meglátjuk milyen lesz. én csalódásra számítok a képek alapján, úgyhogy csak kellemsen csalódhatok.a szép grafika csak egy dolog, nem tudom milyen játékmenetet vagy csatát tudnak ebbõl kihozni.ha vmi olyasmi lenne a csata mint a disciplesben volt olyan nézõszögbõl és grafikával mint a képeken, akkor viszont akár jó is lehet. amit nem bírtam sosem az hogy egy egységben akármennyi lény is lehetett. egy egység az legyen egy egység.azaz 1db lovag 1szál lovas és egy sárkány is egy sárkány, és nem húsz.inkább legyen kevés egység(pl disciples) viszont mindenkire egyedi cuccokat lehetne rakni és mindnek sok harci módosítója lenne különféle esetekre
nem, a számos megoldás a király, nem jó az izlésed :P
Meg pont ez (volt) a lényege a Heroes-nak. Nem RTS, hanem körökre osztott stratégia, ott meg talán jobb is, hogy csak kevés egység van. Képzelj el egy csatát, hogy milyen hosszú lenne, ha neked is meg az ellenségnek is egyenként kellene 30-40 szörnyet használnia.
disciplessel játszottál? ha igen tudod mirõl beszélek, ha nem nincs mit magyaráznom.nem kell sok egység,csapatonként max 6-10, de legyen nagy a harctérkép hogy lehessen vmit logikázni is és ha kevés egység van akkor legyenek egyenként felszerelhetõek talált varázstárgyakkal és egyebekkel, és legyen sok speckó módisító hogy a játék kiismerése után se legyen egybõl lefutott a csata, legyenek meglepetések a játékban
A Disciples-t sajnos nem ismerem, viszont H4-ben ott van a hõs, az pont arra képes, amit te most leírtál. Viszont sokan pont a használható hõs miatt nem szerették a 4-et, mivel egy magas szintû hõs komoly felszereléssel egymaga ki tudott irtani egy kisebb hadsereget. Ha csak néhány szörny lehet egy csapatban, akkor 1 magas szintû távolsági támadó szörny elég könnyen le tud gyõzni egy egész csapatot, ahol csak alacsonyabb szintûek vannak. Értem, hogy neked mi az igényed, de a Heroes szerintem másról szól(t) és a kiegyensúlyozást is igencsak megnehezítené egy ilyen rendszer.
disciplesben a szornyek egy tapodtat sem mozdultak, nem tom mifele taktikazas folyt ott, ha a figurak egyhelyben alltak csupan.
a szörbyek grafikájáról és darabszámáról beszélek.a disciplesben ugyan nem mozdultak egy tapodtad sem, de ez még nem jelenti azt hogy a heroes 5 ben nagyobb csatatérképen sem mozdulhatnak! ha már úgyis full 3d-s lesz, bõven lesz hely a harchoz. egyébként tényleg nem kell sok szörny, 6-12 db-al is már lehet jó taktikus csatákat vívni ha jól meg van csinálva.én leginkább úgy képzelném az egész csatát, mint modnjuk a morrowind szerû teljesen 3d-s terepén a szörnyeknek belsõ és külsõ nézet kicsinyítéssel nagyítással hogy jól átlátható is legyen, csak körökre osztva és lépésmegkötésekkel.remélen a fejlesztõk is így gondolják
A disciples legnagyobb hibája a csaták mozdulatlansága, ha megoldották volna...huh, még msot is azt tolnám, de így unalomba fulladt
Számomra a H4 elég nagy csalódás volt ("várostrom" fúj :D), szerintem a H5-tel se lesz másképp, legalábbis nem adok neki sok esélyt. de ne nekem legyen igazam.
Szerintem is a Heroes klasszisokkal jobb mint Disciples, de ez az én magánvéleményem :) Még a heroes 1 is jobb mint a legujabb disciples, pedig az nem mai darab.
H4-nek vannak hátrányai igaz (pl a várostrom amit mondtál) de azért nagyon ütõs lett. A varázslatok szétbontása, a rakat képzettség, a lények mobilitása...stb. Szal nemtom mit fikázzátok, igaz a 3 nagyon jó lett, de én mellé merném tenni a 4et is nyugodt szívvel.
egyebkent nem ertem mi a problemad, hisz a heroesban is csak 5-7 szornyed lehet, gondold azt hogy a szam mellettuk nem a darabszam, hanem az ero kifejezese, 1000 erossegu paraszt nem er fel 1 erossegu sarkannyal. oszt maris ott a koncepciod. (vagy ragaszd le a szamokat a kepernyon :P )
és játszottál e az age of wonders-szal? na ott a lehetõségekhez képest tökéletes volt a harc, csak maga a játék nem sikerült túl izgalmasra. azért jó sokat játszottam azzal is.vhogy a disciples grafikáját és szörnyrendszerét kellene mixelni az ages harcrendszerével megfûszerezve a heroesból ismert skillekkel, varázslatokkal és ötletekkel, mindezt 3d-ben, na akkor lesz igazi a dolog.midegyik játék csak részterületekben nyújtott a kivitelezhetõség szempontjából maximumot.ha ezt meg tudja vki valósítani, akkor az lesz a fantasy stratégiák csúcsa.elméletileg minden hozzávaló lehetséges,meg lehetne csinálni, kérdés mennyi idõt szántak rá. mert sajnos manapság a tartalom nélküli csili-vili játékok világát éljük, gyorsan felejthetõ darabok. remélem a h5 igényesre sikerül
hmm , kiprobaltam az age of wonderst , nem tom miben is kulonbozik a tiszta harc mondjuk a heroes 4 harcatol. csak annyi kulonbseget veltem felfedezni, hogy a hatter valtozatosabbes a csatater nagyobb, ezen kivul a figurak ugyanugy mozgathatok, mennek / repulnek es tamadnak.
