Hogy igényes a játék, abban nincs vita, de hát mi faszt érek el ezzel az igényességgel, ha nem tudok vele játszani!?
Szerintem inkább erõforrás mint gépigényes, amit viszont nem indokol semmiféle összetettség. A lövedék-röppálya kalkuláció és a kliens oldali ragdoll, ami eszembe jut, biztosan nem. Egyszerûen szarul van kódolva.
Utólag pl. kiderült, hogy a mapokat azért tölti olyan hosszan, mert egyszerre kettõt olvas be. Láttad már mennyi ramot eszik? Néha 2 percig is eltart mire kitakarodik a memóriából.
A koncepció és textúrák minõsége szerintem kifogástalan, nem értem miért mondják, hogy szar a grafikája. Azért mert minden piszkos és véres, attól még nem szar. Még a szar is benne van a vécébe.
(Apropó szar, tényleg székrekedésem van... apám szerint csak venni kéne a fáradtságot, hogy minden reggel próbálkozzak - múltkor pl. olyat szartam mint egy befõttesüveg, még a kupakja is megvolt)
Joebacsi ismet roviden tomoren szol a dolgokhoz. 8)
nemtudom, a székrekedési probléma nemépp a topik témájához kapcsolódik, itt csak egy nagyon hangulatos, példátlanul reális második világháborús taktikai fpsrõl van szó, ami összetettsége végett kicsit vasigényesebb, mint az átlag ugribugri vackok, dehát istenem, valamit valamiért :)
Jó lenne ez a gém: megvan benne az, ami a "Hollywood" kategóriájú Call of Duty és Medal of Honor sorozatokból hiányzik: nagybetûs REALIZMUS. Mondjuk az, hogy a botok repkednek, meg hogy annyi eszük van mint egy marék lepkének az eléggé szájenszfiksön, de aki offline játszik, az meg is érdemli. Offline játszó Sci-fi rajongóknak Halo2-ig ez is megteszi. lál.
megy már valakinek ez aszar?
jah, de szeretem a kezemben fogni a dolgokat. amit netrõl szedek lusta vagyok rendesen elmenteni, megjegyezni, felírni és így kárbavész
eh, ugy néz ki itthon nem lesz belõle dobozos verzió. most írta mailben a cdgalaxis
Hát én nem sok játékot ismerek, de azok alapján amit eddig láttam valahol a worms 3d és a supermario között van (legalábbis a botok úgy ugrálnak benne mint supermario).
Mostanság fedeztem fel ezt a gamét és az lenne a kérdésem, hogy ez olyan mint a Bf-ek? Vagy mint a WWIIOL? Kösz.
Elõzõ postám utolsó mondatának szerzõje, Stanislaw Lem, április 27-én halt meg egy Krakkói kórházban. Hiába, a halhatatlanok sem élnek örökké.
Na szóval az a helyzet, hogy a fizetõs srácoknak is problémájuk van a steam update óta - pontosan ugyanaz mint nekem (hihi). Megoldást is találtak rá, de ez nekünk nem jó. Most tehát várunk mit lépnek a hekkerek. (Gondolkodás nincs, enyém lesz a kincs.)
Nekem a játékba bemegy a nyomorult,de amikor a szervere rányomok,indul a "conecting" aztán ott a fekete képernyõn ugy lefagy vagy mit csinál hogy csak az újrainditás segit a gépen....
Steam Client Update Released (05/05/06) Updates to the Steam Client have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted.
Feedback: élvezettel olvasom a hsz-eket, van írói vénád ez elvitathatatlan... Zoltang: 1 335 296 bájt.
Most nézem a serverbrowser.dll-t:
Módosítva: 2006. május 6 (Frissítették, vagy ez mindig változik?)
Méret: 1,27 MB (1 335 296 bájt) (Nektek is ennyi?)
Most próbáltam elindítani a steam-et, és ezt írta ki: Platform Error: bad module 'Server/serverbrowser.dll', not loading
(A kérdéses dll a helyén megvan.)
Valakinek volt ilyen baja?
én még mindig jó vagyok, átalában elsõ (sgt. brutal), de egyre gyakrabban megszorítanak. egy minõségi ugrást jósolok, mikor megkezdõdik az igazi csapatmunka. lehet, hogy azt már én nem fogom látni :(
mondd csak serpa, megnéznéd, hogy jelen pillanatban túl tudsz-e jutni a connecting képernyõn?
addig nem robbantok. de aztán ilyeneket olvastok majd: a pszichopata játékos újra lecsapott a nyugatiban, a meztelen robbantó. megkérdeztük szántó péter pszichológust a videójátékok ártalmairól.
