek jönnek,stb..:)
Én is lelõttem elõször, de mivel én gonosz akarok lenni ezért utána visszatöltöttem egy elõzõ állást és most otthagytam :D
Hát ezt pont tapasztaltam...egész délután nyomtam a stuffot, azt most betöltöm, hogy ugyanmár hozzászoktam...na az elsõ ilyen bevillanásnál úgy szartam magam össze, mintha erre születtem volna....brrr...
Hi Egy kérdés...(ezt az oldalt végigolvastam de nem írtatok róla) Hányszor kell magamat kinyirni a legvégén? Mindíg ujraszületek-tik :)) Mit bénázok el?
Nálam is teljesen szétesett a game, általában 2-3 perc játék után már csak nagy kavargó vonalak és textúra töredékeket láttam belõle. És hiába állítotam minimumra a grafikát, utána ugyanúgy szétesett. ezt egy idõ után meguntam és uninstall. Ami kár, mert nagyon érdekelt volna a game. Na mind1, majd valahogy megpróbálom beszerezni PS2-re, mert a PC verzióból elegem volt. :P
Hogy kell a zöld gázgecit kinyírni a ?végén ?
1. az nem a vége 2. lentebb le van írva többször is
Na kész. Már napok óta szenvedek. Kipucoltam a külsõ helyiségeket azután hogy a mainlinerek megjelentek (a kis zöld injekciós genyók) de az elektromos tócsán nem tudok átmenni. Próbáltam mindent, de semmi. Vki?
Ok Hmuda, leírom mégegyszer neked is de utoljára! A tócsán nem kell átmenni, mert ha jól megfigyeled, az, ami a tócsán túl van pontosan egy olyan folyosó amin már rég végigmentél. Éppen ezért visszacaplatsz ki az udvarra, ott keresel egy bódét, amellett van egy doboz. Doboz odatol bódé mellé, bódéra felmászik, bódéról hídra felmászik és itt folytat tovább.
Nem a világítótorony a vége a vége a dokkban lesz.
Na megvan. Elég fílinges már így éjszaka. Csak kár hogy alig van ember akit meg kéne menteni. Gonosz akarok lenni. :D
Én ma nem nyomultam nagyon agaméval mert nagyon kiakasztott... Felmentem a diliház padlására és erre mivan? A szokásos textúrahiba. Ha egy lehelletnyit megmozdítottam az egeret bevillant a hiba és semmit se láttam ráadásul jött egy csomó mainliner meg slayer. Szerencsére el tudtam húzódni egy sarokba és sikeresen megölték egymást de mire a fennmaradó 2 példánnyal végeztem igen ideges lettem és elhasználtam egy csomó xombiumot meg lõszert...
Egyébként nagyon tetszik a játékban az itt-ott kibontakozó szörny-belháború. Fõleg a slayerek és a mainlinerek rühellik egymást és ha együtt vannak valahol akkor rólad lazán megfaladkeznek. De a slayerek elég hülyék amúgy is és sokszor egymásnak is nekimennek. Ráadásul a burrowerek meg a slayereket vadásszák elõszeretettel úgyhogy egész jól elvannak néha magukban is és ilyenkor kellemesen tiplit lehet venni a nagy verekedések közepébõl. Az egyetlen amit még nem láttam másik szörnnyel verekedni az a marksman...
ha lelövöd a slayer fejét akkor mindennek nekimegy - hangra fut a rohadék :D
A slayerek szinte mindennek nekimennek, még a festereknek is :D Csakhát az a baj, hogy a fester csak kettõt aztán meg is pusztult 2 slayer.
A 15. pályát kezdtem el, de még nekem sem volt grafikai bugom. Leszámítva azt, hogy néha elmegy a Tomy Gun és a Shotgun hangja.
The Suffering Szerzõ: Dreamlite
Az Encore Software gondolt egyet, és a játék PS2-es sikerein felbuzdulva megvásárolta a jogokat, így jelen hó nyolcadikán kiadták a börtön-horror PC-s verzióját. Rengeteg vér, adrenalint pumpáló hangok, stílszerû zenék, de kissé bugyuta grafika.
