Én meg nem tisztelek az 576-ban semmit... Rohadt drága a boltja szart adott a lap az utsó 3 évben miután Cov eljött és most is csak pénzt akarnak kihúzni a játékosok zsebébõl... Én akkor fejeztem be az 576 olvasást mikor Cov bejelentette, hogy eljön... JA és Konzolt soha nem vettem...
Long Life nekem is megvolt, de nem az 576 fejlesztette, csak tudosított a fejlesztés fázisairól, mert akkor még olyan nem volt:)) ÉS felvállalta a kiadást..
Jahh és 576Kbyte rulez volt CovBoy és Zol fejlesztése alatt én sajnáltam mikopr SZJVC megpróbált levrovot irni.. fantasztius szim pilóta, de humora nem volt.... Az már az 576 halála volt.... Ratyi fos trágya volt... Megalázták az ország valah volt egyik legjobb és legelsõ gamer magazinját..:(((( Ugyhogy 576KFT lehúzhatná magát a retyón, ha nem lett volna az 576Kbyte magazin.... ÉS õk kicsinálták az egészet...
hát valami oka volt, hogy letûnt az újság, de anno nagy király volt... ;) Kár érte, de most nézzük majd a játékát. Kiváncsi leszek, mert szerintem ha olyan sz@r lesz, mint amit levontam eddig, akkor nagyon vakok és csak pénz öltek a fejlesztésbe. De mivel akciókép és videó nem jelent meg, így sztem nem kell még levonni következtetéseket. hamarosan kiderül vagy mi. ;)
Az újság tényleg nagyon sokáig király volt (nem csak a CoVboy idejében) nem kell fikázni ezt el kell ismerni. A játék pedig? Ha tényleg szar lesz, senki (legalábbis nem mérhetõ számú) nem fogja azért megvenni, mert rajt van az 576 logo. A képeket nézve a weblapon nem vagyok annyira kétségbe esve, a terep annyira azért részletes amennyire részletesnek kell lennie, a kocsik meg GTA kidolgozásúak (annál talán kicsit jobbak) de ha vizuálisan lehet majd rajtuk alakítgatni akkor az már pont elég.
Amíg nem jön ki a demó addig ne nagyon temessük inkább örüljünk, hogy végre megint egy ígéretes magyar fejlesztésbe kezdtek.
Zolee csevijei után nem tudtam már CoV-on sem nagyon mulatni. Õ sem volt a régi. SzJVC-t meg hagyjuk. Erõltette és nem is ment neki, a fõszeri szerep sem. Martin a KONZOL-lal csodákat tesz és errõl vehettek volna példát a KByte-osok.
ettõl féltem. Most mondhatnám, hogy megmondtam, de nem mondom, mert megmondtam. ;)
Az autók akkor gyengék, voltak, de most remélem lejön mindenkinek. Ennél még a jópár éves magyar termékek, az 1Nsane és a Screamer 4x4 is szebb volt, igaz azok nem városban játszódtak, de ha témánál maradunk, akkor a Midtown Madness-ben volt az, hogy teljes krómot kapott a verda, még az ablakok is. ;)
Amúõgy emlékeztet a játék a mostanában kiszállíingózó autós játékokra, mint Tokyo Street Racer vagy mi meg hasonlók. ;)
Persze Bucser-rel is egyetértek, hogy kicsi ronda, meg pixeles, de a miénk. ;) De ez nem fogja megmenteni a bukástól
persze a remény hal meg utóljára, mert én mindig optimista vagyok, amíg nem próbálom ki a saját gépemen, de rossz elõérzeteim vannak....
te nagyon jó szívû vagy, sztem a GTA verdák szintjét sem éri el, de komolyan. ;)
meg persze, igaz, hogy a játszhatóság nagy dolog, meg írtam, hogy optimista vagyok és meglátjuk, csak a gondolataimat íram/írtam le.
Pl. az egész autó egy objekt, ezért alkatrészek külön visselkedése deformációja kilõve, még a kipufogók is rajzok. A motorháztetõk is csak rajzolatnak tûnnek, azaz még motor sincs a gépekbe, ami ugye a GTA-k ban van. A kerekek meg gagyik. Gondolom láttad már a GTAkhoz készült nem hivatalos verdákat.
pl.: krómra egy példa, ez szerintem egy rendes krómozás:
itt meg egy példa az autók kidolgozására és nem hosszan kerestem csak beleválasztottam:
bevallom nekem még mindig nem tetszik a cucc, sorry. Szeretném szeretni, de egyszerûen nem megy... :)
de majd meglátjuk én mindig optimista vagyok...