jah, meg nicns a fejuk fole irva egy szam, hanem csak egy piros csik van (eletero?).
szal nem tom mit kavarsz, de az biztos, hogy az age of wonders harca 90% ban egyezik heroes harccal ( a lenyegesebb reszei) mig disciples, meg eleg uncsi a statikus szornyeivel, amint farkasszemet neznek.
ha meg az a bajod, hogy heroesban kiirja hany darabbol all egy egyseg, akkor marad a fantazia, vagy a filctoll:P
Elvileg "csak" fel ev, mert 2006 januarrol csacsogtak. Persze ez sem hivatalos, de ezt celozzak, mert mar nyaron megy a beta teszt, allitolag mar keszen, jatszhato allapotban van a jatek.
nagyon tuti lesz a game srácok már alig várom hogy kijöjjön
ja nemtom kit zavart az hogy jelölve van hogy hány darab van az adott egységbõl...hát egy rossz hír, ha megnézi a moviet, láthatja hogy hálistennek itt is úgy van...szóval marad a filctoll
akárhányszor megnézem mindig uj dologra figyelek fel...pl hõsnek itt sincs hpja mint a 3ban, szal nem is tud mozogni, "csak" varázsolni hát nemtom, nekem a 4ben bejött hogy a hõs mobil egység volt
brutális
ugy tunik ez inkabb a 3 3dsitese. visszatert az üt , a masik utana visszaut, ha ki nem pusztult kozben. ( 4 ben ugye, egyszerre utottek egymast)
hat remelem nem csak a grafika 3dsitese viszi el az idot, hanem a jatekszabalyokon is valtoztatnak. valahogy ez a 3d iranyitas (masodik video) borzaszto nehezkesnek tunik ( meg feleslegesnek is )... iranyithatatlan csicsahalom.
nem lesz az nehézkes, csak azért zoomolgatott mer forgatgatta összevissza, hogy megmutassa hogy ilyet is lehet :) megfelelõ zoomolással, minimális forgatással sztem tökéletesen fogsz tudni közlekedni a pályán
Nem tudom mért kell izgulni a zoomolásoktól? Ma minden RTS-t így reklámoznak és ki játszik így velük? Senki! Csak ma egy ilyen divat van hogy mindenhol a muvikban akció-kamerázzanak.
Szerintem is kár ragaszkodni a 3D grafikához. Azért mert fejlõdik a technika,attól egy játék tartsa meg a varázsát úgy,ahogy volt. Van egy csomó példa rá,amikor a 3D eröltetése miatt rosszabb lett a folytatás az elõdjéhez képest...szerintem.
Szerintem nem várható túl nagy gépigény, fõleg videókártya szempontjából. Viszont tényleg nagyon úgy néz ki, mint a 3. rész 3D-s verzióban (a szörnyek is a 3-ból vannak). Kíváncsi vagyok milyen történetet találnak ki.
Mindenesetre nagyon várom,mert az egyik abszolút kedvenc sorozatom,ezért izgulok is kicsit,nehogy elcsesszék...
feleim, már megbocsássatok, már miért ne lehetne páratlan grafika, a régi jó játékmenettel párosítva? Ezidáig minden jel, videó arra mutat, hogy a 3. részhez húz közel, ami ugye nem volt rossz.
Úgy legyen!
Iszonyat jók a videók, alig várom már, hogy rátehessem a mancsomat :)
Igazandibol a H4 megjelenesekor nagyon sokan sirtak, hogy mar illett volna 3D-snek lennie, mert az mar alap elvaras, stb. Igazandibol mar az fog nagy ujitast jelenteni, mert mar a skill rendszere, meg sok minden nagyon jol kialakult, nem nagyon tudnanak mas iranyban fejleszteni rajta. Nem lesz gond a 3D, a videoban tenyleg "nyogvenyelosnek" tunt, de a jatekban ugyis egyszeru lesz, ugysem csak kamerazgatni fogunk folyamatosan.
megnéztem a videókat... iszonyatosan jók, nem tudom hogy fogom kibírni a megjelenésig. :) a grafikáról: persze szép dolog a nosztalgia, pár éve még sokszor jogos is volt a "kár a 3Dért" szöveg, de azért mostmár nagyon karcsú lenne egy izometrikus 2D.
Sziasztok!
[IMG]http://ferrari logo.hu[/IMG]
korokre osztott strategiaban, sztem nem nagyon van letjogosultsaga a 3dnek . a domborzati viszonyokat nem veszi figyelembe ( nics is nagyon domborzat) akkor meg minek? csak csicsa.
az lehet hogy masutt pl fps ekeben van ertelme a tobb szabadsagi foknak , de itt nincs.
sztem egy 2d nem feltetlenul retro, lehet hogy inkabb csak az felel meg az adott jatekstilusnak.
van egyaltalan masik korokre osztott 3d strategia?