Mivel megszûnt a fejlesztõcsapat, ezért elég valószínûtlen
Igen, a 3do megszûnt, de a projektek jogait-így a Heroes sorozatét is-az Ubisoft vette át.Aki nem hiszi el nézze meg ezt a címet: www.gamestar.hu Itt néhány képet is láthattok.
Az Ubisoft másfél hónapja kezdte el a munkálatokat.A megjelenésrõl csak annyit, hogy 2005 elõtt ne is várjuk.Tehát úgy jó 1,5-2 év múlva fog megjelenni, ha nem halasztják, vagy ami a legrosszabb nem törlik a munkát.
Szvsz torolni nem fogjak a projektet, mert tul nagy a nev hozza, es talan egy masik fejleszto csapat teljesen mast hoz ki belole. Eddig minden resze utott szerintem, bar sokan a 3-at jobbnak tartjak a 4-nel...
Az elsõ ugye a fõnix akar lenni. A második a nekrok fõvárosa. A harmadik pedig egy bánya.
Lehet hogy nem fog ízig-vérig hasonlítani az eddigi Heroes-okhoz, de az Ubisoft legutóbbi játékai elég jók voltak. Lásd:Splinter cell, Prince of Persia:Sands of Time. Reméljük azért ezt sem rontják el és egy jó kis körökre osztott stratégia lesz belõle és nem rontják el mint anno a Pyro a Commandos 3-at vagy az Illusion Softworks a Hidden and Dangerous 2-õt.
Rám eddig a második rész gyakorlota a legnagyobb hatást, a 4 kb 1 hétig volt a gépen...
Egyetértek, én is a 2-vel és a 3-mal játszottam a legtöbbet.A 2-vel 1 évet a 3-mal majd 2 évig nyomultam, de én még mindig bízom benne az Ubinak a H5-tel sikerül az ami a 3do-nak nem sikerült a 4-gyel.
ez egy kis tévedés. a játék fejlesztõje a New World Computing, akik nem szûntek meg, ellenben a 3DO, aki a kiadó volt. a jogokat az Ubisoft vette meg, õk adják majd ki, de továbbra is a New World Computing csinálgatja a játékot.
hát nem tudom, ha olyan lesz, mint a 4 meg se csinálják! A 3 zseniális volt, de a 4 összességében a hangulatát veszítette el...
Akkor is az elsõ része volt a legjobb, na meg a második!!!!
én, ha hírózozni támad kedvem, akkor a 3at veszem elõ...a 4et 1x végignyomtam oszt annyi...
Bocs mindenkitõl, akkor én tudtam rosszul, de akkor se várható, hogy egy éven belül megjelenjen. A 4 szerintem nem volt olyan rossz, inkább mindenki többet várt tõle. Az expansionokról most inkább ne beszéljünk :(
1-2-3 tényleg király volt a 4 körübelül 2 próbálkozást ért meg a gépemen, volt helyette Disciples II.
jaja én is a hármat veszem elõ, az a legkirályabb, az elsõ-kettõ azért még elég gáz :) Cobra: az nem igazán nevezhetõ expansionnak :)
Hát sztem is a 3 volt az eddigi legjobb heroes, de a 4-el is sokat játszottam! Nem olyan rossz az mint ahogy mondjátok!
A legpoénosabb sztem a 4 zenéje... az a jazzes beütés naggyon gáz. Tényleg nem lenne rossz, csak kevesebb a lény és a hangulata elveszett
Nekem a 4 tetszett jobban...Grafikailag, összetettségileg...a zenéje is bejött
Persze a 3 is nagyon ász!!!
A három volt mind zeneileg, mind hangulatilag a legjobb közöttük, viszont gondoljatok csak bele az irreális gépi csalásokba, a cheatekbe, a jó hülye módjára mindenki által gyakorolt kombókra (hmm, gremlin rush pl.)... A negyedik rész, bár pénz és ebbõl kifolyólag idõ hiányában nem tudott grafikailag olyan szintet hozni, mint a három, játékmenetében messze a legkiegyensúlyozottabb és élvezetesebb volt a sorozatban. Nincsenek ostoba csalások irracionálisan gyenge városok -mint a háromban-, mindenkinek megvannak az elõnyei és hátrányai. Természetesen itt is vannak nagyon eltalált kombinációk,de egyik sem annyira ütõs, hogy ne lehetne valahogy csinálni vele valamit. A varázslatok is jobban átgondoltabbak és jóval sûrûbben lehet õket alkalmazni mint régen, változatosságuk miatt.
