Nem tudom milyen játék lesz ebbõl, de nagyon remélem, hogy nem rontják el. A Hardwireden azt írták, hogy az év vége felé jelenik meg. Remélem addig lesz majd béta.
number2. helo mindenkinek.
Remek játéknak ígérkezik, személy szerint nagyon várom, mert beleszerettem a MMORPG mûfajba, ráadául ez még LotR témájú is, aminél nincs számomra kedvesebb. A készítõk ígéretei szerint bebarangolhatjuk majd Középfölde virtuális valóját teljes egészében, választva egyet a sok faj közül. A grafika már a korai stádiumban is korrekt, a megjelenés idejére gondolom még szebb lesz. Messze van még az a 2004 vége, szvsz halasztani is fognak.
Hát szerintem idáig a Galaxies-nak van a legjobb grafixa MMORPG-k közül, de nekem nem jön be ez a fajta megjelenítés amit itt láthattunk a képeken. Ugyan az a cég csinálja mint a War of the Ring-et, ami közel sem volt rózsás.. Én jobban örültem volna egy a film környezetében megjelenõ MMORPG-nek, mert a filmek hangulata nagyon bejön, és a megvalósítás is remek. Hát aztán a fene se tudja mi lesz ebbõl..
Hogy alátámasszam hogy miért nem tetszik íme három kép:
Hogy néznek már ki szerencsétlen orkok?
Itt szép a grafika, de nekem nem jönnek be ezek a fajta hobbit, kiskalap meg mittudomén :)
na ez sztem bukas lesz. egyszeruen nincs annyi faj, nem annyira kidolgozottak, vagy ha pedig jo lesz , akkor meg nem fog annyira kotodni a gyuruk urahoz
Én se táplálok sok reményt a game iránt, de majd kiderül..
Hát írd be a moderátorokba, hogy cseréljék le, mert ez nem jó amit te belinkeltél, vagy valami ilyesmi. Lehet azért nem rakják át, mert nem az kérte, aki az elõzõt is linkelte.
ork, ember, tünde, törp ez keves, es sztem eleg unalmas... hobbit csak nem akar lenni vki, meg hulyen nezne ki ha egy lvl60-as hobbit kenterbeszarna a lvl20as orkot...
lehetne meg esetleg elohalott, bar ez nem kiemelt a konyben, eszaki barabremberek, vagy barmi... bar a varosokat kurva jol meglehetne oldani, Minas Thirith hatalmas csarnokai...
amugy persze igaz, hogy pl daocben meg csak emberrel lehetsz (ugy tom...), de ma elegge teret hoditanak a "budos ork teazik egy rothado hullaval es egy kiralykisaszonnyal" style:D
daoc-ben lehet ember, troll, norseman, kobold, lurikeen, firbolg, elf, celta, svartalf, valkyn, törpe és még lehet kihagytam 1-2-t. nos, ehhez képest ez szgényes tényleg másik dolog, hogy sajna azt kell mondja, nagyon fosok tõle, hogy ez kurva nagy csalódás lesz, ezt avilágot sztem nem lehet normálisan lemodellezni, és pvp-t se írni rá, ha meg is próbálják szinte biztos vagyok benne hogy rosszul fog elsülni, aki olvast aakönyvet, annka megjelent valami anno a fejében, és a képéek alapján nekme abszolute nem ezek, amiket itt láttam ne értsétek félre, én is megfogom nézni, de sztem ez halva született ötlet, egy név "jogtalan" bitorlása pénzszerzésre..
Hát öcsém, mire bekerül ez a logo addigra megõszülünk. Thief 3-ba sincs semmi még..
Hm. Van egy alapszabály: ha nem netszik, semmivel sem kötelezõ játszani.
Az SWG sem az a tipikus SW világ, mégis elég sok embernek bejön. Ha egy játék szórakoztató, sok ember jól elszórakozik vele - legyen az a SIMS akármelyik darabja vagy egy kinyírok mindenkit FPS - akkor már megérte, hogy megcsinálták. Én pl. nem félek attól, hogy nagyon elkqúrják a világot. És miért ne lehetne jó MMORPG-t csinálni belõle? A PvP miatt? :)
Hát azért a LOTR-ben eléggé adott a gyilok is, csak a labdát kell jól lecsapni!
Fajok? Semmivel nem szokott jobb lenni egy játék, ha esetlegesen több faj van. Azok, akik PvP-re hegyezik ki a dolgot, úgyis a legjobb bonust kapó fajt fogják választani, mégha be is van téve a játékba egy rakat másik is. Miért tennének bele egy játékba - különösen, ha egy regényben megírt világ - mégtöbb felesleges fajt, ha egyszerûen semmivel nem nyújtana vele többet?
Az SWG-ben is: elvileg a mon calamari a legjobb crafter. Ennek ellenére nem nyüzsögnek mon calák a crafterek között. A wuki is tök jópofa, de annyi mindent nem tud - például páncélt hordani -, hogy viszonylag kevesen választják. A tradoshan is jó közelharcra, de nem tud pl. (páncél) csizmát hordani és ez egy carabineer legshotnál kínos lehet neki ...
