Majd ha válaszol, akkor megírom neki h megadom :D Így kell beírni a neveket, az a rész pont kimaradt, vagyis hiányos, vagyis macerás minden nevet egyenként megkeresni, hogy micsoda magyarul...
Alajos.m Alajos Alamanno.m Alamanno Alan.m Alan Albert II.m II. Albert
Ugyan így megy a rangoknál:
Pan vápa Vápa Pasha pasa Pasa Patriarch pátriárka Pátriárka Pátriárkák
Ez meg egy kis segítség, hogy én hogy oldottam meg az országok neveinek és a térképnek a gondját-baját:
eu_kingdomdescr.txt HannoverA
kingdoms_1200.ini name = HannoverA
eu_realms.tsv Hannover Mecklenburg Mecklenburgish HannoverA Mecklenburgi H. Mecklenburgi Hercegség //Az ,,A'' végû így maga a provincia, a sima meg a tartományban lévõ város//
towns.ini Hungaria = Esztergom
eu_realms.tsv Hungaria Hungaria Hungarian //Hungaria-ra hivatkozik, aminek a neve Esztergom, így Esztergom városa fog megjelenni//
eu_realms.tsc Banat Délvidék délvidéki Tartomány Tartomány neve
Hozzáteszem nálam elég bénán van megoldva, Erdély, Délvidék, Felvidék, Kárpátalja, Dunántúl és Szlavónia van. Dunántúl az kb. a Duna jobb partjától keletre, és Felvidék mellett... Felvidék és Délvidék egymással határos... Szlavónia, Erdély és Kárpátalja nagyon nagyjából a helyén van... Ennél jobbat nem sikerült kihoznom.
De már annyi fájl van, hogy rendet kell tennem, melyik a legfrissebb...
Akkor ezek szerint te sikerrel jártál a nevek magyarosításánál? Én is próbálkoztam vele de kudarcba fulladt, ez is része lett volna a modnak. A neveket tartalmazó fájlt nem tudod nekem elküldeni, hogy beletehessem a modba? Természetesen a neved feltüntetéséve ahogyan az illik. A gyúrással majd igyekszem :D Köszi, hogy megkérdezted õt, már rég szerettem volna neki írni egy privátot de mint említettem erre nincs mód. Esetleg az e-mail címét meg tudod adni?
Megkérdeztem, majd hamarosan válaszol elvarian. Itt a weblapja. http://www.rome.webz.cz/ Hmm, akkor kapcsolódik egy másik olyan fájlhoz, ahol vannak tabok, ez biztos. Tudom, mert én is megszívtam a nevek magyarításánál :D Igazából a magyar verzióra kéne gyúrnod, addig meg próbálgatni hogy mit tudsz elérni, pl. térképszerkesztés terén :D legalábbis ez lenne a legjobb. Terroristák tényleg nincsenek, inkább ,,terroristák''-at kellett volna írnom :D
Továbbá reagálva a muzulmánra: A játékban alapból, mindenféle módosítás nélkül van nekik három egységnyi morál bónuszuk.
Sajna a térképszerkesztés nem megy, próbáltam. A terepet össze tudnám rakni, a városok elhelyezésével van gond, de való igaz vannak nagyon jó térképek. Egy Kárpát-medencét és Balkánt magába foglaló módosítást én is szívesen fogadnék. Nem értem milyen magyar terroristákról beszélsz, nem hinném, hogy itt vannak ^^ Esetleg... na mindegy ebbe ne menjünk bele. A tabokat pontosan mire érted? Az .mp feliratnál. Mert ott nincsenek tabok, mármint abban a fájlban ahol ezt be kell írni.