Mainruler: jaja, a gremlin rush az tényleg durva volt. Igen, kiegyensúlyozott, de sztem - és itt persze belép a képbe a szubjektivitás is - a hangulat a legfontosabb és az pedig tagadhatatlanul elveszett :( reméljük az 5 ötvözi a 4 kiegyensúlyozottságát és a 3 hangulatát
nemgond, csak úgy mondtam :) szerintem sem várható mondjuk jövõ karácsony elõtt
Shan: gremlin rush: elsõ nap master gremlin csinálót építesz és veszel a tavernben hõsöket, akiknek gremlinjeik vannak, így pillanatok alatt qrva erõs sereget pakolhatsz össze
Szerintem a 4 sokkal-sokkal összetettebb, logikusabb, kiforrottabb rendszerrel bírt, mint a 3, aki igazán elmélyült benne, az biztosan megszerette.
Én mindegyik résszel nagyon sokat játszottam (részben a hot seat multi miatt, összesen több, mint ezer órányi játék van mögöttem - részenként...), és emlékszem, hogy a harmadik rész mennyire nem tetszett elsõ látásra. Kellett egy hét, amíg megszoktam.
Amikor kijött a 4, már eleve óvatosabb voltam, adtam egy kis idõt a játéknak, pláne, hogy az újítások nagyon tetszettek. És egyáltalán nem bántam meg, szerintem abszolut lenyomja a hármat, csak a talaj grafikai megvalósítása nem tetszett, na meg hiányoltam a háromból a nekro vár szenzációs zenéjét... (Az a hegedûs rész zseniális volt.)
Az egész rendszer valahogy sokkal emberközelibb, ráadásul messze nem olyan monoton, mint a 3. Nekem ez a rész sokkal inkább visszadta egy fantasy történet hangulatát, míg a 3 inkább meseszerûnek tûnt.
Hozzáteszem persze, hogy azért a 3 is nagy király, ahogy az egész sorozat.
Mindenesetre én azt kívánom, hogy a 4. részben megcélzott irány legyen a kiindulóalap az új verziónál is.
donpedro: sztem volt még 1 nagy hibája a 4nek: hogy nem a város határozta meg a talaj külalakját akkor, mikor a várost mutatta, hanem a valós környezet! Ez is hangulatromboló volt... hogy néz már ki Death város mágikus növényeken??
Szerintem kar vitatkozni, hogy kinek melyik resz tetszett jobban, vagy kevesbe, mert kulonozoek vagyunk, mindenkinek mas tetszik. Nekem voltak dolgok, ami a 3. reszben megalkotottak szerint tetszett jobban, es van olyan ami a 4. reszben megvalositottak szerint tetszett jobban. A 4. resz elkeszitesenel alapveto valtozasakot akartak, hogy ne mondjak a 4. reszre is azt, hogy ez is, egy Heroes 3.x. Volt olyan ujjitas ami javitot, es volt olyan ujjitas, ami idegen volt a stilustol. Osszhatas szempontjabol ugyan nekem is a 3 tetszett jobban, de a 4. resz is vitathatlan erdemeket vonultatott fel, pl az egysegek kezebe megjeleno varazskonyv, atalakitott magiarendszer...
A Heroes 5-tol azt varom hogy a jatekosok eszreveteleibol sokat belevegyenek, es ne rugaszkodjanak el a Fantasy korokre osztott stilustol. Sokan irjak, hogy a valos 3D arthat a jateknak. En ezzel sem ertek egyet, mert az izometrikus 3D-n tulhaladt a vilag, nem, hogy 2005-re... A mai 3D gyorsitok mar kepesek hozni azt a vizualis elmenyt, amit a regi jol bevalt izometrikus 3D, ellenben szamos olyan effektel birnak, ami csak szebbe teheti a jatekot, pl viz tukrozodese, termeszeti elemek, arnyekok, sorolhatnam... Varjuk bizalommal az Ubi Soft gondozasban megjelentett Heroes of Might & Magic V-ot. A sikerre remelem bizotsitek lesz a jatek fejlesztoje a New World Computing, amely mar a kezdetek ota fejleszti a jatekot.
csövi, igazából nekem az lene a faxa, ha lenne egy 'temple of the elemental evil' szintû kaland térkép, és a csaták pedig full 3d, de kb. olyan magasról hogy a titánok vs.sárkány csata monumentális legyen, a rendszer maradhatna a h4-é. én speciel a 2-est csippantom a leg., és a 3, és aztán a 4. de azé királyak mind, csak maradjon meg a körös rendszer. hali :)
Hehe... nekem a 2 tetszett a legjobban! Eszméletlen hangulata van! Mennyut játszottunk vele ált. suliban számtechen, hot seattel :) Volt hogy 3an nyomtuk egyszerre :)
Ó igen, a Necropolis zenéje! :)) Fõleg a legvége, az a szomorú, csendes, feneséges befejezés...én a 'békés enyészet' megnevezést találtam legtalálóbbnak. A negyedik rész nerco zenéje meg sem közelíti szvsz. Az egyetlen Heroes4-es zene, ami igazán tetszett, az a tenger volt.