Sem a parában, sem pedig a ketchup-ben nincs hiány. Már a program fõmenüjérõl is ordít, hogy a játék egy teljesen egyedi ötletre épült és bizony még véletlenül sincs semmi köze a Silent Hill egyik részéhez sem. Áh, még kicsit sem, így aztán nyugodtan vessük el a gondolatot, hogy esetleg egy koppintással van dolgunk! De félre a tréfával, noha "itt-ott" érzõdik némi átfedés a Surreal Software és a Konami termékei között, annak ellenére, hogy SH rajongó vagyok, a Suffering menürendszere mégis jobban tetszett, holott majdnem egy és ugyanaz az egész, de legalább egérrel is navigálható. Minden opció kényelmesen elérhetõ, és nincsenek felesleges elemek.
A játékban egy Torque nevû elítéltet alakítunk, akit azzal vádolnak, hogy megölte saját feleségét és két gyermekét, igaz, nem emlékszik semmire. Mivel a gamma kapásból egy cutscene-vel indít, azonnal szert tehetünk a történet elsõ foszlányaira: fõhõsünket Abbott Állam egy eldugott szigetén lévõ Végrehajtó Intézetének egyik cellájába dugják, ahol a börtöntársak szokásos gizdulását kell végighallgatnunk, mely olyan "érdekes" nyelvezeten íródott, hogy még az angolul kevésbé jól kommunikáló játékosok is elcsíphetnek egy-egy "közismertebb" szófoszlányt. Miután végbement a hatásos bevezetõ, máris nekivághatunk a bokros teendõinknek, mivel nem ártana megszöknünk errõl az elátkozott helyrõl tekintve, hogy a kivégzésnél bármi jobb lehet. Természetesen, mivel egy vérbeli horror-játékról van szó, utunk a legocsmányabb teremtményekkel lesz fûszerezve, így hát unatkozni garantáltan nem fogunk.
Kalandunk során megannyi ellenféllel kell megküzdenünk, kezdve a hétköznapi emberektõl egészen a lehetõ legaberráltabb kreatúrákig, melyek mind-mind különbözõ támadási módszerekkel igyekeznek jobb létre szenderíteni bennünket. Ahogy haladunk elõre a történetben, egyre több titokra derül fény, és már egészen a legelején megtapasztalhatjuk, hogy milyen is egy szörny élete, mivel hõsünk megfelelõ mennyiségû aprítás után maga is átalakulhat. Arra azonban figyelni kell, hogy még az úgynevezett insanity kijelzõ lemerülése elõtt visszaváltozzunk, különben végzetes dolgok történhetnek! A játékban idõnként segítõink is akadnak, de igazából csak a fegyvereinkben bízhatunk. A repertoár teljesen hétköznapi: kés, pisztoly, és egyéb ólomszórók, ám a penge nem csak öldökölni jó! Segítségével kisebb tárgyakat is lerombolhatunk, ami jól jöhet, ha például egy bedeszkázott ajtón akarunk áttörni. Mellesleg, ha már itt tartunk megjegyezném, hogy a programban egyes objektumokat akár el is mozdíthatunk utunkból, húzva vagy éppen tolva.
A The Suffering grafikája már elsõ ránézésre is vegyes érzelmeket keltett bennem, hiszen bár a karakterek rémesen poligonszegények, mégis összeáll a kép, nem volt hiányérzetem. A motor elõszeretettel alkalmazza a Motion Blur technikát és a shader-ek is szépen dolgozgatnak, így megfelelõ felbontás esetén egészen korrekt látványban lehet részünk. A pályák elõrehaladtával hõsünk egyre több és több szmötyit szed magára, és meg kell mondanom, egész mókásan néz ki, mire kéthordónyi vér borítja ruházatát. Olyasmi grafikai részletességet képzeljetek el, mint anno a The Thing-ben, csak a környezet egy kicsit aprólékosabb és a textúrák zöme is nagyobb felbontású. Szerencsére mindezek ellenére a gépigény szerény maradt és manapság átlagosnak számító konfigurációnk zökkenõmentesen elfut a program.