.mp felirat azért lehet, mert ahol átírtad ,,Magyar''-ra, ott nem jól kezelted a tab-okat. A tab-ok fontosak, azok rendezik táblázatba az egész szöveges dokumentumot. Igazából a muzulmánokat nem értem, a dzsihád miatt amúgy is nagy harci kedvük van, gondolj csak a mostani terroristákra - nem, nem a magyar terroristákra... -. Esetleg egy valódi Mo és környéke térkép nem lenne rossz. Nem lehetetlen feladat, nézd csak meg az angol fórumot, elvain-nak még térképeket is küldtem, úgy tudom tervezi a valós térképeket a játékba. Gondolom ezek a változtatások a második korszakban jönnek be. Esetleg megcsinálhatnád a másik kettõt is. A játék amúgy is csúsztat, lehetne a harmadik korszakban a tatárjárás... vannak benne 50 évnél durvább tévedések is...
Ez is történelmi megközelítés és forráselemzés közötti különbségeken alakuló nézõpont kérdése. - Erdélyben éltek románok, a 13. században kezdek bevándorolgatni, fõleg a tatárjárás után. Akkor vlachoknak hívták õket, és nem gondoltál magukról, hogy a dákok leszármazottjai - ugye mert ez nem igaz. A dákó-román elmélet is csak feltételezés, és valószínûleg nagyobb nacionalista hatás van benne mint történelmi realizmus. Kisebb részben pogány szlávok, valamint testvéreink az avarok éltek Erdélyben a 9. század környékén, javára azonban avarokkal kevert szláv populációról tesznek említést, véleményem szerint az avarok kulturális hatása miatt a szláv populáció önállósága sehová sem tehetõ. Tulajdonképpen az itt élt szlávok olyan hamar asszimilálódtak a magyarságba mint annak a rendje. A magyarság ekkori kultúrája lényegesen fejlettebb volt az itt élõ szétszórt szlávokénál, de még az avarokénál is valamelyest. Nem beszélve arról, hogy egy magyar nyelvû nép - ez a székely - már jóval Árpádék elõtt élt Erdélyben. Most ugye ez tudományos megközelítés dolga, mert ezzel kapcsolatban is létezik rengeteg teória.
A szláv egységeket tulajdonképpen fõként azért töröltem ki a magyar területekbõl mert lényegesen nem gondolom, hogy jelentõségük lenne. A magyar hadseregekben nem voltak külön szláv egységek, ugyanúgy részt vettek a gyalogság és késõbb a lovasság munkájában mint bármely itt élõ nemzet. Nem beszélve arról, hogy Mohács elõtt az ország, tehát a Kárpát-medence lakosságának 80%-át magyar nyelvûnek, magyarnak számolták. A késõbbi háborúk folyamán az elvérzõ magyar nemzet helyére érkeztek, illetve szaporodtak el más nemzetiségek.
Ami igazából kellene az egy szász katonai egység még Erdélybe de ilyen sajnos nincs. Lehet beteszek majd egy Heavy Swordsman-t, a németek között azt mindenütt lehet képezni a játékban. Talán az is utalhatna rá.
A moddal egyébként nem tudom mit kezdjek még, tulajdonképpen nem akarok lényeges változásokat végbevinni csak kicsit csinosítani a játékot. Ez a mostani állapot. Ötleted van esetleg?
- Székely katonai egység Erdélyben - A pogányok pénzcsökkentésének módosítása 30%-ról 20%-ra - Az iszlámok 5%-os pénz bonuszt kaptak, de a harci moráljuk 2 pontra csökkent 3-ról. - Magyarország lovas íjászok helyett sztyeppi lovasságot képezhet - Magyarországon nincsenek többé szláv fejszések és szláv íjászok, helyettük fejszések és íjászok vannak - 12-es szintû város 50 bonusz élelemtároló helyet kapott - Erdély nem semleges többé diplomáciailag, szomszédjaival jó, illetve rossz kapcsolatai lehetnek - Az erdélyi vajdaság pogány vallású állam. - A magyar királyi család neveinek viszonylagos módosítása. - A többjátékos üzemmódban a hadsereg típusának megválasztásánál elérhetõ egy új csoport a „Magyar”, itt a játékosnak lehetõsége van magyar katonákat hadrendbe állítani. Sajnos egy hiba miatt a kategória neve mellett .mp felirat szerepel. - Egyes országok megszûnésük után a gépi játékos által bizonyos feltételek mellett, ismét egyesíthetõek, abban az esetben, ha függetlenedik egy, korábban az adott ország részét képezõ tartomány - Egy új többjátékos pályával bõvült a játék - Jeruzsálemben lehetséges Templomos katonákat kiképezni keresztények számára, a muszlimok Szaracénokat képezhetnek ki.