:)
Orvosi eset vagy. :)
Mint tegnap emlitettem, többszöri próbálkozásra, de beenged valahová. Nálam egyáltalán nem indítgatja a gépet újra semmi. Modemcsere óta még a pingem is elfogadható. Abban viszont egyetértek veled, hogy abbahagyhatatlan.... Kezdenek a muszkák kikupálódni. Egyre jobban lefáradok, hogy ne kapjon ki a német oldal. (Azért ezen az oldalon is egyre profibbak. 2 kör után alig birom magam beverekedni a legjobb öt közé. No nem a pont, ami számít, hanem az, hogy aktív az ember, vagy csak ácsorog és várja a szerencséjét)
a letörléssel meg az a baj, hogy akaranélküli gyenge szar vagyok és 160Ft-ért 1 óra altt visszavarázsolom a gépre + 15 perc telepítés és konfigurálás amit mivel már legalább 20x megcsináltam nagyobb szakértelemre tettem benne szert mint a szomatoszenzoros fantomok lecsatolásában
nemtom most azzal a gondolatal játszok (nem tudok szabadulni tõle, már majdnem valósággá vált és a kezem is mozdul a lábammal szinkronban), hogy megragadom ezt a kibaszott billentyûzetet (amin néhány gomb a játék miat tleamortizált vindózban nem mûködik) a monitor felé fordítom (aminek a háttérvilágítását a a kurva vindóz minden újraindításkor 5-6x ki-bekapcsolja) majd a két a két kezem közé fogott billentyûzetet középen a lábammal addig feszítem míg az összes darabját a monitorra okádja
(a fakanál az jó ötlet egyébként)
én még nem adom fel. amíg be tok lépni ahova akarok, azaz a 716ID server, addig nincs probléma.
törj el 1 fakanalat a homlokodon ... :)
áááááá serpa baráton nem éri meg ez az egész ezt az idegállapotot. nem teljes képernyõn már akkor elszál ha a filterekre kattintok, ha pedig nem teszem ki teljes képernyõre nem jutok tovább a connecting képernyõnél. legalábbis ez a legújabb húzása. eddig egy nyugodt faszi voltam, jóginak hítak - most idegroncs vagyok. nem is tudom mi idegesít jobban, ez a játék vagy apám fogatlan szájának a cuppogása ahogy az atv-t nézi a nappaliban. nem csodálom, hogy elhúznak a csákók. asszem én is lépek. le kéne törölni mielõtt meggondolom magam. mindenesetre ilyen idegállapotban játszani nem lehet, széttörni meg nem tudok már semmit.
mostmár a faszom ki van ezzel a szarral. a windóz hetekig megy nélküle újraindítás nélkül. úgyhogy a a kurva anyátok at ott a twnél. a steam hátán basználak benneteket egynként seggbe egy tûzoltópalackkal.
Valamilyen oknál fogva a 716ID klánszerverre mindig be tudok lépni. Van még egy másik is, de ott a pingem éppen 200 alatti (a többieknek is). Legközelebb idemásomom az IP-ket.
hát én már törttel nem nagyon tudok fellépni szerverekre akárhogy próbálom... asszem visszatérek a jóöreg bf42höz..
Nem hiszem, hogy vége lenne. Lehet, hogy annyian nem játszanak vele, mint a BF2, vagy a COD. Viszont akit akit érdekel, az többnyire ott van esténként a szervereken. (No persze ne feledjük, hogy nem mindenhol van egyszerre este.)
Ahogy nézem ez az egész játék a végét járja... Most nem voltam 4-5 napig fent játszani,most felmegyek,hát ha volt 8 szerver full-on vagy 25-30 játékos körül,akkor már sokat mondok. Másnál is ilyen katasztrófális a helyzet vagy esetleg nekem nem mutatott pár szervert?
Azt sem tudtam, hogy van ilyen!
Sajnálattal vettem észre, hogy a közösség számára létrehozott TS szervert nem használja senki. Ezért felteszem a kérdést, hogy tartotok igényt rá? Mert ha nem akkor valószínûleg le lesz állítva. :(
nem gondoltam volna, h egy SDK ~760 mega is lehet, ráadásul elsõ indításnál felszökik +2gigára.