Szerintem meg az elsõ rész volt a legjobb, annak ellenére, hogy eddig egy szót sem szóltatok róla. Amikor felraktam az akkori 486-osomra, a haverjaimmal 4-en nyomtuk, több napig játszottunk egy közepes térképen is. Az volt a legjobb, hogy minden új volt, mindent akkor tapasztaltunk meg. Például rohadt élvezetes volt, hogy az akkor még lila színû :o) sárkányokra alig mertünk rámenni, és amikor valaki végre eljutott odáig, hogy meg merje tenni, mert elég jónak érezte hozzá a "seregét", meglepõdve tapasztalta, hogy a varázslatai nem hatnak azokra... Ezt így gondolom nem értitek, de amikor átéli az ember, az a tuti. Még valami, bocs, hogy így fogalmazok, de már a tököm is kivan az olyan emberekkel, akiktõl feszt azt hallom, hogy "hááát, szar a grafikája", meg "húúúú, gyenge a grafika", meg hasonlók... Szerintem a játék hangulata és elemei legalább annyira meghatározóak, mint a grafika, sõt... Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én szívesebben játszok egy olyan játékkal, aminek gyengébb a grafikája, de rohadt jó a hangulata és a játékmenete, mint olyannal, ami csillogó-villogó hiper-szuper-extrás bisz-baszokkal van teletömködve, és ezen kívül semmi mást nem nyújt!! Számomra egy játékban az a fontos, hogy használni kelljen az eszemet, és hogy találékonynak kelljen lenni! Na de ez csak egyéni vélemény, én ennyit akartam mondani, minden jót nektek, csövi!!
hi heroes5 szvsz legyen már végre monumentális! mint a múvikban pl Restoration of Erathia bevezetõje, nem?! amikor titán seregem van, v. sárkány, v. behemot akkor belül borzongás van, nem? és bamm, feszüljenek egymásnak, kis repkedõ seregek repkedjenek, nem kell limit, jó az ha számmal jelzik, csak ez kell. a grafika meg szvsz fontos, DE nem a legfontossabb, igy van. legyen a heroes5 monumentális a csatákban, mint ahogy a sztorik, a lények, és már maga a sorozat is. megyek is..csá
B Type Free: át ezt összefoglaltad, tényleg :)
a 3 volt a legjobb..4 az egy nagy szar!
:) Fici: ez rövid, de velõs véleményvolt :))
A 2-vel még 1997-ben játszottam.Hihetetlenül megtetszett, ennek a játéknak köszönhetem, hogy annyira vonzódok a fantasy világ iránt.Azelõtt csak autós játékokkal játszottam, nem szerettem semmit ami a középkorban játszódik.Most meg kifejezetten utálom az autószimulátorokat.Pedig a Heroes 2-ben egyetlen pályát sem vittem át(mindig meghaltam).Aztán 1999-ben kijött a 3.Mégjobban megtetszett a sorozat.Nagyon jó hangulata volt.A 4 is jó volt,habár közel sem olyan jó mint a 3,de voltak benne frankó ötletek pl:a mágiarendszer.De voltak olyanok amik nem tetszettek mint pl az hogy alig voltak szörnyek.A 3-ban a kiegészítõkkel együtt közel 140 lény volt.A 4 meg sem közelíti ezt a számot.Szerintem a köd se nagyon ebbe a játékba illet: kicsit olyan érzésem volt mintha RTS-sel játszottam volna.Remélem az 5 megközelíti és le is hagyja a 3 játékélményét.
mert nem tunk új infot :)
a 3-hoz képest nem lett volna szabad ennyit változtatni!