Gratula érte. Pár gondolat: - a Kárpát-medence õslakóinak számát - az avarokat és a szlávokat - nagyjából ugyan annyira becsülik, mint a honfoglaló magyarságot - Erdély vallásáról nem sokat tudok, de tudomásom szerint a románok (vláhok) voltak ortodox vallásúak, ez ugye ma is látható. A romániai keresztények többsége Erdélyben és Csángóföldön lakik, amik ugye szín magyar részek - voltak, mostanság elrománosítanak mindent - További sok sikert.
Üdv mindenkinek! A lentebb SPZ2 néven regisztrált felhasználó vagyok. Örömmel tudatom, hogy az "Erdély" módosításom immáron 2.0-ás verziója közelében jár, mely egyaránt tartalmaz javításokat és bõvítéseket! A módosítás még nincs kész, elképzelhetõ, hogy lesznek még bõvítések, módosítások.
- HIBA JAVÍTVA:Erdély semleges kapcsolatokkal rendelkezõ terület volt, ezért zavaró tényezõként volt jelen a játékban. Tulajdonképpen senki nem támadta meg és mindenki elfogadta a kereskedelmi egyezményeit. Ez a hiba javítva. Szomszédai negatív és pozitív kapcsolatokat is ápolhatnak Erdéllyel. - MÓDOSÍTÁS:Magyarország az európai lovasíjászok helyett (Horse Archer) sztyeppi lovasságot képezhet ki. Ez történelmileg jobban igazodik nemzetünkhöz. - MÓDOSÍTÁS:Magyarországon nincs többé mód szláv katonai egységek kiképzésére (Slavonic Axeman, Slavonic Bowman) helyettük Axeman és Bowman egységek képezhetõk ki. - MÓDOSÍTÁS:Az Erdélyi vajdaság vallása nem ortodox hanem pogány, mivel az Erdélyi vezetõrétegen kívül nem sokan vették fel a kereszténységet a térségben. - MÓDOSÍTÁS:A pogány vallású országok korábban 30%-os pénzcsökkenéssel számolhattak vallásuk miatt. Ez a szám 20%-ra csökkent. - MÓDOSÍTÁS:Az iszlám vallású birodalmat 5%-os aranybónuszt kapnak vallásuk után. - BÕVÍTÉS:Erdélyben kiképezhetõ egy helyi különleges lovas egység a Székely. Rendkívül jó lovasíjász ám gyenge közelharcos. Ez az egység kizárólag Erdélyben található meg. - BÕVÍTÉS:A 12. szintet elért városok 50 egységnyi élelmiszer tárolási bónuszt kapnak. - BÕVÍTÉS:A keresztény vallású nemzetek számára bekerült a játékba egy új épület, a Kórház (Hospital), a muszlimok számára pedig az értékekben ezzel azonos Zawiya. Ezek az épületek csökkentik a város aranymennyiségét négy ponttal de növelik a környéken élõ munkások számát falvanként egy ponttal, továbbá boldogságot és kevés ostromvédelmet biztosítanak.
a város nézetben van egy aranyszínû horgony, arra rákattintasz és kitudod választani, hogy melyik kell
Igazad van tényleg nem mód hanem módosítás, minden bizonnyal lehagytam a szó második felét - sajnos nem elõször fordulna elõ - ugyanis a módosítás leírásában is "módosításként" neveztem meg.