Na a mai nap alkalmával én is beléptem a legális felhasználók táborába. Kicsit szokatlan, hogy nem kell vadászni a szervereket mert mindenhova be tudok menni. :) Viszont egy valami kicsit bántja a szemem, mégpedig az, hogy minden tekintetben lassabban tölt a steam-es változat mint a "biztonsági másolat". :(
Ez igaz. Amugy meg mióta megjavult a pingem, olyat is tapasztaltam ma, amit még soha. Kiirta játék közben hogy Pause. Nekem kellet várnom, hogy a többiek szinkronba kerüljenek!!! Marha jó érzés meg kell jegyeznem! :))
ezt úgy hívják csordaszellem, de még így is hatalmas nagy szerencse kell, hogy a 11 társadbó 1 se vagye észre, hogy valami nem gut...
Azt hittem már nem sok újat látok ebben a játékban. Szituáció a köv.: Basovka, 12vs12. nagyban nyomulunk elõre. Elsõ pontig eljutunk, le csüccsenek az árokba. Azt hittem én naiv, hogy a többiek is ezt teszik. Pusztán csak azért mert baromira jól védekeztek az oroszok. Hát erre mit csinál a népes társaság, elindul a következõ ponthoz. Héé! Még ez sincs elfoglalva! Próbálom felhivni a figyelmüket, de sz*** nak rám. Persze egyedül nem lehet elfoglalni, mert vagy 2-3 orosz a környéken volt. Kilöttek, mondom megnézem mit csinálnak. Hát az utólsó navi pontnál ácsorognak és várják, hogy elfoglalódjon!!! Próbálja az ember finoman elmagyarázni, hogy csak szép sorjában megy a dolog, de rám sem bagóztak. És még a múltkor azt mondtam, hogy az AI-nál nincs rosszabb. Tévedtem.
1210
Na ez az, ami miatt sokszor a multijákokban a falnak tudok menni. Vala az örök vita, hogy single player vs. multi-player. Csakhogy a multiban mindig voltak/vannak/lesznek olyanok, akik abban látják a játék értelmét, hogy elrontsák a többi játékos élvezetét, szórakozását, és ebben lelnek örömöt. Anno a Ghost Recon esetén rémlik olyasmi, hogy vicces emberek az indulóhelyen rögtön az elején beleröpítettek egy rakétát a még egy csoportban álló csapattársakra. Volt, hogy az egész bagázs belepusztult. Ha-ha-ha-ha...
A DoD:S sajnos folytatja a DoD hagyományait. A béta idõkben (huhúúú, jó régen, talán 3-4 éve is már, akkor még sima HL modként) még olyan dolgok voltak benne, hogy ha meglõttek, véreztél, és meg kellett állnod, hogy bekötözd magad. Nem volt automata újratöltés, meg ilyenek. Elég korrekt kis játék volt. Aztán úgy járt, mint a CS, a Valve megvette a csapatot és a játékot, kijött az 1.0, és minden le lett butítva, hogy még populárisabb legyen. A DoD:S megint kicsit visszalépés volt, a sima DoD-ban voltak már küldetésorientált mapok is, a mostani DoD sajnos klasszikus terület / zászlófoglalgatásból áll.
Ettõl függetlenül ha van egy szabad fél órám, akkor kiereszteni a gõzt tökéletes. Gyors, pergõ, vannak játékosok és ugyanakkor nincsenek ordító hibái. Hangulata meg egyébként szerintem van. A DoD soha nem akart ultrareális játék lenni.
No "bevetés"-rõl vissza térve. Új tapasztalat, Egy halom ifjonc beállt a német oldalra és folyamatosan pusztította a technikát és a személyzetet. Persze a saját oldalunkon. Arra vigyáztak, hogy egyszerre ne túl sokat, mert kidobja a szerver, csak annyira, hogy erõsen hátráltatva legyünk. Pl.: Csapatszállítót elvitték és eldugták valahová. Gyalog kellett az Aradi páyán közlekedni. Az ilyen kis ****** mér nem mennek játszani a Sims-l ??? Bocsánat a Sims rajongóktól.