Általában meg úgyis emberbõl van mindenhol a legtöbb ...
Az über LOTR rajongók úgyis meg fogják nézni, mert érdekli õket az, amit már egyimilliárdszor olvastak, különösen, ha benne élhetnek. Grafikailag rendben lesz, szóval a képi világával nem lesz probléma. (A képzeletnek nem fog határt szabni egy Everquest szintû grafika.) Az, hogy benne élhetsz abban a világban, amit csak elképzeltél és max a filmen vagy rajzfilmen láttad, az már néha elvileg elegendõ ahhoz, hogy az ember ottragadjon akár hosszabb idõre.
Biztos kimarad belõle több megvalósíthatatlan világrész, de attól még semmivel sem lesz ettõl "kisebb" a game. Csak hasonlítani tudom egy másik filmes játékkal: az SWG-ben sincs benne pár bolygó, város, mert egyszerûen nem lehet kivitelezni (Coruscant pl.), de benne van jópár gyönyörûség, és még jön majd hozzá mégtöbb (Hoth pl.). Itt is ezt várom. Ha nem lenne elég a környezet, majd szépen jönnek a kiegészítõk, mint tették azt a DAOC, Everquest, Planetside stb. esetében ...
Ráadásul ennek semmi köze nem lesz a SOEhoz, így a nerf, nerf, nerf elv nem fog állandóvá válni egy "jó" alapkoncepció miatt ...
Más. A DAOC esetében sem mondhatjuk el, hogy az Arthur mondakör lett volna olyan vonzó. Ott egy jól megszerkesztett és PvP-re kihegyezett gamét írtak. Az embereknek az jött be.
Itt tuti lesz lehetõség "dungeonra", hisz létezik. Azok mindig jó mókák. Lecsapandó labdaként meg ott vannak a regényben is megtalálható nagy csaták. Azok is adják magukat. Ezzel jön a jó kis harc. Ezért nem félek, hogy a PvP kimarad, mint, ha jól tudom kimaradt a Horizonsból. Egyszerûen adja magát egy jó pvp. Aztán ugye a crafterkedés is, a házak stb.. Ezek mind megadják majd a hangulatát a játéknak. Ez a fajta lehetõség sok különbözõ embert fog összefogni. Örülnék, ha nem lennébek npc vendorok és mindenki a crafterek által gyártott cuccokból tudna létezni. Ez így lenne korrekt, így lenne mégjobban életszerû és pont ez az, amit jól eltaláltak ey másik játékban ...
Itt is lesznek lesznek, akik majd állandóan gyepálják egymást, és lesznek, akik szép csendben békében éldegélnek crafterkodásból ...
Emlékszem, hogy mennyien irogattak a Gyûrûk Ura film elsõ része után a regényt olvasva, hogy mennyire nem jó, meg ilyen, meg olyan. Azok általában most a III. rész legnagyobb rajongói. + Alig várták, hogy láthassák a filmet.
Egyszerûen, mivel egy megírt regénybõl fakad majd a game, így nagy esélye van rá, hogy alap rajongók ezrei csatlakozzanak hozzá, nem azért, mert olyan nagy MMORPG fanatkusok, hanem, mert szeretik a LOTR tökéletesen megírt környezetét, világát. Ugyanez volt az SWG-vel. A mag, akik megvették, a rajongók voltak. Sokan azonban otthagyták, de általában nekik volt talonban más MMORPG-jük is. "Rohantak" vissza hozzá. (Ez olyan, mint a megrögzött "CS" fanok. Semmivel nem tudnak igazán ellazulni, mert a CS szeretete miatt, más multi game nehezen jön be nekik. Ált. valamelyik tulajdonsága bántja õket, és a végeredmény, hogy húznak vissza "CSézni". Ez nem gond, csak ez az a csoport, akinek - ha jó, ha nem jó - valami mindig hiányozni fog.) De aki az SWG-ben maradt, és nem fásult bele az állandó pofátlan nerfekbe - büdös SOE -, az szereti az SW világot. Itt is ugyanaz lesz és pont ettõl lesz jó a játék, mert ha mégsem lenne LOTR világ, akkor a rajongók miatt egyre jobban elkezdenék azzá alakítani, mint tették és teszik az SWG-vel is.
Én pont emiatt reménykedem abban, hogy jó játék kerekedhet ki a dologból. Egyszerûen adott a dolog. A PvP és a crafting mániákusoknak is. A LOTR környezet, meg alapból vonzó hely! :)
váá..ez hosszu volt, de korrekt.. én tuti befigyelek, remélem lesz szekér+minden, kis pipafû árulás rlz :))) lesz egy fû gunyhóm osz onnan csapatok göthös gebémmen höbörögve-elszállva orkfattyakat hesegetni....majd Bríí-ben a kocsmában megénekeltetem a legendámat.