Amit írsz azt magam is szerkesztettem de a probléma továbbra is fennállt így gondoltam hagyom az egészet úgy ahogyan van. Elvégre eredetileg nem "Geza I" és "Isthvan" valamint "Tesla" voltak az eredeti magyar uralkodói réteg hanem Gyeücsa - a Géza elnevezés XIX. századi - Sarolt és fia István. Sajnos hiába akartam ezt nevek kibõvítésével orvosolni - az általad említett fájlokban - nem volt mûködõképes a dolog. Arról nem is beszélve, hogy egészen 1001-ig Magyar Fejedelemség és nem pedig királyság létezett. De ez megint ez másik történet :)
A spanyolokkal kapcsolatban igazad van, a fejlesztõk valóban nem ügyeltek minden apró részletre, ami ugye hazánk határaiban és a városok elhelyezkedésében is megmutatkozik. Ettõl függetlenül persze ez egy kiválló játék, egyike a kedvenceimnek. Hasonlókat nem ismertek? Ahol természetesen Magyarország is irányítható. Nem a Medieval Total Warr 2-re gondolok, bár az is jó lenne csak az én masinám alatt kicsit "zötyög" a tervezett gépvásárlás után azonban persze egyike lesz az elsõ játékoknak amibe bele fogok kezdeni.
Egy megjegyzés:
A hadvezéredet leggyorsabban úgy tudod fejleszteni, hogy elmész vele falukat rabolni. Tudom, nem túl magyaros ahogy írtam, de a lényeg, hogy amiken fáklya jelenik meg azokat lehet támadni, egy lángoló csík jelzi az idõt amíg ott vannak. Akát több szintet is lehet vele így léptetni, így nem kell attól félni, hogy egy ellenséges hadvezértõl ki fog kapni full kezdõként, mivel ilyenkor nem sérülnek az emberek. Persze arra figyelni kell, hogy ne támadjanak meg közben, mert az már más tészta :)
Dícséretes, gratula a mod-hoz. Ami nem mód :D mod -> modification = módosítás. Mód-ból van egyjátékos és többjátékos :D De ez most csak egy kis kitérõ, mivel rühellem a mod módnak való fordítását, remélem nem sértõdsz meg érte. Ha jobban megnézed, akkor Spanyol Királyság sem létezett akkoriban, ahogy Zétáról sem tudja egy középiskolás sem, hogy önálló lett volna, én is csak wikis forrásokból tudtam meg, hogy egyáltalán volt ilyen. De akkor tegyük oda, hogy 1000 körül, 1200 körül, és hogy 1350 körül, meg van oldva. Nem csak egy helyen kell átírni a neveket, bár nem tudom hogy csináltad. europe.pak-ban vannak az országhoz tartozó nevek, nem cska a text.pak-ban. Minden esetre a tab-okra nagyon figyelj, az nagyon fontos pl. az országneveket tartalmazó fájlnál is. Minden államhoz tartoznak fájlok, amik megadják hogy az adott korszakban ki volt a királyi család tagja. Javaslom az angol fórumot, ott mindenre válaszolnak. http://forums.blackseastudios.com/forumdisplay.php?f=1
Nekiláttam egy egyszerûbb mód elkészítésének a játékhoz mivel sajnos csalódottan vettem észre még évekkel ezelõtt mikor a játékkal játszani kezdtem, hogy a 11. századi korszakban, Erdély mint önálló "állam" nem szerepel holott mint tudjuk, hogy csak 1003-ban vált a Magyar Királyság részévé. 1003-tól az erdélyi vajda Erdõelvi Zoltán volt. Zoltán mint Gyula fia szerepel tehát. Mint tudjuk a Gyula méltóságnév, azonban nevek hiányában nem tudtam "Prokuj"-nak beírni, tehát maradt a Gyula mint legkézenfekvõbb.
Sajnos hiába próbáltam plusz neveket hozzáadni a magyar férfi, illetve nõi neveket tartalmazó fájlhoz a program nem volt hajlandó felismerni õket így a már meglévõ neveket használtam fel az uralkodók és gyermekeik megnevezésére. Sajnos így a történelmi pontosság elmaradt.