Így már teljesen érthetõ a dolog. Mert eddig álltalában vaktában lövöldöztem a tankokra és akkor is inkább a lövegtornyukra, de így, hogy látom nagyjából melyik részére kell lõni már sokkal egyszerübb. Köszi az infót!
Amúgy meg igen is lehet csapatjátékot játszani csak az a baj, hogy a játék még elég új, ezért még kell egy kis idõ, hogy tényleg csak azok maradjanak állandó játékosoknak akik tudják, hogy mi az a taktika. Az önjelölt rambók meg amúgy is ki fognak potyogni mert nem fogja õket lekötni, hogy rohannak egyedül a pálya közepén és valaki állandóan leszedi õket.
Szerintem a csapatmunka szükségszerûen kialakul, csak idõ kell hozzá. Olyan ez mint amikor bezársz 32 down kórost egy acélperselybe 2000 évre, élelmiszerrel 20 doboz gyufával meg egy szétrobbantott ladával. Csak türelem kérdése és látni fogod ahogy elindulnak meghódítani a világûrt.
én maradok a rogyókúpos keményfémmagvas páncéltörõ lõszer mellett
Én most a héten próbáltam ki a DoD:S-t számomra csalódás volt, nagyon kevés idõt fordítottak a fegyverek lemodellezésére a mauser még a DoD-ban is jobban nézett ki. DoD:S-ben már néhány fegyvert vállhoz emelhetsz pl. Mauser vagy Garand, de tökre felesleges, mert megmaradt a DoD-ból a célkereszt is, nem his hozza azt a ahngulatot, mint az elõdje RO-val meg fel nem tudja venni a versenyt.
az ofp cti-je (ami ugye nem széria :)), és a wwiionline játékmenete után nemnagyon tudok olyan játékot, aminek multis játékmenete összetettebb lenne a bf conquestjénél, szóval ha a bf gyenge pontjairól van szó, akkor a játékmenet nem ide tartozik :) a szétszórtság kezelésére pedig ott a voip, azon keresztül ha valaki érez magában egykis vezetõi készséget, akkor jókis csapatmunkát tud összehozni (nopersze ha értelmesek az emberek, de szerencsére itt azért kevés a vérpistike) sajna viszont ro-t csak egy maroknyi ember játszik, személy szerint énis azt a kis idõt ami játékra jut, inkább bfre szánok, szinte egyedül a közösség miatt...
Nekem az RO-val nem a grafikával van a bajom (bármikor elviselek egy erõsen középszerû grafikát, de akkor vagy játékélményben, vagy realitásban adjon kellõ pluszt, a BF szintû bugyuta játékmenettõl úgyis égnek áll a hátamon a szõr). Hanem azzal, hogy nem igazán lehet összefogni a játékosokat.
Menetrend szerint azzal találkoztam a szervereken, hogy legfeljebb 2-3 fõs csapatok, de méginkább magányos rambók mászkálnak szerte-széjjel. Lehet arra fogni, hogy jó szerveren, jó csapattal kell játszani, de ez valahol a játék hibája azért, hiszen van rá mód, hogy valahogy "összefogják" a játékosokat (squadok létrehozása, parancsnoki lánc, akármi). E nélkül viszont valahogy szétszórt, összeszedetlen az egész, kicsit éppen a BF-re emlékeztet engem. :(
Szvsz az RO sem más ilyen téren, mint a legtöbb játék: elsõ sorban a játszhatóságot tekintették alapnak, nem a realitást.
A valóságban ugye olyan dolgok is bejátszottak, minthogy a német optikák híresen jó minõségüek voltak, szemben az orosz optikákkal. Az olyan dolgok, hogy a T-34-esnél három harckocsiból kettõben csak rádióvevõ volt, és csak a harmadikban (rajparancsnoki) volt rádióadó is. Tehát ha a rajparancsnokot kilõtték, a két másik harckocsi személyzete végighalgathatta a haláltusájukat, utána meg gondolatolvasós rendszer mûködött, hogy vajon a másik harckocsiparancsnok akkor mit akar tenni.
Ekkor pedig még nem is beszéltük arról, hogy milyen lõszert használnak, kumulatív, vagy rogyókúpos keményfémmagvas páncéltörõ lõszert, stb.