Én azt nem értem,hogy ha képesek egy játékot megcsinalni,akkor miert kell olyan grafikat belerakni,ami néhány évvel ezelott talán még jó lett volna. Mert gondolom ez nem idõhiány miatt ilyen,és nem is a kevés tudás miatt. Egyébként ez az elsõ játékuk? Nem volt már valami kis oldalrol nézett mászkálós vagy milyen játékuk is? Szerintem ezen már egy szuper fizika sem segítene sajnos,és meg sem uti a gta szinjét az autok,fõleg mivel belseje sincs. A kocsi kasztnija sem álhhat többõl mint 400-500 face. Pedig jó lett volna ha összehoznak egy jó autos játékot. Kár érte.
Én aszondom hogyha tudja hozni azt a tuning/autószerelés lehetõséget mint a Street Legal és a versenyeknek van olyan hangulata mint az NFSU-ban valamint a szimuláció fulligényesre meg van csinálva akkor körülbelül leszarom milyen a grafika.
erõsen kétlem, hogy azt megcsinálnák, de mint írtam én bizakodok, de az elõérzetem ami nem szokott csalni, rosszat sejtet, amúgy érdemes lepillantani és az MM2-nek a grafjával összehasonlítani...
jesszusom, ezek fel sem merültek bennem:)))) alapból kizárt, hogy sl féle szerelés legyen. az autók se úgy néznek ki, mintha nagyon részletesek lennének és szét lehetne õket kapni:) nfsu script fílinget hagyjuk full szimulációt se tartom valószínünek. eleve kizárt, ha már nfsu fíling lenne:)) nekem ilyen london racer meg hasonlók jutnak hirtelen eszembe a képek láttán.
Láttátok már a honlapját?Elég gáz, egy ötéves gyerek is jobbat csinál.
most olvasgattam csak bele a game leírásába. "Rally-arcade utcai autóverseny játék, valósághû fizikai modellezéssel..." az árkád meg a valósághû fizika nekem nem passzol össze, de lehet, hogy bennem van a hiba:)
Road to Fame -új infók [2004-08-11 @ 19:03 - sHadeS] (kommentek: 0) kikka80 mester szeretne üzenni néktek. Engedelmetekkel át is adom neki a szót: Felvettem a kapcsolatot a Road to Fame játék készítõivel, a kérdéseimre Baráth Endre, a Team vezetõje válaszolt, hozzájárulva a hír továbbításához. Elõre láthatólag októberre elkészül a Road to Fame magyar nyelvû változata, kicsit késõbb, mint az angol verzió. A bétatesztelés szervezés alatt áll, elõfordulhat, hogy lesz esély jelentkezni. Megnyugtató hír viszont a játék minimális gépigénye, ami jelenleg 1Ghz-es procit és geforce 2-es videókártyát jelent, de szeretnének még az engine-en gyorsítani, tehát remélhetõleg emiatt nem kell aggódnunk. Demo-t szeptember közepére terveznek.
info: gamestar
khm :)) kissé mosolyogtató a gépigény ami alátámasztja a grafikai motor minõségét. Road to blame
persze mint mindig most is leírom, hogy ne legyen igazam :) szeptemberben kiderül...
Na én néztem 1-2 videót és ez már nem annyira gáz mint amiket elõször láttunk. Sõt ha lesz benne pár ötletes újítás akkor egy igen jó kis poén arcade autóverseny is lehet belõle szerintem.
Martin minden hónapban megörvendeztet minket az ország legszínvonalasabb magazinjával. 576 KONZOL. Õ a fõszeri tudniillik. :D
Zolee meg gondolom éli saját kis életét. Bár szivesen olvasnék még tõle. Azok a Csevegõk... meg a Hónap Dumája... na ne mert mindjárt megsiratom a KByte-ot!
Low budget kategória a játék. Szóval szerintem max 3-4000Ft. Szóval ha valamit megvesznek emberek akkor szerintem ez a játék az meg a hasonló kategóriájúak. Ugyanis nem tudom ki hogy vélekedik ettõl, de ajándéknak egy ilyen 3-4000Ft-os játék ideális de ki ad ki 13000Ft-ot pláne ha nem saját gyermekének vagy családtagjának lesz?
De súlyos... komolyan belerántottak egy Trabit? Kíváncsi vagyok tuningokra... 1. Wartburg motor 2. Fiat 900-as motor 3. Polo G40-es motor 4 Chevy V8-as big block, de akkor te nem férsz bele
egyébként nekem akkor sem tetszik, hogy nem lehet belátni az autókba, már az NFS4-be is be lehet kukkantani. Vagy legalább valahogy megoldahatták volna, hogy mondjuk sötítítettek az ablakok valami jó kis textúrával...
meg az sem tetszik, hogy pl a bokrok sima spriteokkal lettek megoldva és ahogy fordula a kamera mindíg csak egy szögbõl látszanak! tiszta wolfeinstein3D :D
naná, õ volt a hajó elsülyedésekor a fõszeri... :) alig bírták utána épkézláb újságot kreálni. A szövegeléshez értett de a vezetést nem neki találták ki :)