Szerettem volna beleépíteni egy helyi, csak Erdélyben kiképezhetõ lovas egységet a "Székely"-t sajnos ezen tervem azonban kudarcot vallott mivel a játék sorozatosan kilépett még mielõtt a menü megjelenhetett volna.
A régió vallásának az ortodox keresztényt tettem meg mivel Gyulát szoros szálak fûzték Konstantinápolyhoz és innen is hívta hittérítõit.
A címerrel kapcsolatosan gondolkodtam egy darabig, sajnos az eredeti erdélyi címer beépítésére nem volt lehetõség így maradt annak két színének a narancssárgának és kéknek ötvözése csíkokban. Remélem megfelel, jobb ötletem nem volt.
Tulajdonképpen ez a módosítás semmi eget verõt nem tartalmaz, csak az erdélyi régiót mint magát játszhatóvá teszi a 11. századi korszakban. A módosítás használatához az eredeti játék 1.05-ös verziója szükségeltetik, warezolt, vagy a korábbi 1.03-as verzióval nem próbáltam ki ám gyanítom mûködik ezen verziók alatt is.
A módosítás letölthetõ a következõ linkrõl: http://spzlap.extra.hu/fajlok/erdely_v1.0.rar
Rákattintasz, és az alsó sávban lesz középen. Lehet, hogy ahol az építések vannak, a harmadik - utolsó - csoportban kell megépíteni a legfejlettebb kikötõt.
Hol találom a horgonyt mert a kikötõt ki fejlesztem maximumra de nem találom sehol a horgonyt?
- Hogy fejlõdik a hadvezér? - Csatákat vív, és kap értük pontokat, katt rá, és meglátod. Amikor villog - vagy világít? - egy csillag, akkor kaptál egy vagy több pontot. Üres helyre kattint, és felvehetsz egy képességet, vagy egy már meglévõre katt, és fejleszted. Néha egy csatától akár két szintet is fejlõdhet v.melyik képessége.
Egzotikus cucc: kikötõt felfejleszted a maximumra, majd katt rá, és középen lesz egy horgony, arra kell kattintani, és választhatsz egy egzotikus luxuscikket. Egy kikötõ egy áru.
Hogyan tudok egzotikus cuccokat szerezni?
mire menjek hogy a skillt fejlesszem hova kattintsak mert a tábornokom nagyon fejlõdik?
Ha fejlõdik a tábornokod újból kattints a skillre akkor fejleszted tovább.
Üdv mindenki! Nem tudja esetleg valaki hogy lehet fejleszteni az engineering skillt hogy tudjak ostromlógépeket csinálni mert csak létrás egységeket tudok csinálni
Multi csak csatákkal lehet max. Egy Eu térképen két vagy több játékos lehetetlenség. Egyszerû oka van, max körökre osztva lehetne megcsinálni egy teljesen free game-mel. Magyarítás nem tudom mikor lesz kész.
SPZ2: Ott van a Play with Friends. Ha akar vki neten játszani, akkor szóljon.
Üdv mindenki! Nem tudja esetleg valaki, hogy a játékhoz létezik e egy ún. kooperációs mód? Arra gondoltam, hogy jó lenne ha haverokkal tudnánk játszani az európai térképen közösen, egy-egy állam kormányzójaként. Ha tud valaki ebben segíteni akkor kérem, megköszönöm neki!