SULTAN: akkor mesélj vmit az 5-rõl, lécci... MATTHEWPAMER: vagy csak nem tudsz vele játszani...;)
Akkor én még 1 kicsit messzebbre mennék vissza az idõben és megemlítem a King's Bounty-t
okés, de az már tényleg gázos rajzilag, de offba: nekem kellene a H1, mek a shadow of death kieg. a h3-hoz, ha v.kinek van ötlete kérek egy privátot. thx
Boven megeri! EN anno 11e HUF-ert megvettem csak az elsot, amikor magyarul megjelent, es egy percig sem bantam meg! Ha ezt el tudnam adni, en is megvennem ezt a csomagot siman!
heroes 4 grafla az volta baj, hogy gagyi volt..:( eltünek ezok a gyönöyrû vároksok mint 3ban a rampart, necropolis, meg a mocsárváros.. ha az 5 3ds lesz, akkor a csatákban olyan szintû graf kéne minimum mint etherlordsban
A HoMM4-ben ne mis a grafikával van a baj, hanem inkább az animációkkal (azok megatopák) meg egy-két apróság...
Remélem csinálnak normális videókat is hozzá, mert a 4-ben még a 3-nál is kevesebb volt :(
Cobra: igen kevés volt, de a 3 intrója 1ccerûen zseniális volt
king's bounty az isten,még a mai napig nyomok néha egy egy kanyart vele :-) és szerintem is nagyon kiforrott lett a 4,mind történet szempontjából,mind játék szempontjából,bár a kiegeket annyira nem szerettem már,de azok is megvannak
szerintem a négyben volt egy csomó jó ötlet.DE maga a megvalósítás elég gagyira sikeredett.ami leginkább nem tetszett, az a világtérkép.nem tudom pontosan hogy mi, de nagyon zavaró volt ahogy kinézett. maga a csata jobb volt mint a korábbiak, változatosabb, kiszámíthatatlanabb és veszélyesebb, ha vmit bénán csinált az ember.én bevezetném azt, hogy a nem mozgó egységeknek lenne mozgási rádiusza, amit akkor használhatnának fel, ha mondjuk az ezen belüli területre lépne ellenfél, akkor a gép automatikusan megkérdezné, hogy meg akarja e támadni vagy sem. persze ez is csak logikusan.mondjuk van egy õrtorony a rádiuszon belül.abban van néhány íjász. ha mondjuk ezt megtámadják, akkor ugye azok áldozati bárányok egy nagyobb hadseregenek.de mondjuk 1-2 kört kellene kihúzniuk a falad védelmében, amíg odaér a készenlétben hagyott lovasság, ami természetesen a falon kívülrõl mezei csatába bocsátkozna a támadókkal.ue a bányáknál
Tudom, hogy nem friss hír, de úgy látom, hogy még senki nem említette meg. Na szóval: a Heroes 5-ben a hõsök nem fognak harcolni a csatában mint a negyedik részben.Nem lesz alvilág sem (heroes 3 és 4).Úgy látszik a fejlesztõk inkább visszatérnek a második részhez. Szerintem az is jó ötlet lenne, ha szakítanának a legtöbb hagyományos szörnnyel és újakat találnának ki, vagy a régiek kapnának új külsõt pl: a lovag helyett lehetne egy könnyûfegyverzetû lovas.
láttam vhogy hogy van már demoja. honnan lehetne leszedni ? mert akkor az a link nem mûködött!
Sziasztok, Nem konkretan Heroes 5, de Heroeses infok, es kerdesek. Szoval a kozelmultban a H3 Classik kiadasu lett, igy megvasarolhato az alapjatek a ket kiegeszito lemezzel egyutt 1990 HUF-ert. Ez sztem nagyon jo hir. A H4 ara is tovabb csokkent, a csomag ar (alapjatek + 2 kieg) ara 9990-rol 6990 HUF-ra csokkent. Az egyes kiegeszitok csomagon kivul 2990-be kerulnek. Azt vettem tovabba eszre, hogy az uj kiadas valtozott kicsit a 4-bol - az eddigi 3DO logo helyett mar UBI Soft tundokol rajta! Viszont azt is olvasom a dobozon, hogy kezikonyv a cd-n, holott nekem a H4 alapjateknak normal, papir kezikonyve van. Kerdesem lenne: Meg akarom venni a ket kiegeszitot is mostmar a 4-hez. Ezekbol letezett papir kezikonyves kiadas, vagy ez csak az alapjatek kivaltsaga volt? Mit tudtok errol? A masik alap, 3DO-s eredetire ramegy ugye az UBI Softos kiegeszito? Es a kiegeszitok mar alapbol peccselik a jatekot is, ugye? Koszi elore is a valaszokat, ha valaszoltok, asszem indulok is megvenni, ugyhogy ha barki barmit tud, mondja :)
BÚJJÉK! [koccintós szmájli]
olvastam a gamestarba hogy januárba lesz . igaz?
