Javítottam a kipufogó állását, feltettem az esztergált antenna tartót és megcsináltam az elsõ különálló görgõket.
Nem, a kabin az maradt "gyári", így vettem pakkba. Aztán most szívok, mert nem fér bele az ülés a gyári teknõbe:) Maga a készlet sem egy nagy durranás, igyekszem a legtöbbet kihozni belõle. A kabin kap még egy kis fémet:)
Felraktam a kipufogókat, imitáltam a leszerelt/leszakadt elsõ sárvédõket, kalapáltam a rácsot a motortéren......sajnos nem versenyképesek a fotóim, sorry!
Végre nekikezdtem az 1/48-as F-14-nek. 2 ülés elkészült itt az eredmény (telós képek) Gyanta ülések, a katapult kallantyút tettem még fel. Aztán festés.
Figyu! Nem kötözködöm csak jobbító szándékkal leírom a véleményem. Tudod olyan baráti alapon. Ha mindenre azt mondod, hogy 'nekem tetszik' és PONT akkor tényleg kötözködés. De még akkor is ha nem is hasonlít az eredetihez. Tudsz te jobbat is, csak hajlamos vagy a legegyszerûbb megoldást választani.
1 mm-es drótból van. Ez ugye csalóka, mert az eredetin szögletesbõl indul az anyag és úgy kovácsolva nyújtották kör alakúra. Ez ilyen köztes megoldás, nekem tetszik, még ha nem is ez a tuti.
Egy kis idõt kihagyok itt, s máris milyen haladások történnek! :)
Zsolti! Nagyon jól néz ki a T-90-es, kíváncsian várom a porozást, sarazást. A fotók meg szokás szerint nagyszerûek! Majd egyszer felugrok már megnézni, hogyan is fotózol. :)
Pisti! Továbbra is le a kalappal, csodálom a kitartásodat! Nagyon tetszenek a házi scratchek.
Sikerült szereznem eredeti 43-as magyar újságokat (pdf) bibiiiii :)
Zrínyi: tovább. Zsanércsere, malacfarok és kipufogó tuning.
Üdv itt.
Ha megvárod míg megszárad óvatosan lelehet kapargatni. Már én is jártam így nem is egyszer.
Hosszú idõ (évek) után ma ismét nekikezdtem gyerekkori hobbimnak. Nem lett könnyebb. :D
Neki is láttam egy 1/72-es Fokkernek, de már az elején elrontottam. Véletlenül rácseppent a szárnyra a ragasztó és nem vettem észre... amikor megpróbáltam letörölni... jött vele a szárny felülete is. -.-'
De kezdésnek nem volt olyan rossz. Na persze még nem festettem, csak ragasztgattam. Azt majd jövõ hónapban fizetés után. Ez a kis alsószárnyas Fokker E 3-ast még karácsonyra kaptam... Gondoltam, hogy nem lesz mestermû. :D De azért a csiszolgatás egész jó lett.
NNos a koptatás nélküli képen láthatod a régi festést. Elkezdtem a koptatást és mint mindig túlzásokba estem. Másnap már én is láttam rajta hogy milyen elnagyoltra sikerült, ezért az egészet leszedtem és újra festettem. Most az alap kamuflázs lett csúnya a kopás meg elmegy. Ha a 2 képet megnézed más a minta. Egyébként ugyan az a festék csak ilyen jól eltalálja a gépem a színeket :) Talán ha zölddel rámegyek kicsit kevesebb levegõvel. De majd meglátom. Úgyis csumma sár meg kõpor lesz az egész.
Én is haladtam a t-90-el. (leesett a polcról, egy pár dolog letört róla.) Most javítottam. A festés átszóródásáról egy szót se! Tudom hogy milyen. De így marad. Majd a sár eltakarja :)
Face-n találtam,de hátha... a Dragonnál lehet terveznek M-103 at kiadni
H! Jelentem a munka nem állt meg, dolgoztam szorgosan, ennek következtében el fogyott 260 db szegecsem :( Kellene még kb. 50 db..... Megcsináltam az emelõ füleket, kijavítottam a buborékos zsanérokat, beraktam a figyelõ prizmákat-periszkópokat-távnézõket vagy miket ;D
Marci, szerintem jól van ez így. A képen a \'barna\' verzió van. Ez orosz lesz?
Szép lett, tetszik! :) Talán annyit csinálhatnál még rajta, hogy a vízszintes felületeket teljesen világosra fested, mert pl. a torony közepe sötét maradt, ami szerintem nem logikus.
Lusta voltam elõvenni a vakut. Amúgy innen lestem.
Úgy emlékszek, ahol kicsit sötétebb volt ott 800-ast használtam, de a legtöbb kép 400-assal készült, végülis ez még nem vészes... Ezt az fix 50mm-eset ki szeretném majd próbálni, már olvastam a makett.org-on is, hogy jó, és tényleg nem vészes az ára. Köszi a segítséget! :)
off.....
Az állvány a fotós legjobb haverja! :)
Szerintem ezzel a géppel felmehettél volna akár 800-ig is.
Ajánlom a fix 50-es lencsét (nem drága , 1:8 a fényereje!!) Nekem nagyon bejött.
Stultus, ha fentebb tekerem akkor sötétebb is lesz a kép, ugye? Így rémlik, és fénybõl sajnos nem volt valami sok... (vakuval fotózni meg nem szeretek, bár tavaly bevált ugyanitt) Szóval kicsit magasabb ISO-t kellett használni hogy rövid záridõvel tudjak fotózni (így is kicsit bemozdult néhány kép), ez látszik is, de most ez van... :) Legközelebb lehet viszek állványt is, vasárnap reggel általában lehet nyugodtan fotózni... Köszönöm a tanácsot!
Én is ilyet kaptam, csak arany színû a Bolyais logó. :) Meg egy 72-es Italeri Bf 110-et, sajnos pozitív panelvonalas, így még nem tudom, mi lesz a sorsa.
Ne haragudjatok, nem lettek túl jók a képek: remegett is a kezem, a fény is változó volt, stb... A színek nem az igaziak, szerkeszteni meg most se idõm, se kedvem... :) Majd egy párat megcsinálok, a kedvenceim közül.