szia mikor lesz magyarositás a játékhoz? nagyon kéne nekem nem megy az angol de nagyon jó game ugyhogy ha van akkor valaki rakja már fel elöre is köszönöm
Itt, alul le vannak írva, melyik országhoz mi kell, hogy egyesüljön egy újjá: http://knights-of-honor.freehostia.com/factions.html Szintén ezen az oldalon, a letöltések között van a két patch, meg pár mod: http://knights-of-honor.freehostia.com/downloads.html Vagy itt van még a két patch, az én oldalamon: http://tgwh.cjb.hu/ A fenti linkre az országot leírásai kerülnek fel legelõször, és majd késõbb sorban a többi, ahogy ellenõrzöm a fordítást. Tervezem még, hogy a magyarításhoz igazítom a modokat. Itt vannak még modok: http://forums.blackseastudios.com/forumdisplay.php?f=9 Ajánlom figyelmetekbe a Middle east scenario és a Britannia ( England ) scenario modokat, nagyon jól sikerültek, és szerintem lesz belõlük folytatás bõven. Már maga a térkép is változatosság. Én még nem próbáltam ki õket, de mûködnek, ahogy írták a fórumon. Mod telepítéshez itt egy kép:
A lényeg, hogy kitömöríted a modot amit letöltöttél, majd bemásolod a mappákat a játék könyvtárába. Texts, maps, defs mappák láthatóak a képen. Ezek mind a packs mappában lévõ .pak kiterjesztésû fájlok kitömörített változata. Ha .pak van a kitömörített fájlban, akkor a packs mappába másold bele. De elõtte másold biztos helyre az eredetit. A .pak fájlok fontosak, a mappák nem. Ha le akarod törölni a modot, akkor letörlöd a mappákat, ez fontos. Elõtte nézd meg mi van a letöltött modban, nehogy más fontosat is letörölj. Ha nem sikerül, írj, majd segítek.
sikerült találnom modokat de sajna nem tudom hogyan kell telepiteni ha valaki tud segiteni elöre is köszönöm
nagyon tetszik ez a game nagyon jó bár angolul nem nagyon értek de igy is élvezhetö a játék +azt szeretném kérdezni hogy melyik oldalról lehet leszedni hozzá modót ami szeríntettek nagyon jó aki tud ilyet legyen szives egy linket adni elöre is köszönöm
A legnagyobb hatalommal bíró országok idõnként összeülnek, és ha egy tényleg nagyon erõs, elismerhetik, mint Európa császárát. Azzal az opcióval te magad hívhatod össze ezt a gyûlést. Ha gyenge vagy, háborúba fogsz keveredni. De ha megválasztanak, akkor elvileg megnyerted a játékot. De idáig még nem jutottam el. De általában mindig tartózkodnak, és egyik félre sem szavaznak a kettõbõl.
Bizonyos Norbi írt nekem egy e-mailt, de nem értem a kérdését, konkrétan nem tette fel szerintem, csak bizonyos Claim your title opcióról beszélt a "király" menüben. Ide is beírhattad volna közvetlenül, mert nem csak Én tudom a választ valószínûleg.
Szóval írd be ide nyugodtan, de akkor most már a konkrétat:)
Igen, õk azok. Van egy piszok jónak tûnõ mod a BSS fórumán, a nagy térkép helyére betették az Nagy-Britanniát. Jónak tûnik.
Mivel nem csak a szövegekbe kellett belenyúlnom, ezért most azt ellenõrzöm, hogy létre lehet-e hozni az egyes királyságokat, ha meg vannak a feltételek. Írország már létrehozható.
Bizánccal még nem is játszottam. Sem a Ném.-Róm. Birodalommal. De katonák miatt is szoktam országot választani, pl. Itáliai Kir. a számszeríjászok miatt, hosszúíjászok miatt angolok, Német L.rend meg az erõs kardosaik miatt, nemtom mi a neve.
Én is a ortodox vallásúakat szeretem fõleg bizáncot.
Na de megélénkült ez a téma. Ha felteszed a második patchet, akkor nem kell cd, és asszem törttel is megy. Folytatás elvileg készül, hiv. fórumon lehet nézelõdni, én rég jártam arra.
patchet érdemes feltenni, mert javít egyes dolgokat. részletek az info fájlban. törés is van hozzá régóta.