Ott azt írják, hogy "megbízható" forrásból úgy tudni, most januárban jelentik be, hogy mikor várható a játék.
Sziasztok, Nagyjabol vegulis "bejelentettek", ugyanis az UBISoft kozzetette a 2005/2006-os uzleti evenek terveit. Tudomasom szerint az idoszak 2005 aprilisaval kezdodik. Itt a kopipeszt a Hardwiredrol:
Q1, FY05-06:
Lumines - PSP Bomberman - Nintendo DS Bomberman Hardball - PS2 Star Wars: Revenge of the Sith - Nintendo DS, GBA Tom Clancy's Rainbow Six Lockdown - PC, PS2, Xbox, GC
Q2, FY05-06:
Lunar Genesis - Nintendo DS AA Rise of a Soldier - Xbox, PS2 Tom Clancy's Ghost Recon 2 exp. pack - Xbox Far Cry Insticts - konzol (nincs megnevezve) World War II Squadron (projectnév) - Xbox The Settlers Heritage of Kings exp pack - PC Prince of Persia Warrior Within - PSP Ride or Die - Xbox, PS2, PC, GC Myst V: End of Ages - PC/Mac
Q3, FY05-06
Alexandra Ledermann 6 - PC And1 - PS2, Xbox Brothers in Arms alapú játék (gondolom kiegészítõ) - PC, PS2, Xbox Far Cry exp. pack - PC Tom Clancy's Ghost Recon 3 - PC, GC, PS2, Xbox, next-gen konzolok Peter Jackson's King Kong - PC, PS2, Xbox, GC, GBA, PSP, Nintendo DS Prince of Persia 3 - PC, PS2, Xbox, GC, GBA Prince of Persia Warrior Within - Nintendo DS The Settlers exp. pack - PC
Q4, FY05-06
Silent Hunter 4 - PC Heroes of Might and Magic 5 - PC Splinter Cell 4 - PC, PS2, Xbox, GC, PSP, next-gen konzolok Killing Day (projectnév) - next-gen konzolok Might and Magic IP alapú játék - PC Szikret-szniki-álcázott szalonna project - Xbox, PS2
mondjuk en nem tom miert kell a 3d, sokkal szebb a kezzel rajzolt grafika, meg az iranyitas is konnyebb 2dben. remelem nem csinalnak belole rts jatekot...
2D-ben mar nem igazan tudnanak sokat ujitani, asszem. Teny, hogy kell mar a heroesnak a 3d. Az is teny, hogy 3d-ben elsosorban rts jatekokat kaptunk eddig. Nagyon bizom benne, hogy heroes 5 nem fog beallni azert a tobb stilus, kicsit rts, kicsit rpg, kicsit korokre osztott sorba. Maradjon az, ami, legyen szep, jatszhato, hmmm, mit varunk meg tole? :)
nem tom nyujt -e egyaltalan valamit a 3d megjelnites egy korokre osztott strategianak, amit 2d ben ne lehetne megcsinalni.
Szerintem jót fog neki tenni a 3D, legalábbis képek eddig meggyõzõek. A 4 rész alatt a játék alapvetõ mûködésébe nem piszkáltak bele, most miért tennék? Szerintem nagyon jó lesz. Remélem a heroes 4 vonalat követi (tudom, hogy sokan utáljátok, pedig az egyik legjobb, ha nem a legjobb heroes rész). Értem ezalatt hõs fejlõdési lehetõségeit, a varázslatok széles skáláját, a lények faxa tulajdonságait...stb. Tény hogy a 3 nagyon jó volt, de a 4ben több lehetõsége volt az embernek hogy a képeségekkel, varázslatokkal, varázstárgyakkal variáljon. Szerintem sokkal jobban meg volt oldva a 4ben. Remélem ebben is így lesz.
Persze, a kép világ. Nézd meg a képeket és meglátod :)
Szerintem is szebb a kézzel rajzolt grafika egy TBS-nek. Ezenkívül a képeken sokkal kevesebb látszik a játéktérbõl, túl közel van a kamera szerintem. Szerintem...
Hat igen, elsore nekem is ez volt a bajom a kepekkel. Egyszeruen nem tudom ezek alapjan megitelni, hogy most milyen lesz a game :)
Ahogy látom a nival csinálja, a képekbõl is úgy tünik hogy kicsit hasonlít majd az etherlordsra. bár nem tudom én sem milyen lesz, pl a lények felett vagy valahol nem látni számokat hogy hány darab van belõlük stb. Bár ha nem így lesz hanem 10 lény lesz isten tudja hogy lesz...