Elnézést az ostoba kérdésért, tudja valaki, hogy meddig lesz játszható a játék? Arra gondolok, hogy van egy felsõ idõkorlát, amin túl aszongya hogy itt a vége? A weblapján azt láttam hogy 1850 és 2050... Igazából nem emléxem már hogy is volt ez a TTD-ben meg társaiban... Szóval lehet-e addig nyomni, amíg a világ összes városában én szállítom a cuccot, vagy sem?
Hogy lehet valamit is szállitani? Nekem egyik gyár se gyárt semmit.
Pontosabban egy része fix német, ezért késik a többi nyelvû. Van egy config file a demoban is, amit le lehet fordítani tetszés szerinti nyelvre, és mûködik is. Csak az nem az egész...
Azt mondják 2-3 hét múlva jön egy 2nd demo is, vasúttal, lámpákkal stb. Német nyelven. Viszont 11-én már kintlesz a német full is, 14-én pedig a patch a lámpákkal. Ez az átka, ha németek csinálnak valamit... arról kell átírják az egészet angolra utána, és nem fordítva... ráadásul úgytûnik nem nyelvi fájlos lesz a cucc, tehát hardcoded a nyelv...
Ha megnézed, nem teljesen sík a terep. Csak éppen az egyenetlenségek nem hidalhatóak át, nem építhetzs rájuk.
Van szintkülönbség is, de azt csak ki lehet kerülni az útépítéssel, ugyanúgy ahogy a hegyet is. Fel nem lehet vinni rá az utat. Szal félmegoldás, de lehetne jobb is...
Tehát ha már van demo akkor szerintetek a játék mikorra várható?
Ja a sik terep a legzavarobb szamomra, igy eleg egyhangu az egesz terep szerintem, TT-ban meg kellett tervezni az utat, hogy merre a legrovidebb, legkevesebb kanyarral/emelkedovel jaro ut, itt nincs ilyen
1. Hát jah, nincsenek lámpák. De azért, mert vasút sincs:) Az elsõ demo szimplán a lovaskocsis érában játszódik.
2. Jó a grafika. Nekem tetszik. Szép, nagy felbontású (1280-ban játszom), aprólékos. Kiváncsi vagyok már a modernebb dolgokra, de azok ebben a demoban nincsenek... A GUI engem leginkább a SimCity 4-re emlékeztet. Szinte full ugyanolyan. A menü, az idõgyorsítás, ki be kapcsolható feliratok, stb stb.
3. Buggal nem találkoztam eddig. Másképp mûködik, mint a TTD, más elven rendszerezhetõ a cég amivel játszol, máshogy kell az utakat szervezni, jármûveket venni stb. De nem rossz! Meg kell szokni. Inkább a Traffic Giant, és az Industrie Giant irányítására hasonlít. Az picit zavaro, hogy pl a lassabb lovas "szerelvények" nem elõzik meg a gyorsabbakat, avagy a több lóval ellátott fogatokat. Ha konvoj halad, a leglassabb mögött kullog az egész...
4. Az "állomások" alapból nem a legfejlettebbek. Fejleszteni lehet õket, és itt nem csak a befogadóképesség növelésére gondoltak. Pluszban kell megépíteni a raktárat (különben csak azt tudják felvenni, amit éppen kiad a gyár amikor bent áll a szekér), külön lehet darut építeni a gyorsabb rakodáshoz, fagyist, újságárust, postást a városi állomásokra... hûtõházat... szal sokmindenre gondoltak:)
Csakhát még keveset játszottam vele... 1/10-énél tartok a demonak (a 10évbõl amit játszani lehet). Meg kell ismerni mindent. Viszont sík a terep, ez igaz. De mivel demo, túl messzemenõ következtetéseket sem lehet levonni a véglegesre nézve...
német ??? akkor inkább nem erõltetem
wah már installálódik zwanzigol ezerrel
hat ez biztos jo, csak sajna en szart se ertek belole
Valóban nincsenek lámpák a demóban, sõt vonatok se... :)
Van hegy is a képeken:) Csak nézd meg. Van egy kép, amin egy canyon felett repül át a repülõ, egy másik meg, amin egy hegy van. Csakhát a hegyre/be nem megy semmi a képen...
hat ilyen alagut szeru cso volt, de annak nemsok ertelmet latom, ugyanaz, mint a hid, csak a fold alatt megy, rendes alagutat sajna a hegyek hianya miatt nem lattunk meg.
9-en allitolag az egyik nemet magaziban lesz demo, szoval szerintem kb akkor jon majd kerul ki majd a netre is amugy a honalpon van egy uj screenshot. Nem rossz, de eleg sik. Nem lesz tul nagy elvezet epitkezni, ha nem nem lehet hegyi utanakat tervezni, vagy alagutakat furni.
nem baj a lényeg úgyis az, hogy nekem tetszen, önzõ vagyok 1000L ;)
ha kijön megnézem aztán hipp-hopp kiderül mit alkottak
Én régebben vettem a GS-t (amíg nem volt DSL-em), ott azt írták (hazudták), hogy mindenki csak a "szakterületén" lévõ játékokról fog írni, vagyis FPS rajongó nem fog F1 szimulátorról írni. Ha ezek után is gyenge lesz az értékelése, elképzelhetõ, hogy mégsem tökéletes a Transport Giant...
sajna az a tapasztalatom, hogy a legtöbb játékújságban csak az fps-eket szeretik és fényképszerû grafikát. Mondjuk nem csoda, hogy erre specializálódtak, a legtöbb játékos is ezt szereti és a legtöbb megjelenõ játék is ebbe a kategóriába tartozik. Ha nagyobb konkurencia lenne a gazdasági stratégiák között, azok is szinvonalasabbak lennénel. De évente kb 1 jó gazd strat jelenik meg. A második vh-s játékoktól meg már kurvára elegem van!!! Hetente megjelenik egy második vh-s rts vagy fps vagy valami háborús gazdasági stratégia játék (mint pl Hearts of Iron).
hmm, ez a 68% nem túl ígéretes, az újságra nem adok, meg majd meglátom lehet nekem tetszeni fog de jobban örültem volna ha über allesnek mutatják
Én ennek a síkdomborzat idiótaságnak amúgy nem igazán hiszek. 1. Van már egy screenshotunk amin van egy hegy! És egy másik, amelyiken egy grand canyon szerû szakadék is. Lapozzatok csak vissza. Igaz, nem megy fel/le rajtuk semmi, de ottvan! 2. Vannak hidak (screenshotok, visszalapoz), amelyek a zero z-bõl kiemelik a vasutakat, autókat stb. Magyarán az engine képességei is jelen vannak erre.
messzirõl jött ember meg azt mond amit akar... tojok a német gámsztár állítólagos hülyeségeire, magam szeretném végre elítélni ezt a programot :)