hódítani meg alapvetõen arra amerre tudsz. sokat nem kell tökölni. két csapattal indulj neki egy várnak. amíg kezdõk és nincsenek fejlesztve érdemes õket rabolni küldeni. ez az amikor fáklya jelenik meg a különbözõ térkép-jelölések felett (nemtom hogy mondjam másképp, a lényeg, hogy ahonnan viszik a cuccot be a várba, azt lehet támadni). lehet, hogy fognak küldeni véderõt, de általában nem számottevõ. figyelni kell, hogy hogy áll a csata és ha gáz van akkor menekülni. nem szégyen, mert megmarad egy erõs hadvezéred, sereget meg pénzért bárhol vehetsz. szóval rablással viszonylag gyorsan lehet fejleszteni a hadvezéreket. meg persze normál csatában. van amikor 2-3 szintet is egyszerre. eleinte legyen sok a kereskedõd, mert pénz az mindig sok kell. késõbb már lehet kevesebb, mert ha sok a provincia akkor sok a pénz is. legyen egy papod, mert az elfoglalt területeket általában le is kell nyugtatni, ezt meg vele tudod. a könyvekkel tudod fejleszteni. 1000 könyv 1 szint. könyveket a templomok, meg a könyvtárak írnak. templomot érdemes mindenhol felépíteni, védekezésnél is számít. fejleszd 5-ösre, mert akkor biztos a siker (95%-ban, mert lehet, hogy ekkor is meghal:( )
Tud valaki segíteni bizáncal merre kell hódítani a korai hadjáratban?
Nem tudnátok felmásolni a SSS.dll fájt mert kéne?
Patch kénne?
olyan értelemben van, hogy más speciális egységeket lehet gyártani majdnem minden provincián, illetve vannak népekre jellemzõ seregek. Például araboknál a tevés harcosok vagy Európában a keresztes lovagok.
Alapvetõen a Men-at-arms olcsó és egyik legerõsebb tagja egy seregnek, mellé vagy számszeríjászok vagy hosszú íjjal rendelkezõk kellenek. Esetleg be lehet rakni lovasságot is, akár lehetnek lovas íjászok is, mert gyorsak. Az elején amíg nincs sok lóvé és terület, addig sima íjászok is megteszik. Én 6 egység íjászt és 3 egység menatarms-ot használtam mindig. Vagyis akik kardélre hányják az ellent nálam mindig kevesebben voltak, igaz, Én túlnyomórészt a géppel játszattam le a csatákat és neki lehet ez fekszik jobban, ezt nemtom.
Van súgó a játékban, ahol szépen le van írva, hogy melyik egység mennyit ér, milyen erõs, mennyit sebez, milyen gyors. Ez alapján is össze lehet állítani õket. Nagyon erõs például a Templomos lovag egység, de eléggé drága. A lovas verziója még jobb, annak van lovasroham parancsa is, úgy erõsebb (már ha te játszod a csatát). Szóval van lehetõség a variálásra:) próbálkozz:)
Olyan provinciát foglalj el ahol vagy van kikötõ (egy horgony fogja jelezni) vagy építhetõ oda. Ehhez az kell, hogy tengerpartja legyen. Sok ilyen van, lehet választani:) Elõször dokkot kell építeni, aztán a kikötõt, talán még az admiralitás jön utána, de ez nem biztos, régen játszottam vele. mikor sárga lesz a horgony, akkor bal katt rajta és lejön egy menü ahol ki tudod választani, hogy milyen árut szeretnél importálni oda. Egyszerre csak egyet lehet, így értelemszerûen mindenhol mást kell hozatni. Asszem 8 ilyen dolog van. A különleges bónuszokat figyeld és aszerint kell válogatni elõször. Darabja 2000 arany és egy kicsit várni kell, hogy elhozzák, de mikor megérkezik, akkor onnantól folyamatosan van és él a bónusz is.
Középkoros stratégiás, birodalom építgetõs,várostromlós,real time. Nagyon jó egyéb ként.
Ez milyen játék?
Sziasztok lenne egy kérdeésem, remélem valaki tud segíteni benne. Az lenne a problémám hogy nem tudom hogy kell egzotikus árukhoz hozzájutni, mert a többit meg tudom magamnak termelni/tenyészteni/készíteni.
ha van letölthetõ verzió akkor engem is érdekelne... de úgy hallottam én is hogy csak a 100%-os lesz publikálva
Már megbocsáss, de nem. A mappákban lévõ fájlok felülírják a pak-ok tartalmát, csak legyen ugyan az a nevük, mint a paknak, és ne a koh\pack mappában legyenek, hanem a koh-ban.