Anno még az UT-s idõkben tetszett az RO, csak kissé túlságosan is kaotikusnak hatott (ez a játékosoktól függ, ugye, a nagy terepen szabadon kószáló játékosok ha nincsenek összefogva valahogy (pl. a pálya desingja miatt, mint a DoD-ban), akkor annak anarchikus képe lesz, vagyis mindenfelé magányosan kószáló játékosok töltik be a pályát).
Mikor megjelent a Steam-en megvettem, hátha bejövõs lesz, a DoD-al úgyse nagyon játszok már. Hát sajnos csalódtam benne. Nem fogott meg a hangulata, és ha már nem nyújt olyan szintû realitást, amit én elvárnék tõle, akkor legalább jó, pörgõs szórakozást nyújtson, de ilyen téren meg a DoD-al nem versenyezhet.
szerintem a graf. tökéletesen visszaadja a komor, szürke, füstös harctér hangulatát. nem tudom egyesek mit várnak, csilli-villi far cryt vagy mit?! :-D mert ha megnézzük a fegyvereket közelrõl, vagy a köves talajt, tankokat szerintem igen élethûre sikerültek, csak maxra kell tolni a grafikát. aki grafika alapján dönti el mivel játszik, hááát.... de legalább nem jön ide 1 csomó hülye mint BF2be, és nem cseszik el a játékunkat
igen a tankoknál ez jól el lett cseszve. 1 lövésbõl szerintem csak a Panzer IVet lehet kilõni, de ne kérdezd hogyan, német szoktam lenni :-) a hivatalos honlapon megtalálod a leírásokat, itt remélem 1 patchben javítják ezeket a sebzéseket, mert az életben a tigris 1 lövésbõl szedte a T34eket, itt meg tényleg a leg használhatatlanabb. ettõl eltekintve ez a legjobb játék amivel eddig találkoztam
Nem értem, hogy a gészítõk mi a alapján találták ki és írták meg a tankok sebzési tulajdonságait, de ha a tigris a valóságban is ilyen használhatatlan lett volna akkor hamar vége lett volna az oroszországi harcoknak. Arról már nem is beszélve, hogy mióta veheti fel egy T34-es a versenyt egy párduccal? Már nem egyszer elõfordult velem, hogy az orosz harabb kilõtt több száz méterrõl mint mint én õt... A másik óriási hiba, vagy csak hibás kalkuláció mikor közelharcban a párduccal 3-4 telitalálat után(nem pattantak le) se tudok kilõni egy IS-2-õt.
Ja és aki ért hozzá az mondja már meg nekem, hogy hova kell lõni a tankon ha egy lövéssel akarjuk elintézni? Mert ugyancsak nem egyszer fodult velem elõ, hogy egy teljesen "egészséges" tankot egy lõvéssel kilõtt az ellen. Akár közelrõl akár távolról.
Száz szónak is egy a vége szerintem a tankoknál valamit nagyon elszûúrtak a készítõk... :(
hogy mi a gyakorlati haszna?
ha tömörítve lenne, közkinccsé tehetted volna és (bár sosem csináltam még ilyet) talán készítettem volna egy mapot. manual nekem nagyon is részletesnek tûnik.
mer szted mi lenne a faq ban:D gyagya..egyebkent "szar"grafikat azer mongyak sokan,mert nem kapcsoljak ki a blur izet..attol elmosottak es benak a tavolabbi dolgok meg fak stb...vagy rendelesnel kell allitani es maris jobb lesz..korabban megadott linkel a 3ds extra hangok kacsolasat javasoljak,az is sokat segit fpsben,meg grafban is..porbald ki..
szerverek kongasa meg nyilvan idozonakbeli kulonbseg miatt van...nem mindenki ecakazik ugyanakkor...
Hát igen....ugy tunik elkiabaltam, most egyetlen serverre sem enged be amin vannak....valami baja van a kapcsolatommal.... haverokkal beszeltem msn-en, hogy milyen kafa kis game, jojjenek jatszani, mindegyikojuk azt mondta ilyen szar grafikaju jatekkal nem jatszanak...szerintem egesz jol nez ki, legalabb nem zabalja meg a gepemet.... FAQ meg szerintem felesleges, csak azt kellene leirni pontosan, hogy hogyan kell megcsinalni, hogy neten is tudjanak jatszani, amugy az miert van, hogy ilyen kevesen vannak a servereken?...en latok kb 100+ servert, de szinte mindegyik ures, ennyire "uj" game, vagy csak nem ismerik....vagy mi az okra?..