Ami kifejezetten tetszett, az a játék hangzása és az akciók folyamán beinduló zene. Míg elõbbi tökéletes térhangzást biztosít, addig az utóbbi a pergõs hangulatért felel, és bizony-bizony görbült a szám, amikor szörnyek híján lehalkult a muzsika. Egyes lények a kampós végtagjaiknak köszönhetõen fel s alá rohangálnak a falakon, és mivel a szellõzõrendszerek csövei is kellemes búvóhelyként szolgálnak, esetenként azokban is motoszkálnak. Ilyenkor persze csak a kattogó fémlábak hangjai alapján tudjuk nagyjából felmérni aktuális pozíciójukat, ám a szépen kihasznált EAX-nak köszönhetõen nem lesz nehéz dolgunk, habár olykor-olykor én is önfeledt egérrángatásba kezdtem.
Habár a The Suffering PS2-n egészen szépen aratott, nem vagyok biztos benne, hogy a PC-s gammák közt is megállja a helyét, hiszen oly sok ehhez hasonló játék létezik már. Ez persze még nem indok a bukásra, és szerencsére én is több pozitívumról tudok beszámolni, mint hibáról, de kukacoskodó figurák mindig is lesznek. Egy biztos, nekem tetszett és aki szereti az akció dús horror játékokat, annak mindenképpen ki kell próbálnia.
Nekem meg pont az nem megy el sohasem.... Ráadásul hiába változtatok a grafikai beállításokon, 640x480-ban árnyékok meg minden nélkül ugyanúgy elõjön mint 1024x768-ban mindent bekapcsolva...
Egyébként ez a hiba csak a magas belsõ tereknél jön elõ... (pl padlás meg ahol elõször jöttek a mainlinerek)
Help Me ! - Elakadtam ! - Tudna valaki segíteni, a legutolsó pályán vagyok ! A kislány-tüzes boszorkányok jönnek és jönnek megöltem már 1 jó pára, de ezek nem akarnak elfogyni! A víz folyik, 1 ládával 1 lefolyót eltorlaszoltam. A szakadék végén áll 1 autó. Ha valaki tud segítsen. Köszi !
Azzal az autóval kell valamit csinálni,de már meg nem mondom mit...
Itt írtak már, hogy miután megöltem a lányokat-boszorkányokat majd jön 1 busz és az majd áthidalja a szakadékot. Csak az a baj, hogy hiába ölöm a boszikat ezek mindíg jönnek, nem akarnak elfogyni, már se minicióm se gyógyszeres dobozom sincs ! Azért köszi !
Hy! A 18-dik pálya végén hogyan kéne kinyírnia azt a gáz-szellemet?
Valaki nem tudná elmondani priviben, hogy a játék 3. vége mi? A Jó és a Rossz már megvan, de ami ezek között van, azt még nem láttam (valahogy nincs kedvem mégegyszer végigszenvedni a játékot). Mellékelhetne egy mentést is az illetõ, miután végzett mindennel és a befejezõ animációk elõtt mentett. Elõre is köszi!
Mivel még mindíg nem tudtam tovább menni a 20. pálya elején - a tüzes boszikat nem lehet megölni - én megoldottam a problémát! GAME - UNINSTALL
Gratulálok. Frappáns megoldás.
Köszi ! Ha tudsz segíteni akkor VÁROM írásod/válaszod ! Még próbálkozom ! Habár 2. napja semmi eredmény, 1 helyben topogok !
- még nem volt uninstall, de nem sok híja, ha nem megy MA, akkor holnap biztos - SAJNÁLOM MERT EDDIG NAGYON BEJÖTTT EZ A GAME ! ! !
De para egy játék, asszem mára abbahagyom! Most a temetõnél járok és amit hallottam szöveg a Turn it now! Erre inkább elmentettem majd holnap megfordulok
Miaz hogy nem tudtad megölni? Csak 1 fegyver kell és jó reflex-ennyi.
Ez igaz ! De... A 20. pálya elején járok. A kislány-tüzes boszorkányok jönnek és jönnek megöltem már 1 jó pára, de ezek nem akarnak elfogyni! A víz folyik, 1 ládával 1 lefolyót eltorlaszoltam. A szakadék végén áll 1 autó. Nem tudom mit csináljak !
Na mondom én hogy az autóval kell valamit csinálni... Plusz ha a tüzes csajszik eltünnek,lesz utánuk egy kupac hamu vagy mi,na abba lõj még párat hogy az is eltünjön,mert csak akkor pusztul el teljessen.Legalábbis én ugy vettem észre.