Hello. Ahoz, hogy mûködjenek a mod-ok kell egy "Pack Man" nevû kis program, amellyel kilehet csomagolni a szükséges pak fájlokat a packs nevû könyvtárból. Ilyenkor a fõkönyvtárban megjelennek azok a könyvtárak, amellyeket kicsomagoltál és ezen könyvtárak állományát kell felülírni a mod mûködtetéséhez.
Talán kérdezd a mod készítõjét, jobbat nem tudok, én nem használtam eddig modokat. A játék fõkönyvtárába kell másolni ilyen mappákat hogy texts, maps, szal azokat, amik a packs mappában vannak.
más:
megpróbáltam egy-két mod-dal játszani, de õszintén szólva nekem nem indult el eddig csak egy.
elvileg mindent úgy csináltam ahogy írták, 1.03-as patch kell hozzá pölö, de akkor sem indul. se kép se hang. egyel tudok játszani, ahhoz 1.05 kell, de eddig számottevõ különbség nincs. két ostromgéppel több van, de azokat nem lehet irányítani vagy mi, még nem próbáltam.
tedd fel az 1.05-ös patch-et, alapból nem fog kérni cd-t...
meg akkor is ugyanaz van mindha crackeltem volna akkor se reagál semmire meg nem irja azt se ki hogy kéri az eredeti cdt
de akkor se indul el
Ne crackeld a játékot, ennyi. A dll fájl sem kell oda.
Sziasztok!!!!!!
Lenne egy kis problémám remélem tudtok segiteni.Az lenne a problémám hogy crackeltem játékot és a dollár jeles fájlt is odaraktam de rákatintok a játékra és semmire nem reagál.semmit nem ir ki meg semmi. ienkor szerintetek mi lehet a probléma ?
abban az értelemben nem, persze, de most ez poén volt heeee :DDD
De rég néztem hegylakót... nah mindegy. Amúgy nem hallhatatlan, mert meg tudják ölni, és még a fejüket sem kell levágni (próbálj csak meg egy vasvellával levágni egy fejet, amin páncél van...)!
Kérdezzétek meg a fórumon, hogy hol van egy mûködõképes link, ezer örömmel írnak majd egyet. Érdekes módon nekem sosem választják meg pápának a papom... bár lehet azért mert 1, elfoglaltam Rómát :D 2, ortodox vallású voltam... Pátriárkává nevezem ki a papom, elszakadok a bizánci egyháztól, majd öregszik a papom. Egy másik papot simán felhúzok 5ös szintûre, majd várok, majd meghal a pátriárkám, az új 5ös szintû veszi át a helyét, így megmarad a független egyházam, és nevelhetek még egy papot. Még egyszer sem mondtak csõdöt, pedig elég ha csak 4es szintû a második pap, és máris vége a független egyháznak a másik öregsége miatt. Amúgy nekem az nem tetszik, hogy a király meghal, a hadvezér meg még 4 generáció múlva is életben van...
nem azért írtam, hanem korábban írta valaki, hogy ez magyarul hittérítésnek hangzik jobban, de nekem nem áll rá a szám:)) igaza van, de nekem még meg kell szokni.
Nekem csak egy mod-ot enged letölteni a black sea fórumáról a többit nem. Neketek megy a letöltés mindegyik mod-al? Máshonnan le lehet tölteni õket?
Elszoktam költeni a könyveket mert elég sok lázadást okoz a nosztalgia. Az a bajom a papfejlesztéssel, hogy amint láthatod a képen is sokszor megválasztják a papomat pápá-nak, ezért nem tudom, hogy fejlesszem-e mert kárba vész a fejlesztés. És még nem termelõdik olyan gyorsan a könyvem, de nekem még egyszer se halt meg a nosztalgia eltávolítása miatt.